Nicequote:Op woensdag 30 november 2022 17:43 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Die haal ik wel een keer in de sale.
Wat TCP betreft. De intro is amazeballs.
Is deze game wat? Zag dat die al was afgeprijsd naar 30,-, voor die prijs lijkt het me wel een leuk tussendoortjequote:
Leuke game, voor die prijs primaquote:Op woensdag 30 november 2022 20:23 schreef Kingside het volgende:
[..]
Is deze game wat? Zag dat die al was afgeprijsd naar 30,-, voor die prijs lijkt het me wel een leuk tussendoortje
Klinkt uitstekend.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:13 schreef 7nightwing7 het volgende:
2 uurtjes gespeeld. (The calisto protocol ps5).
Kort impressie :
Duidelijk invloeden van dead space. Love this a lot. De atmosfeer is geweldig. Je bent steeds op je hoede. Jumpscares zitten heel goed verwerkt tot nu toe. Sound is top knotch
. De gore is duidelijk aanwezig. Heb een paar keer met open mond vol verbazing zitten kijken naar hoe goed en bruut de animaties zijn. De combat is zeer, zeer, zeer bevredigend. Dit zou wel eens een toppertje kunnen worden. (Mits je van het genre houdt natuurlijk
).
Hoe dan ook, ik geniet met volle teugen.
Is het linear, met een beetje verhaal? Heb er nog weinig over gelezen. Waar is het mee te vergelijken?quote:Op woensdag 30 november 2022 21:13 schreef 7nightwing7 het volgende:
Kort impressie :
Duidelijk invloeden van dead space. Love this a lot. De atmosfeer is geweldig. Je bent steeds op je hoede. Jumpscares zitten heel goed verwerkt tot nu toe. Sound is top knotch
. De gore is duidelijk aanwezig. Heb een paar keer met open mond vol verbazing zitten kijken naar hoe goed en bruut de animaties zijn. De combat is zeer, zeer, zeer bevredigend. Dit zou wel eens een toppertje kunnen worden. (Mits je van het genre houdt natuurlijk
).
Mooi.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:13 schreef 7nightwing7 het volgende:
Kort impressie :
).
Speelt gewoon lekker weg (vind ik dan)quote:Op donderdag 1 december 2022 12:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Klaar met gaurdians of the galaxy, dus nu met ghost of sushi.
Het zal al aan mij liggen, maar waarom dit spel nu zo gehyped is?
Artwork is zeker mooi (hoogstens een laag detail niveau, maar he het is een ps4 titel) maar verder?
Ziet er top uit. De gevechten zijn leuk. Je voelt je echt als een legendary samurai. Verhaal is prima. Niet te lang. Side mission zijn prima en niet te veel. Toffe manier van de weg wijzen.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Klaar met gaurdians of the galaxy, dus nu met ghost of sushi.
Het zal al aan mij liggen, maar waarom dit spel nu zo gehyped is?
Artwork is zeker mooi (hoogstens een laag detail niveau, maar he het is een ps4 titel) maar verder?
Van de makers van dead space. Survival space horror.quote:Op donderdag 1 december 2022 09:42 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Is het linear, met een beetje verhaal? Heb er nog weinig over gelezen. Waar is het mee te vergelijken?
Gemixte reviews geloof ik tot nu toe. Ik las van "GOTY!!!!" tot een 5quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ach, het is in feite een nieuwe Dead Space game, van een studio die grotendeels uit de originele makers bestaat.
En ik vond deel 1 en 2 geweldig.
Dus dit was een no-brainer voor mij.
Is nu aan het installeren
@7nightwing7 speelt hem al een paar dagenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Launch schijnt desastreus te zijn. Crashes bij de vleet.
Ja, de reviews zijn opvallend genoeg nogal verschillend. De een heeft nergens last van en de ander zit met Cyperpunk. Geen idee of daar nog een differentiatie zit in platform.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@:7nightwing7 speelt hem al een paar dagen
Doet me denken aan Just Cause 3 destijds.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, de reviews zijn opvallend genoeg nogal verschillend. De een heeft nergens last van en de ander zit met Cyperpunk.
Ik heb wel veel moeite met het zien van de attack om te ontwijken. Moeilijk spel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:53 schreef 7nightwing7 het volgende:
Heerlijke game. Ik wist wat ik kon verwachten. Past helemaal in mijn straatje. De combat was even wennen. Maar als het eenmaal klikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |