Soury schijnt heel lief te zijn in het echtquote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Soury
komt ook blijkbaar
Had er (soms) kleine discussies mee in big brother topic. Zie ik nu pas.
komt dan in orde, ik ook denk ikquote:Op maandag 7 november 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury schijnt heel lief te zijn in het echt
Weet ik zeker, tof dat je ook komtquote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt dan in orde, ik ook denk ik
Geen zorgen.. ik weet uit ervaring dat ze niet bijt ..althans niet snelquote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
komt ook blijkbaar
Toch maar voor de zekerheid even fouilleren bij de deur. Of 't metaaldetectiepoortje van zolder halenquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen zorgen.. ik weet uit ervaring dat ze niet bijt ..althans niet snel![]()
Nee hoor, die muis is echt tof
Komt goed, niks aan de handquote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
komt ook blijkbaar
Het laatste metaal van die muis was van zilver/verzilverd en was per post gekomenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toch maar voor de zekerheid even fouilleren bij de deur. Of 't metaaldetectiepoortje van zolder halen
En dat werd zeer gewaardeerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het laatste metaal van die muis was van zilver/verzilverd en was per post gekomen
dan maar met de Shuttlequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Shit, mijn transporter is net in onderhoud
Ik lees dit nu pas. Ik ben niet schadelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Komt goed, niks aan de hand![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens wie je bent.quote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
komt ook blijkbaar
Welnee, al een veer of 10 in je reetquote:Op donderdag 10 november 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas. Ik ben niet schadelijk
Maar ze blijft toch zo bescheidenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welnee, al een veer of 10 in je reet![]()
quote:Op donderdag 10 november 2022 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze blijft toch zo bescheiden
Nee, uit 40+ mis ik/hoop ik nog wel op een paar leuke mensen, maar de club is al tof.quote:
gewoon lekker mentionen de hele tijdquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, uit 40+ mis ik/hoop ik nog wel op een paar leuke mensen, maar de club is al tof.
En de soep moet nog wel in mijn pannen passen![]()
Anders moet ik de ballen eruit laten
De ballen uit de soep laten, is not done.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, uit 40+ mis ik/hoop ik nog wel op een paar leuke mensen, maar de club is al tof.
quote:Op maandag 7 november 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury schijnt heel lief te zijn in het echt
dan gaan we rellenquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:51 schreef notturna het volgende:
[..]
De ballen uit de soep laten, is not done.
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:51 schreef notturna het volgende:
[..]
De ballen uit de soep laten, is not done.
Gezellig. Hoop wel, dat je hoofd rustiger is dan je UIquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:55 schreef murp het volgende:
[..]![]()
Als Soury komt moet ik ook even langskomen
quote:
Ik stuur '78' op jullie afquote:
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor![]()
Doe jij ook nog muziekje inleveren?
Nooooo, alle ballen verzamelenquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
@oma-Nijn is er dan genoeg soep?:oquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:55 schreef murp het volgende:
[..]![]()
Welja..aanlengen met waterquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:oma-nijn is er dan genoeg soep?:o
Voor de late aanmelders bedoel je waarschijnlijkquote:
Mag het toch hopen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de late aanmelders bedoel je waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de late aanmelders bedoel je waarschijnlijk
Dames, het gaat goedkomen. Zolang we de complete voetbalelftallen buiten houden zie ik geen gevaarquote:
Weten we tochquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Dames, het gaat goedkomen. Zolang we de complete voetbalelftallen buiten houden zie ik geen gevaar
Haal wel een komkommer extraquote:
Ik zou dat serieus wel leuk vinden, maar uhh.. Over een jaar mag je het weer proberenquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:55 schreef murp het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus wel leuk vinden, maar uhh.. Over een jaar mag je het weer proberenSoep BAN !!!
quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus wel leuk vinden, maar uhh.. Over een jaar mag je het weer proberenSoep BAN !!!
Ok, volgend jaar ga ik er dan helemaal voor!quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Je durft nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:00 schreef murp het volgende:
[..]
Ok, volgend jaar ga ik er dan helemaal voor!
Oh, dus je komt alleen maar voor de soep?quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:00 schreef murp het volgende:
[..]
Ok, volgend jaar ga ik er dan helemaal voor!
yeah!!quote:
Kom je ook?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
(…)
Beste/leukste slowchat:: 40+
Welke user zou je het meest IRL willen ontmoeten?:: 40+ sc users
(…)
Eerst Polen, Tsjechië en dan Duitsland nog. Alleen logistiek zit je dan al in 2023 lentequote:Op dinsdag 15 november 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
hopen dat de Russen niet al hier zijn dan
ik denk dat de wereld al een smeulende bol is voordat ze Polen door zouden zijnquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eerst Polen, Tsjechië en dan Duitsland nog. Alleen logistiek zit je dan al in 2023 lente
Scheelt weer in de energiekostenquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat de wereld al een smeulende bol is voordat ze Polen door zouden zijn
Wel zonder de muziek. Maar vind het er prima mee samengaanquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij
[..]
Mooi nummer, akelige stem.
Ah, een vuurtje 🔥quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat de wereld al een smeulende bol is voordat ze Polen door zouden zijn
gezelligquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, een vuurtje 🔥
Laten we rondom die smeulende bol kumbaya zingen
quote:
Oh wat jammer en beterschap.quote:Op zondag 6 november 2022 15:07 schreef espri het volgende:
Thnx lieve mensen voor de lieve worden.
Had ontzettend graag mee gedaan maar het zit er niet in.
Ik heb 1 plaatjesverzoek, speel maar happy birthday voor me.![]()
Wens jullie een ontzettend fijne avond en geniet er van en van elkaar.
Sow dat is wel heel veel stamppot, sterkte en voor ons komt het goed, dat weet ik nog van vorige keer.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb nog helemaal niets geregeld![]()
![]()
![]()
Zaterdag eerst zien dat ik voor een man of 25 verse zuurkool stamppot met spek en hema rookworst af krijg
( en dat is alleen nog maar het warme eten)![]()
Dan stort ik me op jullie![]()
Chocofan!quote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
Maar ik heb een beslissing gemaakt en ja hoor, ik ga erbij zijn op 10 december.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi me maar op de lijst en ik ontvang de details nog wel.
Supertof.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
Maar ik heb een beslissing gemaakt en ja hoor, ik ga erbij zijn op 10 december.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik zal ff nadenken nog.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Supertof.Ik ga vragen of ze je er tussen frotten.
![]()
Lever jij ook 3 nummers in voor de Fok!muzieklijst?
Oh daar ben ik blij van. Je bent een tof wijfquote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahwquote:Op woensdag 16 november 2022 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar ben ik blij van. Je bent een tof wijf
yihaaaaquote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel. Zat net aan je te denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel. Zat net aan je te denken.LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zeggen dat je nog niets geregeld hebt, je bent al lekker aan het voorbereiden
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
De pinda's met chocolade ben ik niet aan geweestquote:
Ach een paar drankjes en het maakt me niets meer uit.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De pinda's met chocolade ben ik niet aan geweest
tofquote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, valt me nu pas op dat de aanwezigen lijst in de OP alfabetisch gesorteerd is
Ik heb mijn kleding in de kast op kleurquote:Op donderdag 17 november 2022 07:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik heb sommige afwijkingen.
Ik heb een hele stapel gekleurde hard plastic bordjes. Makkelijk voor in de kroeg als ik pasteitje maak of zo. Die staan op kleur![]()
Dat is momenteel 1 grote puinbak....quote:Op donderdag 17 november 2022 08:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb mijn kleding in de kast op kleur
Welnee, dan vang je ze zelf op met je mondquote:Op woensdag 16 november 2022 20:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ach een paar drankjes en het maakt me niets meer uit.
Ik was net op zoek naar een bericht van je. Vervelend te lezen. Hopelijk word je snel wat fitter.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit niet zoveel online de laatste tijd; even niet veel zin en ik ben snel moe de laatste tijd, dus schermtijd put me wat uit
Alles verder wel goed hier? Hoe gaat het met jou?
Dank jequote:Op donderdag 17 november 2022 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was net op zoek naar een bericht van je. Vervelend te lezen. Hopelijk word je snel wat fitter.
Ik wilde vragen of je ook nog 3 nummers op wil geven voor de FOK!meetmuzieklijst?
En ik ga je privé een berichtje sturen
Topquote:Op donderdag 17 november 2022 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dank jeJa je krijgt mijn nummers nog!
Ik ben er wel achtergekomen dat ik ook nog wat anders heb op 10 december, maar ben er zo'n 90% zeker van dat ik naar de meet ga.
Welk hotel was het ook weer. Ik denk dat ik ook maar blijf.quote:
NH, Prinses Margrietplantsoenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk hotel was het ook weer. Ik denk dat ik ook maar blijf.
Ok die was hetquote:
Hotel is trouwens een stuk duurder dan vorig jaar, heb een weekje gewacht en de prijs was wel iets gezakt, dus toch maar geboekt, omdat ik niet te lang wilde wachten. Misschien dat de prijs nog wel iets lager wordt, maar het verandert per dag. Ene dag hoger, de volgende dag weer lager.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk hotel was het ook weer. Ik denk dat ik ook maar blijf.
Oh ik heb korting hahaha...ik denk dat ik dat niet krijgquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hotel is trouwens een stuk duurder dan vorig jaar, heb een weekje gewacht en de prijs was wel iets gezakt, dus toch maar geboekt, omdat ik niet te lang wilde wachten. Misschien dat de prijs nog wel iets lager wordt, maar het verandert per dag. Ene dag hoger, de volgende dag weer lager.
Ja ik ook tot 30%, maar volgens mij was het 5% ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik heb korting hahaha...ik denk dat ik dat niet krijg
Dank je wel. Waarschijnlijk hing de zuurkool in mijn ogenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
@:oma-nijn, alsnog van harteHad 't in de sc gepost gisteren maar geen idee of je het had gelezen
Is alles op?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel. Waarschijnlijk hing de zuurkool in mijn ogen
Nogmaals sucees klodderquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een leuke groep zo bij elkaar de 10de
Ik wens jullie heeelveeeel plezier.
Ipv half december ga ik volgende week al onder het mes
Dus even snel langskomen om hoi te zeggen gaat 'm ook niet worden.
Nog een kilo of 3 over. Er is al 2 kilo mee met dochterlief.quote:
Lekker invriezenquote:Op zondag 20 november 2022 09:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nog een kilo of 3 over. Er is al 2 kilo mee met dochterlief.
Succes en voorspoedig herstel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een leuke groep zo bij elkaar de 10de
Ik wens jullie heeelveeeel plezier.
Ipv half december ga ik volgende week al onder het mes
Dus even snel langskomen om hoi te zeggen gaat 'm ook niet worden.
Ja, doen we ook. Het is mijn favo, maar nu even nietquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:26 schreef Deisyy het volgende:
@:oma-Nijn deze bewoonster van Jaar van je Leven likt ook haar M&M's af om de pinda's voor later te bewaren![]()
[ afbeelding ]
Plaatje van FF
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Neeeeee. Ga ik ze bij haar bestellen
![]()
Ik heb haar wel eens gezien. Soms zet ik het op. Maar vind het streamen waardeloos, dus ben het niet gaan volgen.
Ja, maar zonder stream kan een mens niet cossenquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Maddy. Ik vind het wel vermakelijk, helemaal met de COS erbij
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:48 schreef Soury het volgende:
Ok ik ben er uit.
1 : House of Pain -Jump around. (die was al genoted)![]()
2: Seal - Crazy
3: The killers- Mr Brightside
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
MeatLoaf - Bat out of Hell
Paul de Leeuw - De Regenboog
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
Oh excuses, dan ben ik vergeten die op te schrijvenquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:32 schreef Soury het volgende:
Ik had er 3. Of moeten het er 5 zijn?
[..]
Ja, solly. He gaat lekker hier.quote:
Dat kan natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan er door omstandigheden er niet bij zijn. Ik ga mezelf uit de op verwijderen
Was ook al een tijdje geledenquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet...
Moet ik jouw portie pinda's weer in de chocolade dopen![]()
Jammer, maar misschien de volgende keer
Dit zijn er 5quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Oh ja, muzieklijstje.
De Dijk - Nergens goed voor
Men At Work - Down Under
Sweet - Poppa Joe
Rednex - Cotton Eye Joe
Talking Heads - Once in a Lifetime
We doen het (denk ik) nog wel een keerquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ik zou nog doorgeven of ik zou komen, maar ik kom helaas niet. December is echt een te drukke maand. Misschien een volgende keer
Het is ook nooit goed.quote:
Andere volgorde...u2 eerstquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:30 schreef notturna het volgende:
Mijn muzieklijstje:
Acda & de Munnik - Laat me slapen
U2 -One
Ronnie & de Ronnies - beestjes
Komt ze ook? Gezelligquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn muzieklijstje is mede door MrsLoveable tot stand gekomen dus ik mag er nog één bij noemen.![]()
DREADLOCK HOLIDAY - 10cc
Helaas.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Andere volgorde...u2 eerst
Dan de beestjes en dan acda
Haha. Ik weet niet hoe degene het gaat doen. Wij snappen weinig van het nieuwe systeemquote:
Maakt ook geen reet uit, als het maar gezellig word.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha. Ik weet niet hoe degene het gaat doen. Wij snappen weinig van het nieuwe systeem
Daar ben ik eigenlijk van overtuigdquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Maakt ook geen reet uit, als het maar gezellig word.
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk van overtuigd
Wij zitten ff verderop te zuipen.quote:
quote:
Zuipen zonder mij.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij zitten ff verderop te zuipen.
Proost
Betaal verzoek via DMquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:23 schreef Deisyy het volgende:
@:oma-nijn ga je ons tikkies sturen voor de eigen bijdrage? Is het handig om dat vooraf te doen of heb je er zelf een idee over?
Daar heb ik eigenlijk niet over gedacht.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:23 schreef Deisyy het volgende:
@:oma-nijn ga je ons tikkies sturen voor de eigen bijdrage? Is het handig om dat vooraf te doen of heb je er zelf een idee over?
Oh, dat kan ook.quote:
Je doet dat wel alles van te voren he?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet over gedacht.
Ik dacht gewoon met de bon afrekenen en dan wat meer of zo.
Murp staat nog niet in de OPquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:46 schreef Soury het volgende:
Of iedereen haakt af, zit je met je soep en Murp
Dat is de mystery guest. Ik betaal wel voor hemquote:
Oeh spannend.. Dat wordt weer een vlaggetje met een vraagteken. Die had ik net weggelazerd.De vlaggetjes van sly, pullup en gebrokenglas liggen hier nog wel.quote:
Oh ik weet niks over GG en verder was het een grapje van Murp en ikquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oeh spannend.. Dat wordt weer een vlaggetje met een vraagteken. Die had ik net weggelazerd.De vlaggetjes van sly, pullup en gebrokenglas liggen hier nog wel.![]()
GG begrijp ik niet, want die was er de vorige keer.
@murpquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de mystery guest. Ik betaal wel voor hem![]()
Ik meen het ook nog.quote:
Ja doe maarquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil het streepje wel weer weg halen.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doe maarIk ben wel gewend aan streepjes
Editquote:
Aanvullingquote:
Godverquote:
die laatstequote:Op zaterdag 26 november 2022 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Muziekjes:
Il Volo – Grande Amore
Salvador Sobral – Amar Pelos Dois
Sláinte – Star of the County Down
@:oma-nijn voor een fout Kerstmuziekuurtje ben ik ook nog wel te porren
Top, ik ga je op de lijst zettenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Muziekjes:
Il Volo – Grande Amore
Salvador Sobral – Amar Pelos Dois
Sláinte – Star of the County Down
@:oma-nijn voor een fout Kerstmuziekuurtje ben ik ook nog wel te porren
Wat is daarmee?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zullen we eerst de 10de even overleven
Er zat een tikfout in het betaalverzoek, daar had ik de 20e gezet ipv de 10e. Koen hoopte meteen op 2 meets in een maandquote:
quote:
ik vond het al verdacht dat het op een dinsdag wasquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zat een tikfout in het betaalverzoek, daar had ik de 20e gezet ipv de 10e. Koen hoopte meteen op 2 meets in een maand
Slimmerikquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond het al verdacht dat het op een dinsdag was
Op de rug van prishaquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
Ik ben er uit. Den Haag centraal en tram 6. Terug ga ik kruipend
Ja dat is de vraag. Ik ga liever niet in mijn uppie terug ik kan altijd nog het hotel in duiken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Op de rug van prisha![]()
Of ga je terug naar huis?
Tonja zal wel terug gaan, denk ik. Die sliep normaal bij espri.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is de vraag. Ik ga liever niet in mijn uppie terug ik kan altijd nog het hotel in duiken.
Pullup is er ook. Verder Sly die gaat ook de richting uit.Dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tonja zal wel terug gaan, denk ik. Die sliep normaal bij espri.
Chufi komt niet. Verder komt er niemand daar vandaan (dacht ik)
Oh ja, plups..quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Pullup is er ook. Verder Sly die gaat ook de richting uit.Dus dat komt wel goed
Ja dat is echt iemand die ik erg graag wil ontmoetenquote:
Hij is alles wat ik niet dachtquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is echt iemand die ik erg graag wil ontmoeten
Voor mij is alleen Sly vers vleesquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ja leuk, weer allemaal nieuwe mensen deze keer
Ja Sly, Soury, pullup, Chocofan, aoibhin en Tonja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor mij is alleen Sly vers vlees
Ojee..allemaal linke soepquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Sly, Soury, pullup, Chocofan, aoibhin en Tonja.
OMG, ik word gewoon wee zenuwachtig
En terecht! Ik bijtquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Sly, Soury, pullup, Chocofan, aoibhin en Tonja.
OMG, ik word gewoon wee zenuwachtig
Ik vind het ontzettend leuk om iedereen te zien, dat was het de eerste keer al en nu weer nieuwe mensen erbijquote:
Als ze niet gejat wordenquote:
? comoquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
9 maanden later op zeker een piek in de Nederlandse geboortecijfers![]()
![]()
[ afbeelding ]
loop dan niet te zeiken over zwangere 50+ gedoe ...quote:Op woensdag 30 november 2022 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben 35.
Plus geen interesse in vrouwen maar mannen. En al helemaal niet op miets
Ik weet dat @Soury een lang gekoesterde kinderwens heeftquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
9 maanden later op zeker een piek in de Nederlandse geboortecijfers![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja jezus, zo word je nooit zwanger!quote:Op woensdag 30 november 2022 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben 35.
Plus geen interesse in vrouwen maar mannen. En al helemaal niet op miets
Het was best grappigquote:Op woensdag 30 november 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
loop dan niet te zeiken over zwangere 50+ gedoe ...
thanks! Zwaai zwaaiquote:Op woensdag 30 november 2022 00:01 schreef praadje het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om dit soort topics te volgen. Lekker een feelgood gevoel krijg ik er van. Alvast heel veel plezier allen. Geniet ervan.
Dank je wel.quote:Op woensdag 30 november 2022 00:01 schreef praadje het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om dit soort topics te volgen. Lekker een feelgood gevoel krijg ik er van. Alvast heel veel plezier allen. Geniet ervan.
Dank jequote:Op woensdag 30 november 2022 12:47 schreef stropdaz het volgende:
Veel plezier.
Ben benieuwd of jullie dan ook allemaal met elkaar praten of meer tegenover elkaar zitten en het minimale zeggen
Sabbelend op pindarotsjesquote:Op woensdag 30 november 2022 13:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je![]()
We zitten tegenover elkaar op onze telefoons te kijken
Ik neem mijn dikke winterjas wel mee.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, de adressen zijn verstuurd.
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.
Voor de rokers... trek wel een jas aan. Er hangt wel een terrasverwarming, maar de baas is er wat zuiniger mee om dat ding te laten branden
jij hebt geen dikke jas nodig, je stuitert je vanzelf wel warmquote:Op woensdag 30 november 2022 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik neem mijn dikke winterjas wel mee.![]()
Oh ja, natuurlijke energiequote:Op woensdag 30 november 2022 13:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
jij hebt geen dikke jas nodig, je stuitert je vanzelf wel warm
Hoi, kom ff kijken danquote:Op woensdag 30 november 2022 12:47 schreef stropdaz het volgende:
Veel plezier.
Ben benieuwd of jullie dan ook allemaal met elkaar praten of meer tegenover elkaar zitten en het minimale zeggen
De officiële sluitingstijd is 23.00 uur.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh oeh oeh had nog een vraag, hoe zit het met sluitingstijd, geen idee meer tot hoe laat we over straat mogen tegenwoordig![]()
Maar als het goed is word ik opgehaald maar dan moet ik nog wel een tijd weten. Vorige keer was 02.00, eigenlijk ga ik er van uit dat dat nu ook weer mag en is.
Sowww, kijk goed dat ik het gevraagd heb.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De officiële sluitingstijd is 23.00 uur.
Omdat vaak de kroeg dan al leeg is.
Als het gezellig is en er zijn mensen genoeg kan het gerust 01.00 uur worden.
Lief, dankjewel!quote:Op woensdag 30 november 2022 00:01 schreef praadje het volgende:
Ik meld me graag aan.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:45 schreef Prisha het volgende:
Ik heb nog een voorraadje flesjes zelf gebrouwen bier staan.
Voor @:pullup en @:Soury heb ik sowieso nog staan, dus die krijgen ze eindelijk.
Voor wie kan ik nog meer meenemen? Het is de zelf gebrouwen herfstbok.
vorig jaar duurde de meet tot 20:00 hahahaquote:Op woensdag 30 november 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh oeh oeh had nog een vraag, hoe zit het met sluitingstijd, geen idee meer tot hoe laat we over straat mogen tegenwoordig![]()
Maar als het goed is word ik opgehaald maar dan moet ik nog wel een tijd weten. Vorige keer was 02.00, eigenlijk ga ik er van uit dat dat nu ook weer mag en is.
Ja maar toen was het ook helemaal niet gezellig.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar duurde de meet tot 20:00 hahaha
drinksnelheid moet nu wel wat lager :_-quote:Op woensdag 30 november 2022 14:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja maar toen was het ook helemaal niet gezellig.
quote:Op woensdag 30 november 2022 14:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar duurde de meet tot 20:00 hahaha
Herkenbaar.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:54 schreef -Shii- het volgende:
Grapje natuurlijk, de tijd ging toen veel te snel. Teveel gedronken in korte tijd.
Dat was inderdaad wel een soort speeddate hè, het mocht maar wel kort, dus we hadden flink de vaart erinquote:Op woensdag 30 november 2022 14:54 schreef -Shii- het volgende:
Grapje natuurlijk, de tijd ging toen veel te snel. Teveel gedronken in korte tijd.
Ja !! en leuk dat biertje. Ik was dat helemaal vergetenquote:Op woensdag 30 november 2022 13:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
jij hebt geen dikke jas nodig, je stuitert je vanzelf wel warm
Oh dat is wel een geruststelling.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:41 schreef tonja het volgende:
@:soury Ik was wel van plan om die avond naar Amsterdam terug te gaan.
Ik was uit eten toen met 11 man. 10 voor acht werd het personeel echt nerveus we moesten wieberenquote:Op woensdag 30 november 2022 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel een soort speeddate hè, het mocht maar wel kort, dus we hadden flink de vaart erin
volgens mij werd het kort daarna vervroegd naar 18:00 oidquote:Op woensdag 30 november 2022 16:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was uit eten toen met 11 man. 10 voor acht werd het personeel echt nerveus we moesten wieberen
En de openingstijdquote:Op woensdag 30 november 2022 14:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De officiële sluitingstijd is 23.00 uur.
Omdat vaak de kroeg dan al leeg is.
Als het gezellig is en er zijn mensen genoeg kan het gerust 01.00 uur worden.
De kroeg gaat om 14.00 uur open. SF zal er iets na 1 uur zijn. Die sleept alle tassen met borden, bestek, pannen en eten alvast mee.quote:
Vergeet de pinda's niet die je ook nog moet voorbereiden.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De kroeg gaat om 14.00 uur open. SF zal er iets na 1 uur zijn. Die sleept alle tassen met borden, bestek, pannen en eten alvast mee.
Ik zal er rond 3 zijn. Eerst nog ff komkommer hakken, soepballen tellen en vlaggetjes inkleuren
Zit te kluiven tijdens het fokken en anders bel ik die uit jaar van je leven ....die doet het met M&Mquote:Op woensdag 30 november 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet de pinda's niet die je ook nog moet voorbereiden.
Je bent vanaf 2 uur welkom. Alleen ik red dat niet en er is nog geen etenquote:Op woensdag 30 november 2022 16:39 schreef Soury het volgende:
Ik sta om 14:00 voor de deurNee geintje maar hoe laat zijn we welkom en hoe laat komen de fokkers? Algemene vraag. aan @:Iedereen
Oh okquote:Op woensdag 30 november 2022 19:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je bent vanaf 2 uur welkom. Alleen ik red dat niet en er is nog geen eten![]()
Hoe laat de rest binnen dendert weet ik natuurlijk niet.
Ik had in de OP als richtlijn 5 uur gezet, maar kom gerust eerder hoorquote:
6 denk ik. Ik loop toch de hele dag te ijsberenquote:Op woensdag 30 november 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had in de OP als richtlijn 5 uur gezet, maar kom gerust eerder hoor
Kan je in den haag ookquote:Op woensdag 30 november 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
6 denk ik. Ik loop toch de hele dag te ijsberen
Nee hoor. Maar ik blijf ook niet tot diep in de nacht.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:25 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Jullie gaan toch niet allemaal om 6/7 uur al weg hoop ik
Dat zeg je nuquote:Op woensdag 30 november 2022 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik blijf ook niet tot diep in de nacht.
Lijkt me stug , maar bij mij kan zomaar opeens het lichtje uitgaan, maar over het algemeen red ik het wel aardig lang.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:25 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Jullie gaan toch niet allemaal om 6/7 uur al weg hoop ik
Nee, dan lig ik zelf tussen de overgebleven soepballenquote:Op woensdag 30 november 2022 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik blijf ook niet tot diep in de nacht.
quote:Op woensdag 30 november 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dan lig ik zelf tussen de overgebleven soepballen![]()
...Oh wacht
Ik denk niet dat er veel soepballen over zullen zijnquote:Op woensdag 30 november 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dan lig ik zelf tussen de overgebleven soepballen![]()
...Oh wacht
Je had er vorig jaar ook extra veel.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel soepballen over zullen zijn
quote:
Zo laat pas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |