Wel, Jacco begon daarmee. Wanda heeft het dus gewoon gepikt.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Bingo niet, dwarsbomen af en toe wel.
Is mooi op tijdquote:
Wie ligt er nu naast Kenzi, lijkt mij wel eng zo boven in een stapelbed met twee man liggen. Of is dat geen stapelbed?quote:Op woensdag 16 november 2022 07:27 schreef KoningWouter het volgende:
Bern heeft gedouched maar ligt nu weer in bed :/
Lijkt wel een beetje op Wendy. Weet niet of dit een stapelbed is. Kan ook zo'n enkel bed zijn. Die staan ook op de kamers.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie ligt er nu naast Kenzi, lijkt mij wel eng zo boven in een stapelbed met twee man liggen. Of is dat geen stapelbed?
Thnx, ik zie het een beetje moeilijk op de mobiel, zo klein. Slinger de laptop wel even aan.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op Wendy. Weet niet of dit een stapelbed is. Kan ook zo'n enkel bed zijn. Die staan ook op de kamers.
Morning! Dat is als het goed is Mirthequote:Op woensdag 16 november 2022 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie ligt er nu naast Kenzi, lijkt mij wel eng zo boven in een stapelbed met twee man liggen. Of is dat geen stapelbed?
Morguh Seattlequote:Op woensdag 16 november 2022 07:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Morning! Dat is als het goed is Mirthe
Ik weet dat Mirthe en Kenzy samen zijn gaan slapen dus worden ze vast ook samen wakkerquote:Op woensdag 16 november 2022 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Seattle
Moeilijk te zien he?
Eugine rommelt wat aan op de slaapkamer. Waarom niet je spullen pakken en buiten de slaapkamer even aankleden?
Mirthequote:Op woensdag 16 november 2022 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |