Is die maan niet wat dichtbij ...?quote:Op woensdag 16 november 2022 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
Fotomontage op schaal
[ afbeelding ]
reddit / ajamesmccarthy
Ja, dat krijg je met deze TT.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die maan niet wat dichtbij ...?
Mooie fotoquote:Op woensdag 16 november 2022 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
Fotomontage op schaal
[ afbeelding ]
reddit / ajamesmccarthy
Als het goed is krijgen we vanaf binnenkort veel meer mooie "echte" plaatjesquote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef Loveable het volgende:
Dit is een mooi plaatje voor in de OP
[ afbeelding ]
Ah dan maar daar op wachten, misschien is het topic dan nog niet volquote:Op woensdag 16 november 2022 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het goed is krijgen we vanaf binnenkort veel meer mooie "echte" plaatjes
Ik heb het dan wel over de hoogresolutie plaatjes natuurlijk..quote:Op woensdag 16 november 2022 10:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah dan maar daar op wachten, misschien is het topic dan nog niet vol
Ja ja ik snap hetquote:Op woensdag 16 november 2022 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel over de hoogresolutie plaatjes natuurlijk..
De nieuwe is moeilijker te vinden.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:35 schreef D. het volgende:
[..]
Beter naar de volle, lijkt me veiliger
Misschien even waarschuwen, die stoep is vast nog niet aangelegdquote:Op woensdag 16 november 2022 11:02 schreef drakin het volgende:
[..]
De nieuwe is moeilijker te vinden.
De kluizenaar in de maan zal wel balen als er ineens 8 miljard mensen op zijn stoep staan
Risico's van het vakquote:
Maar maar hij zei halt.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Risico's van het vak
en vrij dom opgesteld wel
Ze weten dat het kan gebeuren en nog gaan ze niet veilig staan. Ik snap dat niet,quote:Op woensdag 16 november 2022 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Risico's van het vak
en vrij dom opgesteld wel
Dank je wel voor deze updatequote:Op woensdag 16 november 2022 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Het verhaal van bezemkastgast en ienie.
Er werd veel geflirt er was een beetje actie.
Bezemkastgast ging in 2021 daten, is nu al een jaar met deze dame.
Bezemkastgast en ienie bleven goede vrienden met goede gesprekken en zo nu en dan een onschuldige opmerking over donkere hoekjes.
Einde
Maj, ik ben nog nieuw hier, moet nog even kijken hoe alles werktquote:Op woensdag 16 november 2022 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet helemaal goed
(up)datenquote:Op woensdag 16 november 2022 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze update![]()
Doe jij nog weleens aan daten?
Ik zal je de handleiding mailenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Maj, ik ben nog nieuw hier, moet nog even kijken hoe alles werkt
Ik vond het zelf ook wel grappig staan, maar wist niet hoe ik er een leuk grapje over kon makenquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 16 november 2022 12:17 schreef D. het volgende:
[..]
Is vast wel 2-3 weken lezen. of niet?
Altijd makkelijk wat gratis warmtequote:Op woensdag 16 november 2022 12:28 schreef aloa het volgende:
Lekker zo die zon in huis.
Soort kacheltje
De zon in huis? Dat past heul nietquote:Op woensdag 16 november 2022 12:28 schreef aloa het volgende:
Soort kacheltje
Gratis en voor niksquote:Op woensdag 16 november 2022 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd makkelijk wat gratis warmte
quote:
Mooie herfstdagquote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef Loveable het volgende:
De lucht klaart hier ook op en een beetje zon
O echt, nog geen weer gekeken de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zekers, zaterdag wordt het een stuk kouder
Keek op de weer app, maar die is altijd weer anders dan buienradarquote:Op woensdag 16 november 2022 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, nog geen weer gekeken de laatste tijd.
Het zal zeker kouder gaan worden, we zitten tegen het einde van het jaar aan.
Zelfs kans op sneeuwquote:Op woensdag 16 november 2022 12:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zekers, zaterdag wordt het een stuk kouder
Met die dure gasprijzen mag het van mij wel wegblijvenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Keek op de weer app, maar die is altijd weer anders dan buienradar
Ja mag nu ook wel vind ik
Ligt eraan. Kan goed koud worden, dus kan wel even wit wordenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Natte sneeuw denk ik dan eerder
Voor sommige minder leuk jaquote:Op woensdag 16 november 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met die dure gasprijzen mag het van mij wel wegblijven
We gaan het zienquote:Op woensdag 16 november 2022 12:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan. Kan goed koud worden, dus kan wel even wit worden
Jij bent al helemaal in de stemming voor sneeuw.quote:
Misschien wel droog als het zo mooi onbewolkt is zoals nuquote:Op woensdag 16 november 2022 12:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Natte sneeuw denk ik dan eerder
Tuurlijk bijna kerst héquote:Op woensdag 16 november 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal in de stemming voor sneeuw.
Kan ook nog.. wel lekker kouder weer met zonquote:Op woensdag 16 november 2022 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel droog als het zo mooi onbewolkt is zoals nu
39 dagen.quote:
Instant BBQ wordt het dan hoorquote:Op woensdag 16 november 2022 12:28 schreef aloa het volgende:
Soort kacheltje
Winter BBQquote:Op woensdag 16 november 2022 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Instant BBQ wordt het dan hoor
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal in de stemming voor sneeuw.
Ryan Clooney?quote:Op woensdag 16 november 2022 14:04 schreef pullup het volgende:
Beetje de moderne versie van George Clooney
Reynoldsquote:
Nee eigenlijk niet. Niet zoveel behoefte aanquote:Op woensdag 16 november 2022 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze update![]()
Doe jij nog weleens aan daten?
quote:Op woensdag 16 november 2022 14:08 schreef pullup het volgende:
Die Clooney vergelijking is omdat deze altijd het OK stempeltje krijgt van de dames
ehm? geen ideequote:Op woensdag 16 november 2022 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die geraakt door die afzwaaier ?
Was dat niet Gerard Cox?quote:Op woensdag 16 november 2022 14:08 schreef pullup het volgende:
Die Clooney vergelijking is omdat deze altijd het OK stempeltje krijgt van de dames
Dat waren alleen zijn nootjesquote:
Daar hebben we niks aan natuurlijkquote:
M.E. erop los laten, slagtraining met de wapenstok.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:47 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)vinciehuis-in-zwolle
Heb je ze weer hoor, Man3![]()
Meteen die trekkers in beslag nemen
Het is wel 1 van de betere versies om naar te kijkenquote:Op woensdag 16 november 2022 14:08 schreef pullup het volgende:
Waterkanon.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
M.E. erop los laten, slagtraining met de wapenstok.
Bonuspunten bij het raken van bepaalde lichaamsdelen
Mannen met geldquote:Op woensdag 16 november 2022 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
Die musk is ook 1 van de grootste randdebielen die er is ook he
https://www.nu.nl/tech/62(...)rken-en-ontslag.html
En hoe is het nu. Verhuizing achter de rug denk ik. Beetje rust?quote:
Ik heb ooit koffie gemaakt voor een Egyptenaar met een wat hoge functie. En die zei "Your coffee is 0,0 "quote:Op woensdag 16 november 2022 15:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is wel 1 van de betere versies om naar te kijken
Dat is Bikiniquote:
Nou ja de virtuele versie. Best scraryquote:
Geen kernbom, en een echte explosie,quote:
Dat was heftig idd.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen kernbom, en een echte explosie,
maar lijkt er wel erg op
In het water springen was in dit geval een goeie keusquote:
Soms wel idd.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
In het water springen was in dit geval een goeie keus
Een explosiequote:Op woensdag 16 november 2022 17:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms wel idd.
Doet me denken aan die brand van een paar jaar terug. Mensen konden alleen nog het water in.
https://nos.nl/artikel/22(...)t-voor-naderend-vuur
Dat is wat andersquote:
Ja precies maar in het water was de redding.quote:
Moet je wel kunnen zwemmen.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies maar in het water was de redding.
Overleven dus. Als de drukgolf in zee is ben je kansloos, deze was op landquote:
Ik ook kan je dat eten?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las eerst iets anders.
[ afbeelding ]
Wel zelf op smaak brengen.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is ook iets voor dit topic:quote:Op woensdag 16 november 2022 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 16 november 2022 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit koffie gemaakt voor een Egyptenaar met een wat hoge functie. En die zei "Your coffee is 0,0 "
Ok
Ja die gozer Haquote:Op woensdag 16 november 2022 18:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
OhZet het voortaan lekker zelf, luie hond
![]()
![]()
In Zeeland wel.quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:06 schreef aloa het volgende:
Niet iedereen kan koffie zetten.
Ik drink nooit koffie bij mijn zusje
instant ?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat is kutquote:Op woensdag 16 november 2022 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Die drinkt zelf geen koffie. Veel te slappe bakkies krijg je daar
Die koffie Masbroet ofzo was fucking sterk.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hou meer van wat sterkere koffie.
Van die kleine bakjes zeker?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die koffie Masbroet ofzo was fucking sterk.[ link | afbeelding ]
LUL
Hier ligt echt een olieachtig laagje op.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die koffie Masbroet ofzo was fucking sterk.[ link | afbeelding ]
LUL
Vergifquote:Op woensdag 16 november 2022 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ligt echt een olieachtig laagje op.
Met melk en suiker?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ligt echt een olieachtig laagje op.
Dat mannetje in de maan kan ook niks he? Ik had minstens een deurmat met "Welkom" erop verwachtquote:Op woensdag 16 november 2022 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien even waarschuwen, die stoep is vast nog niet aangelegd
Ik denk dat ie wacht tot er een bouwmarkt aanwezig is, zodat ie tegels kan bestellenquote:Op woensdag 16 november 2022 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat mannetje in de maan kan ook niks he? Ik had minstens een deurmat met "Welkom" erop verwacht
Ik zou Rot op klunzen eerder verwachten.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat mannetje in de maan kan ook niks he? Ik had minstens een deurmat met "Welkom" erop verwacht
Ik zou op anoniem gaanquote:
Een Mariootje.quote:
Het en jij boeit me niet zo als ik eerlijk benquote:Op woensdag 16 november 2022 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou je dat leuk vinden?
[..]
Het kan iedereen overkomen
Snap ik.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Het en jij boeit me niet zo als ik eerlijk ben
Wat zijn andere wereldbewoners toch kleinquote:
maanzand genoegquote:Op woensdag 16 november 2022 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wacht tot er een bouwmarkt aanwezig is, zodat ie tegels kan bestellen
Dat zal erop komen te staan na de eerste ontmoeting met de menschquote:Op woensdag 16 november 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou Rot op klunzen eerder verwachten.
Nou zeg dat wel.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat zijn andere wereldbewoners toch klein
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zal erop komen te staan na de eerste ontmoeting met de mensch
En wat is een Mariootje?quote:
Ik neem de schuld wel op mequote:Op woensdag 16 november 2022 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik .. want mario was het niet ..
Ik ook niet, meestal kan ik zijn berichten niet ontcijferenquote:
Lukt meestal wel redelijk.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, meestal kan ik zijn berichten niet ontcijferen
Snap ik ja.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet iedereen is er evenblij mee , maar dat neem ik voor lief en soms neem ik het ze kwalijk
Het is net zo'n leukerdquote:
Ik heb eens een nestje kolibries gevolgd op youtube. Fascinerendquote:
Oh ik volgde de nestkastjes vaak https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelentequote:Op woensdag 16 november 2022 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb eens een nestje kolibries gevolgd op youtube. FascinerendHeb ze toen ook allebei live uit zien vliegen
Ook leuk.quote:
Ik ken het pas sinds twee jaar maar dat is echt heel leuk inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik volgde de nestkastjes vaak https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente
Of verdrietigquote:Op woensdag 16 november 2022 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ook leuk.
Ik vind meestal nestjes met uilen het leukst (behalve kerkuil, lelijk ding). Zo grappig als ze door die kast gaan hupsen.
hey fan, kank nu echt zegge want je hed me genomineerdquote:
Dat wou u toch?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:18 schreef Paul het volgende:
[..]
hey fan, kank nu echt zegge want je hed me genomineerd
Ik werkte wissel diensten en soms geen zak te doen.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken het pas sinds twee jaar maar dat is echt heel leuk inderdaad.
Ja soms is het ook heel treurig. Die ooievaar ging haar eigen kuikens op etenquote:
zlechte tpel nog altijd 0:0quote:Op woensdag 16 november 2022 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet iedereen is er evenblij mee , maar dat neem ik voor lief en soms neem ik het ze kwalijk
Omdat de kuikens dood gingen, en ooievaardjes hun kids over de rand kieperenquote:
's nachts is het leukstquote:Op woensdag 16 november 2022 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werkte wissel diensten en soms geen zak te doen.
De natuur is wreed idd.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat de kuikens dood gingen, en ooievaardjes hun kids over de rand kieperen
Ja echt.quote:
Welke tepel?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel teleurstellend .... maar gaat nergens over ..
FOK awards, maar het topic is niet meer boven in de indexquote:
Dat is misschien maar beterquote:Op woensdag 16 november 2022 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
FOK awards, maar het topic is niet meer boven in de indexnu ben ik hem kwijft
Mijn stem krijg je nietquote:Op woensdag 16 november 2022 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat héé heequote:
Nog steeds geen Roddelpraat.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog steeds geen Roddelpraat.
[ afbeelding ]
Ik kijk dat nooitquote:Op woensdag 16 november 2022 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog steeds geen Roddelpraat.
[ afbeelding ]
wel, het komt heruit dat we ook tegenquote:Op woensdag 16 november 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel teleurstellend .... maar gaat nergens over ..
Nou geeft verder niet hoor. Ik ken mijn papheimers wel. Dat je wat sneu bent is je vergevenquote:
Ja maar jullie splen niet op WK en Andorra ook niet ...quote:Op woensdag 16 november 2022 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel, het komt heruit dat we ook tegen
andorra niet winnen![]()
it vor rangnick vanavond wel wichtig
toch houwe we van elkaarquote:Op woensdag 16 november 2022 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou geeft verder niet hoor. Ik ken mijn papheimers wel. Dat je wat sneu bent is je vergeven
bij onz zijn deze partien belangrijk datquote:Op woensdag 16 november 2022 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jullie splen niet op WK en Andorra ook niet ...
Oh absoluutquote:
OKquote:Op woensdag 16 november 2022 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij onz zijn deze partien belangrijk dat
ze weten met welke mannen oplopen beter is en
met welke niet zo
zijn probepartien al vor vorbereiding
europa- meest.turnier zondag teg italie
Ja Paul staat boven Aloaquote:
Ik heb geen beeld... Arnauquote:Op woensdag 16 november 2022 19:47 schreef mario390 het volgende:
1.0 Oostenrijk maar trotzdem niet goed
Je weet dat ik zelden serieus ben?quote:
Zal wel erg hard waaien en die karren stonden natuurlijk op de parkeetplaats, omdat mensen daar ook te lui zijn om ze terug te brengenquote:
oh mann 20 jaren stars revival in tirol hallenvoetbalquote:
Langquote:Op woensdag 16 november 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe lang zouden zulke filmpjes via twitter nog kunnen?
Denk je niet dat die randmongool twitter gaat slopen?quote:
Ik denk het welquote:Op woensdag 16 november 2022 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je niet dat die randmongool twitter gaat slopen?
Het doet me aan deze klassieker denken:quote:Op woensdag 16 november 2022 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je niet dat die randmongool twitter gaat slopen?
quote:Op woensdag 1 mei 2002 14:06 schreef Mister_Puke het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Alleen om er nou zoveel miljard tegenaan te gooienquote:Op woensdag 16 november 2022 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het doet me aan deze klassieker denken:
[..]
OK..quote:Op woensdag 16 november 2022 21:56 schreef mario390 het volgende:
@:chufi nu en al star team met Ailton,M.Gaudino ,F.Bobic,k.balakov
halffinal teg
en Bayern All Star m.bender,k.augenthaler,
nu penaltyzchießen
dann dat kleine enn grote finale
En bijna nog 2 tweeën. 2 seconden later dan had je hem gehadquote:
Te vroeg daarvoorquote:Op woensdag 16 november 2022 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
En bijna nog 2 tweeën. 2 seconden later dan had je hem gehad
Heel soms , maar is niet zo belangrijkquote:Op woensdag 16 november 2022 22:55 schreef mario390 het volgende:
hebben julie ook zo en legenden-turnier?
Ach ze zijn dat gewend ... vorig jaar hadden ze meer dan 500.000 Ī strafquote:Op woensdag 16 november 2022 23:30 schreef mario390 het volgende:
feyenoord straf in graz gekregen
50 000 euro , en en spel zonder fans
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:28 schreef drakin het volgende:
Ik kan een Pullupje doen
[ afbeelding ]
Ja mijn werk is in de openlucht dus ik ga even kijkenquote:Op donderdag 17 november 2022 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat adviseert thuiswerken vanwege de regen...
Wat een dotjequote:
He, Goedemorgen. Lang geleden (of ik ben er te weinig)quote:Op donderdag 17 november 2022 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat adviseert thuiswerken vanwege de regen...
Ha Oma-nijn, goedemorgen. Je bent er ook vroeg bij...quote:Op donderdag 17 november 2022 07:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
He, Goedemorgen. Lang geleden (of ik ben er te weinig)alles goed?
Ja, prima.quote:Op donderdag 17 november 2022 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha Oma-nijn, goedemorgen. Je bent er ook vroeg bij...
Ben er zelf niet (meer) zo veel. Ja alles redelijk goed hier. Met jou ook?
Hier net een beetje rustig weer.quote:
Mogguhh Fruitquote:Op donderdag 17 november 2022 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier net een beetje rustig weer.
Heer aloa.quote:
k zit er wel aan te denken ja. Heb me nog niet opgegeven...quote:Op donderdag 17 november 2022 07:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, prima.
Rond 6 gaat hier de wekker. Meestal sta ik ook op. Nu ontbijt op bed gebracht voor oudste kleinzoon. Die moet zo naar school.![]()
Heb je ook zin om 10 dec. Te komen?
Dat kan nog hoor. Heb nog geen vlaggetjes gemaaktquote:Op donderdag 17 november 2022 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
k zit er wel aan te denken ja. Heb me nog niet opgegeven...
Ja verhuizing achter de rug. Dozen met dingen die ik nu nodig heb redelijk uitgepakt en de rest ligt op zolder, laat ik lekker liggen. Langzaam een beetje tot rust.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe is het nu. Verhuizing achter de rug denk ik. Beetje rust?
Ik zat al in de meeting topic te posten,quote:Op donderdag 17 november 2022 08:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb mijn kleding in de kast op kleur
Morguhquote:
Ik zit niet zoveel online de laatste tijd; even niet veel zin en ik ben snel moe de laatste tijd, dus schermtijd put me wat uitquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 10:45 schreef Solotovski het volgende:
Kunstzinnigste/artistiekste user:: @:the_emotion
User/mod die overal opduikt:: @:haags
Grootste lurker:: @:modus
Grootste baggeraar:: @:paul
User die je het meest gemist hebt:: @:the_emotion
Leukste oudje: @:niels0kurovski
Beste/leukste slowchat:: KLB SC
Beste/leukste topicreeks:: KLB / Nepverhalen op LinkedIn #11 - #ik #ik #ik
Beste/leukste forum:: KLB
Beste/leukste mod:: @:fok-it
Slechtste mod:: @:Paul