Vergeet Memphis niet.quote:Op maandag 14 november 2022 11:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zij is vooral fan van Brobbey, Lukaku en dat soort types.
Geen idee. Waar wordt precies gesuggereerd dat 9 punten van belang is voor de KO-fasequote:Op maandag 14 november 2022 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En wat heb je daar aan in de KO-fase?
@Wereldgozer geen darkmodequote:Op maandag 14 november 2022 11:47 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 309 5/6
⬜⬜🟨⬜⬜🟩
🟨⬜⬜⬜⬜🟩
🟨🟩⬜⬜⬜🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vroeger wat seizoenskaarten gehad.quote:Op maandag 14 november 2022 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij een (groot) voetbalfan?
Welke club? (Dit wordt een belangrijke graadmeter voor onze toekomstige verstandhouding)quote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vroeger wat seizoenskaarten gehad.
Nou nou nou.quote:
Sinds wanneer heb jij verstandquote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke club? (Dit wordt een belangrijke graadmeter voor onze toekomstige verstandhouding)
quote:Op maandag 14 november 2022 11:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij verstand
Zal je nog eens een touché op de maandagochtend schenken.quote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke club? (Dit wordt een belangrijke graadmeter voor onze toekomstige verstandhouding)
Dat ging over het Nederlands elftal.quote:Op maandag 14 november 2022 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal je nog eens een touché op de maandagochtend schenken.
Vrouwen kunnen niet liften noch tuinieren @3rr0rquote:
Ik ging af op de eerste zin.quote:Op maandag 14 november 2022 11:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ging over het Nederlands elftal.
Eet smakelijk maat. Enig idee waarom @GGMM deze act heeft opgegeven?quote:Op maandag 14 november 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Act?quote:Op maandag 14 november 2022 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat. Enig idee waarom @:GGMM deze act heeft opgegeven?
Wat studeert hij?quote:Op maandag 14 november 2022 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Act?
Ik heb geen idee maat. Hij is erg druk met zijn studie dus ik denk dat we daar de reden in moeten zoeken.
Volkoren oude kaasquote:Op maandag 14 november 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
We hebben een striempje voor je die wél werkt.quote:Op maandag 14 november 2022 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet ik die kut viaplay app weer gebruiken voor dat dartsen.
Redelijk afgehaakt.
Lekker met een beetje mosterd.quote:
Dat heb ik nooit beweerd. Jij hebt er een handje van om dingen te verdraaienquote:Op maandag 14 november 2022 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet liften noch tuinieren @:3rr0r
@MasterCaller vindt dit leuk.quote:Op maandag 14 november 2022 12:40 schreef fetX het volgende:
Ik neem in december ViaPlay speciaal voor het DRT bad
Ik ga voortaan knipogen en disclaimers plaatsen, bij gebrek aan korrels zout aan jouw kant. Doe ik met liefde.quote:Op maandag 14 november 2022 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. Jij hebt er een handje van om dingen te verdraaien
[ afbeelding ]
Als je niet ophoudt met @3rr0r te pesten sponsor ik met liefde een permban voor je.quote:Op maandag 14 november 2022 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga voortaan knipogen en disclaimers plaatsen, bij gebrek aan korrels zout aan jouw kant. Doe ik met liefde.
Als je Fok! verder maar niet vergeet ook te sponsoren.quote:Op maandag 14 november 2022 13:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als je niet ophoudt met @:3rr0r te pesten sponsor ik met liefde een permban voor je.
Gelukkig maar. Dat doet de kwaliteit van het topic ten goede. Zonder al het dagjesvolk die er doorheen tetteren gaat alle racistische meuk toch iets meer opvallen vrees ik.quote:Op maandag 14 november 2022 12:40 schreef fetX het volgende:
Wist jij dat mij dit geen reet interesseert?quote:Op maandag 14 november 2022 13:18 schreef KingRoland het volgende:
Wisten jullie dat de iced americano het populairste drankje js in zuid-korea?
Dat wist ik ja.quote:Op maandag 14 november 2022 13:18 schreef KingRoland het volgende:
Wisten jullie dat de iced americano het populairste drankje js in zuid-korea?
Jij hebt duidelijk geen Big Four mentaliteit maat.quote:Op maandag 14 november 2022 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist jij dat mij dit geen reet interesseert?
Stabiliteit is echt zwaar ondermaats. Kunt nog beter een of andere wankele Arabische stream volgen, want die heeft minder kans op storing en uitval dan de streams van ViaPlay.quote:Op maandag 14 november 2022 12:40 schreef fetX het volgende:
Oh, daar heb ik eigenlijk nooit last van bij viaplay.quote:Op maandag 14 november 2022 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stabiliteit is echt zwaar ondermaats. Kunt nog beter een of andere wankele Arabische stream volgen, want die heeft minder kans op storing en uitval dan de streams van ViaPlay.
Gisteren weer. App 4x opnieuw opstarten voor ik überhaupt beeld krijg.quote:Op maandag 14 november 2022 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik eigenlijk nooit last van bij viaplay.
Heb je een xianomie?quote:Op maandag 14 november 2022 13:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren weer. App 4x opnieuw opstarten voor ik überhaupt beeld krijg.
Bijkomend voordeel is dat 7 december een leuke show met Max uitkomtquote:Op maandag 14 november 2022 12:40 schreef fetX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |