Is die maan niet wat dichtbij ...?quote:Op woensdag 16 november 2022 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
Fotomontage op schaal
[ afbeelding ]
reddit / ajamesmccarthy
Ja, dat krijg je met deze TT.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die maan niet wat dichtbij ...?
Mooie fotoquote:Op woensdag 16 november 2022 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
Fotomontage op schaal
[ afbeelding ]
reddit / ajamesmccarthy
Als het goed is krijgen we vanaf binnenkort veel meer mooie "echte" plaatjesquote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef Loveable het volgende:
Dit is een mooi plaatje voor in de OP
[ afbeelding ]
Ah dan maar daar op wachten, misschien is het topic dan nog niet volquote:Op woensdag 16 november 2022 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het goed is krijgen we vanaf binnenkort veel meer mooie "echte" plaatjes
Ik heb het dan wel over de hoogresolutie plaatjes natuurlijk..quote:Op woensdag 16 november 2022 10:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah dan maar daar op wachten, misschien is het topic dan nog niet vol
Ja ja ik snap hetquote:Op woensdag 16 november 2022 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel over de hoogresolutie plaatjes natuurlijk..
De nieuwe is moeilijker te vinden.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:35 schreef D. het volgende:
[..]
Beter naar de volle, lijkt me veiliger
Misschien even waarschuwen, die stoep is vast nog niet aangelegdquote:Op woensdag 16 november 2022 11:02 schreef drakin het volgende:
[..]
De nieuwe is moeilijker te vinden.
De kluizenaar in de maan zal wel balen als er ineens 8 miljard mensen op zijn stoep staan
Risico's van het vakquote:
Maar maar hij zei halt.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Risico's van het vak
en vrij dom opgesteld wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |