Voorbeeld drie vandaag waarom een goede jeugd met normale ouders zo belangrijk is..quote:Op donderdag 24 november 2022 14:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In de docu is te zien dat hij hen dat ook geflikt had met dat achterlijke nummer wat hij samen met Ewbank schreef toen die pas twee weken bij Sarah Soel woonde.
Die jongen kan niet normaal nadenken en heeft het empathisch vermogen van een regenworm. Ander stuitend voorbeeld uit de docu, hij vroeg Monique ten huwelijk want ze wilde zo graag een mooie bruiloft…
Mensen trouwen normaliter om een andere reden.
Arme Monique, de spion van Yvonne Coldewijerquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Helemaal mee eens een mooi opzetje van 2 zielen die Monique nog een trap na willen geven.
- koop popcorn -quote:Op donderdag 24 november 2022 17:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Om 18.30 heeft YC de scoop van het jaar. Het heeft met de brief voor Sarah Soel te maken.
Ik denk dat A2 weer met Saar Soel gaat.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:20 schreef ootjekatootje het volgende:
De enige echte scoop zou zijn dat Monique weer zwanger is van André…
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Of hij heeft nu een relatie met Touriya.
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Of hij heeft nu een relatie met Touriya.
Ik ben ook al aan het kijken steedsquote:Op donderdag 24 november 2022 18:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik heb trouwens een grafhekel aan mensen die niet op de afgesproken tijd op komen dagen. 18.30 is 18.30 en niet om 19.00u. Zij flikt dit altijd heb ik gemerkt.
Ik ookquote:Op donderdag 24 november 2022 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik ben ook al aan het kijken steeds
Ik kreeg 20 minuten geleden een melding:quote:Op donderdag 24 november 2022 18:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik heb trouwens een grafhekel aan mensen die niet op de afgesproken tijd op komen dagen. 18.30 is 18.30 en niet om 19.00u. Zij flikt dit altijd heb ik gemerkt.
Zit ook op de scoop van het jaar te wachten 😀quote:Op donderdag 24 november 2022 18:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Heul niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:16 schreef JaneDoe het volgende:
Video staat nu weer online @:Bep-Vetklep
geflambeerde frikandelquote:Op donderdag 24 november 2022 19:19 schreef JaneDoe het volgende:
Toch die geflambeerde frikandel die de brief heeft gelekt
Oh zit coldewijer haar winkeltje uit te verkopen, dan kijk ik die video niet hoor.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:38 schreef JourneyBlue het volgende:
Conclusie:
Deze hele scoop (kuch) is een façade om een reclamespot met een bereik van minimaal 100k kijkers uit te kunnen zenden tijdens Black Week.
Onder druk van Mo-naLisa-niquequote:Op donderdag 24 november 2022 18:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Ik kreeg 20 minuten geleden een melding:
ANDRE HAZES BREEKT DEFINITIEF MET MOEDER RACHEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |