quote:Op donderdag 10 november 2022 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze blijft toch zo bescheiden
Nee, uit 40+ mis ik/hoop ik nog wel op een paar leuke mensen, maar de club is al tof.quote:
gewoon lekker mentionen de hele tijdquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, uit 40+ mis ik/hoop ik nog wel op een paar leuke mensen, maar de club is al tof.
En de soep moet nog wel in mijn pannen passen![]()
Anders moet ik de ballen eruit laten
De ballen uit de soep laten, is not done.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, uit 40+ mis ik/hoop ik nog wel op een paar leuke mensen, maar de club is al tof.
quote:Op maandag 7 november 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury schijnt heel lief te zijn in het echt
dan gaan we rellenquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:51 schreef notturna het volgende:
[..]
De ballen uit de soep laten, is not done.
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:51 schreef notturna het volgende:
[..]
De ballen uit de soep laten, is not done.
Gezellig. Hoop wel, dat je hoofd rustiger is dan je UIquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:55 schreef murp het volgende:
[..]![]()
Als Soury komt moet ik ook even langskomen
quote:
Ik stuur '78' op jullie afquote:
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor![]()
Doe jij ook nog muziekje inleveren?
Nooooo, alle ballen verzamelenquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
@oma-Nijn is er dan genoeg soep?:oquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:55 schreef murp het volgende:
[..]![]()
Welja..aanlengen met waterquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:oma-nijn is er dan genoeg soep?:o
Voor de late aanmelders bedoel je waarschijnlijkquote:
Mag het toch hopen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de late aanmelders bedoel je waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de late aanmelders bedoel je waarschijnlijk
Dames, het gaat goedkomen. Zolang we de complete voetbalelftallen buiten houden zie ik geen gevaarquote:
Weten we tochquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Dames, het gaat goedkomen. Zolang we de complete voetbalelftallen buiten houden zie ik geen gevaar
Haal wel een komkommer extraquote:
Ik zou dat serieus wel leuk vinden, maar uhh.. Over een jaar mag je het weer proberenquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:55 schreef murp het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus wel leuk vinden, maar uhh.. Over een jaar mag je het weer proberenSoep BAN !!!
quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus wel leuk vinden, maar uhh.. Over een jaar mag je het weer proberenSoep BAN !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |