Slimmerikquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond het al verdacht dat het op een dinsdag was
Op de rug van prishaquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
Ik ben er uit. Den Haag centraal en tram 6. Terug ga ik kruipend
Ja dat is de vraag. Ik ga liever niet in mijn uppie terug ik kan altijd nog het hotel in duiken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Op de rug van prisha![]()
Of ga je terug naar huis?
Tonja zal wel terug gaan, denk ik. Die sliep normaal bij espri.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is de vraag. Ik ga liever niet in mijn uppie terug ik kan altijd nog het hotel in duiken.
Pullup is er ook. Verder Sly die gaat ook de richting uit.Dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tonja zal wel terug gaan, denk ik. Die sliep normaal bij espri.
Chufi komt niet. Verder komt er niemand daar vandaan (dacht ik)
Oh ja, plups..quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Pullup is er ook. Verder Sly die gaat ook de richting uit.Dus dat komt wel goed
Ja dat is echt iemand die ik erg graag wil ontmoetenquote:
Hij is alles wat ik niet dachtquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is echt iemand die ik erg graag wil ontmoeten
Voor mij is alleen Sly vers vleesquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ja leuk, weer allemaal nieuwe mensen deze keer
Ja Sly, Soury, pullup, Chocofan, aoibhin en Tonja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor mij is alleen Sly vers vlees
Ojee..allemaal linke soepquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Sly, Soury, pullup, Chocofan, aoibhin en Tonja.
OMG, ik word gewoon wee zenuwachtig
En terecht! Ik bijtquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Sly, Soury, pullup, Chocofan, aoibhin en Tonja.
OMG, ik word gewoon wee zenuwachtig
Ik vind het ontzettend leuk om iedereen te zien, dat was het de eerste keer al en nu weer nieuwe mensen erbijquote:
Als ze niet gejat wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |