abonnement Unibet Coolblue
pi_206669325
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 08:35 schreef maily het volgende:
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/

[ afbeelding ]

TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier weer door.

[ afbeelding ]

:T
pi_206669336
quote:



Ps, verder geen energie of inspiratie om van het nieuwe topic iets leuks te maken.

[ Bericht 14% gewijzigd door Bep-Vetklep op 14-11-2022 08:40:39 ]
pi_206669338
quote:
5s.gif Op maandag 14 november 2022 08:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Is dit een grapje?
Nope :P Als ik kijk naar mijn vader, die woont een uur bij mij vandaan en ik vind dat ik dat zo heb aangereden.

Maar ik denk dat Dré regelmatig nog bij Mo zal bivakkeren, dus dan is er van afstand sowieso geen sprake.
pi_206669352
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nope :P Als ik kijk naar mijn vader, die woont een uur bij mij vandaan en ik vind dat ik dat zo heb aangereden.

Maar ik denk dat Dré regelmatig nog bij Mo zal bivakkeren, dus dan is er van afstand sowieso geen sprake.
Jij bent volwassen met een auto. Junior nog een kind en kan dus nooit zomaar even naar zijn vader om de hoek [bij wijze van] als hij daar behoefte aan heeft.
pi_206669354
Het rijdt ook makkelijker wanneer je niet 40 uur per week op vaste tijden moet werken.
pi_206669371
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2022 08:38 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Jij bent volwassen met een auto. Junior nog een kind en kan dus nooit zomaar even naar zijn vader om de hoek [bij wijze van] als hij daar behoefte aan heeft.
Ja, ok. Daar heb je gelijk in.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 november 2022 @ 08:45:15 #7
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206669390
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2022 08:38 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Jij bent volwassen met een auto. Junior nog een kind en kan dus nooit zomaar even naar zijn vader om de hoek [bij wijze van] als hij daar behoefte aan heeft.
Junior kan als zijn pa 15 minuten bij hem vandaan woont misschien ook wel niet zomaar te pas en te onpas kunnen binnenlopen. Misschien wil André of Monique dat wel niet hebben (bijv. in verband met een regeling of stabiliteit) of is Antwee vaak van huis.

Vriendin van mij woonde ook ongeveer een uurtje bij haar vader vandaan na een scheiding en ging vanaf haar tiende of elfde gewoon zelfstandig met de trein naar haar vader.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 14 november 2022 @ 09:41:33 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206669881
Ik snap het ook niet, het is niet dat hij zich niet kan permitteren om dichterbij zijn kind te gaan wonen, dit is gewoon een bewuste keuze die je maakt.
Nooit de zorg voor je kind echt kunnen delen, je kind kan nooit zelf besluiten bij papa binnen te wandelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 november 2022 @ 09:46:09 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206669922
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2022 08:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Junior kan als zijn pa 15 minuten bij hem vandaan woont misschien ook wel niet zomaar te pas en te onpas kunnen binnenlopen. Misschien wil André of Monique dat wel niet hebben (bijv. in verband met een regeling of stabiliteit) of is Antwee vaak van huis.

Vriendin van mij woonde ook ongeveer een uurtje bij haar vader vandaan na een scheiding en ging vanaf haar tiende of elfde gewoon zelfstandig met de trein naar haar vader.
Met het OV is het 1 uur en 40 minuten van Berkel naar Wilnis, dus als hij op woensdagmiddag naar zijn vader wil dan is hij het gros van de middag bezig met reizen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206679200
Vanavond bij Shownieuws Sarah Salah de meest recente ex van Andre doet haar verhaal over trouwen en samenwonen 🙄
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 november 2022 @ 22:04:44 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206679632
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:40 schreef Woonbootjes het volgende:
Vanavond bij Shownieuws Sarah Salah de meest recente ex van Andre doet haar verhaal over trouwen en samenwonen 🙄
:').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206680232
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:40 schreef Woonbootjes het volgende:
Vanavond bij Shownieuws Sarah Salah de meest recente ex van Andre doet haar verhaal over trouwen en samenwonen 🙄
Welk verhaal dan? :')
pi_206680268
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 22:40 schreef Prego het volgende:

[..]
Welk verhaal dan? :')
Volgens Yvonne Coldewijer Sarah haar verhaal 😀
pi_206680903
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_206681320
Dat is gewoon t kantoor van Melvin producties toch?
  Miss 200.000.000! dinsdag 15 november 2022 @ 07:00:42 #16
367000 roos94
pi_206681339
quote:
Ik zie iemand die gewoon enthousiast is
pi_206681358
Ik zie vooral irritant veel reclame dus heb ik er niet veel van gekeken. Dat klemmen met die kaak kan wel op druggebruik wijzen ja.
pi_206681599
Ik zie helemaal geen filmpjes.
pi_206681658
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 07:00 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik zie iemand die gewoon enthousiast is
Ik ook. Maar ik ben wel bekend met drugsgebruikers en het zag er uit als iemand die best wel wat ingenomen had.
pi_206681712
Gezien, moest de adblocker uitzetten.
Ben gestopt bij het beeld van die ouwe, want het plafond ventilatierooster is geel door zijn gerook. Tuurlijk joh. :X

Verder herken ik de jeuk tijdens/na het sporten vooral op het hoofd en ben absoluut geen snuivert.

Weetniet, ik zie ook meer iemand die heul erg enthousiast is dan iemand die volledig doorgesnoven is.
pi_206684512
Mensen denken echt dat hij zo'n filmpje van zichzelf maakt, wetend dat hij zelf high is en deze ondanks dat gewoon publiceert op zijn socials? Ik snap jullie logica echt niet. :')
pi_206687093
André Hazes wéér op z’n knieën: ‘Een serie-proposer’
https://www.telegraaf.nl/(...)n-een-serie-proposer

André Hazes jr. erg pissig over interview Sarah Salah: ‘Ontvolgd!’
https://www.mediacourant.(...)arah-salah-ontvolgd/
pi_206689488
Oh Bep, las je dat ook over Tino Martini 🍸?
Straks is dat de tweede Hazes qua drankproblemen hoor!
pi_206690522
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 20:19 schreef quirina het volgende:
Oh Bep, las je dat ook over Tino Martini 🍸?
Straks is dat de tweede Hazes qua drankproblemen hoor!
Straks?
Tino Martini🍸 is Hazes lang geleden al voorbij gestreefd qua inname van genotsmiddelen. En iedereen hem maar schouderklopjes geven en wat een goede zanger hij is. :')

Het is om te janken! ;(



Om ontopic te blijven.

pi_206691384
Ach Raggel heeft weer de maliënkolder aan wat enig. Zo bij de tijd die meid.
  Spellchecker dinsdag 15 november 2022 @ 22:47:29 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206692057
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2022 21:23 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Straks?
Tino Martini🍸 is Hazes lang geleden al voorbij gestreefd qua inname van genotsmiddelen. En iedereen hem maar schouderklopjes geven en wat een goede zanger hij is. :')

Het is om te janken! ;(


Om ontopic te blijven.

[ afbeelding ]
Kon je daar niet een i-tje bij haar linkerschouder fotoshoppen? :+
pi_206698875
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:11 schreef quirina het volgende:
Ach Raggel heeft weer de maliënkolder aan wat enig. Zo bij de tijd die meid.
Is dit een Marlies Dekkerstje anno 2022?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206705366
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2022 17:34 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André Hazes wéér op z’n knieën: ‘Een serie-proposer’
https://www.telegraaf.nl/(...)n-een-serie-proposer

André Hazes jr. erg pissig over interview Sarah Salah: ‘Ontvolgd!’
https://www.mediacourant.(...)arah-salah-ontvolgd/
Maand later zit ie weer bij zijn ex zonder ruggegraat. _O-
pi_206706425
Luuk Ikink zet Monique Westenberg behoorlijk op haar plek. De presentator van RTL Boulevard vindt haar geklaag over media-aandacht een beetje irritant. “Doe dan ook niet zo’n covershoot.”

https://www.mediacourant.(...)ar-plek-opmerkelijk/
  Spellchecker donderdag 17 november 2022 @ 11:30:03 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206706449
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2022 11:28 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Luuk Ikink zet Monique Westenberg behoorlijk op haar plek. De presentator van RTL Boulevard vindt haar geklaag over media-aandacht een beetje irritant. “Doe dan ook niet zo’n covershoot.”

https://www.mediacourant.(...)ar-plek-opmerkelijk/
Knipperlichtverloofde _O-
pi_206707091
Rachel Hazes wordt door andere BN’ers vaker door het slijk gehaald dan omarmd, iets wat actrice Touriya Haoud niet kan begrijpen. Zij heeft een bijzondere band met Rachel. ,,We waren meteen verliefd op elkaar.”

Touriya Haoud wordt de afgelopen tijd geregeld gespot met Rachel Hazes. De twee hebben elkaar een jaar geleden ontmoet. In gesprek met weekblad Weekend vertelt Touriya er alles over. ,,Ik heb Rachel een jaar geleden ontmoet bij haar zaak in Amstelveen. Ik wist eerst niet wie zij was, we raakten gewoon aan de praat toen ik met mijn kinderen bij de theebar stond.”

‘We waren meteen verliefd’
Touriya voelde meteen een diepe connectie met Rachel, en dat bleek wederzijds te zijn. ,,Rachel en ik waren meteen verliefd op elkaar. Ik dacht: wát een lieve vrouw. Recht door zee, geen bullshit, gewoon echt.”

De twee vrouwen konden het zo goed met elkaar vinden, dat Rachel direct het nummer van Touriya vroeg. ,,En zei: ‘Als je iets nodig hebt, laat het me weten. Ik weet dat je hier alleen bent, je kunt me altijd bellen.’ Later vertelde ze: ‘Ik ben de vrouw van André Hazes senior.”’

Touriya kende Rachel en André niet
Hoewel heel Nederland Rachel kent en ze voortdurend voorbijkomt in de media, had Touriya geen idee wie ze was. ,,Nee, dat wist ik niet. Ik ben meer van de Johnny de Mol en Katja Schuurman”, legt ze uit. En haar zoon André? Die kende Touriya ook niet! ,,Vervolgens vertelde Rachel me over haar zoon, van wie ik natuurlijk ook niet wist wie dat was. Ze heeft ons niet proberen te koppelen, haha. Had gekund natuurlijk.”

Touriya vertelt dat ze op dit moment geen relatie heeft. ,,Er is helemaal niemand in mijn leven momenteel. Ik ben alleen maar aan het werk geweest, dus mijn liefdesleven staat op een nulpunt.” Gelukkig haalt ze veel liefde uit de vriendschap met Rachel.
Bron=Ditjes &Datjes

Je moet ook echt wel van hetzelfde soort zijn om wederzijds verliefd te worden op een slang.🐍
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 november 2022 @ 12:58:38 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206707536
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2022 12:21 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[....]
Je moet ook echt wel van hetzelfde soort zijn om wederzijds verliefd te worden op een slang.🐍
:D

En btw; dat je Roggel niet kent, zou eventueel nog wel kunnen (sort of) maar dat je nooit gehoord hebt van Antwee, :'). Bish please. oO<
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206707554
Touriya heeft een nieuwe BFF nodig om in de spotlights te komen nadat de liefde met Sylvie bekoeld is?
pi_206707565
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2022 12:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
:D

En btw; dat je Roggel niet kent, zou eventueel nog wel kunnen (sort of) maar dat je nooit gehoord hebt van Antwee, :'). Bish please. oO<
Qua leeftijd zou ik denken dat ze senior eerder kent.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206707832
Ze is van 1977 en woonde/werkte in 2004 nog gewoon in NL en claimt dat ze niet wist wie Rachel was :D _O-
Tuurlijk popje, waarschijnlijk weet je ook niet wie Maxima is als je haar tegenkomt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206707898
Maar goed, wel leuk dat verhaal dat ze met haar zoons bij de theekraam van Rachel stond, maar dat zal dan een vakantiebezoek zijn geweest, want haar zoons wonen in de VS bij hun vader volgens de diverse wikipagina's.

Ik snap niet dat je met kinderen van 10, 12 en 15 aan de andere kant van de wereld gaat wonen, dat is een keuze die je maakt hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206707921
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 13:32 schreef Leandra het volgende:

Ik snap niet dat je met kinderen van 10, 12 en 15 aan de andere kant van de wereld gaat wonen, dat is een keuze die je maakt hoor.
Ik vroeg me ook af of ze dan continu in het vliegtuig zit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206708222
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 13:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vroeg me ook af of ze dan continu in het vliegtuig zit.
Schijnbaar wel:
https://www.story.nl/arti(...)hebben-het-daar-goed

Ik blijf het bizar vinden dat je die keuze maakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206708270
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 14:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Schijnbaar wel:
https://www.story.nl/arti(...)hebben-het-daar-goed

Ik blijf het bizar vinden dat je die keuze maakt.
quote:
Ik vlieg elke maand naar Charlotte voor tien tot twaalf dagen en ze komen straks in de zomer twee maanden hier.
10 van de 30 dagen de kinderen zien valt wel mee. :)

Genoeg vaders hebben kinderen om het weekend (=4 of 6 dagen per 30).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206708338
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 14:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
[..]
10 van de 30 dagen de kinderen zien valt wel mee. :)

Genoeg vaders hebben kinderen om het weekend (=4 of 6 dagen per 30).
Ja idd, maar dan zitten ze niet aan de andere kant van de wereld.
Even los van het feit dat ik (om) het weekend ook bizar weinig vind, en wel heel erg "Pappie loop toch niet zo snel, 1971" vind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206710124
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 14:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Schijnbaar wel:
https://www.story.nl/arti(...)hebben-het-daar-goed

Ik blijf het bizar vinden dat je die keuze maakt.

Dit is het verhaal erachter. Het is schijnbaar niet haar keus;
https://www.story.nl/arti(...)19-984c-e8d8bd0f6234

Ik geloof haar, heb een kennis die hetzelfde is overkomen en die haar kinderen ook achter heeft moeten laten bij haar ex in de VS. Als de één geld heeft en de ander niet, is dit helaas zo makkelijk in de VS. Alleen al de kosten van een advocaat om dit te bevechten zou Tourya waarschijnlijk niet op kunnen brengen.
pi_206710375
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:42 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Dit is het verhaal erachter. Het is schijnbaar niet haar keus;
https://www.story.nl/arti(...)19-984c-e8d8bd0f6234

Ik geloof haar, heb een kennis die hetzelfde is overkomen en die haar kinderen ook achter heeft moeten laten bij haar ex in de VS. Als de één geld heeft en de ander niet, is dit helaas zo makkelijk in de VS. Alleen al de kosten van een advocaat om dit te bevechten zou Tourya waarschijnlijk niet op kunnen brengen.
Mwah, ik las vanmiddag dat ze helemaal niet in Charlotte wilde wonen.
https://www.story.nl/arti(...)l-voor-touriya-haoud

https://weekbladparty.nl/(...)deren-blijven-in-vs/

Als je maandelijks heen en weer kunt vliegen en daar 10 tot 12 dagen kunt verblijven dan kun je er ook een huis huren en veel minder kosten hebben.
Ik lees overal alleen maar dat hij van de kinderalimentatie af wilde in combinatie met de volledige voogdij, maar ik lees nergens dat hij geprobeerd heeft van de partneralimentatie af te komen, en reken maar dat zij die krijgt.

En ik kan me wel wat redenen voorstellen waarom ze geen contact op mag nemen met Angie Harmon, daar zal vast een en ander aan vooraf gegaan zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 17-11-2022 20:40:02 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206712876
Er was toch ooit een Touriya topic?? Of dook haar naam nou elke keer op in het "Raphael en Sabia"gate topic??
pi_206712970
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, ik las vanmiddag dat ze helemaal niet in Charlotte wilde wonen.
https://www.story.nl/arti(...)l-voor-touriya-haoud

https://weekbladparty.nl/(...)deren-blijven-in-vs/

Als je maandelijks heen en weer kunt vliegen en daar 10 tot 12 dagen kunt verblijven dan kun je er ook een huis huren en veel minder kosten hebben.
Ik lees overal alleen maar dat hij van de kinderalimentatie af wilde in combinatie met de volledige voogdij, maar ik lees nergens dat hij geprobeerd heeft van de partneralimentatie af te komen, en reken maar dat zei die krijgt.

En ik kan me wel wat redenen voorstellen waarom ze geen contact op mag nemen met Angie Harmon, daar zal vast een en ander aan vooraf gegaan zijn.
:o
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206713061
Maar Greg en Angie zijn al een behoorlijke tijd uit elkaar toch?
pi_206713287
quote:
OMGWTFBBQ??!!! :o

Aangepast, thnx :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206713295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 20:25 schreef JourneyBlue het volgende:
Maar Greg en Angie zijn al een behoorlijke tijd uit elkaar toch?
Ja, al een jaar ofzo.
Zou zomaar kunnen verklaren waarom ze nu een stuk milder over hem is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206713515
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 13:00 schreef SilverEyes het volgende:
Touriya heeft een nieuwe BFF nodig om in de spotlights te komen nadat de liefde met Sylvie bekoeld is?
Waarom ben ik überhaupt niet verbaasd over deze vriendschap? :')
  Miss 200.000.000! zondag 20 november 2022 @ 16:01:15 #50
367000 roos94
pi_206748617
quote:
Staat erin dan ga niet naar deze doos kijken
pi_206748794
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:01 schreef roos94 het volgende:

[..]
Staat erin dan ga niet naar deze doos kijken
Geheel tegen mijn principes in heb ik nu wel gekeken. Het is de moeite waard. Wel eerste stuk doorscrollen tot ze aan die brief begint.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 20 november 2022 @ 16:16:54 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206748838
Dat zal denk ik een brief zijn die hij gestuurd heeft toen hij net in rehab in Spanje zat?
Tsja.... ik weet het niet, ik vind er wel wat van dat je zoiets openbaar maakt en dan ook nog eens lachend laat voorlezen door een Yvonne C.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206748877
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:16 schreef Leandra het volgende:
Dat zal denk ik een brief zijn die hij gestuurd heeft toen hij net in rehab in Spanje zat?
Tsja.... ik weet het niet, ik vind er wel wat van dat je zoiets openbaar maakt en dan ook nog eens lachend laat voorlezen door een Yvonne C.
Nee met die brief maakte hij het uit met Sara. Te erg dit :')

Die Yvonne is walgelijk, dacht op een gegeven moment dat die wijn uit haar glas zou klotsen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206748898
Mediacourant zal met een uurtje wel een gelikte samenvatting online zetten :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206749068
Sarah pakt nog even de credits voor het redden van André's leven middels het lekken van deze brief.

Proef een sterke hand van Rachel in de tekst: André was jarenlang het willoos slachtoffer van zijn relatie met Monique die hem isoleerde van zijn familie en hem veel te jong vader liet worden.

Die hele brief gaat over hem, de geweldige artiest André Hazes Junior.
  zondag 20 november 2022 @ 16:36:08 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206749122
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Nee met die brief maakte hij het uit met Sara. Te erg dit :')

Die Yvonne is walgelijk, dacht op een gegeven moment dat die wijn uit haar glas zou klotsen :')
Ja, maar dat was dan toch vanuit de rehab in Spanje?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206749160
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, maar dat was dan toch vanuit de rehab in Spanje?
deze brief is door André en Rachel na de korte rehab/behandeling meegebracht naar het huis in Spanje om het uit te maken met Sarah inderdaad, er vanuit gaande


dat het echt is gebeurd en de brief echt is etc
pi_206749213
quote:
Groot lettertype. Even wat ingezoemd, maar volgens mij een brief aan de ouders van Sarah. Er staat lieve Ruud en Rebecca?

Of heeft hij er gelijk twee in een envelop gedaan? Eentje aan Sarah en eentje aan haar ouders.
pi_206749264
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:41 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Groot lettertype. Even wat ingezoemd, maar volgens mij een brief aan de ouders van Sarah. Er staat lieve Ruud en Rebecca?

Of heeft hij er gelijk twee in een envelop gedaan? Eentje aan Sarah en eentje aan haar ouders.
Ja zo begint de brief en wordt na een paar zinnen aan Sara gericht.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206749688
Wel allemaal in rijm hopelijk?
Om Sr. in ere te houden natuurlijk.
pi_206751155
quote:
Niet gekeken maar Yvon vraagt in haar story wie hem geschreven heeft.

Zijzelf misschien? :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206751193
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:38 schreef JourneyBlue het volgende:

dat het echt is gebeurd en de brief echt is etc
Misschien volg ik het te weinig waardoor ik het gewoon niet geloof dat deze brief echt is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206751817
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:41 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Groot lettertype. Even wat ingezoemd, maar volgens mij een brief aan de ouders van Sarah. Er staat lieve Ruud en Rebecca?

Of heeft hij er gelijk twee in een envelop gedaan? Eentje aan Sarah en eentje aan haar ouders.
Sterker nog, er staat Rebec
  zondag 20 november 2022 @ 18:35:04 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206751827
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Misschien volg ik het te weinig waardoor ik het gewoon niet geloof dat deze brief echt is.
Oh, het verbaast mij niets als de brief echt is, maar die heeft hij niet alleen geschreven.
Even los van het gegeven dat hij tijdens het schrijven zo labiel als een deur was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206751881
pi_206752340
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh, het verbaast mij niets als de brief echt is, maar die heeft hij niet alleen geschreven.
Even los van het gegeven dat hij tijdens het schrijven zo labiel als een deur was.
Maar wie heeft het gestuurd?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 20 november 2022 @ 19:13:05 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206752496
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar wie heeft het gestuurd?
Aan Yvonne? Ik denk Sarah.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206752515
Waar is @ootjekatootje als je haar nodig hebt :(

Maar serieus, ik mis haar, ze heeft geen ban. Dadelijk is ze dood en moeten we met het FOK!-rechercheteam alle afgehakte delen van haar lichaam op gaan speuren in Zeeland en Rotteram? -O-

Of was ze deze act moe en heeft ze zichzelf een ander account aangemeten? :7

Of zit ze in dezelfde kliniek als waar Dreetje/Sara in Malaga hebben gezeten?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 20 november 2022 @ 19:18:08 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206752581
Rachel heeft een handschrift dat niet in de buurt komt van die van de adressering (swipe):
https://www.instagram.com/p/CQvIJuzNvjX/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206752952
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 19:18 schreef Leandra het volgende:
Rachel heeft een handschrift dat niet in de buurt komt van die van de adressering (swipe):
https://www.instagram.com/p/CQvIJuzNvjX/?igshid=MDJmNzVkMjY=

pi_206753169
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar is @:ootjekatootje als je haar nodig hebt :(

Maar serieus, ik mis haar, ze heeft geen ban. Dadelijk is ze dood en moeten we met het FOK!-rechercheteam alle afgehakte delen van haar lichaam op gaan speuren in Zeeland en Rotteram? -O-

Of was ze deze act moe en heeft ze zichzelf een ander account aangemeten? :7

Of zit ze in dezelfde kliniek als waar Dreetje/Sara in Malaga hebben gezeten?
Rustig aan, zo dramatisch :)
Ze is toch wel een vaker een maand(je) niet op het forum geweest?
Maar ik vroeg me vandaag ook af waar ze is!

Ok, bijna 40 dagen zie ik nu -O-
pi_206753625
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar is @:ootjekatootje als je haar nodig hebt :(

Maar serieus, ik mis haar, ze heeft geen ban. Dadelijk is ze dood en moeten we met het FOK!-rechercheteam alle afgehakte delen van haar lichaam op gaan speuren in Zeeland en Rotteram? -O-

Of was ze deze act moe en heeft ze zichzelf een ander account aangemeten? :7

Of zit ze in dezelfde kliniek als waar Dreetje/Sara in Malaga hebben gezeten?
Ik vroeg mij onlangs hetzelfde af! Waar is ze!?
  Spellchecker maandag 21 november 2022 @ 08:19:01 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206756690
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 19:18 schreef Leandra het volgende:
Rachel heeft een handschrift dat niet in de buurt komt van die van de adressering (swipe):
https://www.instagram.com/p/CQvIJuzNvjX/?igshid=MDJmNzVkMjY=
quote:
diebaren
:+
pi_206757790
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 08:19 schreef maily het volgende:

[..]
[..]
:+




[ Bericht 8% gewijzigd door JourneyBlue op 21-11-2022 10:39:15 ]
pi_206760520
quote:
Lijkt veel op elkaar hoor.
  maandag 21 november 2022 @ 15:06:08 #76
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206761528
Als degene die die brief heeft gestuurd wel de brief over heeft getypt, waarom dan niet een getypt labeltje op de envelop met adres? Of zou diegene zo slim zijn geweest een ander dat adres op de envelop te laten schrijven? In dat geval is het niet echt terug te herleiden. Al verwacht ik natuurlijk dat de FOK! detectives dat zo hebben opgelost :7
With love :*
  maandag 21 november 2022 @ 16:07:38 #77
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_206762499
Ik denk dat Rachel met Andre de brief heeft geschreven maar dat Sarah dit nu aan Yvonne heeft gestuurd.....
  maandag 21 november 2022 @ 16:25:44 #78
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206762790
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 15:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als degene die die brief heeft gestuurd wel de brief over heeft getypt, waarom dan niet een getypt labeltje op de envelop met adres? Of zou diegene zo slim zijn geweest een ander dat adres op de envelop te laten schrijven? In dat geval is het niet echt terug te herleiden. Al verwacht ik natuurlijk dat de FOK! detectives dat zo hebben opgelost :7
Dat lijkt me ook :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 21 november 2022 @ 17:27:38 #79
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_206764265
Was het niet een kopie van de originele versie? Dat kan eigenlijk alleen Sarah zelf zijn of iemand in haar omgeving die toegang tot de brief heeft.

Of van de oranje zure mat die nog de originele versie op haar laptoppie had staan....

Denk niet dat het een geschreven brief was die is overgetypt omdat Yvonne liet zien dat bepaalde woorden waren onderstreept door Dre (z'n zure matten moeder).
pi_206768446
Sarah en-of moeder Rebecca, nadat ze het advies heeft gekregen dat, als ze toch iets te melden had, ze beter naar Yvonne kon gaan in plaats van hielenlikkert Den Aftrekker.
Dat ze met Story in zee zijn gegaan is een grote fout geweest. Dat gaan we anders doen, zullen ze gedacht hebben.

Met deze brief openbaar te laten gaan is alles duidelijk. Voor haar, de dank naar de familie waardoor hij nog leeft maar niet had willen uitspreken, de zoveelste eye opener voor Monique en het zoveelste bewijs dat André een vreselijke manipulerende lul is, onder leiding van de gewiekste beroepsweduwe.

Normaal gesproken neem je een brief voor je toen bijna-ex en haar familie niet mee terug en laat je het achter bij degenen voor wie hij is bedoeld; Sarah en haar ouders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bep-Vetklep op 21-11-2022 20:45:14 ]
pi_206769188
Yvonne moet eens zeggen wat er op die post stempel staat.
Is het Rotterdam dan komt het van Soelen
Is het ronde venen of 020 dan is het van Raggel
pi_206769327
Stempel uit A'dam had ik gelezen.

Kan dan evengoed de van Soelens zijn geweest aangezien ze elke week wel vanuit Schiphol een reisje maken om bij te komen of bij te vullen.
pi_206769372
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2022 21:28 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Stempel uit A'dam had ik gelezen.
Dikke kans dat Raggel het dus in 020 in de brievenbus gegooid heeft. Misschien onderweg naar haar thee winkeltje.
pi_206769548
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 21:30 schreef quirina het volgende:

[..]
Dikke kans dat Raggel het dus in 020 in de brievenbus gegooid heeft. Misschien onderweg naar haar thee winkeltje.
Ja, wie weet.
Zou ze haar eigen stempeldoosje hebben? :')
Eén stempel heeft ze in ieder geval.
https://www.instagram.com(...)utm_campaign=loading
pi_206769961
Ah Raggel was gisteren ook bij de toppers.
pi_206772764
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:32 schreef JourneyBlue het volgende:
Sarah pakt nog even de credits voor het redden van André's leven middels het lekken van deze brief.

Proef een sterke hand van Rachel in de tekst: André was jarenlang het willoos slachtoffer van zijn relatie met Monique die hem isoleerde van zijn familie en hem veel te jong vader liet worden.

Die hele brief gaat over hem, de geweldige artiest André Hazes Junior.
Helemaal mee eens een mooi opzetje van 2 zielen die Monique nog een trap na willen geven.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_206798843
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar is @:ootjekatootje als je haar nodig hebt :(

Maar serieus, ik mis haar, ze heeft geen ban. Dadelijk is ze dood en moeten we met het FOK!-rechercheteam alle afgehakte delen van haar lichaam op gaan speuren in Zeeland en Rotteram? -O-

Of was ze deze act moe en heeft ze zichzelf een ander account aangemeten? :7

Of zit ze in dezelfde kliniek als waar Dreetje/Sara in Malaga hebben gezeten?
Geen paniek, ben er weer. Vijf maanden gedoe met die kleine om de twee uur 24/7 breekt een mens gewoon op. Ben nog steeds uit het ritme.
  donderdag 24 november 2022 @ 12:28:34 #88
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206801763
Iemnad premium op de telegraaf? Het hit team van Antwee is boos ofzo omdat Antwee met iemand anders gaat samenwerken? De knul leert het ook nooit :')
With love :*
pi_206803036
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 12:28 schreef girlnextdoor. het volgende:
Iemnad premium op de telegraaf? Het hit team van Antwee is boos ofzo omdat Antwee met iemand anders gaat samenwerken? De knul leert het ook nooit :')
Het leek eindelijk weer de goede kant op te gaan met André. Hij heeft onlangs aangekondigd dat hij volgend jaar weer te zien zal zijn in Holland zingt Hazes en hij is druk bezig met zijn comeback. Maar zijn vaste team van hitmakers maakt zich grote zorgen: de mannen hebben vernomen dat de zanger het over een andere boeg wil gooien. ,,Hij wil modernere muziek gaan maken, zoals die van Antoon. Maar die muziek is er al…”

Het vaste team van André lijkt opnieuw aan de kant te zijn gezet. In gesprek met weekblad Privé laten de mannen weten teleurgesteld in de zanger te zijn. Waarom? André ziet de mannen, die ervoor hebben gezorgd dat hij een ster in Nederland én in België werd, plotseling niet meer staan.

‘Zo ga je niet met vrienden om’
,,We waren gabbers, zo ga je niet met vrienden om”, zegt hitschrijver Bram Koning in Privé. ,,Je mag best weten dat we alles voor hem hebben gedaan. Het is zijn goed recht om met iemand anders in zee te gaan, maar als je zo veel jaar met elkaar omgaat, praat je gewoon over dingen, met z’n vieren. Niet via anderen.”

Verkeerde beslissingen
Bram wacht al een tijdje op een telefoontje van de zanger, maar die blijft uit. ,,Ik weet niet wat daar momenteel speelt, maar ik ben bang dat er verkeerde beslissingen worden genomen. Wat hij precies van plan is, weet ik niet, maar ik heb vernomen dat hij modernere muziek wil gaan maken en ons daar niet meer bij nodig heeft”, aldus Bram. De zorgen om André zijn groot. ,,Fysiek is hij helemaal opgeknapt, maar in zijn hoofd stormt het volgens mij nog. Ik ben bang voor zijn toekomst.”

Dezelfde muziek als Antoon
André zou de kant op willen van artiesten als Antoon en Kris Kross Amsterdam. Volgens Bram absoluut geen verstandige keuze. ,,Want die muziek is er namelijk al. Daar zit volgens mij niemand op te wachten, want Hazes is Hazes, dat zijn hits als ‘Wie kan mij vertellen’ en ‘Leef’. Bij een andere sound dan die hem in zeven jaar tijd groot heeft gemaakt, haken de fans af”, meent hij. ,,Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen. Als hij weer gaat samenwerken met van die jonge gasten, houd ik mijn hart vast. Wat ik begrepen heb, zijn er al andere tekstschrijvers bezig.”

Bron=Ditjes en Datjes
pi_206803408
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 12:28 schreef girlnextdoor. het volgende:
Iemnad premium op de telegraaf? Het hit team van Antwee is boos ofzo omdat Antwee met iemand anders gaat samenwerken? De knul leert het ook nooit :')
In de docu is te zien dat hij hen dat ook geflikt had met dat achterlijke nummer wat hij samen met Ewbank schreef toen die pas twee weken bij Sarah Soel woonde.

Die jongen kan niet normaal nadenken en heeft het empathisch vermogen van een regenworm. Ander stuitend voorbeeld uit de docu, hij vroeg Monique ten huwelijk want ze wilde zo graag een mooie bruiloft…
Mensen trouwen normaliter om een andere reden.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 24-11-2022 15:00:34 ]
  donderdag 24 november 2022 @ 15:21:45 #91
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206803741
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 14:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
In de docu is te zien dat hij hen dat ook geflikt had met dat achterlijke nummer wat hij samen met Ewbank schreef toen die pas twee weken bij Sarah Soel woonde.

Die jongen kan niet normaal nadenken en heeft het empathisch vermogen van een regenworm. Ander stuitend voorbeeld uit de docu, hij vroeg Monique ten huwelijk want ze wilde zo graag een mooie bruiloft…
Mensen trouwen normaliter om een andere reden.
Voorbeeld drie vandaag waarom een goede jeugd met normale ouders zo belangrijk is..
With love :*
pi_206804270
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 10:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Helemaal mee eens een mooi opzetje van 2 zielen die Monique nog een trap na willen geven.
Arme Monique, de spion van Yvonne Coldewijer :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206804497
Maandenlang haalde vooral zijn privéleven de krantenkoppen, maar nu lijkt André Hazes zich weer helemaal op de muziek te willen richten. Op de dag dat zijn voormalige hitschrijver in De Telegraaf bekendmaakt klaar te zijn met het gedrag van de zanger, laat Hazes weten op schrijfkamp te zijn met onder anderen Snelle en Diggy Dex.

„We zijn lekker bezig en we hebben er zin in”, vertelt de zanger in een video die hij deelt op sociale media. Te zien is dat hij zich op het kamp laat omringen door in elk geval zo’n twintig „bekende als nieuwe schrijvers. Dus ja, we gaan binnenkort weer komen, jongens. We gaan weer beginnen.”

Zijn voormalige tekstschrijver Bram Koning vertelt donderdag op pagina Privé dat André het heeft verbruid bij hem en producer Edwin van Hoevelaak, die samen onder meer verantwoordelijk zijn voor hits als Wie kan mij vertellen.... en Leef. „We waren gabbers, zo ga je niet met vrienden om. Het punt is dat ik ontzettend veel van deze jongen houd, want er zit geen kwaad bij. (...) Het is zijn goed recht om met iemand anders in zee te gaan, maar práát gewoon over dingen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)tig-man-aan-comeback

Jammer dat mensen blind blijven en blijven zeggen dat er geen enkel kwaad in deze narcist zit die iedereen als dikke stront behandeld.
pi_206804764
Om 18.30 heeft YC de scoop van het jaar. Het heeft met de brief voor Sarah Soel te maken.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  donderdag 24 november 2022 @ 17:09:33 #96
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206804850
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Om 18.30 heeft YC de scoop van het jaar. Het heeft met de brief voor Sarah Soel te maken.
- koop popcorn -
With love :*
pi_206804931
De enige echte scoop zou zijn dat Monique weer zwanger is van André…
pi_206805904
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:20 schreef ootjekatootje het volgende:
De enige echte scoop zou zijn dat Monique weer zwanger is van André…
Ik denk dat A2 weer met Saar Soel gaat.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_206805995
Of hij heeft nu een relatie met Touriya.
  donderdag 24 november 2022 @ 18:35:26 #100
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206806036
quote:
6s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Of hij heeft nu een relatie met Touriya.
_O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206806281
Ik heb trouwens een grafhekel aan mensen die niet op de afgesproken tijd op komen dagen. 18.30 is 18.30 en niet om 19.00u. Zij flikt dit altijd heb ik gemerkt.
pi_206806330
quote:
6s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Of hij heeft nu een relatie met Touriya.
_O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_206806335
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik heb trouwens een grafhekel aan mensen die niet op de afgesproken tijd op komen dagen. 18.30 is 18.30 en niet om 19.00u. Zij flikt dit altijd heb ik gemerkt.
Ik ben ook al aan het kijken steeds :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  donderdag 24 november 2022 @ 18:53:21 #104
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206806349
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Ik ben ook al aan het kijken steeds :D
Ik ook :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206806355
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik heb trouwens een grafhekel aan mensen die niet op de afgesproken tijd op komen dagen. 18.30 is 18.30 en niet om 19.00u. Zij flikt dit altijd heb ik gemerkt.
Ik kreeg 20 minuten geleden een melding:

ANDRE HAZES BREEKT DEFINITIEF MET MOEDER RACHEL
pi_206806379
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik heb trouwens een grafhekel aan mensen die niet op de afgesproken tijd op komen dagen. 18.30 is 18.30 en niet om 19.00u. Zij flikt dit altijd heb ik gemerkt.
Zit ook op de scoop van het jaar te wachten 😀
pi_206806411
Ik kijk alleen hier maar het zou toch wel nieuws zijn als hij met zijn moeder breekt. Voor zolang het duurt dan want alles voor de aandacht voor zijn nieuwe projectje.
pi_206806671
Video staat nu weer online @Bep-Vetklep
pi_206806689
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 19:16 schreef JaneDoe het volgende:
Video staat nu weer online
pi_206806690
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 19:16 schreef JaneDoe het volgende:
Video staat nu weer online @:Bep-Vetklep
Heul niet.

Edit: tóch! *O*
pi_206806692
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 19:17 schreef -Spring het volgende:

[..]
Heul niet.
Ben je geblokkeerd?
pi_206806707
Toch die geflambeerde frikandel die de brief heeft gelekt :D
  donderdag 24 november 2022 @ 19:23:08 #113
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206806752
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 19:19 schreef JaneDoe het volgende:
Toch die geflambeerde frikandel die de brief heeft gelekt :D
geflambeerde frikandel _O-
With love :*
pi_206806828
c_/
pi_206806832
pi_206806986
Conclusie:

Deze hele scoop (kuch) is een façade om een reclamespot met een bereik van minimaal 100k kijkers uit te kunnen zenden tijdens Black Week.
pi_206806997
quote:
Fridel del sol is niet meer onder ons hè
pi_206807022
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 19:38 schreef JourneyBlue het volgende:
Conclusie:

Deze hele scoop (kuch) is een façade om een reclamespot met een bereik van minimaal 100k kijkers uit te kunnen zenden tijdens Black Week.
Oh zit coldewijer haar winkeltje uit te verkopen, dan kijk ik die video niet hoor.
Gun haar de views niet.
pi_206807048
Als het klopt is hij misschien wakker geworden.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator donderdag 24 november 2022 @ 19:43:45 #120
184769 crew  Deisyy
pi_206807072
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Ik kreeg 20 minuten geleden een melding:

ANDRE HAZES BREEKT DEFINITIEF MET MOEDER RACHEL
Onder druk van Mo-naLisa-nique :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206807184
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 19:40 schreef quirina het volgende:

[..]
Oh zit coldewijer haar winkeltje uit te verkopen, dan kijk ik die video niet hoor.
Gun haar de views niet.
Je ziet nog net geen ¤¤¤¤ in haar ogen, maar het scheelt weinig.
En prima verder hoor. De samenvatting is dat Dré misschien - en we weten niet voor hoe lang - heeft gebroken met moeders omdat zij de brief heeft gestuurd naar Yvonne (dat was een suggestie van de volgers die ze nu slordig tot een video heeft verwerkt).

En Rachel is een toxic narcist!!!!

We moeten echt een bingokaart maken, in elke video komen dezelfde termen terug.

En het is BLACK WEEK dus 15% korting, weet je wel hoe veel dat is?
(Ja: nog steeds minstens +50% te duur) en de zelf ontworpen fake Rolex Datejust is ook in de aanbieding, leuk hè?
pi_206807384
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 02:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Geen paniek, ben er weer. Vijf maanden gedoe met die kleine om de twee uur 24/7 breekt een mens gewoon op. Ben nog steeds uit het ritme.
O+ En sterkte :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker donderdag 24 november 2022 @ 20:34:42 #123
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206807934
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik kijk alleen hier maar het zou toch wel nieuws zijn als hij met zijn moeder breekt. Voor zolang het duurt dan want alles voor de aandacht voor zijn nieuwe projectje.
En dan duwt ze zijn brievenbus vol met andijviestamp O+
  donderdag 24 november 2022 @ 21:11:08 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206808483
Dus hij koopt een huis bij zijn moeder om de hoek om vervolgens met haar te breken? Goh.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker donderdag 24 november 2022 @ 21:17:58 #125
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206808621
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:11 schreef Leandra het volgende:
Dus hij koopt een huis bij zijn moeder om de hoek om vervolgens met haar te breken? Goh.....
In de hoop dat zij dan gaat verhuizen? :D
  donderdag 24 november 2022 @ 21:19:39 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206808652
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:17 schreef maily het volgende:

[..]
In de hoop dat zij dan gaat verhuizen? :D
Joh, die is nog niet verhuisd terwijl haar dochter, waar ze helemaal geen contact meer mee heeft, nog veel dichterbij woont.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206809488
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:11 schreef Leandra het volgende:
Dus hij koopt een huis bij zijn moeder om de hoek om vervolgens met haar te breken? Goh.....
Dat past wel in het patroon, hij kocht toch ook een huis met Ruud van Soelen na drie maanden? Hij heeft er nog geen nacht geslapen omdat die zijn plannen weer had omgegooid en alle schepen had verbrand.

Bizar hoe vaak André zijn plannen, privéleven, carrière en lifestyle ineens omgooit. Heel onzeker en vraagt constant om complimenten, dan geven ze die maar en vervolgens loopt hij zo naast zijn schoenen dat hij doorslaat. Met zijn Elvis, club van 27 en rockster waanzin.

Vervolgens krijgt die daar commentaar op, en dan zegt hij ja klopt. Laat alles en iedereen weer vallen om zich op een a la minute nieuwe identiteit te storten. En alles is zo extreem, dat sporten ook.

Dat is toch gewoon een bekende ziekte waar ze medicatie voor hebben?
pi_206809761
En nou nummers schrijven met Snelle en Diggy Dex..
( doe nou niet )
Meet ie zich een gangsta rapper imago aan.

Yo yo gebroken Nederlands kompt er an!

"Yo, ik ben Hazes, ik ga in fases, ik ben niet basis, maar wel een casus"

"Je neusje in de coke
Je raakt van de kook
Je ziet er uit als een spook"

Lalalalalala lalalalalalalala

Snuif..alsof het de laatste lijn is
Snuif alsof de morgen niet bestaat
Snuif alsof het de laatste gram is
Snuif pak alles wat je kan.

Ok top mn coke is op
Wat ik hep is nog wat pep

Lalalalalaaa lalalalaaaaaa

[ Bericht 49% gewijzigd door quirina op 24-11-2022 22:37:42 ]
pi_206811822
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 22:19 schreef quirina het volgende:
En nou nummers schrijven met Snelle en Diggy Dex..
( doe nou niet )
Meet ie zich een gangsta rapper imago aan.

Yo yo gebroken Nederlands kompt er an!

"Yo, ik ben Hazes, ik ga in fases, ik ben niet basis, maar wel een casus"

"Je neusje in de coke
Je raakt van de kook
Je ziet er uit als een spook"

Lalalalalala lalalalalalalala

Snuif..alsof het de laatste lijn is
Snuif alsof de morgen niet bestaat
Snuif alsof het de laatste gram is
Snuif pak alles wat je kan.

Ok top mn coke is op
Wat ik hep is nog wat pep

Lalalalalaaa lalalalaaaaaa

Ik zeg, muziekje eronder, niks meer aan doen
pi_206811861
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 25 november 2022 @ 09:11:00 #131
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_206811901
Weeral een meesterwerk van Tante Yvonne.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_206814093
Rachel reageert op Insta nu 😀
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 25 november 2022 @ 13:34:45 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206814772
Ok kan echt niets van Roggel serieus nemen en alles wat daar staat is te lachwekkend en hypocriet voor woorden. Het is één grote huillach.

Team Yvonne.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206814783
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok kan echt niets van Roggel serieus nemen en alles wat daar staat is te lachwekkend en hypocriet voor woorden. Het is één grote huillach.

Team Yvonne.
Nee het is een gecremeerde krekket
  vrijdag 25 november 2022 @ 13:41:00 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206814839
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok kan echt niets van Roggel serieus nemen en alles wat daar staat is te lachwekkend en hypocriet voor woorden. Het is één grote huillach.

Team Yvonne.
Voor jou een kusje van dit veenlijk dan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206815519
De breuk lijkt alweer verleden tijd. André post een foto op insta met een platina cd, en Rachel reageert daar direct op met een hartje en een beker.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 25 november 2022 @ 14:29:16 #139
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206815541
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Voor jou een kusje van dit veenlijk dan.
[ afbeelding ]
Gatfradamme. Ze past zo in het museum in Drenthe.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 25 november 2022 @ 14:31:00 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206815566
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Gatfradamme. Ze past zo in het museum in Drenthe.
Museum van oudheden. Opgegraven mummie, zus van Hatsjepsoet.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 25 november 2022 @ 14:34:24 #141
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206815609
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Museum van oudheden. Opgegraven mummie, zus van Hatsjepsoet.
Maar het Drents museum heeft veenlijken, :@. Zelfs het beroemde “veenmeisje”.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 25 november 2022 @ 14:59:12 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206815998
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Maar het Drents museum heeft veenlijken, :@. Zelfs het beroemde “veenmeisje”.
Het meisje van Yde toch? Ja, qua veenlijken zou Roggel daar prima passen O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 25 november 2022 @ 17:09:12 #144
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206817940
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:33 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Ik lees geen ontkenning
Precies, afleiding van het proces maar geen ontkenning van de inhoud.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206818194
SarahSoel reageert op de brief bij Shownieuws
  vrijdag 25 november 2022 @ 17:31:01 #146
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206818384
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:21 schreef Woonbootjes het volgende:
SarahSoel reageert op de brief bij Shownieuws
En via Instagram story’s; foto met haar moeder en dan I love you mama


Heel toevallig _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206818467
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:21 schreef Woonbootjes het volgende:
SarahSoel reageert op de brief bij Shownieuws
Alles leuk en aardig maar zeg dan ook wat en hoe.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206818557
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:21 schreef Woonbootjes het volgende:
SarahSoel reageert op de brief bij Shownieuws
Ik ken niemand die zo ontzettend klaar was met een ex maar toch steeds met een doorweekt slipje de media te woord blijft staan als het om diezelfde ex gaat. :')
En zo hebben ze weer allemaal hun portie aandacht gehad.
Over een dag of 4 weer iets nieuws. Het zal me benieuwen.

Van Shownieuws:

Sarah van Soelen, de ex-vriendin van André Hazes, laat vrijdagmiddag aan Shownieuws weten dat de beruchte brief waarin de zanger het zou uimaken met haar, wel degelijk bestaat.

"De dag dat André de brief aan mij voorlas en bij de zin kwam "ik wil niet meer verder” wilde ik niets meer horen. Was ik erg teleurgesteld, ontdaan en verdrietig. Ik en mijn ouders hebben daarna nooit meer de brief gelezen of willen lezen", vertelt Sarah. Yvonne Coldeweijer meldde eerder op haar juicekanaal Life of Yvonne over het bestaan van deze brief en wekte de suggestie dat Rachel, de moeder van André, deze brief aan Yvonne zou hebben gelekt. Rachel ontkent en heeft woest gereageerd op Instagram.

Ook Sarah en haar ouders ontkennen dat zij dit hebben gedaan. "Wie die brief heeft verstuurd, weten we niet. Als wij dat geweest waren en we wilden de bom laten barsten, dan hadden we het al een jaar geleden gedaan. Ik en mijn ouders zijn er klaar mee om voortdurend geconfronteerd te worden met mijn ex en zijn toestanden. Ik blijf het herhalen en ben dat ook zat. Ik ben klaar met de relatie en ben allang verder met mijn leven. Ik heb alleen nog gereageerd op de docu en daar wil ik het bij laten! Laat mij en mijn familie met rust als het gaat om de familie Hazes en laat hen het met elkaar uitzoeken", aldus Sarah.
Ohh het was nog niet klaar.

Volgens Sarah komt de brief die Yvonne in handen zou hebben overigens niet helemaal overeen met de brief die zij heeft gelezen. Daarover zegt ze tegen Shownieuws: "Het eerste deel van de brief komt niet overeen met die van mij, dus ik weet niet of die er meer heeft gemaakt of misschien voor een andere Sarah (met een lach-emoji, red.) Mensen blijven hierdoor maar denken dat ik met André bezig blijf, terwijl de enige die met hem bezig blijft en dat showt in elke vorm, Monique is", sluit ze af. })

[ Bericht 2% gewijzigd door Bep-Vetklep op 25-11-2022 17:47:47 ]
pi_206818636
De brief is in ieder geval in hun bezit, een kopietje is snel gemaakt en opgestuurd. Ik verdenk nog steeds Sarah en-of haar moeder. :Y

Nog steeds strontjaloers op Monique, ze kan het niet verbergen. :')

[ Bericht 27% gewijzigd door Bep-Vetklep op 25-11-2022 17:49:17 ]
pi_206818745
Ik denk gewoon dat die krekket het gedaan heeft.
pi_206818848
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:47 schreef quirina het volgende:
Ik denk gewoon dat die krekket het gedaan heeft.
Misschien is Monique wel een stiekem kut wijf :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206818935
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Misschien is Monique wel een stiekem kut wijf :D
Tuurlijk , geheid dat ze ook wel streken heeft. Mag ook wel als je die krekket als schoonloeder hebt.
Shanti , shanti, voetjes kloppen, beetje reiki en karma.
pi_206818958
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:52 schreef quirina het volgende:

[..]
Tuurlijk , geheid dat ze ook wel streken heeft. Mag ook wel als je die krekket als schoonloeder hebt.
Shanti , shanti, voetjes kloppen, beetje reiki en karma.
Ik snuif ook kruiden
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206819117
POLL
  Admin vrijdag 25 november 2022 @ 18:05:19 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206819156
Sarah en entourage.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_206819204
https://www.telegraaf.nl/(...)atiebreuk-met-rachel

André schaart zich achter het statement van zijn moeder.
pi_206821776
https://www.instagram.com/p/ClYRMjJoTuw/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Hij heeft zijn moeder nog steeds niet geliked hoor!
pi_206821921
Iemand noemt hem poepescheetzak. Ik krijg daar heel rare beelden van.
pi_206821950
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Iemand noemt hem poepescheetzak. Ik krijg daar heel rare beelden van.
Dat is lief poepie scheetje
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206821985
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 20:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is lief poepie scheetje
Die zak eraan doet het hem.
pi_206822012
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 november 2022 20:09 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Die zak eraan doet het hem.
Ja zakkie
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 25 november 2022 @ 20:45:51 #162
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206822625
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:38 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]

Volgens Sarah komt de brief die Yvonne in handen zou hebben overigens niet helemaal overeen met de brief die zij heeft gelezen. Daarover zegt ze tegen Shownieuws: "Het eerste deel van de brief komt niet overeen met die van mij, dus ik weet niet of die er meer heeft gemaakt of misschien voor een andere Sarah (met een lach-emoji, red.) Mensen blijven hierdoor maar denken dat ik met André bezig blijf, terwijl de enige die met hem bezig blijft en dat showt in elke vorm, Monique is", sluit ze af. })

Subtiele sneer ook :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206823457
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 20:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Subtiele sneer ook :')
Zonder An2 zou dat wassenbeeld niet eens bestaan en gaat ze er net zo hard zelf mee door :') wat een treurigheid :|W
pi_206824044
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:30 schreef Prego het volgende:

[..]
Zonder An2 zou dat wassenbeeld niet eens bestaan en gaat ze er net zo hard zelf mee door :') wat een treurigheid :|W
Ik moet altijd lachen om Sarah, gaat lekker zwemmen met die baby’s, heeft afgelopen weekend haar huis in kerstsfeer gebracht. Vermakelijk, en nooit een woord over die Hazesclan.
pi_206824331
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 20:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Subtiele sneer ook :')
Heeft Sarah deze keer schriftelijk gereageerd (vanwege dat "met een lach emoji")? Meestal geeft ze toch een interview op beeld dat ze niet meer wil reageren? :+

Dus ze ontkent niet dat de brief (ongeveer) klopt? Dan heeft ze destijds dus wekenlang volgehouden dat
er nog een relatie was, terwijl ze al in Spanje was gedumpt. Claim to fame: Relatie van een paar maandjes met AH JR

En zij vindt het super raar dat iemand die een jarenlange relatie met iemand heeft gehad en een kind samen met die persoon heeft "met hem bezig blijft".
  vrijdag 25 november 2022 @ 22:27:57 #166
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206824401
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Iemand noemt hem poepescheetzak. Ik krijg daar heel rare beelden van.
Ron Brandsteder-vibes nu.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206824446
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 22:27 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ron Brandsteder-vibes nu.
Zijn zoon zit ook in de afkickkliniek.
pi_206824485
Je telt niet mee als je niet in een afkickkliniek hebt gezeten. Al was het maar voor de show.
  vrijdag 25 november 2022 @ 23:33:25 #169
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206824868
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 22:31 schreef quirina het volgende:

[..]
Zijn zoon zit ook in de afkickkliniek.
De cirkel is kringvormig rond.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206826136
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 23:33 schreef Andromache het volgende:

[..]
De cirkel is kringvormig rond.
Figuurpoepen?
  zaterdag 26 november 2022 @ 11:55:24 #171
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206827030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:15 schreef totebel het volgende:

[..]
Figuurpoepen?
Variant op genitaliën kleien. *O* ^O^
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206829121
Heel therapeutisch..
pi_206832309
Lieve schatten ik ben een beelddenker!! Ik zie nu allemaal gepoepte piemels, dank jullie wel!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 27 november 2022 @ 07:07:04 #174
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206836684
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Het meisje van Yde toch? Ja, qua veenlijken zou Roggel daar prima passen O+
Klopt, trouwens! Vroeger toen ik kind was, ging ik met mijn moeder ernaartoe. Nachtmerries gekregen en een fictieboek (voor kinderen dacht ik) met iets van ’veen’ of ‘veenlijk’ in de titel moest direct weg uit de boekenkast, :'). Toevallig dit jaar weer geweest en ik vond d’r nog steeds creepy en vies. Geen nachtmerries, though, :D.

Als Roggel daar ligt, durf ik dat niet met zekerheid te zeggen, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206838212
Je hebt ook nog de mummies van wieuwerd. Zijn wel geen veenlijken maar ook creepy en vies
  zondag 27 november 2022 @ 13:53:51 #176
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206840030
quote:
17s.gif Op zondag 27 november 2022 07:07 schreef ChipsZak. het volgende:

Als Roggel daar ligt, durf ik dat niet met zekerheid te zeggen, :+.
Moet meteen opvallen, zo'n rookspoor uit een vitrine :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206840461
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2022 13:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Moet meteen opvallen, zo'n rookspoor uit een vitrine :')
:') :') :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 27 november 2022 @ 18:29:36 #178
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206844570
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2022 13:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Moet meteen opvallen, zo'n rookspoor uit een vitrine :')
:D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 27 november 2022 @ 18:30:23 #179
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206844583
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 12:01 schreef quirina het volgende:
Je hebt ook nog de mummies van wieuwerd. Zijn wel geen veenlijken maar ook creepy en vies
Gegoogled en :r
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206865214
Ah, de reclame wordt er wrs uitgesloopt.


Nee, statement Rachel!

[ Bericht 86% gewijzigd door JourneyBlue op 29-11-2022 15:15:58 ]
pi_206867323
https://www.instagram.com(...)0282976391/?next=%2F



[ Bericht 24% gewijzigd door JourneyBlue op 29-11-2022 16:02:32 ]
pi_206867376
Dan hoor je Yvonne niet.
pi_206867380
[.
pi_206867946
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:20 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dan hoor je Yvonne niet.
Of toch wel, ze moet ook reposten:



pi_206869390
Ben benieuwd wie hier de langste adem heeft
Alius aliud dicit
pi_206870335
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:00 schreef Mrmime het volgende:
Ben benieuwd wie hier de langste adem heeft
Volgens mij heeft Yvonne alle hoofdrolspelers in haar DM en insinueert ze nu dat er iets aan de hand is met Rachel.
En ook dat is dan weer - toekomstige - juice voor haar.
  dinsdag 29 november 2022 @ 17:52:49 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206870777
Ach jezus, en dan ook nog die "ander belang" bullshit er achteraan, wat een intens schijnheilig kutwijf is het toch.

Als ze niet tegenover elkaar stonden zouden Rachel en Yvonne hartsvriendinnen kunnen zijn, van hetzelfde laken een pak.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206871200
Dan ligt nu toch weer de vraag open: wie stuurde Yvonne die brief? Of was het toch Roggel en heeft ze vooral moeite met de suggestie dat ze om deze reden geen contact meer met Antwee heeft... Statement is niet echt duidelijk
pi_206872292
En wie liked het statement van Rachel, jawel Sarah Soel
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_206873119
quote:
Het zit die Rachel wel hoog… de rest hoor je er niet over.
pi_206873146
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
En wie liked het statement van Rachel, jawel Sarah Soel
André ook?
pi_206873205
Yvonne heeft het nu (als grap) over het ooit doen van een DNA test op die postzegels.

Dus dan weet ze ook niet meer wie de brief heeft gestuurd.
pi_206873323
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:13 schreef JaneDoe het volgende:
Dan ligt nu toch weer de vraag open: wie stuurde Yvonne die brief? Of was het toch Roggel en heeft ze vooral moeite met de suggestie dat ze om deze reden geen contact meer met Antwee heeft... Statement is niet echt duidelijk
Djarno, het schoothontje.

Djarno Hofland, de neef van André Hazes, zou de laatste tijd wel heel vaak in een winkelcentrum in Amsterdam rondhangen. Winkelende mensen en personeel zouden zich de afgelopen tijd flink hebben gestoord aan Djarno en zijn vrienden.
https://www.ditjesendatje(...)-djarno-hofland-zat/
pi_206876280
Yvonne is niet zo bang. Haha. Het kwaad is al geschied.
Die brief is reeds voorgelezen en of Raggel die nou verstuurd heeft of Sarah maakt niet uit.
pi_206876307
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:29 schreef JourneyBlue het volgende:
Yvonne heeft het nu (als grap) over het ooit doen van een DNA test op die postzegels.

Dus dan weet ze ook niet meer wie de brief heeft gestuurd.
Ze kan ook even aan die postzegel ruiken.
Rokers stinken nogal uit hun mond, dus als het naar zware van Nelle ruikt weet ze dat het van Raggel is.
pi_206877162
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 23:25 schreef quirina het volgende:

[..]
Ze kan ook even aan die postzegel ruiken.
Rokers stinken nogal uit hun mond, dus als het naar zware van Nelle ruikt weet ze dat het van Raggel is.
:r
  Spellchecker woensdag 30 november 2022 @ 07:24:49 #198
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206877181
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 23:25 schreef quirina het volgende:

[..]
Ze kan ook even aan die postzegel ruiken.
Rokers stinken nogal uit hun mond, dus als het naar zware van Nelle ruikt weet ze dat het van Raggel is.
Kan ook naar bessen ruiken :+
pi_206877795
Ah, na het reposten vandaag toch weer een story met een sneer naar Rachel (na kritiek volgt altijd een (tegen-)aanval)),

die andere belangen waren dus gewoon de financiële belangen van Yvonne B.V.
pi_206880632


Rachel Hazes wint slag van Yvonne, juicediva dreigt met DNA-test
https://www.mediacourant.(...)dreigt-met-dna-test/

Wie steunt u in deze showbizzruzie?
Ik durf het bijna niet te zeggen maar heb gekozen voor Rachel. :X :') _O-
pi_206889884
Rachel Hazes ontkent, maar ook Privé-bron beweert: ‘Zij is het lek!’

Rachel Hazes is woest over de bewering van Yvonne Coldeweijer dat ze ruzie zou hebben met zoon André over het uitlekken van een brief. Toch komt Privé nu met precies dezelfde informatie.
pi_206898753
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
André ook?
Nee niets
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_206903482
Kijken of Raggel de Privé ook gaat aanklagen.
pi_206905096
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 23:12 schreef quirina het volgende:
Kijken of Raggel de Privé ook gaat aanklagen.
Zal vast wel. Want onterecht, hoe durven ze een arme weduwe dit aan te doen, bla bla bla....
pi_206905576
Trouwens wat ze met Yvonne doet kan Rachel ook niet veel mee.
Yvonne heeft nooit gezegd van wie ze die brief heeft.
En die brief was toch door haar zoon geschreven?
Dan heeft haar zoon toch “onwaarheden” geschreven?
En wat kan Yvonne er aan doen dat ze zo’n brief toegezonden krijgt ( behalve voorlezen dan.,)?
De enige die kunnen zeiken zijn de van Soelens lijkt mij en André zelf.
pi_206937077
André Hazes jr. maakt gedumpte collega ziek: ‘Zelfs hartklachten’
https://www.mediacourant.(...)-zelfs-hartklachten/

´Ik denk dat hij het zelf heel moeilijk heeft´

Welnee Bram, dat is wat hij iedereen wil laten geloven als excuus om zijn narcistische karakter goed te praten, het is zijn verdienmodel!
En het is ook zijn werkwijze: iedereen zonder een fatsoenlijk gesprek dumpen bij het grofvuil als hij er geen voordeel meer uit kan halen.

Echt iedereen krijgt hij zover dat ze hem allemaal zielig blijven vinden, want het arme jongetje deze sneue vent van bijna 30 kan er nooit iets aan doen. :')
:r
  zondag 4 december 2022 @ 11:48:48 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206937124
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2022 11:45 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André Hazes jr. maakt gedumpte collega ziek: ‘Zelfs hartklachten’
https://www.mediacourant.(...)-zelfs-hartklachten/

´Ik denk dat hij het zelf heel moeilijk heeft´

Welnee Bram, dat is wat hij iedereen wil laten geloven als excuus om zijn narcistische karakter goed te praten, het is zijn verdienmodel!
En het is ook zijn werkwijze: iedereen zonder een fatsoenlijk gesprek dumpen bij het grofvuil als hij er geen voordeel meer uit kan halen.

Echt iedereen krijgt hij zover dat ze hem allemaal zielig blijven vinden, want het arme jongetje deze sneue vent van bijna 30 kan er nooit iets aan doen. :')
:r
Dit is toch gewoon een herhaling van wat hij eerder gedaan heeft en waarvoor hij in de documentaire spijt betuigde??
Ergo: er is niet zoveel veranderd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206937306
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit is toch gewoon een herhaling van wat hij eerder gedaan heeft en waarvoor hij in de documentaire spijt betuigde??
Ergo: er is niet zoveel veranderd.
Weet ik niet, heb de docu niet gezien. Maar als hij dit eerder heeft geflikt weten ze toch waartoe hij in staat is?
Of zitten deze gedumpte mannen ook in het team om André in het nieuws te houden? Ik kijk nergens meer van op.
  zondag 4 december 2022 @ 12:02:02 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206937316
Anderen zijn een werktuig voor hem. Heeft-ie ze niet meer nodig, dan worden ze aan de kant gegooid.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Spellchecker zondag 4 december 2022 @ 12:03:12 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206937334
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2022 12:02 schreef SEMTEX het volgende:
Anderen zijn een werktuig voor hem. Heeft-ie ze niet meer nodig, dan worden ze aan de kant gegooid.
Mo wordt dan nog ge-recycled _O-
pi_206937418
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2022 11:45 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André Hazes jr. maakt gedumpte collega ziek: ‘Zelfs hartklachten’
https://www.mediacourant.(...)-zelfs-hartklachten/

´Ik denk dat hij het zelf heel moeilijk heeft´

Welnee Bram, dat is wat hij iedereen wil laten geloven als excuus om zijn narcistische karakter goed te praten, het is zijn verdienmodel!
En het is ook zijn werkwijze: iedereen zonder een fatsoenlijk gesprek dumpen bij het grofvuil als hij er geen voordeel meer uit kan halen.

Echt iedereen krijgt hij zover dat ze hem allemaal zielig blijven vinden, want het arme jongetje deze sneue vent van bijna 30 kan er nooit iets aan doen. :')
:r
Waarom zou hij z’n gedrag aanpassen als er steeds nieuwe mensen volledig voor hem klaar staan. Die jongen moet nog veel dieper zinken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Admin zondag 4 december 2022 @ 13:00:07 #212
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_206938168
Waarom wil men ook perse benoemd hebben dat het in feite nog zo'n jong ventje is. Alsof het dan opeens wel goed is. Nee, het is een volwassen kerel van bijna dertig, beoordeel hem ook zo. Het is geen lollige Pietje Bell
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Trouwste user 2022 zondag 4 december 2022 @ 13:24:36 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_206938404
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 13:00 schreef yvonne het volgende:
Waarom wil men ook perse benoemd hebben dat het in feite nog zo'n jong ventje is. Alsof het dan opeens wel goed is. Nee, het is een volwassen kerel van bijna dertig, beoordeel hem ook zo. Het is geen lollige Pietje Bell
Hij is ouder dan Cruijff was op het WK-74. ;)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206940799
Het is een onvolwassen man die geen verantwoordelijkheid wil dragen en alleen maar de lusten wil en geen lasten.
En als hij lasten ervaart kan hij daar niet op een volwassen manier mee omgaan.
Dan vlucht hij in bodybuilding, drank, drugs, en vrouwen en andere identiteiten. Want dan is hij ineens een rockster met zwarte nagellak, of hij is Elvis of waant zich Tupac door de rap kant op te gaan.
En als het verkeerd gaat vlucht ie naar één van zijn moeders.
Monique of Raggel.
pi_206970702
Ik hoorde dat hij weer naar het buitenland gevlucht is vanwege de stress met Rachel, de brief en de producenten.

Hij zit bij een ijshockeywedstrijd ergens in de VS.

[ Bericht 21% gewijzigd door ootjekatootje op 06-12-2022 18:44:46 ]
pi_206972246
Als hij niet naar Raggel of Mo kan…
Dan maar ijshockey in Amerika kijken.


Hij wil nu vast ijshockeyer worden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 december 2022 @ 19:32:37 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_206972356
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 19:26 schreef quirina het volgende:
Als hij niet naar Raggel of Mo kan…
Dan maar ijshockey in Amerika kijken.

Hij wil nu vast ijshockeyer worden.

Kan-ie een scheve schaats rijden.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206972381
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 19:32 schreef tong80 het volgende:

[..]
Kan-ie een scheve schaats rijden.

:T
Dat kon ie al, dus nu kan hij zich verder verdiepen.
pi_206972454
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 19:32 schreef tong80 het volgende:

[..]
Kan-ie een scheve schaats rijden.

:T
⛸ Schaats ´m dr´in, pik! 🏒
pi_206972518
  Spellchecker dinsdag 6 december 2022 @ 20:02:12 #221
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206975470
quote:
Deed ie mee met “met je sterretje dansen op het ijs” ?
pi_206978561
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 21:48 schreef quirina het volgende:

[..]
Deed ie mee met “met je sterretje dansen op het ijs” ?
Met kinderen dansen op het ijs. Mocht er anno 2022 een nieuwe serie afleveringen op de buis komen kan hij nog steeds meedoen. :')
pi_206985056

Zo te zien is schaatsen toch niet z’n ding.
pi_206985160
https://www.shownieuws.nl(...)-hier-en-niet-verder

quote:
Roxeanne Hazes (29) vertelt in de podcast Effe Relativeren van Kaj Gorgels (32) openhartig over haar "gecompliceerde familieverhaal". Dat zou namelijk geen goede invloed hebben gehad op haar mentale gezondheid door de jaren heen. Bekijk het fragment hierboven
quote:
"Het is geen geheim dat mijn familie nogal een gecompliceerd verhaal is in mijn geval", vertelt de zangeres. "Ik weiger gewoon om mensen in mijn leven te houden of te halen die geen goede invloed hebben op mijn mentale gezondheid."

Roxeanne vertelt dat ze haar kind dient te beschermen tegen dit soort negativiteit. Ze wil graag dat dit bij haar stopt: "Tot hier en niet verder en ik ga het anders doen. Ik ga wél luisteren."

De belangrijke kernwaarden die de zangeres haar kind wil meegeven zijn duidelijk. "Dat zijn simpele dingen: aandacht en liefde... in de breedste vorm."




[ Bericht 34% gewijzigd door JourneyBlue op 07-12-2022 18:41:00 ]
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 december 2022 @ 05:01:04 #226
367000 roos94
pi_207002340
pi_207002706
Dat is echt wel een scoop!

Stories (bron) hier:
https://www.instagram.com(...)2691676791/?next=%2F






[ Bericht 46% gewijzigd door JourneyBlue op 09-12-2022 07:53:48 ]
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 december 2022 @ 08:14:14 #228
367000 roos94
pi_207002838
Een prachtig kerstcadeau voor ons allen _O-
pi_207002952
Hahaha en dat met 12-12 in aankomst O+

Had Yvonne C. toch gelijk tijdje terug
Alius aliud dicit
pi_207002957
Deze twee. :') _____!

Wat een gedrocht van een tattoo en ook niet op waarheid berust. Dat heeft hij vast en zeker in een dronken bui laten zetten bij een hobby tattooboer die nog open was toen hij s´nachts op zoek was naar een dealer.

Ik heb een beter idee:

Liar liar, pants on fire
See you squirm, see you perspire
Not a word you say is true
There’s never been one out of you
pi_207003038
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Liar liar, pants on fire
See you squirm, see you perspire
Not a word you say is true
There’s never been one out of you
O+
  vrijdag 9 december 2022 @ 08:58:18 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207003199
Dit is vrij bizar als Monique niets wist en dit een verrassing voor haar moest zijn bij thuiskomst.

Het zal je gebeuren dat je "cadeautje" al op deze manier openbaar wordt terwijl degene voor wie het "cadeau" is nog van niets weet :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 9 december 2022 @ 09:02:33 #233
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207003237
Zou hij haar hiermee onder druk zetten en manipuleren terwijl zij helemaal niet wil? Monique staat niet bepaald sterk in haar schoenen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207003898
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:58 schreef Leandra het volgende:

Het zal je gebeuren dat je "cadeautje" al op deze manier openbaar wordt terwijl degene voor wie het "cadeau" is nog van niets weet
Nou, verrassing, het is in haar handschrift gezet hè?

Dus hij had vast een briefje van haar mee.

En ja, dat kan nog steeds zonder dat ze het wist zijn, maar het is wel bijna 12-12
Wat een theater dit.
pi_207004157
Ik denk dat die twee allang stiekem getrouwd zijn.
  vrijdag 9 december 2022 @ 10:31:53 #236
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_207004175
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:29 schreef Mrmime het volgende:
Hahaha en dat met 12-12 in aankomst O+

Had Yvonne C. toch gelijk tijdje terug
Tante Yvonne heeft de facto gelijk, hoe zeer dat anderen ook dwarszit.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 9 december 2022 @ 10:46:08 #237
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207004307
Weer smullen dit c_/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 9 december 2022 @ 10:46:43 #238
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207004312
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:29 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat die twee allang stiekem getrouwd zijn.
Voor documentaire deel 2 :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207004614
Ik vind het wel een mannelijk handschrift. Is het niet van zn vader?
pi_207004634
Nah, de H en de R zijn wel vrouwelijk . En het zijn hoofdletters, dat scheelt ook.
pi_207005262
Tis wel een teringjantje lelijke tattoo trouwens
Alius aliud dicit
pi_207005394
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:05 schreef Mrmime het volgende:
Tis wel een teringjantje lelijke tattoo trouwens
Gewoon op je rechterhand, wat maakt het uit, als reminder dichtbij
pi_207007258
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Deze twee. :') _____!

Wat een gedrocht van een tattoo en ook niet op waarheid berust. Dat heeft hij vast en zeker in een dronken bui laten zetten bij een hobby tattooboer die nog open was toen hij s´nachts op zoek was naar een dealer.

Ik heb een beter idee:

Liar liar, pants on fire
See you squirm, see you perspire
Not a word you say is true
There’s never been one out of you
Gelukkig is deze tattoo nog wel makkelijk aan te passen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 december 2022 @ 15:14:58 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207007316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:59 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nou, verrassing, het is in haar handschrift gezet hè?

Dus hij had vast een briefje van haar mee.

En ja, dat kan nog steeds zonder dat ze het wist zijn, maar het is wel bijna 12-12
Wat een theater dit.

Dat zegt niet zoveel, dat je een briefje bij je hebt dat door je (ooit) partner ooit geschreven is betekent niet dat je (ooit) partner kan verwachten dat het op je hand getatoeëerd wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207008635
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:05 schreef Mrmime het volgende:
Tis wel een teringjantje lelijke tattoo trouwens
Vreselijk ja. Je ziet ook weleens ouders met een tattoo rondlopen die door hun kinderen geschreven of getekend is. Net of die tatoeëerder teveel gezopen heeft. Leuk idee, het ziet er alleen niet uit. Dit is een beetje hetzelfde idee.
pi_207009052
Ik dacht trouwens dat ik een lelijk handschrift had _O-
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 18:18:00 #247
184769 crew  Deisyy
pi_207010133
Die F bungelt er wel een beetje zielig onderaan :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207010185
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 11:15 schreef -Spring het volgende:
Ik vind het wel een mannelijk handschrift. Is het niet van zn vader?
_O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207011380
Ach ja de roddelmolen draait weer.
pi_207013713
Ik vind het trouwens een beetje gek dat iemand standaard geheel in hoofdletters zou schrijven.
  Spellchecker vrijdag 9 december 2022 @ 20:33:41 #251
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207013758
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:02 schreef Andromache het volgende:
Zou hij haar hiermee onder druk zetten en manipuleren terwijl zij helemaal niet wil? Monique staat niet bepaald sterk in haar schoenen.
Ach, beetje etherische olie in haar autoparfumeur en ze is om.
pi_207014316
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:02 schreef Andromache het volgende:
Zou hij haar hiermee onder druk zetten en manipuleren terwijl zij helemaal niet wil? Monique staat niet bepaald sterk in haar schoenen.
Deze powervrouw? :o
pi_207024349
Werd Mo naar eigen zeggen in haar vorige relaties ook niet mentaal mishandeld?
Na alle zweefcursussen, 742 steentjes, voeten uitkloppen en wat al nog dat voor therapie moet doorgaan, heeft het echt 0,0 opgeleverd bij deze powervrouw.

Ik ben ook benieuwd of de vriendschap tussen haar en Roxeanne nog zo close is aangezien Rox heeft gezegd geen negatieve invloed van buitenaf in haar leven te laten.
Met al dat labiele gedoe tussen haar broer en Mo kan je echt niet voorkomen dat ze er niks van meekrijgt.
Kan me best voorstellen dat het contact minimaal is en alleen nog vanwege de kinderen. Je ziet ze ook nooit meer samen of dat de kinderen samen spelen.

Verder nog wat nieuwtjes van D&D.

Roxeanne heeft deze week opnieuw een boekje opengedaan over het contact met haar moeder Rachel. Zo vertelde ze dat Rachel geen goede invloed heeft op haar mentale gezondheid en goedmaken is ze dan ook niet van plan. Rachel lijkt onder haar schuilnaam te reageren op de uitlatingen van haar dochter…
https://www.ditjesendatje(...)itlatingen-roxeanne/

Hitschrijver Bram Koning: ‘André komt nog lang niet terug’
https://www.ditjesendatje(...)nog-lang-niet-terug/

Bij deze is Bram ook een enorme aandachtshoer en lijkt hij het stokje van Rochel overgenomen te hebben om kwal André in het nieuws te houden.

Laatste vraag is of den Aftrekker ook al gebrouilleerd met zijn grote liefde Rochel want het blijft opvallend rustig op Hazes gebied op zijn site welke een nieuw uiterlijk heeft ondergaan.
pi_207024906
Heeft Raggel al advocaten op privé afgestuurd?
Just wondering.
  Spellchecker zaterdag 10 december 2022 @ 10:38:14 #255
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207025039
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 10:21 schreef quirina het volgende:
Heeft Raggel al advocaten op privé afgestuurd?
Just wondering.
Dat lezen we snel genoeg :9
pi_207031300
Trouwens Hazes senior is letterlijk het graf ingegaan met Rachel op zijn lijf getatoeëerd.
Als Dreetje Monique’s portret nou ergens laat zetten zou ik het echt een statement vinden ipv die lelijke hanenpoten.
pi_207032989

[

Verjaardag zonder Rachel, en mèt bevestiging van de tattoo...

https://www.instagram.com(...)2990355876414672497/
  zaterdag 10 december 2022 @ 21:06:18 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207033190
Als Antwee alweer in NL op een feestje is dan gok ik zomaar dat degene voor wie de liefdesverklaring was het al gezien had voor het op social media belandde.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207035111
Die armbandjesverzameling ;(
pi_207039521
Mo er ook niet bij? Terwijl ze wel met Djarno en vriendin de pretparken afloopt en van Els cadeaus krijgt voor die kleine.

Of ze hebben bewust de naam van haar of Rochel niet erbij gezet zodat ze weer aandacht krijgen?

En Els pas 55 jaar? Op de foto ziet ze eruit als een grijsaard van dik in de 70.
pi_207039644
Wat een leven. Iedereen moeten taggen die op een verjaardagsfeestje aanwezig is van 1 of andere nobody. :')
pi_207039728
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 10:40 schreef vencodark het volgende:
Wat een leven. Iedereen moeten taggen die op een verjaardagsfeestje aanwezig is van 1 of andere nobody. :')
En dat dit tegenwoordig groot nieuws is wie wie tagged, ontvolgd of aan het volgen is geslagen. :')

Die hand ook weer in beeld is expres gedeeld, want dat bord waar Ron Brandsteder likkebaardend onder zou liggen is echt te lelijk om te delen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 11 december 2022 @ 10:58:19 #263
39237 crew  H_T
2733
pi_207039761
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 20:31 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het trouwens een beetje gek dat iemand standaard geheel in hoofdletters zou schrijven.
Mijn handschrift is vrij beroerd. Als ik wil dat het nog een beetje leesbaar is helpt het alles in blokletters te schrijven
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207039950
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 10:58 schreef H_T het volgende:

[..]
Mijn handschrift is vrij beroerd. Als ik wil dat het nog een beetje leesbaar is helpt het alles in blokletters te schrijven
Blokletters zijn wat anders dan alleen hoofdletters. ;)
  Spellchecker zondag 11 december 2022 @ 12:24:47 #265
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207040613
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 10:40 schreef vencodark het volgende:
Wat een leven. Iedereen moeten taggen die op een verjaardagsfeestje aanwezig is van 1 of andere nobody. :')
Anders word je ontvriend :(
  zondag 11 december 2022 @ 12:38:30 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207040732
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 10:40 schreef vencodark het volgende:
Wat een leven. Iedereen moeten taggen die op een verjaardagsfeestje aanwezig is van 1 of andere nobody. :')
Die reality_fbi is toch degene die iedereen tagt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207041076
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die reality_fbi is toch degene die iedereen tagt?
Oh, zover had ik niet gekeken inderdaad. :)
  zondag 11 december 2022 @ 13:44:32 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207041444
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 13:09 schreef vencodark het volgende:

[..]
Oh, zover had ik niet gekeken inderdaad. :)
Het zijn printscreens van hun account, en zij doen dat uiteraard alleen maar om een reactie uit te lokken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207041447
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die reality_fbi is toch degene die iedereen tagt?
Nee, het is gekopieerd van een post van André:




André is al dagen terug, tagt iedereen en behalve zijn moeder plus heeft steeds per ongeluk toevallig zijn handen in beeld

[ Bericht 4% gewijzigd door JourneyBlue op 11-12-2022 13:50:15 ]
pi_207041498
En dat arme kind maar wachten op een hapje eten...

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 13:45 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nee, het is gekopieerd van een post van André:

[ afbeelding ]


André is al dagen terug, tagt iedereen en behalve zijn moeder plus heeft steeds per ongeluk toevallig zijn handen in beeld
pi_207042093
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 20:31 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het trouwens een beetje gek dat iemand standaard geheel in hoofdletters zou schrijven.
:@
-nee-
pi_207042640
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Die F bungelt er wel een beetje zielig onderaan :{
FAITHpULLY
pi_207042873
Morgen 12-12 *O* *O* *O*
pi_207046474
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 16:07 schreef -river- het volgende:
Morgen 12-12 *O* *O* *O*
Spaannnuund
Alius aliud dicit
  Trouwste user 2022 zondag 11 december 2022 @ 21:00:26 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_207046532
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 16:07 schreef -river- het volgende:
Morgen 12-12 *O* *O* *O*
En dan ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207048710
En? Al een groot aanzoek geweest? Of wacht André tot 12:00?
pi_207049340
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 21:00 schreef tong80 het volgende:

[..]
En dan ?

:T
Komt er weer een aanzoek *O* ^) *O* :lijstje:
pi_207049609
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:
En? Al een groot aanzoek geweest? Of wacht André tot 12:00?
12:12 😇
pi_207049738
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 21:00 schreef tong80 het volgende:

[..]
En dan ?

:T
Ben ik jarig. w/
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 12 december 2022 @ 08:45:01 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207049814
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 08:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ben ik jarig. w/
Gefeliciteerd! *O* *O* *O* :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207049822
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 08:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! *O* *O* *O* :*
Dank. Mijn dag kan niet meer stuk als er vandaag een huwelijksaanzoek komt. Van Dré. Aan Monique dan. Of andersom, ook goed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 12 december 2022 @ 08:47:13 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207049826
Ik lig helemaal dubbel als ze vandaag trouwen, maandag, dus kan op een hoop plekken nog gratis ook :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207049831
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 15:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
FAITHpULLY
Ik heb me vooral bescheurd om dat 'faithfully'. Bridget, Sarah en al die anderen vergeten ze voor het gemak even.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Miss 200.000.000! maandag 12 december 2022 @ 08:48:54 #284
367000 roos94
pi_207049836
Ik denk eigenlijk dat er helemaal niks gaat gebeuren.
  maandag 12 december 2022 @ 08:49:41 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207049842
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 08:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb me vooral bescheurd om dat 'faithfully'. Bridget, Sarah en al die anderen vergeten ze voor het gemak even.
Als Monique het geschreven heeft klopt het nog, voor zover we weten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 december 2022 @ 08:51:22 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207049851
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 08:48 schreef roos94 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat er helemaal niks gaat gebeuren.
Gun Claudia nou dat ze haar verjaardag voor altijd moet delen met de trouwdag van Antwee, dichterbij jarig zijn op Koninginnedag kom je niet :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207049880
Hennie vb (diegene die altijd rant over Mo1 en Rox en waarvan men vermoed dat het Rachel is) heeft Els wel gefeliciteerd. Rachel vergeten uit te loggen met dat account?
pi_207049959
Misschien ben ik de enige, maar is het niet vreemd dat die hele familie zich ineens volledig lijkt te distantiëren van Rachel?

De vorige keer met die Roxeanne-rel en verklaring van André riep zelfs de verkering van Djarno heel hard team-Rachel *O* !! te zijn en nu doodse stilte. Zit ze eenzaam en alleen met Jaqueline in Mijdrecht of krijgt ze hulp?
  Spellchecker maandag 12 december 2022 @ 09:21:54 #289
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 12 december 2022 @ 09:27:07 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207050087
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 09:08 schreef JourneyBlue het volgende:
Misschien ben ik de enige, maar is het niet vreemd dat die hele familie zich ineens volledig lijkt te distantiëren van Rachel?

De vorige keer met die Roxeanne-rel en verklaring van André riep zelfs de verkering van Djarno heel hard team-Rachel *O* !! te zijn en nu doodse stilte. Zit ze eenzaam en alleen met Jaqueline in Mijdrecht of krijgt ze hulp?
Misschien wel omdat ze geflipt is over de trouwerij van Antwee en Monique en de rest de kant van hun cash cow vriend gekozen heeft? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207050141
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 09:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Misschien wel omdat ze geflipt is over de trouwerij van Antwee en Monique en de rest de kant van hun cash cow vriend gekozen heeft? :+
Nou ja, voorlopig leven ze allemaal in huizen die (mede) geregeld zijn door Rachel.
En er is vast een aanleiding, maar zo van 100 naar 0 % zichtbaar contact, beetje bizar.
pi_207050374
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 08:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ben ik jarig. w/
Gefeliciteerd *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Miss 200.000.000! maandag 12 december 2022 @ 10:02:16 #293
367000 roos94
pi_207050380
pi_207050400
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 09:34 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nou ja, voorlopig leven ze allemaal in huizen die (mede) geregeld zijn door Rachel.
En er is vast een aanleiding, maar zo van 100 naar 0 % zichtbaar contact, beetje bizar.
We zullen het vd week wel te lezen krijgen via de gebruikelijke kanalen en daarna een "hetzijnallemaalleugens-rant" van Rachel.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207050416
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 10:02 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jeetje, koop een dagboek!

Gefeliciteerd @Claudia_x 🥳
pi_207050425
Als ik oooit zo over Jeroen begin te raaskallen en haar aan hysterische oliën laat snuiven.....please shoot me!!!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207050475
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 10:02 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Allemachtig. Dit klinkt alsof ze lid is van een één of andere sekte 8)7
pi_207050833
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 08:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gun Claudia nou dat ze haar verjaardag voor altijd moet delen met de trouwdag van Antwee, dichterbij jarig zijn op Koninginnedag kom je niet :+
Helaas lijkt het hoogst haalbare voor mij te zijn om dezelfde verjaardag te hebben als de vorige hond van Mo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207050896
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2022 10:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Helaas lijkt het hoogst haalbare voor mij te zijn om dezelfde verjaardag te hebben als de vorige hond van Mo.
Nou, Stephanie Tency (wie) is vandaag ook jarig zie ik net:
https://www.instagram.com/p/CmEArEqINZ-/?hl=nl
pi_207051137
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2022 10:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Helaas lijkt het hoogst haalbare voor mij te zijn om dezelfde verjaardag te hebben als de vorige hond van Mo.
:D

Gefeliciteerd!
Is dat zo?
pi_207051392
Hondehealing?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')