Je ziet nog net geen ¤¤¤¤ in haar ogen, maar het scheelt weinig.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh zit coldewijer haar winkeltje uit te verkopen, dan kijk ik die video niet hoor.
Gun haar de views niet.
quote:Op donderdag 24 november 2022 02:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen paniek, ben er weer. Vijf maanden gedoe met die kleine om de twee uur 24/7 breekt een mens gewoon op. Ben nog steeds uit het ritme.
En dan duwt ze zijn brievenbus vol met andijviestampquote:Op donderdag 24 november 2022 18:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik kijk alleen hier maar het zou toch wel nieuws zijn als hij met zijn moeder breekt. Voor zolang het duurt dan want alles voor de aandacht voor zijn nieuwe projectje.
In de hoop dat zij dan gaat verhuizen?quote:Op donderdag 24 november 2022 21:11 schreef Leandra het volgende:
Dus hij koopt een huis bij zijn moeder om de hoek om vervolgens met haar te breken? Goh.....
Joh, die is nog niet verhuisd terwijl haar dochter, waar ze helemaal geen contact meer mee heeft, nog veel dichterbij woont.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
In de hoop dat zij dan gaat verhuizen?
Dat past wel in het patroon, hij kocht toch ook een huis met Ruud van Soelen na drie maanden? Hij heeft er nog geen nacht geslapen omdat die zijn plannen weer had omgegooid en alle schepen had verbrand.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:11 schreef Leandra het volgende:
Dus hij koopt een huis bij zijn moeder om de hoek om vervolgens met haar te breken? Goh.....
Ik zeg, muziekje eronder, niks meer aan doenquote:Op donderdag 24 november 2022 22:19 schreef quirina het volgende:
En nou nummers schrijven met Snelle en Diggy Dex..
( doe nou niet )
Meet ie zich een gangsta rapper imago aan.
Yo yo gebroken Nederlands kompt er an!
"Yo, ik ben Hazes, ik ga in fases, ik ben niet basis, maar wel een casus"
"Je neusje in de coke
Je raakt van de kook
Je ziet er uit als een spook"
Lalalalalala lalalalalalalala
Snuif..alsof het de laatste lijn is
Snuif alsof de morgen niet bestaat
Snuif alsof het de laatste gram is
Snuif pak alles wat je kan.
Ok top mn coke is op
Wat ik hep is nog wat pep
Lalalalalaaa lalalalaaaaaa
“Jeetje”quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:21 schreef Bep-Vetklep het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)andre-is-geen-sprake
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee het is een gecremeerde krekketquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok kan echt niets van Roggel serieus nemen en alles wat daar staat is te lachwekkend en hypocriet voor woorden. Het is één grote huillach.
Team Yvonne.
Voor jou een kusje van dit veenlijk dan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok kan echt niets van Roggel serieus nemen en alles wat daar staat is te lachwekkend en hypocriet voor woorden. Het is één grote huillach.
Team Yvonne.
Gatfradamme. Ze past zo in het museum in Drenthe.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Voor jou een kusje van dit veenlijk dan.
[ afbeelding ]
Museum van oudheden. Opgegraven mummie, zus van Hatsjepsoet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gatfradamme. Ze past zo in het museum in Drenthe.
Maar het Drents museum heeft veenlijken,quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Museum van oudheden. Opgegraven mummie, zus van Hatsjepsoet.
Het meisje van Yde toch? Ja, qua veenlijken zou Roggel daar prima passenquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar het Drents museum heeft veenlijken,. Zelfs het beroemde “veenmeisje”.
Ik lees geen ontkenningquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:21 schreef Bep-Vetklep het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)andre-is-geen-sprake
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies, afleiding van het proces maar geen ontkenning van de inhoud.quote:
En via Instagram story’s; foto met haar moeder en dan I love you mamaquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:21 schreef Woonbootjes het volgende:
SarahSoel reageert op de brief bij Shownieuws
Alles leuk en aardig maar zeg dan ook wat en hoe.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:21 schreef Woonbootjes het volgende:
Ik ken niemand die zo ontzettend klaar was met een ex maar toch steeds met een doorweekt slipje de media te woord blijft staan als het om diezelfde ex gaat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:21 schreef Woonbootjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |