12:12 😇quote:Op maandag 12 december 2022 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:
En? Al een groot aanzoek geweest? Of wacht André tot 12:00?
Dank. Mijn dag kan niet meer stuk als er vandaag een huwelijksaanzoek komt. Van Dré. Aan Monique dan. Of andersom, ook goed.quote:
Ik heb me vooral bescheurd om dat 'faithfully'. Bridget, Sarah en al die anderen vergeten ze voor het gemak even.quote:
Als Monique het geschreven heeft klopt het nog, voor zover we weten.quote:Op maandag 12 december 2022 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb me vooral bescheurd om dat 'faithfully'. Bridget, Sarah en al die anderen vergeten ze voor het gemak even.
Gun Claudia nou dat ze haar verjaardag voor altijd moet delen met de trouwdag van Antwee, dichterbij jarig zijn op Koninginnedag kom je nietquote:Op maandag 12 december 2022 08:48 schreef roos94 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat er helemaal niks gaat gebeuren.
Misschien wel omdat ze geflipt is over de trouwerij van Antwee en Monique en de rest de kant van hun cash cow vriend gekozen heeft?quote:Op maandag 12 december 2022 09:08 schreef JourneyBlue het volgende:
Misschien ben ik de enige, maar is het niet vreemd dat die hele familie zich ineens volledig lijkt te distantiëren van Rachel?
De vorige keer met die Roxeanne-rel en verklaring van André riep zelfs de verkering van Djarno heel hard team-Rachel!! te zijn en nu doodse stilte. Zit ze eenzaam en alleen met Jaqueline in Mijdrecht of krijgt ze hulp?
Nou ja, voorlopig leven ze allemaal in huizen die (mede) geregeld zijn door Rachel.quote:Op maandag 12 december 2022 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien wel omdat ze geflipt is over de trouwerij van Antwee en Monique en de rest de kant van hun cash cow vriend gekozen heeft?
We zullen het vd week wel te lezen krijgen via de gebruikelijke kanalen en daarna een "hetzijnallemaalleugens-rant" van Rachel.quote:Op maandag 12 december 2022 09:34 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig leven ze allemaal in huizen die (mede) geregeld zijn door Rachel.
En er is vast een aanleiding, maar zo van 100 naar 0 % zichtbaar contact, beetje bizar.
Helaas lijkt het hoogst haalbare voor mij te zijn om dezelfde verjaardag te hebben als de vorige hond van Mo.quote:Op maandag 12 december 2022 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gun Claudia nou dat ze haar verjaardag voor altijd moet delen met de trouwdag van Antwee, dichterbij jarig zijn op Koninginnedag kom je niet
Nou, Stephanie Tency (wie) is vandaag ook jarig zie ik net:quote:Op maandag 12 december 2022 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Helaas lijkt het hoogst haalbare voor mij te zijn om dezelfde verjaardag te hebben als de vorige hond van Mo.
quote:Op maandag 12 december 2022 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Helaas lijkt het hoogst haalbare voor mij te zijn om dezelfde verjaardag te hebben als de vorige hond van Mo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |