Het ziet er níet uit. Ineens een heel lelijk menneke.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat bekkie van Jasper, alsof die geen onderlip/kaak meer heeft door dat blonderen
het is echt heel erg raarquote:Op woensdag 16 november 2022 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat bekkie van Jasper, alsof die geen onderlip/kaak meer heeft door dat blonderen
Ik ben al geswitchedquote:Op woensdag 16 november 2022 09:05 schreef Ireth het volgende:
Wil iemand de stembanden van Martin ff doorknippen
Jappiequote:
het kan zijn dat hij zijn ademhalingspieren bedoelt.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
Matin is gisteren bij de fysio geweest
Zijn longspier is los gemasseerd
Ok veel vreemde dingen gehoord maar longspier
Ja vast welquote:Op woensdag 16 november 2022 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
het kan zijn dat hij zijn ademhalingspieren bedoelt.
quote:Op woensdag 16 november 2022 09:08 schreef Ireth het volgende:
Erik wrijft ff in zijn ogen zoekt nog wat te eten.
volgens longforum.nl bestaan ze wel (mijn eerste hit op google)quote:Op woensdag 16 november 2022 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vast wel
Maar dat heet geen longspier![]()
En matin verteld alles alsof hij precies weet waar hij het over heeft
Daar loopt hij heel erg vaak meequote:Op woensdag 16 november 2022 09:09 schreef Ireth het volgende:
10 over 9 en jap heeft zijn vodka/wodka fles naast zich staan
Ik heb niet anders geleerd als ademhalingsspieren en dan je tussenribspieren en de Latijnse namenquote:Op woensdag 16 november 2022 09:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens longforum.nl bestaan ze wel (mijn eerste hit op google)
Wat minder suiker zou veel beter zijn voor die druktemaker.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Mattin is de pap nog niet zoet genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |