Is die maan niet wat dichtbij ...?quote:Op woensdag 16 november 2022 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
Fotomontage op schaal
[ afbeelding ]
reddit / ajamesmccarthy
Ja, dat krijg je met deze TT.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die maan niet wat dichtbij ...?
Mooie fotoquote:Op woensdag 16 november 2022 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
Fotomontage op schaal
[ afbeelding ]
reddit / ajamesmccarthy
Als het goed is krijgen we vanaf binnenkort veel meer mooie "echte" plaatjesquote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef Loveable het volgende:
Dit is een mooi plaatje voor in de OP
[ afbeelding ]
Ah dan maar daar op wachten, misschien is het topic dan nog niet volquote:Op woensdag 16 november 2022 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het goed is krijgen we vanaf binnenkort veel meer mooie "echte" plaatjes
Ik heb het dan wel over de hoogresolutie plaatjes natuurlijk..quote:Op woensdag 16 november 2022 10:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah dan maar daar op wachten, misschien is het topic dan nog niet vol
Ja ja ik snap hetquote:Op woensdag 16 november 2022 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel over de hoogresolutie plaatjes natuurlijk..
De nieuwe is moeilijker te vinden.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:35 schreef D. het volgende:
[..]
Beter naar de volle, lijkt me veiliger
Misschien even waarschuwen, die stoep is vast nog niet aangelegdquote:Op woensdag 16 november 2022 11:02 schreef drakin het volgende:
[..]
De nieuwe is moeilijker te vinden.
De kluizenaar in de maan zal wel balen als er ineens 8 miljard mensen op zijn stoep staan
Risico's van het vakquote:
Maar maar hij zei halt.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Risico's van het vak
en vrij dom opgesteld wel
Ze weten dat het kan gebeuren en nog gaan ze niet veilig staan. Ik snap dat niet,quote:Op woensdag 16 november 2022 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Risico's van het vak
en vrij dom opgesteld wel
Dank je wel voor deze updatequote:Op woensdag 16 november 2022 09:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Het verhaal van bezemkastgast en ienie.
Er werd veel geflirt er was een beetje actie.
Bezemkastgast ging in 2021 daten, is nu al een jaar met deze dame.
Bezemkastgast en ienie bleven goede vrienden met goede gesprekken en zo nu en dan een onschuldige opmerking over donkere hoekjes.
Einde
Maj, ik ben nog nieuw hier, moet nog even kijken hoe alles werktquote:Op woensdag 16 november 2022 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet helemaal goed
(up)datenquote:Op woensdag 16 november 2022 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze update![]()
Doe jij nog weleens aan daten?
Ik zal je de handleiding mailenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Maj, ik ben nog nieuw hier, moet nog even kijken hoe alles werkt
Ik vond het zelf ook wel grappig staan, maar wist niet hoe ik er een leuk grapje over kon makenquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 16 november 2022 12:17 schreef D. het volgende:
[..]
Is vast wel 2-3 weken lezen. of niet?
Altijd makkelijk wat gratis warmtequote:Op woensdag 16 november 2022 12:28 schreef aloa het volgende:
Lekker zo die zon in huis.
Soort kacheltje
De zon in huis? Dat past heul nietquote:Op woensdag 16 november 2022 12:28 schreef aloa het volgende:
Soort kacheltje
Gratis en voor niksquote:Op woensdag 16 november 2022 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd makkelijk wat gratis warmte
quote:
Mooie herfstdagquote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef Loveable het volgende:
De lucht klaart hier ook op en een beetje zon
O echt, nog geen weer gekeken de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zekers, zaterdag wordt het een stuk kouder
Keek op de weer app, maar die is altijd weer anders dan buienradarquote:Op woensdag 16 november 2022 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, nog geen weer gekeken de laatste tijd.
Het zal zeker kouder gaan worden, we zitten tegen het einde van het jaar aan.
Zelfs kans op sneeuwquote:Op woensdag 16 november 2022 12:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zekers, zaterdag wordt het een stuk kouder
Met die dure gasprijzen mag het van mij wel wegblijvenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Keek op de weer app, maar die is altijd weer anders dan buienradar
Ja mag nu ook wel vind ik
Ligt eraan. Kan goed koud worden, dus kan wel even wit wordenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Natte sneeuw denk ik dan eerder
Voor sommige minder leuk jaquote:Op woensdag 16 november 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met die dure gasprijzen mag het van mij wel wegblijven
We gaan het zienquote:Op woensdag 16 november 2022 12:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan. Kan goed koud worden, dus kan wel even wit worden
Jij bent al helemaal in de stemming voor sneeuw.quote:
Misschien wel droog als het zo mooi onbewolkt is zoals nuquote:Op woensdag 16 november 2022 12:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Natte sneeuw denk ik dan eerder
Tuurlijk bijna kerst héquote:Op woensdag 16 november 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal in de stemming voor sneeuw.
Kan ook nog.. wel lekker kouder weer met zonquote:Op woensdag 16 november 2022 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel droog als het zo mooi onbewolkt is zoals nu
39 dagen.quote:
Instant BBQ wordt het dan hoorquote:Op woensdag 16 november 2022 12:28 schreef aloa het volgende:
Soort kacheltje
Winter BBQquote:Op woensdag 16 november 2022 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Instant BBQ wordt het dan hoor
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal in de stemming voor sneeuw.
Ryan Clooney?quote:Op woensdag 16 november 2022 14:04 schreef pullup het volgende:
Beetje de moderne versie van George Clooney
Reynoldsquote:
Nee eigenlijk niet. Niet zoveel behoefte aanquote:Op woensdag 16 november 2022 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze update![]()
Doe jij nog weleens aan daten?
quote:Op woensdag 16 november 2022 14:08 schreef pullup het volgende:
Die Clooney vergelijking is omdat deze altijd het OK stempeltje krijgt van de dames
ehm? geen ideequote:Op woensdag 16 november 2022 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die geraakt door die afzwaaier ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |