Ach een paar drankjes en het maakt me niets meer uit.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De pinda's met chocolade ben ik niet aan geweest
tofquote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
Maar ik heb een beslissing gemaakt en ja hoor, ik ga erbij zijn op 10 december.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi me maar op de lijst en ik ontvang de details nog wel.
quote:Op woensdag 16 november 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, valt me nu pas op dat de aanwezigen lijst in de OP alfabetisch gesorteerd is
Ik heb mijn kleding in de kast op kleurquote:Op donderdag 17 november 2022 07:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik heb sommige afwijkingen.
Ik heb een hele stapel gekleurde hard plastic bordjes. Makkelijk voor in de kroeg als ik pasteitje maak of zo. Die staan op kleur![]()
Dat is momenteel 1 grote puinbak....quote:Op donderdag 17 november 2022 08:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb mijn kleding in de kast op kleur
Welnee, dan vang je ze zelf op met je mondquote:Op woensdag 16 november 2022 20:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ach een paar drankjes en het maakt me niets meer uit.
Ik was net op zoek naar een bericht van je. Vervelend te lezen. Hopelijk word je snel wat fitter.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit niet zoveel online de laatste tijd; even niet veel zin en ik ben snel moe de laatste tijd, dus schermtijd put me wat uit
Alles verder wel goed hier? Hoe gaat het met jou?
Dank jequote:Op donderdag 17 november 2022 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was net op zoek naar een bericht van je. Vervelend te lezen. Hopelijk word je snel wat fitter.
Ik wilde vragen of je ook nog 3 nummers op wil geven voor de FOK!meetmuzieklijst?
En ik ga je privé een berichtje sturen
Topquote:Op donderdag 17 november 2022 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dank jeJa je krijgt mijn nummers nog!
Ik ben er wel achtergekomen dat ik ook nog wat anders heb op 10 december, maar ben er zo'n 90% zeker van dat ik naar de meet ga.
Welk hotel was het ook weer. Ik denk dat ik ook maar blijf.quote:
NH, Prinses Margrietplantsoenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk hotel was het ook weer. Ik denk dat ik ook maar blijf.
Ok die was hetquote:
Hotel is trouwens een stuk duurder dan vorig jaar, heb een weekje gewacht en de prijs was wel iets gezakt, dus toch maar geboekt, omdat ik niet te lang wilde wachten. Misschien dat de prijs nog wel iets lager wordt, maar het verandert per dag. Ene dag hoger, de volgende dag weer lager.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk hotel was het ook weer. Ik denk dat ik ook maar blijf.
Oh ik heb korting hahaha...ik denk dat ik dat niet krijgquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hotel is trouwens een stuk duurder dan vorig jaar, heb een weekje gewacht en de prijs was wel iets gezakt, dus toch maar geboekt, omdat ik niet te lang wilde wachten. Misschien dat de prijs nog wel iets lager wordt, maar het verandert per dag. Ene dag hoger, de volgende dag weer lager.
Ja ik ook tot 30%, maar volgens mij was het 5% ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik heb korting hahaha...ik denk dat ik dat niet krijg
Dank je wel. Waarschijnlijk hing de zuurkool in mijn ogenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
@:oma-nijn, alsnog van harteHad 't in de sc gepost gisteren maar geen idee of je het had gelezen
Is alles op?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel. Waarschijnlijk hing de zuurkool in mijn ogen
Nogmaals sucees klodderquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een leuke groep zo bij elkaar de 10de
Ik wens jullie heeelveeeel plezier.
Ipv half december ga ik volgende week al onder het mes
Dus even snel langskomen om hoi te zeggen gaat 'm ook niet worden.
Nog een kilo of 3 over. Er is al 2 kilo mee met dochterlief.quote:
Lekker invriezenquote:Op zondag 20 november 2022 09:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nog een kilo of 3 over. Er is al 2 kilo mee met dochterlief.
Succes en voorspoedig herstel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een leuke groep zo bij elkaar de 10de
Ik wens jullie heeelveeeel plezier.
Ipv half december ga ik volgende week al onder het mes
Dus even snel langskomen om hoi te zeggen gaat 'm ook niet worden.
Ja, doen we ook. Het is mijn favo, maar nu even nietquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:26 schreef Deisyy het volgende:
@:oma-Nijn deze bewoonster van Jaar van je Leven likt ook haar M&M's af om de pinda's voor later te bewaren![]()
[ afbeelding ]
Plaatje van FF
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Neeeeee. Ga ik ze bij haar bestellen
![]()
Ik heb haar wel eens gezien. Soms zet ik het op. Maar vind het streamen waardeloos, dus ben het niet gaan volgen.
Ja, maar zonder stream kan een mens niet cossenquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Maddy. Ik vind het wel vermakelijk, helemaal met de COS erbij
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:48 schreef Soury het volgende:
Ok ik ben er uit.
1 : House of Pain -Jump around. (die was al genoted)![]()
2: Seal - Crazy
3: The killers- Mr Brightside
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
MeatLoaf - Bat out of Hell
Paul de Leeuw - De Regenboog
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
Oh excuses, dan ben ik vergeten die op te schrijvenquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:32 schreef Soury het volgende:
Ik had er 3. Of moeten het er 5 zijn?
[..]
Ja, solly. He gaat lekker hier.quote:
Dat kan natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan er door omstandigheden er niet bij zijn. Ik ga mezelf uit de op verwijderen
Was ook al een tijdje geledenquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet...
Moet ik jouw portie pinda's weer in de chocolade dopen![]()
Jammer, maar misschien de volgende keer
Dit zijn er 5quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Oh ja, muzieklijstje.
De Dijk - Nergens goed voor
Men At Work - Down Under
Sweet - Poppa Joe
Rednex - Cotton Eye Joe
Talking Heads - Once in a Lifetime
We doen het (denk ik) nog wel een keerquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ik zou nog doorgeven of ik zou komen, maar ik kom helaas niet. December is echt een te drukke maand. Misschien een volgende keer
Het is ook nooit goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |