Waha jij durft, JIJ?quote:Op maandag 14 november 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik gooi hem er maar in, niet schrikken....; morgen hooooogtijd voor een eliminatieopdracht....
quote:Op maandag 14 november 2022 22:57 schreef Seattle het volgende:
KimD Zoe aan het reanimeren. Dat had Zoe liever gehad dat Jeff dat zou doen
En helemaal gek op zichzelf, hij ziet het liefst op elke muur 'n poster met zijn snoet er op,quote:Op maandag 14 november 2022 22:55 schreef Seattle het volgende:
Jeff laat nu in ieder geval wel regelmatig zien aan de loods dat hij gek is op KimD
dann is in 5 maanden vorbijquote:Op maandag 14 november 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik gooi hem er maar in, niet schrikken....; morgen hooooogtijd voor een eliminatieopdracht....
Ah, thanksquote:Op maandag 14 november 2022 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://spelenenleren.com(...)olven.compressed.pdf
Niet weer oprakelen.quote:Op maandag 14 november 2022 22:59 schreef Seattle het volgende:
Moraima vertelt dat ze de poes van KimD heeft gezien aan Wendy
Ik hoorde oprechte verbazing in haar stem.quote:
quote:
Daar snap ik nou echt niks van maar complimentje voor Jappie. Hij loopt er blijkbaar niet mee te koop.quote:Op maandag 14 november 2022 23:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde oprechte verbazing in haar stem.
Ben jij dat dan op die poster?
Ja.
Is je broertje trots op jou?
Mwah, denk het wel.
Waarom heb je dat nooit verteld?
Heb ik in het begin wel gedaan.
Heb ik nooit gehoord.
En zo ging het een tijdje door.
Als ze iets geweten had, had ik dat wel gemerkt.
Trouwens, Mora kwam binnen en die keek ook verbaasd.
Doen ze dat maar op 1, daar zitten die uitslovers slap te lullen.quote:Op maandag 14 november 2022 23:03 schreef Seattle het volgende:
Sasha en Bern evalueren de fittie tussen Jeff en Rupie. Sasha denkt dat de manier waarop fake was. Bern denkt dat als je met Rupie praat dat dat niet zo was.
Mexx wordt vanwege haar lijf sowieso gebruikt en dat weet iedereen daar dus niet achteraf gaan lopen zeiken en al neequote:Op maandag 14 november 2022 23:04 schreef pingu66 het volgende:
Wedden dat Mexx binnenkort in haar bed ligt te janken om Martin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |