Geheel tegen mijn principes in heb ik nu wel gekeken. Het is de moeite waard. Wel eerste stuk doorscrollen tot ze aan die brief begint.quote:Op zondag 20 november 2022 16:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Staat erin dan ga niet naar deze doos kijken
Nee met die brief maakte hij het uit met Sara. Te erg ditquote:Op zondag 20 november 2022 16:16 schreef Leandra het volgende:
Dat zal denk ik een brief zijn die hij gestuurd heeft toen hij net in rehab in Spanje zat?
Tsja.... ik weet het niet, ik vind er wel wat van dat je zoiets openbaar maakt en dan ook nog eens lachend laat voorlezen door een Yvonne C.
Ja, maar dat was dan toch vanuit de rehab in Spanje?quote:Op zondag 20 november 2022 16:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee met die brief maakte hij het uit met Sara. Te erg dit
Die Yvonne is walgelijk, dacht op een gegeven moment dat die wijn uit haar glas zou klotsen
deze brief is door André en Rachel na de korte rehab/behandeling meegebracht naar het huis in Spanje om het uit te maken met Sarah inderdaad, er vanuit gaandequote:Op zondag 20 november 2022 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan toch vanuit de rehab in Spanje?
Groot lettertype. Even wat ingezoemd, maar volgens mij een brief aan de ouders van Sarah. Er staat lieve Ruud en Rebecca?quote:
Ja zo begint de brief en wordt na een paar zinnen aan Sara gericht.quote:Op zondag 20 november 2022 16:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Groot lettertype. Even wat ingezoemd, maar volgens mij een brief aan de ouders van Sarah. Er staat lieve Ruud en Rebecca?
Of heeft hij er gelijk twee in een envelop gedaan? Eentje aan Sarah en eentje aan haar ouders.
Niet gekeken maar Yvon vraagt in haar story wie hem geschreven heeft.quote:
Misschien volg ik het te weinig waardoor ik het gewoon niet geloof dat deze brief echt is.quote:Op zondag 20 november 2022 16:38 schreef JourneyBlue het volgende:
dat het echt is gebeurd en de brief echt is etc
Sterker nog, er staat Rebecquote:Op zondag 20 november 2022 16:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Groot lettertype. Even wat ingezoemd, maar volgens mij een brief aan de ouders van Sarah. Er staat lieve Ruud en Rebecca?
Of heeft hij er gelijk twee in een envelop gedaan? Eentje aan Sarah en eentje aan haar ouders.
Oh, het verbaast mij niets als de brief echt is, maar die heeft hij niet alleen geschreven.quote:Op zondag 20 november 2022 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien volg ik het te weinig waardoor ik het gewoon niet geloof dat deze brief echt is.
Maar wie heeft het gestuurd?quote:Op zondag 20 november 2022 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, het verbaast mij niets als de brief echt is, maar die heeft hij niet alleen geschreven.
Even los van het gegeven dat hij tijdens het schrijven zo labiel als een deur was.
quote:Op zondag 20 november 2022 19:18 schreef Leandra het volgende:
Rachel heeft een handschrift dat niet in de buurt komt van die van de adressering (swipe):
https://www.instagram.com/p/CQvIJuzNvjX/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Rustig aan, zo dramatischquote:Op zondag 20 november 2022 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar is @:ootjekatootje als je haar nodig hebt
Maar serieus, ik mis haar, ze heeft geen ban. Dadelijk is ze dood en moeten we met het FOK!-rechercheteam alle afgehakte delen van haar lichaam op gaan speuren in Zeeland en Rotteram?
Of was ze deze act moe en heeft ze zichzelf een ander account aangemeten?
Of zit ze in dezelfde kliniek als waar Dreetje/Sara in Malaga hebben gezeten?
Ik vroeg mij onlangs hetzelfde af! Waar is ze!?quote:Op zondag 20 november 2022 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar serieus, ik mis haar, ze heeft geen ban. Dadelijk is ze dood en moeten we met het FOK!-rechercheteam alle afgehakte delen van haar lichaam op gaan speuren in Zeeland en Rotteram?
quote:Op zondag 20 november 2022 19:18 schreef Leandra het volgende:
Rachel heeft een handschrift dat niet in de buurt komt van die van de adressering (swipe):
https://www.instagram.com/p/CQvIJuzNvjX/?igshid=MDJmNzVkMjY=
quote:diebaren
Dat lijkt me ookquote:Op maandag 21 november 2022 15:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als degene die die brief heeft gestuurd wel de brief over heeft getypt, waarom dan niet een getypt labeltje op de envelop met adres? Of zou diegene zo slim zijn geweest een ander dat adres op de envelop te laten schrijven? In dat geval is het niet echt terug te herleiden. Al verwacht ik natuurlijk dat de FOK! detectives dat zo hebben opgelost
Dikke kans dat Raggel het dus in 020 in de brievenbus gegooid heeft. Misschien onderweg naar haar thee winkeltje.quote:Op maandag 21 november 2022 21:28 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Stempel uit A'dam had ik gelezen.
Ja, wie weet.quote:Op maandag 21 november 2022 21:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Dikke kans dat Raggel het dus in 020 in de brievenbus gegooid heeft. Misschien onderweg naar haar thee winkeltje.
Helemaal mee eens een mooi opzetje van 2 zielen die Monique nog een trap na willen geven.quote:Op zondag 20 november 2022 16:32 schreef JourneyBlue het volgende:
Sarah pakt nog even de credits voor het redden van André's leven middels het lekken van deze brief.
Proef een sterke hand van Rachel in de tekst: André was jarenlang het willoos slachtoffer van zijn relatie met Monique die hem isoleerde van zijn familie en hem veel te jong vader liet worden.
Die hele brief gaat over hem, de geweldige artiest André Hazes Junior.
Geen paniek, ben er weer. Vijf maanden gedoe met die kleine om de twee uur 24/7 breekt een mens gewoon op. Ben nog steeds uit het ritme.quote:Op zondag 20 november 2022 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Het leek eindelijk weer de goede kant op te gaan met André. Hij heeft onlangs aangekondigd dat hij volgend jaar weer te zien zal zijn in Holland zingt Hazes en hij is druk bezig met zijn comeback. Maar zijn vaste team van hitmakers maakt zich grote zorgen: de mannen hebben vernomen dat de zanger het over een andere boeg wil gooien. ,,Hij wil modernere muziek gaan maken, zoals die van Antoon. Maar die muziek is er al…”quote:Op donderdag 24 november 2022 12:28 schreef girlnextdoor. het volgende:
Iemnad premium op de telegraaf? Het hit team van Antwee is boos ofzo omdat Antwee met iemand anders gaat samenwerken? De knul leert het ook nooit
In de docu is te zien dat hij hen dat ook geflikt had met dat achterlijke nummer wat hij samen met Ewbank schreef toen die pas twee weken bij Sarah Soel woonde.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:28 schreef girlnextdoor. het volgende:
Iemnad premium op de telegraaf? Het hit team van Antwee is boos ofzo omdat Antwee met iemand anders gaat samenwerken? De knul leert het ook nooit
Voorbeeld drie vandaag waarom een goede jeugd met normale ouders zo belangrijk is..quote:Op donderdag 24 november 2022 14:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In de docu is te zien dat hij hen dat ook geflikt had met dat achterlijke nummer wat hij samen met Ewbank schreef toen die pas twee weken bij Sarah Soel woonde.
Die jongen kan niet normaal nadenken en heeft het empathisch vermogen van een regenworm. Ander stuitend voorbeeld uit de docu, hij vroeg Monique ten huwelijk want ze wilde zo graag een mooie bruiloft…
Mensen trouwen normaliter om een andere reden.
Arme Monique, de spion van Yvonne Coldewijerquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Helemaal mee eens een mooi opzetje van 2 zielen die Monique nog een trap na willen geven.
- koop popcorn -quote:Op donderdag 24 november 2022 17:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Om 18.30 heeft YC de scoop van het jaar. Het heeft met de brief voor Sarah Soel te maken.
Ik denk dat A2 weer met Saar Soel gaat.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:20 schreef ootjekatootje het volgende:
De enige echte scoop zou zijn dat Monique weer zwanger is van André…
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Of hij heeft nu een relatie met Touriya.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |