Hier ligt echt een olieachtig laagje op.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die koffie Masbroet ofzo was fucking sterk.[ link | afbeelding ]
LUL
Vergifquote:Op woensdag 16 november 2022 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ligt echt een olieachtig laagje op.
Met melk en suiker?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ligt echt een olieachtig laagje op.
Dat mannetje in de maan kan ook niks he? Ik had minstens een deurmat met "Welkom" erop verwachtquote:Op woensdag 16 november 2022 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien even waarschuwen, die stoep is vast nog niet aangelegd
Ik denk dat ie wacht tot er een bouwmarkt aanwezig is, zodat ie tegels kan bestellenquote:Op woensdag 16 november 2022 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat mannetje in de maan kan ook niks he? Ik had minstens een deurmat met "Welkom" erop verwacht
Ik zou Rot op klunzen eerder verwachten.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat mannetje in de maan kan ook niks he? Ik had minstens een deurmat met "Welkom" erop verwacht
Ik zou op anoniem gaanquote:
Een Mariootje.quote:
Het en jij boeit me niet zo als ik eerlijk benquote:Op woensdag 16 november 2022 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou je dat leuk vinden?
[..]
Het kan iedereen overkomen
Snap ik.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Het en jij boeit me niet zo als ik eerlijk ben
Wat zijn andere wereldbewoners toch kleinquote:
maanzand genoegquote:Op woensdag 16 november 2022 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wacht tot er een bouwmarkt aanwezig is, zodat ie tegels kan bestellen
Dat zal erop komen te staan na de eerste ontmoeting met de menschquote:Op woensdag 16 november 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou Rot op klunzen eerder verwachten.
Nou zeg dat wel.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat zijn andere wereldbewoners toch klein
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zal erop komen te staan na de eerste ontmoeting met de mensch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |