? comoquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
9 maanden later op zeker een piek in de Nederlandse geboortecijfers![]()
![]()
[ afbeelding ]
loop dan niet te zeiken over zwangere 50+ gedoe ...quote:Op woensdag 30 november 2022 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben 35.
Plus geen interesse in vrouwen maar mannen. En al helemaal niet op miets
Ik weet dat @Soury een lang gekoesterde kinderwens heeftquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
9 maanden later op zeker een piek in de Nederlandse geboortecijfers![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja jezus, zo word je nooit zwanger!quote:Op woensdag 30 november 2022 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben 35.
Plus geen interesse in vrouwen maar mannen. En al helemaal niet op miets
Het was best grappigquote:Op woensdag 30 november 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
loop dan niet te zeiken over zwangere 50+ gedoe ...
thanks! Zwaai zwaaiquote:Op woensdag 30 november 2022 00:01 schreef praadje het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om dit soort topics te volgen. Lekker een feelgood gevoel krijg ik er van. Alvast heel veel plezier allen. Geniet ervan.
Dank je wel.quote:Op woensdag 30 november 2022 00:01 schreef praadje het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om dit soort topics te volgen. Lekker een feelgood gevoel krijg ik er van. Alvast heel veel plezier allen. Geniet ervan.
Dank jequote:Op woensdag 30 november 2022 12:47 schreef stropdaz het volgende:
Veel plezier.
Ben benieuwd of jullie dan ook allemaal met elkaar praten of meer tegenover elkaar zitten en het minimale zeggen
Sabbelend op pindarotsjesquote:Op woensdag 30 november 2022 13:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je![]()
We zitten tegenover elkaar op onze telefoons te kijken
Ik neem mijn dikke winterjas wel mee.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, de adressen zijn verstuurd.
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.
Voor de rokers... trek wel een jas aan. Er hangt wel een terrasverwarming, maar de baas is er wat zuiniger mee om dat ding te laten branden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |