Precies preciesquote:Op woensdag 16 november 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac nu weer stoken bij Esther .. de basis moet eerst helemaal goed zijn zegt hij voor je aan extra's kunt denken.
Esther : Er is nu vaak geen dessert.
Isaac : Inderdaad
#teamErikquote:Op woensdag 16 november 2022 09:38 schreef Harry het volgende:
JW, GJ en Erik bij de tafel
JW: we missen wel het WK
GJ: dat vind ik wel erg.
Erik: volwassen mannen die tegen een balletje trappen
JW: Ja, Erik, we kennen je standpunt.
Of je klimt als volwassen man in een stok..quote:
Dessert is geen extraquote:Op woensdag 16 november 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac nu weer stoken bij Esther .. de basis moet eerst helemaal goed zijn zegt hij voor je aan extra's kunt denken.
Esther : Er is nu vaak geen dessert.
Isaac : Inderdaad
Ben al blij dat hij is gestopt met zingenquote:Op woensdag 16 november 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
Sportende Martin of de oude mannen voetbalclub
Respectquote:Op woensdag 16 november 2022 09:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of je klimt als volwassen man in een stok..
Ik dacht dat mannen liever een vrouw in hun stok lieten klimmenquote:
Ze hadden het gisteren nog over paalzittenquote:Op woensdag 16 november 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen liever een vrouw in hun stok lieten klimmen
Het ergste is dat hij is begonnen met te lenen voor tabac aan Ima en ruppie, en nu iedereen te kakken zetten, iedereen is slecht en hij is de beste..quote:
Isaac is echt de smerigstequote:Op woensdag 16 november 2022 09:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij is begonnen met te lenen voor tabac aan Ima en ruppie, en nu iedereen te kakken zetten, iedereen is slecht en hij is de beste..
Heeft dit nou niemand door? ja Wanda vertrouwd hem niet.iedereen is bang voor deze opsteuker.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac is echt de smerigste
Dropt overal bommetjes in de hoop dat er wat ontploft
En flink wat commentaar op het feit dat ze al te veel hadden gerookt en daarom geen sigaret meer kregen en dan vannacht zelf de één na de andere opstekenquote:Op woensdag 16 november 2022 09:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij is begonnen met te lenen voor tabac aan Ima en ruppie, en nu iedereen te kakken zetten, iedereen is slecht en hij is de beste..
Isaac is een stiekeme rat.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
En flink wat commentaar op het feit dat ze al te veel hadden gerookt en daarom geen sigaret meer kregen en dan vannacht zelf de één na de andere opsteken![]()
Ik dacht in de eerste week dat hij manager was het goed ging doen maar hij is voor mij echt door de mand gevallen. Er klopt geen bal van wat hij zegt en doet.
Ik denk dat Babette en Wendy het ook wel door hebben maar er nu nog niet echt iets van zeggen omdat het tot nu toe voor hen nog voordelig heeft uitgepakt.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft dit nou niemand door? ja Wanda vertrouwd hem niet.iedereen is bang voor deze opsteuker.
Ik heb het over Isaac, die heeft geld geleend aan iedereen voor sigaretten.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
En flink wat commentaar op het feit dat ze al te veel hadden gerookt en daarom geen sigaret meer kregen en dan vannacht zelf de één na de andere opsteken![]()
Ik dacht in de eerste week dat hij manager was het goed ging doen maar hij is voor mij echt door de mand gevallen. Er klopt geen bal van wat hij zegt en doet.
Gaat niet over Jeff.. over Isaac.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Babette en Wendy het ook wel door hebben maar er nu nog niet echt iets van zeggen omdat het tot nu toe voor hen nog voordelig heeft uitgepakt.
Ook denk ik dat KimD het ook wel door heeft maar ja vriendje en zo..
Isaac is zeker stiekem maar Jeff ook en die is ook nog eens heel oneerlijk.quote:
Ahh, dacht dat je het over Jeff had die sigaretten van Ima en Rupert had geleend.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik heb het over Isaac, die heeft geld geleend aan iedereen voor sigaretten.
Dat begrijp ik inmiddelsquote:Op woensdag 16 november 2022 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat niet over Jeff.. over Isaac.
Ik denk dat Jeff hem wel door heeftquote:Op woensdag 16 november 2022 09:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft dit nou niemand door? ja Wanda vertrouwd hem niet.iedereen is bang voor deze opsteuker.
Valt mee, iedereen die gestemd heeft, wist dat hij niet voor transparantie en openheid ging..meer voor een stabiele basis, en die is er tot nu toe, alles in overvloed, en iedereen gaat er in mee..quote:Op woensdag 16 november 2022 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac is zeker stiekem maar Jeff ook en die is ook nog eens heel oneerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |