Ik zou het wel snappenquote:Op woensdag 16 november 2022 00:36 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een bloed hekel heeft aan Jeff
Ik weet niet wat het is met Jeff, you love him or hate him. Volgens mij is er geen middenweg, zowel in de loods als op COSquote:
Hahahaha. Ik dacht dat je veeeeel erger zou reageren maar je hapt niet echt.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:37 schreef engine het volgende:
[..]
Als hij mensen geen mongolen noemt of hun tanden uit de bek wil slaan gaat het wel.
Die zijn vanmiddag weer vriendjes geworden, GJ en Wendy lopen meer gevaarquote:Op woensdag 16 november 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther heeft gezegd dat ze Babet naar huis zou sturen
Wendy mag er zeker niet uit.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Die zijn vanmiddag weer vriendjes geworden, GJ en Wendy lopen meer gevaar
GJ ook?quote:Op woensdag 16 november 2022 00:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Sneaky Babelette. Doet ze wel slim.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Vind Wendy een topwijf, na haar uitglijder in het begin, heeft ze zich goed hersteld, hou van haar humor.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vind haar de leukste van het hele stel, lig regelmatig in een deuk om haarquote:Op woensdag 16 november 2022 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Wendy een topwijf, na haar uitglijder in het begin, heeft ze zich goed hersteld, hou van haar humor.
Ja moet ook vaak om haar lachen, ze heeft een vrolijke uitstraling en is ook meestal goed gehumeurdquote:Op woensdag 16 november 2022 00:41 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vind haar de leukste van het hele stel, lig regelmatig in een deuk om haar
Het zit Esther dwars dat hij haar als leugenaar heeft uitgemaakt en dat ze genegeerd wordt door hem, de wasgatequote:
Mensen hebben de neiging om de racismekaart te trekken maar dit was al vanaf het begin duidelijk ja en dan benoem je datquote:Op woensdag 16 november 2022 00:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt ook, het klit wel bij elkaar.
Die uitglijder had wel meerderen op de kast gekregen terwijl het vast maar een impulsieve ondoordachte uitspraak was van haar over armoede.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Wendy een topwijf, na haar uitglijder in het begin, heeft ze zich goed hersteld, hou van haar humor.
Geweldigquote:Op woensdag 16 november 2022 00:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Het zit Esther dwars dat hij haar als leugenaar heeft uitgemaakt en dat ze genegeerd wordt door hem, de wasgate
Hij ligt ook nog steeds veel op bed en komt s'avonds tot leven, je hebt er niet veel meer aan. Zijn humor is ook zo goed als weg, saaie man geworden, had er meer van verwachtquote:Op woensdag 16 november 2022 00:43 schreef Kakadylo het volgende:
Berend vinden ze een vreselijke kerel die ze niet naast hen willen hebben en beter maar gewoon oprot
Valt ook te veel op dat hij bij tv momenten een tv moment wilt pakken bij opdrachten.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:43 schreef Kakadylo het volgende:
Berend vinden ze een vreselijke kinderachtige kerel die ze niet om zich heen willen hebben en beter maar gewoon oprot
Ohhh ik wou dat ze het wist maar ze gaat sowieso ver komen, ze ligt best wel goed in de groep op een enkele naquote:Op woensdag 16 november 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Die uitglijder had wel meerderen op de kast gekregen terwijl het vast maar een impulsieve ondoordachte uitspraak was van haar over armoede.
Wendy steelt de hartjes van bijna alle cossers. Ze moest eens weten.
Klopt, zoals vanmiddag dat hij een andere bal wildequote:Op woensdag 16 november 2022 00:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Valt ook te veel op dat hij bij tv momenten een tv moment wilt pakken bij opdrachten.
Ze zien haar wel als een gevaarquote:Op woensdag 16 november 2022 00:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Ohhh ik wou dat ze het wist maar ze gaat sowieso ver komen, ze ligt best wel goed in de groep op een enkele na
Heb jij dat al ergens gehoord dan? Ik nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zien haar wel als een gevaar
Jammer ja. Berend is een sta in de weg geworden . Dat vind ik zo jammer . Van hem had ik toch wel een bepaalde verwachting qua gekkigheid uithalen.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij ligt ook nog steeds veel op bed en komt s'avonds tot leven, je hebt er niet veel meer aan. Zijn humor is ook zo goed als weg, saaie man geworden, had er meer van verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |