Ik ga de 28e naar Ally Pally (lol)quote:Op maandag 14 november 2022 07:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan dit jaar eerst het ijskoude bloedbad van WK induiken, om vervolgens de tweede helft van december af te teren in het kokend hete bad van DRT, zodat we daarna weer wedstrijdfit zijn voor het vervolg van de Eredivisie.
@:maxi-mus @:fetx @:de_kraam @:caland @:neef_wuppie @:afcniels @:frozen-assassin
En een maskertje.quote:Op maandag 14 november 2022 08:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op TV komt met een bordje met ‘FOK! VRIENDEN’
Dolksteek dat je mij vergeet voor het warme DRT badquote:Op maandag 14 november 2022 07:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan dit jaar eerst het ijskoude bloedbad van WK induiken, om vervolgens de tweede helft van december af te teren in het kokend hete bad van DRT, zodat we daarna weer wedstrijdfit zijn voor het vervolg van de Eredivisie.
@:maxi-mus @:fetx @:de_kraam @:caland @:neef_wuppie @:afcniels @:frozen-assassin
Moet ik die kut viaplay app weer gebruiken voor dat dartsen.quote:Op maandag 14 november 2022 07:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, rond is ook een vorm.quote:Op maandag 14 november 2022 10:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 513 3/6
🟨⬛⬛🟨🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 309 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik ben bizar in vorm de laatste tijd @:pisces29 @:speedfight @:scrupuleus @:scrummie
Ik wil de Engelse heel graag doen maar bak daar niks van.quote:Op maandag 14 november 2022 10:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 513 3/6
🟨⬛⬛🟨🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 309 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik ben bizar in vorm de laatste tijd @:pisces29 @:speedfight @:scrupuleus @:scrummie
Deed hem afgelopen zaterdag een keer en ging best goed, maar wel wat lastiger jaquote:Op maandag 14 november 2022 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil de Engelse heel graag doen maar bak daar niks van.
Make that the cat wisequote:Op maandag 14 november 2022 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil de Engelse heel graag doen maar bak daar niks van.
Hallo moderator onlogisch, ben je al klaar voor het gedrocht van een WK zondag? En hoe is 't met je rug nu?quote:
Rug is mwa mwa. Moet gewoon gaan sporten (wat ik ook ga doen. Alleen niet vandaag want de training van Onlo jr. staat op het programma)quote:Op maandag 14 november 2022 10:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo moderator onlogisch, ben je al klaar voor het gedrocht van een WK zondag? En hoe is 't met je rug nu?
Nog niet echt pochen dus? Balen man. Rugblessures zijn echt zwaar kloten.quote:Op maandag 14 november 2022 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rug is mwa mwa. Moet gewoon gaan sporten (wat ik ook ga doen. Alleen niet vandaag want de training van Onlo jr. staat op het programma)
WK heb ik wel zin in. Jij dan?
Gewoon 9 punten na 3 wedstrijden.quote:Op maandag 14 november 2022 10:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nog niet echt pochen dus? Balen man. Rugblessures zijn echt zwaar kloten.
Ik heb er weinig zin in, zal er ook niet veel van gaan kijken. Zou me ook niet verbazen als Nederland meteen na de groepsfase eruit vliegt.
Touché.quote:Op maandag 14 november 2022 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon 9 punten na 3 wedstrijden.
Zij is vooral fan van Brobbey, Lukaku en dat soort types.quote:Op maandag 14 november 2022 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij een (groot) voetbalfan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |