Ach, beetje etherische olie in haar autoparfumeur en ze is om.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:02 schreef Andromache het volgende:
Zou hij haar hiermee onder druk zetten en manipuleren terwijl zij helemaal niet wil? Monique staat niet bepaald sterk in haar schoenen.
Deze powervrouw?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:02 schreef Andromache het volgende:
Zou hij haar hiermee onder druk zetten en manipuleren terwijl zij helemaal niet wil? Monique staat niet bepaald sterk in haar schoenen.
Dat lezen we snel genoegquote:Op zaterdag 10 december 2022 10:21 schreef quirina het volgende:
Heeft Raggel al advocaten op privé afgestuurd?
Just wondering.
En dat dit tegenwoordig groot nieuws is wie wie tagged, ontvolgd of aan het volgen is geslagen.quote:Op zondag 11 december 2022 10:40 schreef vencodark het volgende:
Wat een leven. Iedereen moeten taggen die op een verjaardagsfeestje aanwezig is van 1 of andere nobody.
Mijn handschrift is vrij beroerd. Als ik wil dat het nog een beetje leesbaar is helpt het alles in blokletters te schrijvenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:31 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het trouwens een beetje gek dat iemand standaard geheel in hoofdletters zou schrijven.
Blokletters zijn wat anders dan alleen hoofdletters.quote:Op zondag 11 december 2022 10:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn handschrift is vrij beroerd. Als ik wil dat het nog een beetje leesbaar is helpt het alles in blokletters te schrijven
Anders word je ontvriendquote:Op zondag 11 december 2022 10:40 schreef vencodark het volgende:
Wat een leven. Iedereen moeten taggen die op een verjaardagsfeestje aanwezig is van 1 of andere nobody.
Die reality_fbi is toch degene die iedereen tagt?quote:Op zondag 11 december 2022 10:40 schreef vencodark het volgende:
Oh, zover had ik niet gekeken inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2022 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die reality_fbi is toch degene die iedereen tagt?
Het zijn printscreens van hun account, en zij doen dat uiteraard alleen maar om een reactie uit te lokken.quote:Op zondag 11 december 2022 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, zover had ik niet gekeken inderdaad.
Nee, het is gekopieerd van een post van André:quote:Op zondag 11 december 2022 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die reality_fbi is toch degene die iedereen tagt?
quote:Op zondag 11 december 2022 13:45 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee, het is gekopieerd van een post van André:
[ afbeelding ]
André is al dagen terug, tagt iedereen en behalve zijn moeder plus heeft steeds per ongeluk toevallig zijn handen in beeld
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:31 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het trouwens een beetje gek dat iemand standaard geheel in hoofdletters zou schrijven.
FAITHpULLYquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Die F bungelt er wel een beetje zielig onderaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |