Ik ken het pas sinds twee jaar maar dat is echt heel leuk inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik volgde de nestkastjes vaak https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente
Of verdrietigquote:Op woensdag 16 november 2022 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ook leuk.
Ik vind meestal nestjes met uilen het leukst (behalve kerkuil, lelijk ding). Zo grappig als ze door die kast gaan hupsen.
hey fan, kank nu echt zegge want je hed me genomineerdquote:
Dat wou u toch?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:18 schreef Paul het volgende:
[..]
hey fan, kank nu echt zegge want je hed me genomineerd
Ik werkte wissel diensten en soms geen zak te doen.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken het pas sinds twee jaar maar dat is echt heel leuk inderdaad.
Ja soms is het ook heel treurig. Die ooievaar ging haar eigen kuikens op etenquote:
zlechte tpel nog altijd 0:0quote:Op woensdag 16 november 2022 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet iedereen is er evenblij mee , maar dat neem ik voor lief en soms neem ik het ze kwalijk
Omdat de kuikens dood gingen, en ooievaardjes hun kids over de rand kieperenquote:
's nachts is het leukstquote:Op woensdag 16 november 2022 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werkte wissel diensten en soms geen zak te doen.
De natuur is wreed idd.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat de kuikens dood gingen, en ooievaardjes hun kids over de rand kieperen
Ja echt.quote:
Welke tepel?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel teleurstellend .... maar gaat nergens over ..
FOK awards, maar het topic is niet meer boven in de indexquote:
Dat is misschien maar beterquote:Op woensdag 16 november 2022 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
FOK awards, maar het topic is niet meer boven in de indexnu ben ik hem kwijft
Mijn stem krijg je nietquote:Op woensdag 16 november 2022 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
FOK awards, maar het topic is niet meer boven in de indexnu ben ik hem kwijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |