Zowel Tommy als Martin gebruikten haar waardoor zij goedkoop en simpel overkomt maar leg dat daar maar eens uitquote:Op maandag 14 november 2022 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zij werd gebruikt en de vent nutzt dat uit vor zijn
plezier
Ze naaien elkaar waar je streamt.quote:Op maandag 14 november 2022 23:18 schreef Seattle het volgende:
Leuke vriendinnenclub toch die KimW, Zoe, Mexx en Wanda
Wanda en naaien in dezelfde zin mag hier niet heb ik begrepenquote:Op maandag 14 november 2022 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze naaien elkaar waar je streamt.
Haken dan.quote:Op maandag 14 november 2022 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda en naaien in dezelfde zin mag hier niet heb ik begrepen
Nee liever nietquote:Op maandag 14 november 2022 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda en naaien in dezelfde zin mag hier niet heb ik begrepen
zij snapt niet dat zij 24 uren te zien is, zij werd al van zoequote:Op maandag 14 november 2022 23:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zowel Tommy als Martin gebruikten haar waardoor zij goedkoop en simpel overkomt maar leg dat daar maar eens uit
Mexx is ook gewoon zo'n kutnaam die ik al veel te vaak heb moeten intikkenquote:Op maandag 14 november 2022 23:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij snapt niet dat zij 24 uren te zien is, zij werd al van zoe
gewaarschuwd en keer
Ook schattigquote:Op maandag 14 november 2022 23:33 schreef Seattle het volgende:
Ik hoor het opgewonden geratel van Wanda op de achtergrond. Die gaat om 12 uur als eerste Jap feliciteren natuurlijk
Al geeuwende en bijna gedwongen door Kim D. die het gesprek leidde.quote:Op maandag 14 november 2022 23:32 schreef engine het volgende:
Awwwwh Martin heeft gezegd dat hij Mexx superleuk vindt en dat hij een gevoel voor Mexx krijgt.
Hoe lief![]()
![]()
Een geeuwende Martin is een emotionele Martinquote:Op maandag 14 november 2022 23:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Al geeuwende en bijna gedwongen door Kim D. die het gesprek leidde.
Heel liefquote:Op maandag 14 november 2022 23:32 schreef engine het volgende:
Awwwwh Martin heeft gezegd dat hij Mexx superleuk vindt en dat hij een gevoel voor Mexx krijgt.
Hoe lief![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |