Vergeet Memphis niet.quote:Op maandag 14 november 2022 11:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zij is vooral fan van Brobbey, Lukaku en dat soort types.
Geen idee. Waar wordt precies gesuggereerd dat 9 punten van belang is voor de KO-fasequote:Op maandag 14 november 2022 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En wat heb je daar aan in de KO-fase?
@Wereldgozer geen darkmodequote:Op maandag 14 november 2022 11:47 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 309 5/6
⬜⬜🟨⬜⬜🟩
🟨⬜⬜⬜⬜🟩
🟨🟩⬜⬜⬜🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vroeger wat seizoenskaarten gehad.quote:Op maandag 14 november 2022 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij een (groot) voetbalfan?
Welke club? (Dit wordt een belangrijke graadmeter voor onze toekomstige verstandhouding)quote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vroeger wat seizoenskaarten gehad.
Nou nou nou.quote:
Sinds wanneer heb jij verstandquote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke club? (Dit wordt een belangrijke graadmeter voor onze toekomstige verstandhouding)
quote:Op maandag 14 november 2022 11:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij verstand
Zal je nog eens een touché op de maandagochtend schenken.quote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke club? (Dit wordt een belangrijke graadmeter voor onze toekomstige verstandhouding)
Dat ging over het Nederlands elftal.quote:Op maandag 14 november 2022 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal je nog eens een touché op de maandagochtend schenken.
Vrouwen kunnen niet liften noch tuinieren @3rr0rquote:
Ik ging af op de eerste zin.quote:Op maandag 14 november 2022 11:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ging over het Nederlands elftal.
Eet smakelijk maat. Enig idee waarom @GGMM deze act heeft opgegeven?quote:Op maandag 14 november 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Act?quote:Op maandag 14 november 2022 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat. Enig idee waarom @:GGMM deze act heeft opgegeven?
Wat studeert hij?quote:Op maandag 14 november 2022 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Act?
Ik heb geen idee maat. Hij is erg druk met zijn studie dus ik denk dat we daar de reden in moeten zoeken.
Volkoren oude kaasquote:Op maandag 14 november 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
We hebben een striempje voor je die wél werkt.quote:Op maandag 14 november 2022 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet ik die kut viaplay app weer gebruiken voor dat dartsen.
Redelijk afgehaakt.
Lekker met een beetje mosterd.quote:
Dat heb ik nooit beweerd. Jij hebt er een handje van om dingen te verdraaienquote:Op maandag 14 november 2022 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet liften noch tuinieren @:3rr0r
@MasterCaller vindt dit leuk.quote:Op maandag 14 november 2022 12:40 schreef fetX het volgende:
Ik neem in december ViaPlay speciaal voor het DRT bad
Ik ga voortaan knipogen en disclaimers plaatsen, bij gebrek aan korrels zout aan jouw kant. Doe ik met liefde.quote:Op maandag 14 november 2022 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. Jij hebt er een handje van om dingen te verdraaien
[ afbeelding ]
Als je niet ophoudt met @3rr0r te pesten sponsor ik met liefde een permban voor je.quote:Op maandag 14 november 2022 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga voortaan knipogen en disclaimers plaatsen, bij gebrek aan korrels zout aan jouw kant. Doe ik met liefde.
Als je Fok! verder maar niet vergeet ook te sponsoren.quote:Op maandag 14 november 2022 13:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als je niet ophoudt met @:3rr0r te pesten sponsor ik met liefde een permban voor je.
Gelukkig maar. Dat doet de kwaliteit van het topic ten goede. Zonder al het dagjesvolk die er doorheen tetteren gaat alle racistische meuk toch iets meer opvallen vrees ik.quote:Op maandag 14 november 2022 12:40 schreef fetX het volgende:
Wist jij dat mij dit geen reet interesseert?quote:Op maandag 14 november 2022 13:18 schreef KingRoland het volgende:
Wisten jullie dat de iced americano het populairste drankje js in zuid-korea?
Dat wist ik ja.quote:Op maandag 14 november 2022 13:18 schreef KingRoland het volgende:
Wisten jullie dat de iced americano het populairste drankje js in zuid-korea?
Jij hebt duidelijk geen Big Four mentaliteit maat.quote:Op maandag 14 november 2022 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist jij dat mij dit geen reet interesseert?
Stabiliteit is echt zwaar ondermaats. Kunt nog beter een of andere wankele Arabische stream volgen, want die heeft minder kans op storing en uitval dan de streams van ViaPlay.quote:Op maandag 14 november 2022 12:40 schreef fetX het volgende:
Oh, daar heb ik eigenlijk nooit last van bij viaplay.quote:Op maandag 14 november 2022 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stabiliteit is echt zwaar ondermaats. Kunt nog beter een of andere wankele Arabische stream volgen, want die heeft minder kans op storing en uitval dan de streams van ViaPlay.
Gisteren weer. App 4x opnieuw opstarten voor ik überhaupt beeld krijg.quote:Op maandag 14 november 2022 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik eigenlijk nooit last van bij viaplay.
Heb je een xianomie?quote:Op maandag 14 november 2022 13:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren weer. App 4x opnieuw opstarten voor ik überhaupt beeld krijg.
Bijkomend voordeel is dat 7 december een leuke show met Max uitkomtquote:Op maandag 14 november 2022 12:40 schreef fetX het volgende:
Wie?quote:Op maandag 14 november 2022 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat 7 december een leuke show met Max uitkomt
Goh even lekker een middagje smullen heurlijkquote:Op maandag 14 november 2022 13:53 schreef Wereldgozer het volgende:
De FOK!-detectives duiken hier op vandaag
NWS / Vermist meisje (14) dood gevonden in Leiden; verdachte opgepakt #2
Maxquote:
Hoezo, valt niks meer uit te zoeken.quote:Op maandag 14 november 2022 13:53 schreef Wereldgozer het volgende:
De FOK!-detectives duiken hier op vandaag
NWS / Vermist meisje (14) dood gevonden in Leiden; verdachte opgepakt #2
Maken die ook televisies ja?quote:
Wel om te weten of wat hij zegt waar is, en om theorieën te bedenken over wat wel de waarheid is. Een soort amateurpsychologie van de koude kermis dus.quote:Op maandag 14 november 2022 14:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo, valt niks meer uit te zoeken.
FOK! detective met LOI cursus rechten en psychologie.quote:Op maandag 14 november 2022 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel om te weten of wat hij zegt waar is, en om theorieën te bedenken over wat wel de waarheid is. Een soort amateurpsychologie van de koude kermis dus.
Dat is correct. Voorheen was Signify Philips Lighting.quote:Op maandag 14 november 2022 14:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Philips en signify zijn toch 2 aparte bedrijven?
Je hebt je prima verdiept. Misschien dat, als je over een jaar of 3 afstudeert, een balletje op kan gooien bij de big four.quote:Op maandag 14 november 2022 14:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Philips en signify zijn toch 2 aparte bedrijven?
Ik vind het wel raar dat philips dat heeft gedaan. Net alsof coca cola geen drinken gaat maken maar zich nu gaat richten op meubels.quote:Op maandag 14 november 2022 14:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt je prima verdiept. Misschien dat, als je over een jaar of 3 afstudeert, een balletje op kan gooien bij de big four.
Kun jij de coca cola/philips vergelijking even uitwerken aub? Interessant stuk gaat dat zijn.quote:Op maandag 14 november 2022 15:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat philips dat heeft gedaan. Net alsof coca cola geen drinken gaat maken maar zich nu gaat richten op meubels.
Maar goed wie ben ik he
Ik heb honger dus ik ga eerst etenquote:Op maandag 14 november 2022 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun jij de coca cola/philips vergelijking even uitwerken aub? Interessant stuk gaat dat zijn.
Het zou je netjes staan als je even zou wachten met eten. Jij werpt immers de vergelijking op en ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we daar met smart op zitten te wachten.quote:Op maandag 14 november 2022 15:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb honger dus ik ga eerst eten
D'r lup hier zu'n zwart'nquote:Op maandag 14 november 2022 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
Het wordt hier opeens heel vroeg donker. @:Lenny_leonard
quote:
Keurig boekje, had zo van de hand van Michel van Egmond kunnen komen.quote:
Een neger in het dorp! is de titel van een zondagsschoolboekje van uitgeverij Callenbach. Het beleefde twee drukken, in 1955 en 1960, en werd goed ontvangen. Zo noemde de IDIL-gids voor de jeugdlectuur het in 1956 een ‘goed boekje’.
In het boek zelf is het taalgebruik minder subtiel. We lezen dat de ‘man met zijn zwarte kroeskop’ (‘Een néger, een echte, dikke, zwarte nikker!’) wordt nageroepen: ‘Pieéieéeét! Zwarte Piet! Wat moet je in ons dorp? Sinterklaas is al lang naar Spanje!’ En: ‘Héé, nikker, nikker, nikkertje! Jij lijkt niet op een kikkertje!’
Ik heb ook nog steeds helemaal niet het idee dat het toernooi al bijna begint.quote:Op maandag 14 november 2022 17:11 schreef Sked het volgende:
Ik ben Qatar-moe. En dan moet het voetballen nog beginnen.
Vind het wel leuk dat het begint verder spijtig van de onmogelijk tijden als je een baan hebt alleen.quote:Op maandag 14 november 2022 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds helemaal niet het idee dat het toernooi al bijna begint.
Zowel @Sked als ik hebben werk tijdens veel potjes dus overdag laten we het over aan @Drizzt_DoUrdenquote:Op maandag 14 november 2022 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat het begint verder spijtig van de onmogelijk tijden als je een baan hebt alleen.
Dit is als Noord-Korea een mensenrechten debat laten leiden over en in Qatarquote:Op maandag 14 november 2022 18:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Zowel @:Sked als ik hebben werk tijdens veel potjes dus overdag laten we het over aan @:Drizzt_DoUrden
Wat zijn de tijden ongeveer dan?quote:Op maandag 14 november 2022 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat het begint verder spijtig van de onmogelijk tijden als je een baan hebt alleen.
Hier moet ik even over nadenken.quote:Op maandag 14 november 2022 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is als Noord-Korea een mensenrechten debat laten leiden over en in Qatar
11:00quote:Op maandag 14 november 2022 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zijn de tijden ongeveer dan?
quote:Op maandag 14 november 2022 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zijn de tijden ongeveer dan?
Het daarna stukje is dus vanaf speelronde 3.quote:Op maandag 14 november 2022 18:01 schreef borisz het volgende:
Groepsfase speelronde 1 en 2. Uitgezonderd de eerste zo en ma
11u
14u
17u
20u
Daarna 16u en 20u
Hoe reageerde je baas toen je hem 's avonds opbelde om een maand verlof op te nemen?quote:
Ook hier moet ik even over nadenken.quote:Op maandag 14 november 2022 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe reageerde je baas toen je hem 's avonds opbelde om een maand verlof op te nemen?
Werk ik? Dat is nieuws voor mij.quote:Op maandag 14 november 2022 18:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Zowel @:Sked als ik hebben werk tijdens veel potjes dus overdag laten we het over aan @:Drizzt_DoUrden
Daarvoor heb ik helaas iets te veel probleempjes.quote:Op maandag 14 november 2022 18:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij iets voor je geld deed.
Als je over alles moet nadenken vrees ik dat @aTypisch spoedig zijn titel als slechtste/minst actieve wk-mod verliestquote:Op maandag 14 november 2022 18:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook hier moet ik even over nadenken.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 14 november 2022 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik helaas iets te veel probleempjes.
Welkom terug (gisteren)quote:Op maandag 14 november 2022 18:38 schreef tong80 het volgende:
Stamppot boerenkool, rookworst en spekjes.
Maar ik ben altijd wel redelijk druk doordeweeks, dus alsnog zal @Drizzt_DoUrden het vuile werk moeten opknappen.quote:
Hopelijk geen peuken halenquote:Op maandag 14 november 2022 18:43 schreef Coco het volgende:
Waar is @:Drizzt eigenlijk?
Geen etensvraag
Wat een kuttijden, die vroege wedstrijden.quote:
WK he, je moet ook landen in Azie en Australie wat gunnen op hun prime time/andere tijd dan midden in hun nacht.quote:Op maandag 14 november 2022 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een kuttijden, die vroege wedstrijden.
Misschien dat je deze tijd had kunnen gebruiken om zelf op te zoeken hoe lang de looptijd is vieze pauper.quote:Op maandag 14 november 2022 19:24 schreef Tjacka het volgende:
sinds ik fifa uncovered en naar Danny heb gekeken heb ik echt geen zin in dat wk
Sowquote:Op maandag 14 november 2022 19:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien dat je deze tijd had kunnen gebruiken om zelf op te zoeken hoe lang de looptijd is vieze pauper.
Hypocriet gedoe. Qatar is echt heel veel tandjes erger en zou nooit mogen plaatsvinden maar doen alsof dit allemaal nieuw is... Wanneer is de fifa geen corrrupt zooitje geweest?quote:Op maandag 14 november 2022 19:24 schreef Tjacka het volgende:
sinds ik fifa uncovered en naar Danny heb gekeken heb ik echt geen zin in dat wk
mwah, vlak onder 45k op je 27e is toch niet zo pauper.quote:Op maandag 14 november 2022 19:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien dat je deze tijd had kunnen gebruiken om zelf op te zoeken hoe lang de looptijd is vieze pauper.
ik wist serieus niet dat het zo erg wasquote:Op maandag 14 november 2022 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hypocriet gedoe. Qatar is echt heel veel tandjes erger en zou nooit mogen plaatsvinden maar doen alsof dit allemaal nieuw is... Wanneer is de fifa geen corrrupt zooitje geweest?
Je kunt beter naar United Passions kijken, dit vertelt het eerlijke verhaal over de grootsheid van Sepp Blatter.quote:Op maandag 14 november 2022 19:24 schreef Tjacka het volgende:
watquote:Op maandag 14 november 2022 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt beter naar United Passions kijken, dit vertelt het eerlijke verhaal over de grootsheid van Sepp Blatter.
quote:
Blatter wilde het wk nooit in Qatar hebben en voel mij gelijk een stuk slechter over de komende wekenquote:
ik moet lachen om media inside . Heb ik nu een verstandelijke beperkingquote:Op maandag 14 november 2022 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blatter wilde het wk nooit in Qatar hebben en voel mij gelijk een stuk slechter over de komende weken
Hopen op spoedig eerherstel voordat hij overlijdt is wat deze wereld nodig heeft.
Ja maar dit is geen oorzaak gevolg.quote:Op maandag 14 november 2022 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet lachen om media inside . Heb ik nu een verstandelijke beperking
quote:Op maandag 14 november 2022 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb wel zin in het WK, lekker gourmetten, knus voor de kachel, donker biertje en dan Ecuador - Qatar kijken
Das het echte WK-gevoel
Ik moest hier ook om lachen.quote:Op maandag 14 november 2022 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar dit is geen oorzaak gevolg.
Wat is er mis met media Inside ? Van die beperking wist ik al langer maar heb er zelf gelukkig ook last van.quote:Op maandag 14 november 2022 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja niet echt het beste wat er ooit op tv is gezet denk ikquote:Op maandag 14 november 2022 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er mis met media Inside ? Van die beperking wist ik al langer maar heb er zelf gelukkig ook last van.
Nee al lang niet meer, 19 graden was mijn ondergrens.quote:Op maandag 14 november 2022 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Al gebroken met je kachel uit houden streven @:afcniels ?
Ik kwam er net achter dat mijn thermostaat 14,5 graden aangeeft. Greta zou trots op mij zijn.
Ik vind dit ook leuk, het is een van de weinige programma's die ik regelmatig kijk.quote:Op maandag 14 november 2022 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij hebt je wilde lokken om jezelf warm te houden.quote:Op maandag 14 november 2022 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kwam er net achter dat mijn thermostaat 14,5 graden aangeeft. Greta zou trots op mij zijn.
ik volg ook "weer een dag"quote:Op maandag 14 november 2022 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dit ook leuk, het is een van de weinige programma's die ik regelmatig kijk.
Schimmelgodquote:Op maandag 14 november 2022 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo kijken om 23:15quote:Op maandag 14 november 2022 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dit ook leuk, het is een van de weinige programma's die ik regelmatig kijk.
Respect die 14,5.quote:Op maandag 14 november 2022 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 14 november 2022 22:48 schreef Tjacka het volgende:
Slaap lekker
morgen 5:20 op
loonslaaf leef
onder 45k leef
@:leandra @:raptorix @:haags @:kingroland @:spec @:ggmm @:tong80 @:littlerabbit .
Bij 18 vind ik het ook niet echt meer prettig in huis.quote:Op maandag 14 november 2022 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Respect die 14,5.![]()
Ik eet nog liever dagen niet dan dat ik in die temperatuur moet zitten. 18 toch wel het minimum.
Betaal geeneens voor mijn gas omdat het inbegrepen zit mijn lichaam werkt gewoon anders of zo.quote:Op maandag 14 november 2022 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Respect die 14,5.![]()
Ik eet nog liever dagen niet dan dat ik in die temperatuur moet zitten. 18 toch wel het minimum.
Heb je de hele winter je kersttruien aan?quote:Op maandag 14 november 2022 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betaal geeneens voor mijn gas omdat het inbegrepen zit mijn lichaam werkt gewoon anders of zo.
En de Schultenbrau truien zijn ook gewoon heel warm.
Nee 21 is pas fijn.quote:Op maandag 14 november 2022 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij 18 vind ik het ook niet echt meer prettig in huis.
Komen die ook van de Lidl van de Aldi?quote:Op maandag 14 november 2022 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betaal geeneens voor mijn gas omdat het inbegrepen zit mijn lichaam werkt gewoon anders of zo.
En de Schultenbrau truien zijn ook gewoon heel warm.
5:20 opstaan. Het equivalent van 14.5 graden.quote:
Nu heb ik het ook weer 20/21 Maar eerst altijd 24/25, dus ik bespaar evengoed een berg gas nu.quote:Op maandag 14 november 2022 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Nee 21 is pas fijn.(Of liever nog hoger met gewoon zomerkleding.)
Heb ook een niet kerst versie voor op werk. Helaas boeit het mijn baas allemaal niks.quote:Op maandag 14 november 2022 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de hele winter je kersttruien aan?
Ik weet nog altijd niet of dit een grap is of echtquote:Op maandag 14 november 2022 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu heb ik het ook weer 20/21 Maar eerst altijd 24/25, dus ik bespaar evengoed een berg gas nu.
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op maandag 14 november 2022 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu heb ik het ook weer 20/21 Maar eerst altijd 24/25, dus ik bespaar evengoed een berg gas nu.
Voelt het een beetje als die plakken kaas van Drizzt?quote:Op maandag 14 november 2022 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet nog altijd niet of dit een grap is of echt
Ik geloof moeiteloos dat hij zo lui is hoor.quote:Op maandag 14 november 2022 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voelt het een beetje als die plakken kaas van Drizzt?
Dit is geen grap. Nu doe ik trouwens de verwarming op mijn slaapkamer ook uit 's nachts. Ondanks de prijsstijgingen loop ik nu misschien wel binnen.quote:Op maandag 14 november 2022 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet nog altijd niet of dit een grap is of echt
Wie doet er nou de verwarming aan op de slaapkamer? Ja oké, als je nog thuis woont of als student op kamers zit, maar verder is het nogal nutteloosquote:Op maandag 14 november 2022 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is geen grap. Nu doe ik trouwens de verwarming op mijn slaapkamer ook uit 's nachts. Ondanks de prijsstijgingen loop ik nu misschien wel binnen.
Restjes goulash!quote:Op maandag 14 november 2022 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkie, wéér vergeten te vragen wat jullie gingen etenIk heb agv gebikt.
Hier heb ik totaal geen last van. Al moet ik zeggen dat die kou al aardig begint te wennen.quote:Op maandag 14 november 2022 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie doet er nou de verwarming aan op de slaapkamer? Ja oké, als je nog thuis woont of als student op kamers zit, maar verder is het nogal nutteloosEn een doffe ellende als je de radiator 's avonds vergeet dicht te draaien waardoor je je volgende ochtend compleet uitgedroogd en oververhit wakker wordt
Beestquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Restjes goulash!
[..]
Hier heb ik totaal geen last van. Al moet ik zeggen dat die kou al aardig begint te wennen.
Welterusten tjacka vriendquote:Op maandag 14 november 2022 22:48 schreef Tjacka het volgende:
Slaap lekker
morgen 5:20 op
loonslaaf leef
onder 45k leef
@:leandra @:raptorix @:haags @:kingroland @:spec @:ggmm @:tong80 @:littlerabbit .
Hij bedoelt denk ik meer dat hij er niet teveel last van wil hebben tijdens het WK.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De FIFA gaat dat oorlogje wel even oplossen mensen
Totaal van de wereldquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Log jij maar weer uit voor vandaag.quote:Op dinsdag 15 november 2022 07:37 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 514 2/6
⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 310 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨🟨⬛⬛⬛
🟨⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
Hoe dan![]()
Goeiemorgen
Ik heb gisteravond de Engelse geraden, er zit vooruitgang in.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Log jij maar weer uit voor vandaag.
Dit is een Nederlands forum.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de Engelse geraden, er zit vooruitgang in.
Keynote genot.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik kreeg mentions.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:02 schreef Oriente het volgende:
Even wat stemmen uitgedeeld in de FOK! verkiezingen.
Trouwste user:: @tong80quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg mentions.Kan ze niet openen en zien helaas in dat topic.
Volkoren brood en spek. Mandarijntje toe.quote:
Rukbunker?quote:
Yo broquote:
Wist niet dat Paul langs was geweest.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen. Ietsje later want ik zat in een meeting.
Eet smakelijk allemaal.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wist niet dat Paul langs was geweest.
Oja, dat is waar.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan duik je meestal 'een meeting' in, als dat figuur hier post.
Bammetje gezond.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren brood en spek. Mandarijntje toe.
Echt he.quote:
quote:
Smakelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bammetje gezond.
[..]
[..]
Echt he.
[..]
Kort, bondig, en duidelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een topic geopend in BNW. Ik hoop dat het een doorslaand succes wordt
Loewie gaat daar pas voor het eerst Senegal bekijken omdat het NETTO tijd is en hij niet gebeld kan worden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
JUICHEN in het vliegtuig
@Wereldgozerquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
DANNIED!!!
Ik heb zojuist Woordle #514 gespeeld!
Mijn beurten: 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟨⬜
⬜🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 310 2/6quote:Op dinsdag 15 november 2022 07:37 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 514 2/6
⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 310 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨🟨⬛⬛⬛
🟨⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
Hoe dan![]()
Goeiemorgen
Prima topic heb je gemaakt!quote:
Zou jij de Woordle van vandaag opstellen in het Nederlands elftal?quote:Op dinsdag 15 november 2022 07:32 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 514 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩⬛🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik ben meestal 5 minuten later alweer vergeten wat het woord was dus ik heb geen idee ouwe reus.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou jij de Woordle van vandaag opstellen in het Nederlands elftal?
Woordle 514 1/6quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou jij de Woordle van vandaag opstellen in het Nederlands elftal?
Kijk deze man ineens Woordle gaan doen. Of deed je op de achtergrond al mee?quote:
Nee, ik speel het eigenlijk alleen als er mensen keihard falen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk deze man ineens Woordle gaan doen. Of deed je op de achtergrond al mee?
Ik ook!quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik speel het eigenlijk alleen als er mensen keihard falen.
Strebertje gespot.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik speel het eigenlijk alleen als er mensen keihard falen.
Arme jongen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik ga over een paar uurtjes naar Hans Teeuwen
Wens me sterkte
Geen 10 uur slapen zonder kind snappen vrouwen niet met hun parttime baan. Zo raar dat ze minder verdienen???quote:
ik doe deze nasiquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
rendang of buikspekquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:09 schreef Caland het volgende:
Ik ga uit eten, meer een snelle hap, en heb nog geen keuze kunnen maken.
[ afbeelding ]
Wat zouden jullie kiezen @:sked @:tarado @:knetterkrankjorum
Ik zat inderdaad ook aan de buikspek te denken, en misschien wat oestersquote:
Cool. Misschien haalt ie z'n ouwe niveau weer eensquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:56 schreef Caland het volgende:
Wens me sterkte
Cannelloniquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gehaktbal, rode kool, aardappelen en appelmoes.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met gehakt?quote:
BOELS!quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:56 schreef Caland het volgende:
Wens me sterkte
quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, heb dus gisteravond karbonade uit de diepvries gehaald ipv bruine bonensoepDan doen we maar aardappels met spruitjes en karbonade, ook prima te kanen.
Prima keuze.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad ook aan de buikspek te denken, en misschien wat oesters
Dan wordt het buikspek @:drizzt_dourden
Je hebt zelf buikspek.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad ook aan de buikspek te denken, en misschien wat oesters
Dan wordt het buikspek @:drizzt_dourden
Zo zoquote:
Nee. Spinazie en ricotta.quote:
Ook eens gemaakt inclusief het pasta deeg maar dan met een basis van zoete aardappel voor de vulling maar dat was toch wel heel veel werk uiteindelijk.quote:
Het is idd veel werk, maar zo lekker dus de moeite waard.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook eens gemaakt inclusief het pasta deeg maar dan met een basis van zoete aardappel voor de vulling maar dat was toch wel heel veel werk uiteindelijk.
Wel heerlijk verder.
Nee ben niet goed met series waar je daadwerkelijk moet opletten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er ook mannen die The Crown kijken? Nee, hè?
Ik heb dat geprobeerd, maar ik vond er niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Vast wel paar homoseksuelenquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
@Amaquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb mij drie keer afgetrokken vandaag
kan hem niet meer hard krijgen
Wel een goede dag maat.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:32 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 515 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
Woordle6 311 6/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
⬛🟩⬛🟨🟩🟨
🟨🟩⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Matig matig matig. Slecht.
Nee, ARTEMIS 1 is de lucht inquote:Op woensdag 16 november 2022 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een goede dag maat.
Trumpgod.
MAGA 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 16 november 2022 09:10 schreef Coco het volgende:
Poot van kat geamputeerd na mishandeling, politie zoekt getuigenIk las het ook net ja. Hopelijk ondergaan de daders ook een amputatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2022 09:10 schreef Coco het volgende:
Poot van kat geamputeerd na mishandeling, politie zoekt getuigenHierbij jeuken m’n handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Van hun derde been ja.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik las het ook net ja. Hopelijk ondergaan de daders ook een amputatie.
Dacht altijd dat het een derde vinger was. Groot formaat klaarblijkelijk.quote:
Ik ga uit van mijn eigen referentiekader.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dacht altijd dat het een derde vinger was. Groot formaat klaarblijkelijk.
Ik las "wk woordle"quote:Op woensdag 16 november 2022 09:16 schreef Coco het volgende:
[..]
WK / Wk word deceptie
@:onlogisch @:GGMM
Oh doen we dat zo?quote:Op woensdag 16 november 2022 07:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle5 kom ik nog even niet uit
Er zijn een aantal users (ik noem geen namen) die hebben de neiging om nog wel eens te cheaten bij woordle.quote:
1e woord: VARREDquote:Op woensdag 16 november 2022 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik las "wk woordle"
@:rambodirk
En niet alleen bij Woordle, maar zelfs bij een simpel browserspelletje wordt er gecheat.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn een aantal users (ik noem geen namen) die hebben de neiging om nog wel eens te cheaten bij woordle.
Een beetje zoals @Scrummie en @ChevyCaprice bij hax.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:02 schreef Oriente het volgende:
van Gaal en Faalentijn hadden ruzie, goh.
Laat mij met rustquote:Op woensdag 16 november 2022 11:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Een beetje zoals @:scrummie en @:chevycaprice bij hax.
In @Scrummie zijn verdediging had user @ChevyCaprice eigenlijk met bijna iedereen ruzie bij haxquote:Op woensdag 16 november 2022 11:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Een beetje zoals @:scrummie en @:chevycaprice bij hax.
Bewijs?quote:Op woensdag 16 november 2022 11:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
In @:Scrummie zijn verdediging had user @:chevycaprice eigenlijk met bijna iedereen ruzie bij hax
Leuke compilatie trouwens, mooi om te zien dat je wat met mijn verbetervoorstellen had gedaan.quote:
Ja lul er maar overheen 😏quote:Op woensdag 16 november 2022 11:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuke compilatie trouwens, mooi om te zien dat je wat met mijn verbetervoorstellen had gedaan.
Oh ik zag orientes post aan voor die van jou.quote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 16 november 2022 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ik zag orientes post aan voor die van jou.
Sorry. Foutje
Ik schrok ervan.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:58 schreef Oriente het volgende:
@:Coco Wat vond je van mijn nominaties voor jou bij de FOK! verkiezingen?
Eet smakelijk, ik heb al bijna geen eten meer.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Gohquote:Op woensdag 16 november 2022 12:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Eet smakelijk, ik heb al bijna geen eten meer.
Stoofvlees, krieltjes en boontjes.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Geniet er lekker van jongenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stoofvlees, krieltjes en boontjes.
IJskoffie smaakte lekker.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Ik heb er geen mening over.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:58 schreef Oriente het volgende:
@:Coco Wat vond je van mijn nominaties voor jou bij de FOK! verkiezingen?
Ik heb iemand tegenover me zitten die slurptquote:Op woensdag 16 november 2022 14:52 schreef Scrummie het volgende:
De appel eter had vandaag een wortel mee. Ik ben ontzettend woest.
Dat zijn hele walgelijke mensen.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb iemand tegenover me zitten die slurpt
Hoe hebben mensen dat zelf niet door godverdomme
Ook je koffie gaan slurpen en wachten op een reactie.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb iemand tegenover me zitten die slurpt
Hoe hebben mensen dat zelf niet door godverdomme
eensquote:Op woensdag 16 november 2022 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zijn hele walgelijke mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |