Het is een roast mijn beste.quote:Op maandag 14 november 2022 23:03 schreef engine het volgende:
[..]
Daar snap ik nou echt niks van maar complimentje voor Jappie. Hij loopt er blijkbaar niet mee te koop.
Maar serieus...die twee hebben dus ook nog nooit echt met elkaar gesproken. Wedden dat Wanda dit wel weet van Jappie.
Jappie loopt er zeker niet mee te koop.quote:Op maandag 14 november 2022 23:03 schreef engine het volgende:
[..]
Daar snap ik nou echt niks van maar complimentje voor Jappie. Hij loopt er blijkbaar niet mee te koop.
Maar serieus...die twee hebben dus ook nog nooit echt met elkaar gesproken. Wedden dat Wanda dit wel weet van Jappie.
Kan niet wachtenquote:Op maandag 14 november 2022 23:04 schreef pingu66 het volgende:
Wedden dat Mexx binnenkort in haar bed ligt te janken om Martin?
Hij weet ook niet wanneer ze jarig zijn. Ook niet van zijn broer/zusquote:Op maandag 14 november 2022 23:06 schreef Seattle het volgende:
Bern weet niet hoe oud zijn ouders zijn. Hij vindt zichzelf in dat opzicht een slechte zoon
Zou ze het kunnen hebben denk je?quote:Op maandag 14 november 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
Roast voor Zoe.
Hey Soa.
Dat ben je wel toch?
Kan niet zo zijn dat je buiten anders was.
Waren de neukertjes buiten op dat je het eerst hier met Nadir ging proberen?
Dat was een groot suucces.
Hij was ook niet te te te vertrouwen.
Toen op Mattin, maar die is op Mexx
Weer een blauwtje.
Maar dat ligt ook niet aan jou.
Jij kan beter krijgen,
En dat is Jeff,
maar niet in dit leven,
want die is met KimD.
Tot zover deze roast,
je moeder staat aan de poort.
Te vol van zichzelf.quote:Op maandag 14 november 2022 23:07 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij weet ook niet wanneer ze jarig zijn. Ook niet van zijn broer/zus
Dat is best raarquote:Op maandag 14 november 2022 23:07 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij weet ook niet wanneer ze jarig zijn. Ook niet van zijn broer/zus
Nee,dit is een soort van veilige omgeviing.quote:Op maandag 14 november 2022 23:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou ze het kunnen hebben denk je?
Doe ik .quote:Op maandag 14 november 2022 23:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
zet je deze cap ook even in het gekke bekken toppic?
Zou helemaal lijp zijn als het doorgaat maar dat iedereen verplicht is mee te doen en zo niet bek houden dan ook meteenquote:Op maandag 14 november 2022 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,dit is een soort van veilige omgeviing.
Yep,en over Juice kanalen.quote:
Valt wel mee. Ik kan het van mijn ouders ook niet onthouden.quote:
ja zij werd gebruikt en de vent nutzt dat uit vor zijnquote:Op maandag 14 november 2022 23:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx wordt vanwege haar lijf sowieso gebruikt en dat weet iedereen daar dus niet achteraf gaan lopen zeiken en al nee
Zowel Tommy als Martin gebruikten haar waardoor zij goedkoop en simpel overkomt maar leg dat daar maar eens uitquote:Op maandag 14 november 2022 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zij werd gebruikt en de vent nutzt dat uit vor zijn
plezier
Ze naaien elkaar waar je streamt.quote:Op maandag 14 november 2022 23:18 schreef Seattle het volgende:
Leuke vriendinnenclub toch die KimW, Zoe, Mexx en Wanda
Wanda en naaien in dezelfde zin mag hier niet heb ik begrepenquote:Op maandag 14 november 2022 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze naaien elkaar waar je streamt.
Haken dan.quote:Op maandag 14 november 2022 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda en naaien in dezelfde zin mag hier niet heb ik begrepen
Nee liever nietquote:Op maandag 14 november 2022 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda en naaien in dezelfde zin mag hier niet heb ik begrepen
zij snapt niet dat zij 24 uren te zien is, zij werd al van zoequote:Op maandag 14 november 2022 23:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zowel Tommy als Martin gebruikten haar waardoor zij goedkoop en simpel overkomt maar leg dat daar maar eens uit
Mexx is ook gewoon zo'n kutnaam die ik al veel te vaak heb moeten intikkenquote:Op maandag 14 november 2022 23:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij snapt niet dat zij 24 uren te zien is, zij werd al van zoe
gewaarschuwd en keer
Ook schattigquote:Op maandag 14 november 2022 23:33 schreef Seattle het volgende:
Ik hoor het opgewonden geratel van Wanda op de achtergrond. Die gaat om 12 uur als eerste Jap feliciteren natuurlijk
Al geeuwende en bijna gedwongen door Kim D. die het gesprek leidde.quote:Op maandag 14 november 2022 23:32 schreef engine het volgende:
Awwwwh Martin heeft gezegd dat hij Mexx superleuk vindt en dat hij een gevoel voor Mexx krijgt.
Hoe lief![]()
![]()
Een geeuwende Martin is een emotionele Martinquote:Op maandag 14 november 2022 23:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Al geeuwende en bijna gedwongen door Kim D. die het gesprek leidde.
Heel liefquote:Op maandag 14 november 2022 23:32 schreef engine het volgende:
Awwwwh Martin heeft gezegd dat hij Mexx superleuk vindt en dat hij een gevoel voor Mexx krijgt.
Hoe lief![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |