Als hij weg moet wordt het voor mij een stuk interessanterquote:Op woensdag 16 november 2022 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: mocht Jeff er in december uit gestemd worden, dan ga ik in januari BB volgen en laat ik dit schieten. Dan wordt het een bejaardensoos en een saaie bende
Dat was pas echt erg, maar heb het wel helemaal gevold, met gekke Huub uit Oldenzaalquote:Op woensdag 16 november 2022 01:15 schreef puzziepie het volgende:
Elkaar de tent uitvechten is mijn ding niet, het is geen Gouden Kooi
Dat was echt te erg voor woordenquote:Op woensdag 16 november 2022 01:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was pas echt erg, maar heb het wel helemaal gevold, met gekke Huub uit Oldenzaal
Asociaal ventje, ben zelf een tukker en had plaatsvervangende schaamte en nee ik kom niet uit Oldenzaal of Almeloooooooquote:Op woensdag 16 november 2022 01:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was echt te erg voor woorden
En bier opgehaald.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:15 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff weer nieuwe sigaretten gehaald op kantoor terwijl daarvoor Bern hen zat af te luisteren
Als je stelt dat je types als Jeff nodig hebt in een RLS heb je types als Nawel dus ook nodig. Jeff is totaal niet mijn ding. Het veranderd niet omdat jij het wel of niet leuk vindt.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Als je voor Nawel was, snap ik dat we echt anders denken. Niet mijn ding die nep Nawel.
Ik zat er op school en ben veel in Oldenzaal geweest , niks mis met Tukkersquote:Op woensdag 16 november 2022 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Asociaal ventje, ben zelf een tukker en had plaatsvervangende schaamte en nee ik kom niet uit Oldenzaal of Almelooooooo
Juist. Dit dusquote:Op woensdag 16 november 2022 01:18 schreef engine het volgende:
[..]
Als je stelt dat je types als Jeff nodig hebt in een RLS heb je types als Nawel dus ook nodig. Jeff is totaal niet mijn ding. Het veranderd niet omdat jij het wel of niet leuk vindt.
Ben je ook een tukker? Gerry, Mirthe en GJ komen als ik het goed heb alle 3 uit Almeloquote:Op woensdag 16 november 2022 01:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zat er op school en ben veel in Oldenzaal geweest , niks mis met Tukkers![]()
Maar dat Huub zo asociaal deed en was, daar hebben de bewoners ook hun aandeel in gehad.
Het een heeft het ander nodig . oftewel het een houdt het ander mede in stand .
Ik ben geboren en getogen in Deventer, zat op school in Almeloquote:Op woensdag 16 november 2022 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben je ook een tukker? Gerry, Mirthe en GJ komen als ik het goed heb alle 3 uit Almelo
klopt, mini man. Ik heb die Dennis een keer ontmoet, mijn dochter vond hem geweldigquote:Op woensdag 16 november 2022 01:23 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb Huub ooit een keer ontmoet , kleine kabouter
lol , mijn dochter was zo nieuwsgierig naar Huub ,maar ze vond hem vreselijk in de RLSquote:Op woensdag 16 november 2022 01:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, mini man. Ik heb die Dennis een keer ontmoet, mijn dochter vond hem geweldig![]()
Ik wilde liever niet dat ze er naar keek, maar ik volgde de streams en ze kreeg er toch wat van mee, was wel van een ander niveautje dan deze soap. Toen kon en mocht bijna allesquote:Op woensdag 16 november 2022 01:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol , mijn dochter was zo nieuwsgierig naar Huub ,maar ze vond hem vreselijk in de RLS
die die die vinger nodig had? die Dennis?quote:Op woensdag 16 november 2022 01:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, mini man. Ik heb die Dennis een keer ontmoet, mijn dochter vond hem geweldig![]()
vraag me de details niet meer, dat weet ik na zoveel RLS niet meerquote:Op woensdag 16 november 2022 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
die die die vinger nodig had? die Dennis?
Jeff moet een setje vormen met Babs want die wist niet hoe die spons van Spongebob heettequote:
Haha, nou deze ikke wel. Zo een rls gaan we nooit meer meemaken.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vraag me de details niet meer, dat weet ik na zoveel RLS niet meer![]()
Jawel maar dat was zijn rechterhand Vledder heette diequote:Op woensdag 16 november 2022 01:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee de Cock, met c.o.c.k. dat is toch echt baantjer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |