Martin geeuwt altijd dus dat zegt niet zoveelquote:Op maandag 14 november 2022 23:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Al geeuwende en bijna gedwongen door Kim D. die het gesprek leidde.
Op zulke momenten werkt het directe van KimD tenminste functioneel ipv al dat slappe geroddel en naar de mond pratenquote:Op maandag 14 november 2022 23:37 schreef engine het volgende:
[..]
Martin geeuwt altijd dus dat zegt niet zoveel
Maar wist niet dat Kim D er ook bij was. Heb het gesprek zelf niet gehoord.
Zit vast rode wijn in die bidonquote:Op maandag 14 november 2022 23:37 schreef Seattle het volgende:
Jeff loopt trouwens met die bidon alsof hij nog steeds ieder moment een badminton wedstrijd moet spelen
Sowieso KimDquote:Op maandag 14 november 2022 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op zulke momenten werkt het directe van KimD tenminste functioneel ipv al dat slappe geroddel en naar de mond praten
Ja echt he...ze gaat nog een paar keer op de plantenbak staan zodat iedereen het gezien heeft.quote:Op maandag 14 november 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
Het valt ook totaal niet op he zo frontaal voor het open raam
Hoezo M&M's? Jappie? Zo niet verstop dan iets anders!quote:Op maandag 14 november 2022 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt he...ze gaat nog een paar keer op de plantenbak staan zodat iedereen het gezien heeft.
Weet ik veel. Het is een emmer met M&M's, kan ik niks aan doen en mijn slaappil begint te werken.quote:Op maandag 14 november 2022 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo M&M's? Jappie? Zo niet verstop dan iets anders!
Ehhh...te oud voor misschien?quote:Op maandag 14 november 2022 23:44 schreef Kakadylo het volgende:
KimD lijkt me trouwens een hele ongecontroleerde wildebras in bed en daar zou ik persoonlijk niet blij van worden
Als je het apart wil houden omdat ze te snel gaan dan kun je ze ook gewoon in het kantoor van je vriendje droppenquote:Op maandag 14 november 2022 23:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is een emmer met M&M's, kan ik niks aan doen en mijn slaappil begint te werken.
hoezo vergravt zij m & sm´s ?quote:Op maandag 14 november 2022 23:43 schreef engine het volgende:
Spaait ook aan alle kanten grond uit die pot. Mag ze dan ook nog wel even opruimen straks.
Lekker slapen tochquote:Op maandag 14 november 2022 23:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is een emmer met M&M's, kan ik niks aan doen en mijn slaappil begint te werken.
Nee dat niet want die prullenbak op kantoor is niet leeg. Ze hebben er een mayonaise emmer vol uit gehaald.quote:Op maandag 14 november 2022 23:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dus de bedoeling is dat men denkt dat er nu niets meer is? Of wat?
Daar stonden ze in die prullenbak.quote:Op maandag 14 november 2022 23:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je het apart wil houden omdat ze te snel gaan dan kun je ze ook gewoon in het kantoor van je vriendje droppen
Werkelijk geen idee Mario. Grapje misschien?quote:
Nee hoor dan zit je onjuistquote:Op maandag 14 november 2022 23:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ehhh...te oud voor misschien?
Ik doe ff een gooi he.
Kakadylo bekt lekker.quote:Op maandag 14 november 2022 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is ook gewoon zo'n kutnaam die ik al veel te vaak heb moeten intikken
Of je teksten worden gewoon gewist zoals al een paar keer bij mij vandaagquote:Op maandag 14 november 2022 23:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ok dan neem ik mijn woorden terug
Die van mij?quote:Op maandag 14 november 2022 23:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of je teksten worden gewoon gewist
quote:
Dat zou ik dan wel weer grappig vindenquote:Op maandag 14 november 2022 23:51 schreef Seattle het volgende:
Isaac gaat de pot zometeen weer weghalen
Net iets te hard en te schel omdat ze wat slechthorend isquote:Op maandag 14 november 2022 23:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Terwijl Kim D. de laatste stukjes zand wegsproeit met de tuinslag neuriet ze het mission impossible lied. Vind ik kei leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Nope, sorryquote:Op maandag 14 november 2022 23:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim D. even thumbs up in de camera.
Iemand een cap kunnen maken?
Kim = FEBO vanaf nu dus.quote:Op maandag 14 november 2022 23:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim D. even thumbs up in de camera.
Iemand een cap kunnen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |