Heel soms , maar is niet zo belangrijkquote:Op woensdag 16 november 2022 22:55 schreef mario390 het volgende:
hebben julie ook zo en legenden-turnier?
Ach ze zijn dat gewend ... vorig jaar hadden ze meer dan 500.000 ¤ strafquote:Op woensdag 16 november 2022 23:30 schreef mario390 het volgende:
feyenoord straf in graz gekregen
50 000 euro , en en spel zonder fans
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:28 schreef drakin het volgende:
Ik kan een Pullupje doen
[ afbeelding ]
Rijkswaterstaat adviseert thuiswerken vanwege de regen...quote:
Ja mijn werk is in de openlucht dus ik ga even kijkenquote:Op donderdag 17 november 2022 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat adviseert thuiswerken vanwege de regen...
Wat een dotjequote:
He, Goedemorgen. Lang geleden (of ik ben er te weinig)quote:Op donderdag 17 november 2022 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat adviseert thuiswerken vanwege de regen...
Ha Oma-nijn, goedemorgen. Je bent er ook vroeg bij...quote:Op donderdag 17 november 2022 07:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
He, Goedemorgen. Lang geleden (of ik ben er te weinig)alles goed?
Ja, prima.quote:Op donderdag 17 november 2022 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha Oma-nijn, goedemorgen. Je bent er ook vroeg bij...
Ben er zelf niet (meer) zo veel. Ja alles redelijk goed hier. Met jou ook?
Hier net een beetje rustig weer.quote:
Mogguhh Fruitquote:Op donderdag 17 november 2022 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier net een beetje rustig weer.
Heer aloa.quote:
k zit er wel aan te denken ja. Heb me nog niet opgegeven...quote:Op donderdag 17 november 2022 07:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, prima.
Rond 6 gaat hier de wekker. Meestal sta ik ook op. Nu ontbijt op bed gebracht voor oudste kleinzoon. Die moet zo naar school.![]()
Heb je ook zin om 10 dec. Te komen?
Dat kan nog hoor. Heb nog geen vlaggetjes gemaaktquote:Op donderdag 17 november 2022 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
k zit er wel aan te denken ja. Heb me nog niet opgegeven...
Ja verhuizing achter de rug. Dozen met dingen die ik nu nodig heb redelijk uitgepakt en de rest ligt op zolder, laat ik lekker liggen. Langzaam een beetje tot rust.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe is het nu. Verhuizing achter de rug denk ik. Beetje rust?
Ik zat al in de meeting topic te posten,quote:Op donderdag 17 november 2022 08:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb mijn kleding in de kast op kleur
Morguhquote:
Ik zit niet zoveel online de laatste tijd; even niet veel zin en ik ben snel moe de laatste tijd, dus schermtijd put me wat uitquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 10:45 schreef Solotovski het volgende:
Kunstzinnigste/artistiekste user:: @:the_emotion
User/mod die overal opduikt:: @:haags
Grootste lurker:: @:modus
Grootste baggeraar:: @:paul
User die je het meest gemist hebt:: @:the_emotion
Leukste oudje: @:niels0kurovski
Beste/leukste slowchat:: KLB SC
Beste/leukste topicreeks:: KLB / Nepverhalen op LinkedIn #11 - #ik #ik #ik
Beste/leukste forum:: KLB
Beste/leukste mod:: @:fok-it
Slechtste mod:: @:Paul