Exact en tijdens verdienopdrachten wil ie voorspelbaar de show stelen ten koste van zo'n meisje van de FEBO of pakt dus een meloen omdat dat nu eenmaal grappig overkomt en ie dan iets anders doet dan de rest. Nee zelfs Jappie is klaar met Berend.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij ligt ook nog steeds veel op bed en komt s'avonds tot leven, je hebt er niet veel meer aan. Zijn humor is ook zo goed als weg, saaie man geworden, had er meer van verwacht
Die meloen was echt stom. Tja. Berend gaat het niet winnen.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Exact en tijdens verdienopdrachten wil ie voorspelbaar de show stelen ten koste van zo'n meisje van de FEBO of pakt dus een meloen omdat dat nu eenmaal grappig overkomt en ie dan iets anders doet dan de rest. Nee zelfs Jappie is klaar met Berend.
Centraal kun je gebruiken om zaken duidelijk te maken maar zoals het voorheen ging daar moet je niet aan blijven vasthoudenquote:Op woensdag 16 november 2022 00:51 schreef engine het volgende:
Jeff wil nu morgen misschien een CENTRAAL doen. Hij wil het opzoeken.
ff iets anders :quote:Op woensdag 16 november 2022 00:51 schreef engine het volgende:
Jeff wil nu morgen misschien een CENTRAAL doen. Hij wil het opzoeken.
Dat zegt iets over Japie zelf eigenlijk.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:51 schreef puzziepie het volgende:
Toch zijn ze wel heel erg mensen aan het veroordelen over hoe ze wel niet op hun werk zijn als ze zich al zo in het spel laten zien , Dat is natuurlijk totale onzin.
Eens.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat zegt iets over Japie zelf eigenlijk.
Genoeg mensen die wel loyaal zijn naar hun werkgever.
06:04 dacht ik.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ff iets anders :
Over een paar uur Artemis 1 he?
Is het ook en we weten ondertussen met onze ervaring met RLS dat er ook heel veel gestuurd wordt door achter, zelfs ruzies moeten ze soms verplicht makenquote:Op woensdag 16 november 2022 00:51 schreef puzziepie het volgende:
Toch zijn ze wel heel erg mensen aan het veroordelen over hoe ze wel niet op hun werk zijn als ze zich al zo in het spel laten zien , Dat is natuurlijk totale onzin.
Op = Opquote:Op woensdag 16 november 2022 00:56 schreef Harry het volgende:
Ondertussen steekt Jeffrey de ene na de andere sigaret op.......
Sommige mensen zijn niet te sturen , dat is mijn ervaring. En juist die mensen maken het interessant.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het ook en we weten ondertussen met onze ervaring met RLS dat er ook heel veel gestuurd wordt door achter, zelfs ruzies moeten ze soms verplicht maken
Hij geeft wel meer leiding, dus in die zin heeft hij gelijk. Of ze beter slagen, dat is een andere vraagquote:Op woensdag 16 november 2022 00:57 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zegt dat hij meer geld heeft de Madeleine, omdat hij de verdien opdrachten beter aangepakt heeft #koekoek.
Ik vind het eigenlijk een beetje asociaal om het ineens zonder overleg af te schaffen.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Centraal kun je gebruiken om zaken duidelijk te maken maar zoals het voorheen ging daar moet je niet aan blijven vasthouden
Het lijkt me ook duidelijk, dat de productie Jeffrey betere mogelijkheden geeft.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij geeft wel meer leiding, dus in die zin heeft hij gelijk. Of ze beter slagen, dat is een andere vraag
Het zijn toch ook onzinnige vergaderingen. Ze zitten zelfs bingo te spelenquote:Op woensdag 16 november 2022 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje asociaal om het ineens zonder overleg af te schaffen.
Deden ze dat ook niet in Utopia bij Centraal's?quote:Op woensdag 16 november 2022 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het zijn toch ook onzinnige vergaderingen. Ze zitten zelfs bingo te spelen
Dus dat. En hij zegt constant dat iedereen bij hem mag komen met vragen.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, meer inkomsten, waardoor hij kan doen wat hij doet. IS het fout, ja aan de ene kant wel, maar er is nu idd meer dan genoeg te eten en toiletartikelenquote:Op woensdag 16 november 2022 00:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Het lijkt me ook duidelijk, dat de productie Jeffrey betere mogelijkheden geeft.
Daar heeft hij toch weinig voor hoeven doen.
Bingo niet, dwarsbomen af en toe wel.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Deden ze dat ook niet in Utopia bij Centraal's?
Nee echt niet, niet dat ik weet, Wel vaak ruziesquote:Op woensdag 16 november 2022 01:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Deden ze dat ook niet in Utopia bij Centraal's?
Wat hij beter heeft aangepakt is dat hij niet hele dagen bezig is met onbenullige boodschapjes van mensen . Dat moet ik hem dan ook nageven . Maddy was compleet in de stress.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:57 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zegt dat hij meer geld heeft de Madeleine, omdat hij de verdien opdrachten beter aangepakt heeft #koekoek.
Het is ook onzin om te stellen dat er alleen maar onzinnige vragen gesteld werden.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet of het tegen hem gaat keren. Hij heeft het leven in de loods wel verbeterd voor iedereen. Tis een persoon die het imo leuk maakt om naar de streams te kijken, Het is geen doorsnee persoon. Is het mijn type: nee, zou ik met zo iemand kunnen leven in privé: nee, maar voor de loods een prima karakterquote:Op woensdag 16 november 2022 01:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat hij beter heeft aangepakt is dat hij niet hele dagen bezig is met onbenullige boodschapjes van mensen . Dat moet ik hem dan ook nageven . Maddy was compleet in de stress.
Maar zij was iig een stuk transparanter![]()
En wat betreft de verdienopdrachten vind ik zijn manier ook wel storend . Het is geen dictatuur . Maar Jeff onderschat mensen chronisch .
Ook nu ziet hij zichzelf weer als de grote man die alles kan , beter kan , alles weet , beter weet en mensen continu onderschat en wegzet .
Dat gaat zich tegen hem keren , kan niet anders.
Dat is het ook.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje asociaal om het ineens zonder overleg af te schaffen.
Dus dat.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet of het tegen hem gaat keren. Hij heeft het leven in de loods wel verbeterd voor iedereen. Tis een persoon die het imo leuk maakt om naar de streams te kijken, Het is geen doorsnee persoon. Is het mijn type: nee, zou ik met zo iemand kunnen leven in privé: nee, maar voor de loods een prima karakter
Je hebt dit soort types nodig, anders gaat het echt een bejaardensoos worden. Stelletjes die met elkaar zitten te kaarten, hele dagenquote:
Als kijker is alles anders, Maar als deel van en groep niet . Dan zit je er middenin en gebeuren er dingen die gewoon niet kloppen en die bewust worden gedaan .quote:Op woensdag 16 november 2022 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet of het tegen hem gaat keren. Hij heeft het leven in de loods wel verbeterd voor iedereen. Tis een persoon die het imo leuk maakt om naar de streams te kijken, Het is geen doorsnee persoon. Is het mijn type: nee, zou ik met zo iemand kunnen leven in privé: nee, maar voor de loods een prima karakter
Eensch, dat is in elke RLS zo, ook straks weer bij BB en daar zijn ze maar met z'n 15e, dus daar is de keuze niet bepaald reuze.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hebt dit soort types nodig, anders gaat het echt een bejaardensoos worden. Stelletjes die met elkaar zitten te kaarten, hele dagen
Ik heb dit bij big brother afgelopen jaar ook over Nawel gezegd....waren weinig mensen het mee eens toenquote:Op woensdag 16 november 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hebt dit soort types nodig, anders gaat het echt een bejaardensoos worden. Stelletjes die met elkaar zitten te kaarten, hele dagen
lol , ja dat was wel leukquote:Op woensdag 16 november 2022 01:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dit bij big brother afgelopen jaar ook over Nawel gezegd....waren weinig mensen het mee eens toen
Nawel was buitencategorie irritant.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dit bij big brother afgelopen jaar ook over Nawel gezegd....waren weinig mensen het mee eens toen
Als je voor Nawel was, snap ik dat we echt anders denken. Niet mijn ding die nep Nawel.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zelfs daar twijfel ik aan. De verveling slaat al meer en meer toe, wat voor heimwee gaat zorgen. Zolang er iemand is waar ze zich aan ergeren, blijft er gespreksstof. Ik geloof ook in karma, maar zo erg is het niet wat Jeff doet, zoals hij zelf zegt: komt er iemand iets tekort? Nee... of het netjes is, is wat andersquote:Op woensdag 16 november 2022 01:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als kijker is alles anders, Maar als deel van en groep niet . Dan zit je er middenin en gebeuren er dingen die gewoon niet kloppen en die bewust worden gedaan .
Ik geloof in karma. En dan niet dat iemand dan maar kapot moet oid, maar dit gaat een keer mis
Ik heb me kapot aan haar geërgerdquote:Op woensdag 16 november 2022 01:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nawel was buitencategorie irritant.
Die 'air' van haar,quote:Op woensdag 16 november 2022 01:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb me kapot aan haar geërgerd![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet dat Jeff een slecht mens is he? Ik zeg dat wat ik in het spel van hem zie niet okay vind, Dat we dat wel gescheiden houden.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs daar twijfel ik aan. De verveling slaat al meer en meer toe, wat voor heimwee gaat zorgen. Zolang er iemand is waar ze zich aan ergeren, blijft er gespreksstof. Ik geloof ook in karma, maar zo erg is het niet wat Jeff doet, zoals hij zelf zegt: komt er iemand iets tekort? Nee... of het netjes is, is wat anders
Hele dagen in haar nest liggen en fluisteren en stoken, maar idd ze horen erbijquote:
Een soort Wanda.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hele dagen in haar nest liggen en fluisteren en stoken, maar idd ze horen erbij
laat ik het zo zeggen: mocht Jeff er in december uit gestemd worden, dan ga ik in januari BB volgen en laat ik dit schieten. Dan wordt het een bejaardensoos en een saaie bendequote:Op woensdag 16 november 2022 01:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Jeff een slecht mens is he? Ik zeg dat wat ik in het spel van hem zie niet okay vind, Dat we dat wel gescheiden houden.
In het spel is hij gewoon niet okay op een aantal fronten.
Net als de anderen , want iedereen heeft zijn goede en slechte kanten .
Als hij weg moet wordt het voor mij een stuk interessanterquote:Op woensdag 16 november 2022 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: mocht Jeff er in december uit gestemd worden, dan ga ik in januari BB volgen en laat ik dit schieten. Dan wordt het een bejaardensoos en een saaie bende
Dat was pas echt erg, maar heb het wel helemaal gevold, met gekke Huub uit Oldenzaalquote:Op woensdag 16 november 2022 01:15 schreef puzziepie het volgende:
Elkaar de tent uitvechten is mijn ding niet, het is geen Gouden Kooi
Dat was echt te erg voor woordenquote:Op woensdag 16 november 2022 01:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was pas echt erg, maar heb het wel helemaal gevold, met gekke Huub uit Oldenzaal
Asociaal ventje, ben zelf een tukker en had plaatsvervangende schaamte en nee ik kom niet uit Oldenzaal of Almeloooooooquote:Op woensdag 16 november 2022 01:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was echt te erg voor woorden
En bier opgehaald.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:15 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff weer nieuwe sigaretten gehaald op kantoor terwijl daarvoor Bern hen zat af te luisteren
Als je stelt dat je types als Jeff nodig hebt in een RLS heb je types als Nawel dus ook nodig. Jeff is totaal niet mijn ding. Het veranderd niet omdat jij het wel of niet leuk vindt.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Als je voor Nawel was, snap ik dat we echt anders denken. Niet mijn ding die nep Nawel.
Ik zat er op school en ben veel in Oldenzaal geweest , niks mis met Tukkersquote:Op woensdag 16 november 2022 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Asociaal ventje, ben zelf een tukker en had plaatsvervangende schaamte en nee ik kom niet uit Oldenzaal of Almelooooooo
Juist. Dit dusquote:Op woensdag 16 november 2022 01:18 schreef engine het volgende:
[..]
Als je stelt dat je types als Jeff nodig hebt in een RLS heb je types als Nawel dus ook nodig. Jeff is totaal niet mijn ding. Het veranderd niet omdat jij het wel of niet leuk vindt.
Ben je ook een tukker? Gerry, Mirthe en GJ komen als ik het goed heb alle 3 uit Almeloquote:Op woensdag 16 november 2022 01:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zat er op school en ben veel in Oldenzaal geweest , niks mis met Tukkers![]()
Maar dat Huub zo asociaal deed en was, daar hebben de bewoners ook hun aandeel in gehad.
Het een heeft het ander nodig . oftewel het een houdt het ander mede in stand .
Ik ben geboren en getogen in Deventer, zat op school in Almeloquote:Op woensdag 16 november 2022 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben je ook een tukker? Gerry, Mirthe en GJ komen als ik het goed heb alle 3 uit Almelo
klopt, mini man. Ik heb die Dennis een keer ontmoet, mijn dochter vond hem geweldigquote:Op woensdag 16 november 2022 01:23 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb Huub ooit een keer ontmoet , kleine kabouter
lol , mijn dochter was zo nieuwsgierig naar Huub ,maar ze vond hem vreselijk in de RLSquote:Op woensdag 16 november 2022 01:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, mini man. Ik heb die Dennis een keer ontmoet, mijn dochter vond hem geweldig![]()
Ik wilde liever niet dat ze er naar keek, maar ik volgde de streams en ze kreeg er toch wat van mee, was wel van een ander niveautje dan deze soap. Toen kon en mocht bijna allesquote:Op woensdag 16 november 2022 01:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol , mijn dochter was zo nieuwsgierig naar Huub ,maar ze vond hem vreselijk in de RLS
die die die vinger nodig had? die Dennis?quote:Op woensdag 16 november 2022 01:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, mini man. Ik heb die Dennis een keer ontmoet, mijn dochter vond hem geweldig![]()
vraag me de details niet meer, dat weet ik na zoveel RLS niet meerquote:Op woensdag 16 november 2022 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
die die die vinger nodig had? die Dennis?
Jeff moet een setje vormen met Babs want die wist niet hoe die spons van Spongebob heettequote:
Haha, nou deze ikke wel. Zo een rls gaan we nooit meer meemaken.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vraag me de details niet meer, dat weet ik na zoveel RLS niet meer![]()
Jawel maar dat was zijn rechterhand Vledder heette diequote:Op woensdag 16 november 2022 01:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee de Cock, met c.o.c.k. dat is toch echt baantjer
Dat was 2006, lijkt wel eeuwen geledenquote:Op woensdag 16 november 2022 01:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Haha, nou deze ikke wel. Zo een rls gaan we nooit meer meemaken.
Jaa... en toch praten meerdere mensen er nog over, wel rls liefhebbers.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was 2006, lijkt wel eeuwen geleden
Ik heb na DGK alle BB gevolgd en nu dit. Gewoon omdat ik het naast mijn werk op kan zetten.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jaa... en toch praten meerdere mensen er nog over, wel rls liefhebbers.
Ja diequote:Op woensdag 16 november 2022 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
die die die vinger nodig had? die Dennis?
Hier precies het zelfde verhaalquote:Op woensdag 16 november 2022 01:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb na DGK alle BB gevolgd en nu dit. Gewoon omdat ik het naast mijn werk op kan zetten.
Oh ben verbaasdquote:Op woensdag 16 november 2022 01:39 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: Wendy is niet mijn type mens.
Jasper: je kan haar vertrouwen.
Jeffrey: ga ik haar hierna zien? Nee!
Dan is t goedquote:Op woensdag 16 november 2022 01:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn niet negatief over haar
Ze trokken het enigszins recht maar echt positief waren ze ook weer niet in het begin.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn niet negatief over haar
Het is niet hun type vrouw, maar ze vinden haar een topper, je kan met haar lachen, ze is eerlijk en betrouwbaar, dat vind ik positiefquote:Op woensdag 16 november 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze trokken het enigszins recht maar echt positief waren ze ook weer niet in het begin.
-knip-quote:Op woensdag 16 november 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze trokken het enigszins recht maar echt positief waren ze ook weer niet in het begin.
Dat zeiden ze idd later , precies zoals ik zeiquote:Op woensdag 16 november 2022 01:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is niet hun type vrouw, maar ze vinden haar een topper, je kan met haar lachen, ze is eerlijk en betrouwbaar, dat vind ik positief
Klopt, maar eerlijk is eerlijk, zij kunnen er beter tegen dan Wendy waarschijnlijk . Ze heeft zich die keer in de hottub echt van een verkeerde kant laten zien en raar gedrag vertoondquote:Op woensdag 16 november 2022 01:43 schreef puzziepie het volgende:
Dat juist Jeff en Jappie het over haar drankgebruik hebben vind ik behoorlijk hypocriet
Ze zuipen zelf iedere dag
-knip-quote:Op woensdag 16 november 2022 01:43 schreef puzziepie het volgende:
Dat juist Jeff en Jappie het over haar drankgebruik hebben vind ik behoorlijk hypocriet
Ze zuipen zelf iedere dag
mssn omdat Nadir plotseling wegging?quote:Op woensdag 16 november 2022 01:52 schreef Kakadylo het volgende:
De verdienopdracht met de spiraal was een eliminatie aldus Jeff die het weet maar niet kan zeggen waarom want FEBO
Het klinkt ook logisch waarbij je een uur mocht oefenen en daarna één keer raakquote:Op woensdag 16 november 2022 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn omdat Nadir plotseling wegging?
idd, zijn normaal altijd rustpuntenquote:Op woensdag 16 november 2022 01:56 schreef Kakadylo het volgende:
Er waren ook bewust rustpunten uitgehaald waardoor het extra moeilijk werd want het zat met plakband vast
We gaan zien wat de volgende er van bakt, wie het ook gaat worden, want er zal gewoon gestemd moeten wordenquote:Op woensdag 16 november 2022 01:57 schreef puzziepie het volgende:
Enige voordeel is dat Jeff na deze maand geen manager meer kan worden
Hebben we dat gehad
Maar Jeff wordt het iig niet meer, Dat is alleen maar mooiquote:Op woensdag 16 november 2022 01:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We gaan zien wat de volgende er van bakt, wie het ook gaat worden, want er zal gewoon gestemd moeten worden
Dan moet er zich wel iemand aanmelden, anders blijft hij zitten, sorry voor jouquote:Op woensdag 16 november 2022 01:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Jeff wordt het iig niet meer, Dat is alleen maar mooi
Er gaat iemand komen , reken daar maar op .quote:Op woensdag 16 november 2022 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet er zich wel iemand aanmelden, anders blijft hij zitten, sorry voor jou
Dat had ik ook bij de Nachtwacht opdracht.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:52 schreef Kakadylo het volgende:
De verdienopdracht met de spiraal was een eliminatie aldus Jeff die het weet maar niet kan zeggen waarom want FEBO
Er hebben meerdere gezegd dat ze met kerst thuis willen zijn. Ik moet nog zien wat er gaat gebeuren. Velen willen pas later in het spelquote:Op woensdag 16 november 2022 02:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er gaat iemand komen , reken daar maar op .
Geen sorry ook dat is het spel, genoeg die nog willen
Eens, afwachten dusquote:Op woensdag 16 november 2022 02:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat voor zin heeft het om niet nu weg te gaan maar wel bij kerst. Praatjes.
Ik vind het sowieso vreemd dat mensen zeggen met kerst thuis te willen zijn. Je geeft je toch op voor een programma wat een jaar duurt, en ja, daar zit ook de kerst bij....quote:Op woensdag 16 november 2022 02:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat voor zin heeft het om niet nu weg te gaan maar wel bij kerst. Praatjes.
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 16 november 2022 02:07 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Jeff nu alles weggeveegd van het bord van wat er te eten is op welke dag?
Als er dan een grote leegloop is worden de onderlinge interacties misschien wel interessanter, je kan moeilijker mensen negeren danquote:Op woensdag 16 november 2022 02:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vreemd dat mensen zeggen met kerst thuis te willen zijn. Je geeft je toch op voor een programma wat een jaar duurt, en ja, daar zit ook de kerst bij....
Isaac heeft het ook gezegd, maar weet niet of dat nog zo isquote:Op woensdag 16 november 2022 02:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nadir en Alicia liepen al heel lang met het gevoel rond dat ze naar huis wilden gaan. Wie nu nog dan?
Dan hadden ze dat toch later, bij een echte eliminatie, kunnen gebruiken?quote:Op woensdag 16 november 2022 01:52 schreef Kakadylo het volgende:
Ja stel vooral mij die vragen jaquote:Op woensdag 16 november 2022 02:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat toch later, bij een echte eliminatie, kunnen gebruiken?
Cool. De Djedi die denkt dat ze belangrijk is omdat ze met haar mooie handschrift het schrijven zich toe eigent en elke ochtend een te lange warme douche neemt zodat anderen veel minder warm kunnen douchen.quote:Op woensdag 16 november 2022 02:07 schreef freaky40 het volgende:
Zodat ze in paniek raken omdat er niets staat geschreven terwijl er gewoon de hele dag eten is zoals altijdquote:Op woensdag 16 november 2022 02:07 schreef freaky40 het volgende:
Ja dat hoorde ik, maar dan heeft hij dat net gedaan? Heb dat even niet mee gekregen.quote:Op woensdag 16 november 2022 02:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zodat ze in paniek raken omdat er niets staat geschreven terwijl er gewoon de hele dag eten is zoals altijd
Jaquote:Op woensdag 16 november 2022 02:23 schreef Harry het volgende:
Jeff legt fijntjes aan Jasper uit hoe hij de hele dag mensen manipuleert, en zijn zin kan krijgen.
Dit is gewoon te gênant voor woordenquote:Op woensdag 16 november 2022 02:27 schreef Harry het volgende:
Het spelen met mensen noemt Jeffrey banjeren.
Jasper vindt het de ene keer o.k. van Jeffrey, de andere keer niet.
Hij praat het niet goed, hij zegt: het hoort bij het spel. Het gaat wel om heel veel geldquote:Op woensdag 16 november 2022 02:25 schreef puzziepie het volgende:
En maar alles goedpraten![]()
Geweldig dit
ik vind het nog netjes gaan, als je beseft om hoeveel geld het gaatquote:Op woensdag 16 november 2022 02:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is gewoon te gênant voor woorden
Gelukkig heeft Jappie nog enige normen en waarden
Het gaat om 30 modale jaarsalarissen!quote:Op woensdag 16 november 2022 02:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij praat het niet goed, hij zegt: het hoort bij het spel. Het gaat wel om heel veel geld
Ik bedoel maar, er zijn mensen die gekkere dingen doen, voor heel wat minder geld, denk aan de moord op Peter R. de Vriesquote:Op woensdag 16 november 2022 02:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Het gaat om 30 modale jaarsalarissen!
ja je weet nooit, de pot zit nog goed vol, maar blijft dat zo? Zij gaan er vanuit dat er nu 970.000 te winnen isquote:Op woensdag 16 november 2022 02:30 schreef freaky40 het volgende:
Als dat uiteindelijk over blijft, dat hebben we gezien bij 'One Million Dollar' Island....
Die pot gaat nog wel aangebroken worden denk ik. Maar volgend jaar pas, maar dan moet Febo het wel zo sturen.quote:Op woensdag 16 november 2022 02:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja je weet nooit, de pot zit nog goed vol, maar blijft dat zo? Zij gaan er vanuit dat er nu 970.000 te winnen is
Denk dat de Febo er alles aan gaat doen omdat niet te laten gebeuren....denk dat de bodem onder het programma vandaan getrokken wordt...quote:Op woensdag 16 november 2022 02:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff geeft duidelijk aan dat hij het mooi vindt om het spel zo te spelen, maar er ook vrede mee zal hebben als hij er volgende maand uit ligt
Nagenoeg alle vrouwen van tot aan de veertig zijn/waren geïnteresseerd in Jeff even los van degenen die in een relatie zittenquote:Op woensdag 16 november 2022 02:19 schreef puzziepie het volgende:
Jappie:'Ik heb het toen al gezegd : jij hebt honing aan je kont zitten.
Nog wat geklets dat Jeff er in is getrapt . Nu over de setting waardoor Jeff en Kim wat met elkaar hebben
Op Zoe na, want die had haar vizier op Nadirquote:Op woensdag 16 november 2022 02:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nagenoeg alle vrouwen van tot aan de veertig zijn/waren geïnteresseerd in Jeff even los van degenen die in een relatie zitten
Als er eentje helemaal ongezond bezeten is van Jeff dan is het Zoe wel en geïnteresseerd is een heel breed rekbaar begrip hèquote:Op woensdag 16 november 2022 02:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op Zoe na, want die had haar vizier op Nadir
Ik weet ook niet of dat helemaal waar is trouwens, ik denk wel dat ze een zwak hadden voor hem ,maar dat wil niet zeggen dat je dan meteen meer wil .
Wendy en Babette zijn ouder dan de rest , kijken ook heel anders naar mensen/mannen .quote:Op woensdag 16 november 2022 02:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als er eentje helemaal ongezond bezeten is van Jeff dan is het Zoe wel en geïnteresseerd is een heel breed begrip hè
Die air had ze al , onbegrijpelijk hoe zij zichzelf ziet. Dat snap ik echt nietquote:Op woensdag 16 november 2022 03:06 schreef Kakadylo het volgende:
In het begin zocht Zoe het bij simpel en dichtbij haarzelf waardoor Nadir maar zodra ze een grote air kreeg werd het Jeffrey
Nadat ze steeds meer begon te acclimatiseren ging ze zich vrijer bewegen. Het individuele contact met Jeffrey groeide, al dan niet middels KimD, waardoor die drempel minder hoog werd. Ze werd onderdeel van een groep en kreeg een beste vriendin.quote:Op woensdag 16 november 2022 03:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die air had ze al , onbegrijpelijk hoe zij zichzelf ziet. Dat snap ik echt niet![]()
Zij vindt zichzelf knap en Jeff had voor haar moeten vallen . Ze ziet dingen compleet anders
Kim? Waar ze ook over stookt?quote:Op woensdag 16 november 2022 03:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nadat ze steeds meer begon te acclimatiseren ging ze zich vrijer bewegen. Het individuele contact met Jeffrey groeide, al dan niet middels KimD, waardoor die drempel minder hoog werd. Ze werd onderdeel van een groep en kreeg een beste vriendin.
Wel, Jacco begon daarmee. Wanda heeft het dus gewoon gepikt.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Bingo niet, dwarsbomen af en toe wel.
Is mooi op tijdquote:
Wie ligt er nu naast Kenzi, lijkt mij wel eng zo boven in een stapelbed met twee man liggen. Of is dat geen stapelbed?quote:Op woensdag 16 november 2022 07:27 schreef KoningWouter het volgende:
Bern heeft gedouched maar ligt nu weer in bed :/
Lijkt wel een beetje op Wendy. Weet niet of dit een stapelbed is. Kan ook zo'n enkel bed zijn. Die staan ook op de kamers.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie ligt er nu naast Kenzi, lijkt mij wel eng zo boven in een stapelbed met twee man liggen. Of is dat geen stapelbed?
Thnx, ik zie het een beetje moeilijk op de mobiel, zo klein. Slinger de laptop wel even aan.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op Wendy. Weet niet of dit een stapelbed is. Kan ook zo'n enkel bed zijn. Die staan ook op de kamers.
Morning! Dat is als het goed is Mirthequote:Op woensdag 16 november 2022 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie ligt er nu naast Kenzi, lijkt mij wel eng zo boven in een stapelbed met twee man liggen. Of is dat geen stapelbed?
Morguh Seattlequote:Op woensdag 16 november 2022 07:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Morning! Dat is als het goed is Mirthe
Ik weet dat Mirthe en Kenzy samen zijn gaan slapen dus worden ze vast ook samen wakkerquote:Op woensdag 16 november 2022 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Seattle
Moeilijk te zien he?
Eugine rommelt wat aan op de slaapkamer. Waarom niet je spullen pakken en buiten de slaapkamer even aankleden?
Mirthequote:Op woensdag 16 november 2022 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan Smorgens niet naar Erik kijkenquote:Op woensdag 16 november 2022 08:17 schreef Charmian het volgende:
nog eentje dan: erik zet een bakkie thee met een zakje uit het jaar prut
Same here. Vond het eerst wel geinig dat micro gesport van hem in de ochtend. Maar nu ben ik bang voor neuseten, slaapuitogen eten of bord likkerijquote:Op woensdag 16 november 2022 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan Smorgens niet naar Erik kijken
Bang dat hij vieze dingen in zijn mond stopt
Dat sporten is ookquote:Op woensdag 16 november 2022 08:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Same here. Vond het eerst wel geinig dat micro gesport van hem in de ochtend. Maar nu ben ik bang voor neuseten, slaapuitogen eten of bord likkerij
quote:Op woensdag 16 november 2022 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat sporten is ook![]()
![]()
Net of hij bij de warm up is blijven hangen
Yow matin is soo annoyingquote:Op woensdag 16 november 2022 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik dacht dat Mattin niet irritanter kon .... ik had het mis.
Ik snap dat sowieso niet? Laat ieder er naar behoefte wat suiker bij doen als ie klaar is? Denk dat dat ook heel wat suiker zal schelenquote:Op woensdag 16 november 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
Sowwww lading suiker er in
(Hij vond nog wat op de afzuigkap)
Gezond man die havermout
Dat vind ik fijn om te lezen. Een prettige dag voor mensen in de loods met een gevoelige neusquote:
Wie is Marcoquote:Op woensdag 16 november 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
Matin hoe zou het met onze lieve Marco zijn
Eerste ja inderdaad. Tweede: er zijn echt suikergrootverbruikers daar. Mattin is niet de enige. Ik snap het niet, maar net als de Aromat gaan er daar vele kilo’s van doorheenquote:Op woensdag 16 november 2022 08:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snap dat sowieso niet? Laat ieder er naar behoefte wat suiker bij doen als ie klaar is? Denk dat dat ook heel wat suiker zal schelen
Dit lijkt me echt vreselijk....gewassen, aangekleed en dan aan zitten te hikken tegen een hele lege, lange dag.quote:Op woensdag 16 november 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, daar zit je dan...
[ afbeelding ]
En maar weer wachten tot je naar bed mag vanavond, op naar Donderdagquote:Op woensdag 16 november 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, daar zit je dan...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2022 08:59 schreef chufi het volgende:
Red Vodka voor Jappie om de dag te beginnen
Pfff.quote:
Het ziet er níet uit. Ineens een heel lelijk menneke.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat bekkie van Jasper, alsof die geen onderlip/kaak meer heeft door dat blonderen
het is echt heel erg raarquote:Op woensdag 16 november 2022 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat bekkie van Jasper, alsof die geen onderlip/kaak meer heeft door dat blonderen
Ik ben al geswitchedquote:Op woensdag 16 november 2022 09:05 schreef Ireth het volgende:
Wil iemand de stembanden van Martin ff doorknippen
Jappiequote:
het kan zijn dat hij zijn ademhalingspieren bedoelt.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
Matin is gisteren bij de fysio geweest
Zijn longspier is los gemasseerd
Ok veel vreemde dingen gehoord maar longspier
Ja vast welquote:Op woensdag 16 november 2022 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
het kan zijn dat hij zijn ademhalingspieren bedoelt.
quote:Op woensdag 16 november 2022 09:08 schreef Ireth het volgende:
Erik wrijft ff in zijn ogen zoekt nog wat te eten.
volgens longforum.nl bestaan ze wel (mijn eerste hit op google)quote:Op woensdag 16 november 2022 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vast wel
Maar dat heet geen longspier![]()
En matin verteld alles alsof hij precies weet waar hij het over heeft
Daar loopt hij heel erg vaak meequote:Op woensdag 16 november 2022 09:09 schreef Ireth het volgende:
10 over 9 en jap heeft zijn vodka/wodka fles naast zich staan
Ik heb niet anders geleerd als ademhalingsspieren en dan je tussenribspieren en de Latijnse namenquote:Op woensdag 16 november 2022 09:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens longforum.nl bestaan ze wel (mijn eerste hit op google)
Wat minder suiker zou veel beter zijn voor die druktemaker.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Mattin is de pap nog niet zoet genoeg...
Het ziet er niet uitquote:Op woensdag 16 november 2022 09:20 schreef Ireth het volgende:
Jap heeft nu permanent omlaag hangende mondhoeken door dat geblondeer...
Gelukkig weet JW heel goed hoe alles moet en is hij enorm behulpzaamquote:Op woensdag 16 november 2022 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is knap hoe goed JW zichzelf kan beschrijven zonder het door te hebben.
Ja hoor, moet hij gewoon naar huis gaan, kan hij weer naar zijn favoriete snackbar.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
Berend lijkt gewoon depressief
Kan niet doen wat hij wil
Kan niet eten wat hij wil
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 16 november 2022 09:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja hoor, moet hij gewoon naar huis gaan, kan hij weer naar zijn favoriete snackbar.
quote:Op woensdag 16 november 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
Van domme mensen kun je nooit een discussie winnen
Tegeltje @:Freshfruit
Matin
Dat zou ik wel willen zien, hij geeft de hele dag commentaar op hoe het nu gaat en hoe hij het zou doen.. dat zou volgens hem veel beter zijn.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:27 schreef Harry het volgende:
JW: ik heb gezegd, ik zou wel manager willen worden. Maar dan later.
En dan heb je eindelijk de bal en dan schop je hem weer wegquote:Op woensdag 16 november 2022 09:38 schreef Harry het volgende:
JW, GJ en Erik bij de tafel
JW: we missen wel het WK
GJ: dat vind ik wel erg.
Erik: volwassen mannen die tegen een balletje trappen
JW: Ja, Erik, we kennen je standpunt.
Precies preciesquote:Op woensdag 16 november 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac nu weer stoken bij Esther .. de basis moet eerst helemaal goed zijn zegt hij voor je aan extra's kunt denken.
Esther : Er is nu vaak geen dessert.
Isaac : Inderdaad
#teamErikquote:Op woensdag 16 november 2022 09:38 schreef Harry het volgende:
JW, GJ en Erik bij de tafel
JW: we missen wel het WK
GJ: dat vind ik wel erg.
Erik: volwassen mannen die tegen een balletje trappen
JW: Ja, Erik, we kennen je standpunt.
Of je klimt als volwassen man in een stok..quote:
Dessert is geen extraquote:Op woensdag 16 november 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac nu weer stoken bij Esther .. de basis moet eerst helemaal goed zijn zegt hij voor je aan extra's kunt denken.
Esther : Er is nu vaak geen dessert.
Isaac : Inderdaad
Ben al blij dat hij is gestopt met zingenquote:Op woensdag 16 november 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
Sportende Martin of de oude mannen voetbalclub
Respectquote:Op woensdag 16 november 2022 09:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of je klimt als volwassen man in een stok..
Ik dacht dat mannen liever een vrouw in hun stok lieten klimmenquote:
Ze hadden het gisteren nog over paalzittenquote:Op woensdag 16 november 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen liever een vrouw in hun stok lieten klimmen
Het ergste is dat hij is begonnen met te lenen voor tabac aan Ima en ruppie, en nu iedereen te kakken zetten, iedereen is slecht en hij is de beste..quote:
Isaac is echt de smerigstequote:Op woensdag 16 november 2022 09:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij is begonnen met te lenen voor tabac aan Ima en ruppie, en nu iedereen te kakken zetten, iedereen is slecht en hij is de beste..
Heeft dit nou niemand door? ja Wanda vertrouwd hem niet.iedereen is bang voor deze opsteuker.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac is echt de smerigste
Dropt overal bommetjes in de hoop dat er wat ontploft
En flink wat commentaar op het feit dat ze al te veel hadden gerookt en daarom geen sigaret meer kregen en dan vannacht zelf de één na de andere opstekenquote:Op woensdag 16 november 2022 09:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij is begonnen met te lenen voor tabac aan Ima en ruppie, en nu iedereen te kakken zetten, iedereen is slecht en hij is de beste..
Isaac is een stiekeme rat.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
En flink wat commentaar op het feit dat ze al te veel hadden gerookt en daarom geen sigaret meer kregen en dan vannacht zelf de één na de andere opsteken![]()
Ik dacht in de eerste week dat hij manager was het goed ging doen maar hij is voor mij echt door de mand gevallen. Er klopt geen bal van wat hij zegt en doet.
Ik denk dat Babette en Wendy het ook wel door hebben maar er nu nog niet echt iets van zeggen omdat het tot nu toe voor hen nog voordelig heeft uitgepakt.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft dit nou niemand door? ja Wanda vertrouwd hem niet.iedereen is bang voor deze opsteuker.
Ik heb het over Isaac, die heeft geld geleend aan iedereen voor sigaretten.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
En flink wat commentaar op het feit dat ze al te veel hadden gerookt en daarom geen sigaret meer kregen en dan vannacht zelf de één na de andere opsteken![]()
Ik dacht in de eerste week dat hij manager was het goed ging doen maar hij is voor mij echt door de mand gevallen. Er klopt geen bal van wat hij zegt en doet.
Gaat niet over Jeff.. over Isaac.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Babette en Wendy het ook wel door hebben maar er nu nog niet echt iets van zeggen omdat het tot nu toe voor hen nog voordelig heeft uitgepakt.
Ook denk ik dat KimD het ook wel door heeft maar ja vriendje en zo..
Isaac is zeker stiekem maar Jeff ook en die is ook nog eens heel oneerlijk.quote:
Ahh, dacht dat je het over Jeff had die sigaretten van Ima en Rupert had geleend.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik heb het over Isaac, die heeft geld geleend aan iedereen voor sigaretten.
Dat begrijp ik inmiddelsquote:Op woensdag 16 november 2022 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat niet over Jeff.. over Isaac.
Ik denk dat Jeff hem wel door heeftquote:Op woensdag 16 november 2022 09:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft dit nou niemand door? ja Wanda vertrouwd hem niet.iedereen is bang voor deze opsteuker.
Valt mee, iedereen die gestemd heeft, wist dat hij niet voor transparantie en openheid ging..meer voor een stabiele basis, en die is er tot nu toe, alles in overvloed, en iedereen gaat er in mee..quote:Op woensdag 16 november 2022 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac is zeker stiekem maar Jeff ook en die is ook nog eens heel oneerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |