Ok, volgend jaar ga ik er dan helemaal voor!quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus wel leuk vinden, maar uhh.. Over een jaar mag je het weer proberenSoep BAN !!!
Je durft nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:00 schreef murp het volgende:
[..]
Ok, volgend jaar ga ik er dan helemaal voor!
Oh, dus je komt alleen maar voor de soep?quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:00 schreef murp het volgende:
[..]
Ok, volgend jaar ga ik er dan helemaal voor!
yeah!!quote:
Kom je ook?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
(…)
Beste/leukste slowchat:: 40+
Welke user zou je het meest IRL willen ontmoeten?:: 40+ sc users
(…)
Eerst Polen, Tsjechiė en dan Duitsland nog. Alleen logistiek zit je dan al in 2023 lentequote:Op dinsdag 15 november 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
hopen dat de Russen niet al hier zijn dan
ik denk dat de wereld al een smeulende bol is voordat ze Polen door zouden zijnquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eerst Polen, Tsjechiė en dan Duitsland nog. Alleen logistiek zit je dan al in 2023 lente
Scheelt weer in de energiekostenquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat de wereld al een smeulende bol is voordat ze Polen door zouden zijn
Wel zonder de muziek. Maar vind het er prima mee samengaanquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij
[..]
Mooi nummer, akelige stem.
Ah, een vuurtje 🔥quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat de wereld al een smeulende bol is voordat ze Polen door zouden zijn
gezelligquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, een vuurtje 🔥
Laten we rondom die smeulende bol kumbaya zingen
quote:
Oh wat jammer en beterschap.quote:Op zondag 6 november 2022 15:07 schreef espri het volgende:
Thnx lieve mensen voor de lieve worden.
Had ontzettend graag mee gedaan maar het zit er niet in.
Ik heb 1 plaatjesverzoek, speel maar happy birthday voor me.![]()
Wens jullie een ontzettend fijne avond en geniet er van en van elkaar.
Sow dat is wel heel veel stamppot, sterkte en voor ons komt het goed, dat weet ik nog van vorige keer.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb nog helemaal niets geregeld![]()
![]()
![]()
Zaterdag eerst zien dat ik voor een man of 25 verse zuurkool stamppot met spek en hema rookworst af krijg
( en dat is alleen nog maar het warme eten)![]()
Dan stort ik me op jullie![]()
Chocofan!quote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
Maar ik heb een beslissing gemaakt en ja hoor, ik ga erbij zijn op 10 december.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi me maar op de lijst en ik ontvang de details nog wel.
Supertof.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
Maar ik heb een beslissing gemaakt en ja hoor, ik ga erbij zijn op 10 december.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik zal ff nadenken nog.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Supertof.Ik ga vragen of ze je er tussen frotten.
![]()
Lever jij ook 3 nummers in voor de Fok!muzieklijst?
Oh daar ben ik blij van. Je bent een tof wijfquote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahwquote:Op woensdag 16 november 2022 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar ben ik blij van. Je bent een tof wijf
yihaaaaquote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel. Zat net aan je te denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel. Zat net aan je te denken.LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zeggen dat je nog niets geregeld hebt, je bent al lekker aan het voorbereiden
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |