Geheel tegen mijn principes in heb ik nu wel gekeken. Het is de moeite waard. Wel eerste stuk doorscrollen tot ze aan die brief begint.quote:Op zondag 20 november 2022 16:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Staat erin dan ga niet naar deze doos kijken
Nee met die brief maakte hij het uit met Sara. Te erg ditquote:Op zondag 20 november 2022 16:16 schreef Leandra het volgende:
Dat zal denk ik een brief zijn die hij gestuurd heeft toen hij net in rehab in Spanje zat?
Tsja.... ik weet het niet, ik vind er wel wat van dat je zoiets openbaar maakt en dan ook nog eens lachend laat voorlezen door een Yvonne C.
Ja, maar dat was dan toch vanuit de rehab in Spanje?quote:Op zondag 20 november 2022 16:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee met die brief maakte hij het uit met Sara. Te erg dit
Die Yvonne is walgelijk, dacht op een gegeven moment dat die wijn uit haar glas zou klotsen
deze brief is door André en Rachel na de korte rehab/behandeling meegebracht naar het huis in Spanje om het uit te maken met Sarah inderdaad, er vanuit gaandequote:Op zondag 20 november 2022 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan toch vanuit de rehab in Spanje?
Groot lettertype. Even wat ingezoemd, maar volgens mij een brief aan de ouders van Sarah. Er staat lieve Ruud en Rebecca?quote:
Ja zo begint de brief en wordt na een paar zinnen aan Sara gericht.quote:Op zondag 20 november 2022 16:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Groot lettertype. Even wat ingezoemd, maar volgens mij een brief aan de ouders van Sarah. Er staat lieve Ruud en Rebecca?
Of heeft hij er gelijk twee in een envelop gedaan? Eentje aan Sarah en eentje aan haar ouders.
Niet gekeken maar Yvon vraagt in haar story wie hem geschreven heeft.quote:
Misschien volg ik het te weinig waardoor ik het gewoon niet geloof dat deze brief echt is.quote:Op zondag 20 november 2022 16:38 schreef JourneyBlue het volgende:
dat het echt is gebeurd en de brief echt is etc
Sterker nog, er staat Rebecquote:Op zondag 20 november 2022 16:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Groot lettertype. Even wat ingezoemd, maar volgens mij een brief aan de ouders van Sarah. Er staat lieve Ruud en Rebecca?
Of heeft hij er gelijk twee in een envelop gedaan? Eentje aan Sarah en eentje aan haar ouders.
Oh, het verbaast mij niets als de brief echt is, maar die heeft hij niet alleen geschreven.quote:Op zondag 20 november 2022 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien volg ik het te weinig waardoor ik het gewoon niet geloof dat deze brief echt is.
Maar wie heeft het gestuurd?quote:Op zondag 20 november 2022 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, het verbaast mij niets als de brief echt is, maar die heeft hij niet alleen geschreven.
Even los van het gegeven dat hij tijdens het schrijven zo labiel als een deur was.
quote:Op zondag 20 november 2022 19:18 schreef Leandra het volgende:
Rachel heeft een handschrift dat niet in de buurt komt van die van de adressering (swipe):
https://www.instagram.com/p/CQvIJuzNvjX/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Rustig aan, zo dramatischquote:Op zondag 20 november 2022 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar is @:ootjekatootje als je haar nodig hebt
Maar serieus, ik mis haar, ze heeft geen ban. Dadelijk is ze dood en moeten we met het FOK!-rechercheteam alle afgehakte delen van haar lichaam op gaan speuren in Zeeland en Rotteram?
Of was ze deze act moe en heeft ze zichzelf een ander account aangemeten?
Of zit ze in dezelfde kliniek als waar Dreetje/Sara in Malaga hebben gezeten?
Ik vroeg mij onlangs hetzelfde af! Waar is ze!?quote:Op zondag 20 november 2022 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar is @:ootjekatootje als je haar nodig hebt
Maar serieus, ik mis haar, ze heeft geen ban. Dadelijk is ze dood en moeten we met het FOK!-rechercheteam alle afgehakte delen van haar lichaam op gaan speuren in Zeeland en Rotteram?
Of was ze deze act moe en heeft ze zichzelf een ander account aangemeten?
Of zit ze in dezelfde kliniek als waar Dreetje/Sara in Malaga hebben gezeten?
quote:Op zondag 20 november 2022 19:18 schreef Leandra het volgende:
Rachel heeft een handschrift dat niet in de buurt komt van die van de adressering (swipe):
https://www.instagram.com/p/CQvIJuzNvjX/?igshid=MDJmNzVkMjY=
quote:diebaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |