SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Die gaat helemaal los.quote:Op maandag 14 november 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
misschien goeie oefeningen voor Kim K
kan ze lekker scheetjes laten
quote:Op maandag 14 november 2022 21:50 schreef Aggie46 het volgende:
Hier thuis wel
in de COS net ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
En Esther weet het beter.quote:
Maar,Maar,Maar.is het enige wat ik hoor.quote:
Better now?quote:Op maandag 14 november 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
die nieuwe snicker reclame![]()
![]()
ik moet meteen aan Erik denken
Dat denk ik wel 🤣 maar als zij de boot moet tillen' doet dat zeer" bo edien is ze doof en kan ze de stuurman niet horenquote:
Typischquote:Op maandag 14 november 2022 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar,Maar,Maar.is het enige wat ik hoor.
Moet ie wel winnen tijdens een eliminatiequote:
quote:Op maandag 14 november 2022 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan dat
Mijn hoofd tussen Eunice haar benen leggen
Okequote:Op maandag 14 november 2022 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan dat
Maar dat telt nietquote:Op maandag 14 november 2022 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan dat
doe eens danquote:Op maandag 14 november 2022 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan dat
En dan doet ze een Famke Jansen.quote:Op maandag 14 november 2022 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan dat
Water besparingquote:Op maandag 14 november 2022 22:05 schreef D. het volgende:
Mexx en Martin zijn al zover in hun relatie dat ze samen douchen
gisteren toch ook al samenquote:Op maandag 14 november 2022 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
Heel de wereld in de badkamer. Allemaal kijken hoe ze samen douche
gewoon op de BBQquote:Op maandag 14 november 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe Roasten.
Jappie: Reken er maar niet op.
Dat zegt ie ja, maar hij vindt aandacht wel fijn volgens mijquote:
En hij vind 'n extra handje helemaal niet errugquote:Op maandag 14 november 2022 22:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat zegt ie ja, maar hij vindt aandacht wel fijn volgens mij
In elke RLS hoort een gitaar.quote:Op maandag 14 november 2022 22:25 schreef pingu66 het volgende:
Die kutgitaar met telkens het zelfde melodietje. (Wiens idee was dat om die tekomen?)
Sorry hoooorrquote:
Heb het idee dat niemand er daar iets over durft te zeggen want zonder muziek is al kut maar dat gepingel werkt averechtsquote:Op maandag 14 november 2022 22:25 schreef pingu66 het volgende:
Die kutgitaar met telkens het zelfde melodietje. (Wiens idee was dat om die tekomen?)
Gitaren kunnen stuk.quote:Op maandag 14 november 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het idee dat niemand er daar iets over durft te zeggen want zonder muziek is al kut maar dat gepingel werkt averechts
Vervolgens speelt die haard muziek afquote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en er is een haard, 2 zelfs. Gitaar kan zo maar morgen ineens verdwenen zijn
Was voor die spellen ook een betere verstopplek geweestquote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en er is een haard, 2 zelfs. Gitaar kan zo maar morgen ineens verdwenen zijn
Ik douche ook zo.quote:Op maandag 14 november 2022 22:32 schreef mario390 het volgende:
is mexx naakt in de douche? echt en zonder schamte
Vinden ze niet grappig bij de regie.quote:Op maandag 14 november 2022 22:33 schreef Seattle het volgende:
Als ze roken en er wordt gezegd: microfoon controleren dan betekent dat ‘bek houden’
Ze wil een Cadeautje voor Jef klaar krijgen.quote:Op maandag 14 november 2022 22:35 schreef Seattle het volgende:
KimD verslaafd aan breien? Ik zie haar niks anders meer doen
Je kunt ook spontaan gaan zingen: 'check check, and now the end is near and so I face the final curtain...'quote:Op maandag 14 november 2022 22:33 schreef Seattle het volgende:
Als ze roken en er wordt gezegd: microfoon controleren dan betekent dat ‘bek houden’
Arme Imadinges moet die weer de hele dag gebukt staan voor Jappiequote:Op maandag 14 november 2022 22:35 schreef Seattle het volgende:
Jap wil Knorretje prik doen op zijn verjaardag
Moet ze dan met haar kleren aan douchen?quote:Op maandag 14 november 2022 22:32 schreef mario390 het volgende:
is mexx naakt in de douche? echt en zonder schamte
Graag een trui en die moet ie dan de hele tijd gaan dragenquote:Op maandag 14 november 2022 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wil een Cadeautje voor Jef klaar krijgen.
KimD de liefstequote:Op maandag 14 november 2022 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wil een Cadeautje voor Jef klaar krijgen.
Dit spel is nieuw voor mj.quote:Op maandag 14 november 2022 22:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Arme Imadinges moet die weer de hele dag gebukt staan voor Jappie
Wetsuitquote:Op maandag 14 november 2022 22:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet ze dan met haar kleren aan douchen?
Is ook gewoon een lieve meid en match met Jeffreyquote:
Ezeltje prikquote:Op maandag 14 november 2022 22:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2022 22:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie hem er toe in staat om dan te zeggen dat hij het lelijke trui vindtquote:Op maandag 14 november 2022 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Graag een trui en die moet ie dan de hele tijd gaan dragen![]()
Bottom.quote:
Waarom mogen ze niet praten tijdens het roken?quote:Op maandag 14 november 2022 22:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vinden ze niet grappig bij de regie.
Deed ze vaak bij Ivor.quote:
Fixedquote:Op maandag 14 november 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
In Noorwegen Switzerland Finland enzo is het hele dagen dagen donker.
Niet overdrijven Jappie.
Wat is dat weerwolven eigenlijk?quote:Op maandag 14 november 2022 21:57 schreef Loveable het volgende:
Zijn die anderen nog aan het weerwolven?
Ja en? Bel de politie!quote:Op maandag 14 november 2022 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel zij staat daar met de vent
Een spel wat we vaak in een RLS zien en niet leuk is.quote:Op maandag 14 november 2022 22:45 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat is dat weerwolven eigenlijk?
dat is gedoe grenswaardig van hemquote:Op maandag 14 november 2022 22:45 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat is dat weerwolven eigenlijk?
Ja, maar nu weet ik nog niks.quote:Op maandag 14 november 2022 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een spel wat we vaak in een RLS zien en niet leuk is.
quote:Op maandag 14 november 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
Roast voor Zoe.
Hey Soa.
Dat ben je wel toch?
Kan niet zo zijn dat je buiten anders was.
Waren de neukertjes buiten op dat je het eerst hier met Nadir ging proberen?
Dat was een groot suucces.
Hij was ook niet te te te vertrouwen.
Toen op Mattin, maar die is op Mexx
Weer een blauwtje.
Maar dat ligt ook niet aan jou.
Jij kan beter krijgen,
En dat is Jeff,
maar niet in dit leven,
want die is met KimD.
Tot zover deze roast,
je moeder staat aan de poort.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zeker naar Thialf.quote:Op maandag 14 november 2022 22:52 schreef Seattle het volgende:
Gevaarlijk man die sport van Jap. Op het ijs met de motor
Kim D stond helemaal verbaasd van Jappiequote:Op maandag 14 november 2022 22:52 schreef Seattle het volgende:
Gevaarlijk man die sport van Jap. Op het ijs met de motor
Vanavond? Dat wisten we toch al twee maanden?quote:Op maandag 14 november 2022 22:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kim D stond helemaal verbaasd van Jappie
Ben bij de opening geweest.quote:
Wij wel, maar Kim d Niet.quote:Op maandag 14 november 2022 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond? Dat wisten we toch al twee maanden?
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 14 november 2022 22:53 schreef Seattle het volgende:
Martin heeft een briefje op het kussen van Mexx gelegd met My Sunshine met een hartje
Wat een raar mannetje toch die Martin
Thialf heb ik veel gedaan,maar weinig geschaaatstquote:Op maandag 14 november 2022 22:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ben bij de opening geweest.
Nou ja, de eerste wedstrijden na de opning.
Later nog 2 x geweest (was dus schaatsen)
Hoe dan?! Al zijn kleding gaat daarover en er hangt een poster bij zijn bed.quote:
Hij zegt echt de hele tijd dat hij niks met haar wil. En Mexx is gek op hem. Dan ga je zo’n kind toch niet gek maken.quote:
En Martin op Mexxquote:Op maandag 14 november 2022 22:55 schreef Seattle het volgende:
Jeff laat nu in ieder geval wel regelmatig zien aan de loods dat hij gek is op KimD
Ze heeft de link nooit gelegd.quote:Op maandag 14 november 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe dan?! Al zijn kleding gaat daarover en er hangt een poster bij zijn bed.
Dan ben je ook geen vrienden
Ach dat doen ze allebei. Dat is hun spelletje...super cute 🥰quote:Op maandag 14 november 2022 22:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij zegt echt de hele tijd dat hij niks met haar wil. En Mexx is gek op hem. Dan ga je zo’n kind toch niet gek maken.
quote:
Waha jij durft, JIJ?quote:Op maandag 14 november 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik gooi hem er maar in, niet schrikken....; morgen hooooogtijd voor een eliminatieopdracht....
quote:Op maandag 14 november 2022 22:57 schreef Seattle het volgende:
KimD Zoe aan het reanimeren. Dat had Zoe liever gehad dat Jeff dat zou doen
En helemaal gek op zichzelf, hij ziet het liefst op elke muur 'n poster met zijn snoet er op,quote:Op maandag 14 november 2022 22:55 schreef Seattle het volgende:
Jeff laat nu in ieder geval wel regelmatig zien aan de loods dat hij gek is op KimD
dann is in 5 maanden vorbijquote:Op maandag 14 november 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik gooi hem er maar in, niet schrikken....; morgen hooooogtijd voor een eliminatieopdracht....
Ah, thanksquote:Op maandag 14 november 2022 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://spelenenleren.com(...)olven.compressed.pdf
Niet weer oprakelen.quote:Op maandag 14 november 2022 22:59 schreef Seattle het volgende:
Moraima vertelt dat ze de poes van KimD heeft gezien aan Wendy
Ik hoorde oprechte verbazing in haar stem.quote:
quote:
Daar snap ik nou echt niks van maar complimentje voor Jappie. Hij loopt er blijkbaar niet mee te koop.quote:Op maandag 14 november 2022 23:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde oprechte verbazing in haar stem.
Ben jij dat dan op die poster?
Ja.
Is je broertje trots op jou?
Mwah, denk het wel.
Waarom heb je dat nooit verteld?
Heb ik in het begin wel gedaan.
Heb ik nooit gehoord.
En zo ging het een tijdje door.
Als ze iets geweten had, had ik dat wel gemerkt.
Trouwens, Mora kwam binnen en die keek ook verbaasd.
Doen ze dat maar op 1, daar zitten die uitslovers slap te lullen.quote:Op maandag 14 november 2022 23:03 schreef Seattle het volgende:
Sasha en Bern evalueren de fittie tussen Jeff en Rupie. Sasha denkt dat de manier waarop fake was. Bern denkt dat als je met Rupie praat dat dat niet zo was.
Mexx wordt vanwege haar lijf sowieso gebruikt en dat weet iedereen daar dus niet achteraf gaan lopen zeiken en al neequote:Op maandag 14 november 2022 23:04 schreef pingu66 het volgende:
Wedden dat Mexx binnenkort in haar bed ligt te janken om Martin?
Het is een roast mijn beste.quote:Op maandag 14 november 2022 23:03 schreef engine het volgende:
[..]
Daar snap ik nou echt niks van maar complimentje voor Jappie. Hij loopt er blijkbaar niet mee te koop.
Maar serieus...die twee hebben dus ook nog nooit echt met elkaar gesproken. Wedden dat Wanda dit wel weet van Jappie.
Jappie loopt er zeker niet mee te koop.quote:Op maandag 14 november 2022 23:03 schreef engine het volgende:
[..]
Daar snap ik nou echt niks van maar complimentje voor Jappie. Hij loopt er blijkbaar niet mee te koop.
Maar serieus...die twee hebben dus ook nog nooit echt met elkaar gesproken. Wedden dat Wanda dit wel weet van Jappie.
Kan niet wachtenquote:Op maandag 14 november 2022 23:04 schreef pingu66 het volgende:
Wedden dat Mexx binnenkort in haar bed ligt te janken om Martin?
Hij weet ook niet wanneer ze jarig zijn. Ook niet van zijn broer/zusquote:Op maandag 14 november 2022 23:06 schreef Seattle het volgende:
Bern weet niet hoe oud zijn ouders zijn. Hij vindt zichzelf in dat opzicht een slechte zoon
Zou ze het kunnen hebben denk je?quote:Op maandag 14 november 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
Roast voor Zoe.
Hey Soa.
Dat ben je wel toch?
Kan niet zo zijn dat je buiten anders was.
Waren de neukertjes buiten op dat je het eerst hier met Nadir ging proberen?
Dat was een groot suucces.
Hij was ook niet te te te vertrouwen.
Toen op Mattin, maar die is op Mexx
Weer een blauwtje.
Maar dat ligt ook niet aan jou.
Jij kan beter krijgen,
En dat is Jeff,
maar niet in dit leven,
want die is met KimD.
Tot zover deze roast,
je moeder staat aan de poort.
Te vol van zichzelf.quote:Op maandag 14 november 2022 23:07 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij weet ook niet wanneer ze jarig zijn. Ook niet van zijn broer/zus
Dat is best raarquote:Op maandag 14 november 2022 23:07 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij weet ook niet wanneer ze jarig zijn. Ook niet van zijn broer/zus
Nee,dit is een soort van veilige omgeviing.quote:Op maandag 14 november 2022 23:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou ze het kunnen hebben denk je?
Doe ik .quote:Op maandag 14 november 2022 23:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
zet je deze cap ook even in het gekke bekken toppic?
Zou helemaal lijp zijn als het doorgaat maar dat iedereen verplicht is mee te doen en zo niet bek houden dan ook meteenquote:Op maandag 14 november 2022 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,dit is een soort van veilige omgeviing.
Yep,en over Juice kanalen.quote:
Valt wel mee. Ik kan het van mijn ouders ook niet onthouden.quote:
ja zij werd gebruikt en de vent nutzt dat uit vor zijnquote:Op maandag 14 november 2022 23:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx wordt vanwege haar lijf sowieso gebruikt en dat weet iedereen daar dus niet achteraf gaan lopen zeiken en al nee
Zowel Tommy als Martin gebruikten haar waardoor zij goedkoop en simpel overkomt maar leg dat daar maar eens uitquote:Op maandag 14 november 2022 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zij werd gebruikt en de vent nutzt dat uit vor zijn
plezier
Ze naaien elkaar waar je streamt.quote:Op maandag 14 november 2022 23:18 schreef Seattle het volgende:
Leuke vriendinnenclub toch die KimW, Zoe, Mexx en Wanda
Wanda en naaien in dezelfde zin mag hier niet heb ik begrepenquote:Op maandag 14 november 2022 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze naaien elkaar waar je streamt.
Haken dan.quote:Op maandag 14 november 2022 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda en naaien in dezelfde zin mag hier niet heb ik begrepen
Nee liever nietquote:Op maandag 14 november 2022 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda en naaien in dezelfde zin mag hier niet heb ik begrepen
zij snapt niet dat zij 24 uren te zien is, zij werd al van zoequote:Op maandag 14 november 2022 23:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zowel Tommy als Martin gebruikten haar waardoor zij goedkoop en simpel overkomt maar leg dat daar maar eens uit
Mexx is ook gewoon zo'n kutnaam die ik al veel te vaak heb moeten intikkenquote:Op maandag 14 november 2022 23:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij snapt niet dat zij 24 uren te zien is, zij werd al van zoe
gewaarschuwd en keer
Ook schattigquote:Op maandag 14 november 2022 23:33 schreef Seattle het volgende:
Ik hoor het opgewonden geratel van Wanda op de achtergrond. Die gaat om 12 uur als eerste Jap feliciteren natuurlijk
Al geeuwende en bijna gedwongen door Kim D. die het gesprek leidde.quote:Op maandag 14 november 2022 23:32 schreef engine het volgende:
Awwwwh Martin heeft gezegd dat hij Mexx superleuk vindt en dat hij een gevoel voor Mexx krijgt.
Hoe lief![]()
![]()
Een geeuwende Martin is een emotionele Martinquote:Op maandag 14 november 2022 23:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Al geeuwende en bijna gedwongen door Kim D. die het gesprek leidde.
Heel liefquote:Op maandag 14 november 2022 23:32 schreef engine het volgende:
Awwwwh Martin heeft gezegd dat hij Mexx superleuk vindt en dat hij een gevoel voor Mexx krijgt.
Hoe lief![]()
![]()
Gedraagt zich nu met Martin weer hetzelfde als toen met Tommyquote:
Martin geeuwt altijd dus dat zegt niet zoveelquote:Op maandag 14 november 2022 23:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Al geeuwende en bijna gedwongen door Kim D. die het gesprek leidde.
Op zulke momenten werkt het directe van KimD tenminste functioneel ipv al dat slappe geroddel en naar de mond pratenquote:Op maandag 14 november 2022 23:37 schreef engine het volgende:
[..]
Martin geeuwt altijd dus dat zegt niet zoveel
Maar wist niet dat Kim D er ook bij was. Heb het gesprek zelf niet gehoord.
Zit vast rode wijn in die bidonquote:Op maandag 14 november 2022 23:37 schreef Seattle het volgende:
Jeff loopt trouwens met die bidon alsof hij nog steeds ieder moment een badminton wedstrijd moet spelen
Sowieso KimDquote:Op maandag 14 november 2022 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op zulke momenten werkt het directe van KimD tenminste functioneel ipv al dat slappe geroddel en naar de mond praten
Ja echt he...ze gaat nog een paar keer op de plantenbak staan zodat iedereen het gezien heeft.quote:Op maandag 14 november 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
Het valt ook totaal niet op he zo frontaal voor het open raam
Hoezo M&M's? Jappie? Zo niet verstop dan iets anders!quote:Op maandag 14 november 2022 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt he...ze gaat nog een paar keer op de plantenbak staan zodat iedereen het gezien heeft.
Weet ik veel. Het is een emmer met M&M's, kan ik niks aan doen en mijn slaappil begint te werken.quote:Op maandag 14 november 2022 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo M&M's? Jappie? Zo niet verstop dan iets anders!
Ehhh...te oud voor misschien?quote:Op maandag 14 november 2022 23:44 schreef Kakadylo het volgende:
KimD lijkt me trouwens een hele ongecontroleerde wildebras in bed en daar zou ik persoonlijk niet blij van worden
Als je het apart wil houden omdat ze te snel gaan dan kun je ze ook gewoon in het kantoor van je vriendje droppenquote:Op maandag 14 november 2022 23:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is een emmer met M&M's, kan ik niks aan doen en mijn slaappil begint te werken.
hoezo vergravt zij m & sm´s ?quote:Op maandag 14 november 2022 23:43 schreef engine het volgende:
Spaait ook aan alle kanten grond uit die pot. Mag ze dan ook nog wel even opruimen straks.
Lekker slapen tochquote:Op maandag 14 november 2022 23:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is een emmer met M&M's, kan ik niks aan doen en mijn slaappil begint te werken.
Nee dat niet want die prullenbak op kantoor is niet leeg. Ze hebben er een mayonaise emmer vol uit gehaald.quote:Op maandag 14 november 2022 23:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dus de bedoeling is dat men denkt dat er nu niets meer is? Of wat?
Daar stonden ze in die prullenbak.quote:Op maandag 14 november 2022 23:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je het apart wil houden omdat ze te snel gaan dan kun je ze ook gewoon in het kantoor van je vriendje droppen
Werkelijk geen idee Mario. Grapje misschien?quote:
Nee hoor dan zit je onjuistquote:Op maandag 14 november 2022 23:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ehhh...te oud voor misschien?
Ik doe ff een gooi he.
Kakadylo bekt lekker.quote:Op maandag 14 november 2022 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is ook gewoon zo'n kutnaam die ik al veel te vaak heb moeten intikken
Of je teksten worden gewoon gewist zoals al een paar keer bij mij vandaagquote:Op maandag 14 november 2022 23:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ok dan neem ik mijn woorden terug
Die van mij?quote:Op maandag 14 november 2022 23:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of je teksten worden gewoon gewist
quote:
Dat zou ik dan wel weer grappig vindenquote:Op maandag 14 november 2022 23:51 schreef Seattle het volgende:
Isaac gaat de pot zometeen weer weghalen
Net iets te hard en te schel omdat ze wat slechthorend isquote:Op maandag 14 november 2022 23:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Terwijl Kim D. de laatste stukjes zand wegsproeit met de tuinslag neuriet ze het mission impossible lied. Vind ik kei leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Nope, sorryquote:Op maandag 14 november 2022 23:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim D. even thumbs up in de camera.
Iemand een cap kunnen maken?
Kim = FEBO vanaf nu dus.quote:Op maandag 14 november 2022 23:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim D. even thumbs up in de camera.
Iemand een cap kunnen maken?
Met zo'n gif heb ik altijd het idee dat iemand er in het echt zo uitziet.quote:
De groep is daarin selectief.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
De groep doet het heel goed als iemand jarig is. Even iemand een super fijn gevoel geven. Tof.
Jappie ligt goed in de groep. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dit voor Esther zouden doen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
In het begin wel. Nu niet meer volgens mij.
En niet alleen bij Wendy was het minder feest. Maar het is Jappie gegund hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij Wendy lag haar hele kamer al een uur op bed![]()
Dan noem je er ook wel eentje die het allerslechtst in de groep ligt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie ligt goed in de groep. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dit voor Esther zouden doen.
Eruit stemmen die kerelquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie ligt goed in de groep. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dit voor Esther zouden doen.
Cadeautje fur geburtstag.quote:
Zo liefquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:08 schreef Seattle het volgende:
Toch even een momentje pakken Wanda en Jappie samen
Van de huishoudpotquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:13 schreef Seattle het volgende:
Jeff geeft Jappie de fles met een gebreid hoesje van KimD er om heen
en gebreite höschen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:13 schreef Seattle het volgende:
Jeff geeft Jappie de fles met een gebreid hoesje van KimD er om heen
Laat Mirthe het niet zienquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:14 schreef Seattle het volgende:
Glaasje rode wijn erbij natuurlijk op kantoor
de m & m zijn wan jemand anders?quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:17 schreef Seattle het volgende:
KimD is nog steeds bezig met m&m’s verstoppen. Nogal hyper. Jeff en Jap begrijpen het niet helemaal
Nee van hun allemaalquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
de m & m zijn wan jemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |