abonnement Unibet Coolblue
pi_206664877
Joehoeee, komt ie dan he

Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact


Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!





twitter


"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206664904
Over die Verhofstad, je moet eens zien wat die haatzaaier er allemaal uitgooit.

Qua retoriek ken ik één bekende politicus die er op lijkt, ergens uit de redelijk recente geschiedenis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206664914
https://eenvandaag.avrotr(...)-chauffeur-100-jaar/

Frenske was 3 jaar terug nog niet mega dik, bijzonder trouwens, baantje bij de EU is dus alleen maar vreten met belangrijke mensen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 13 november 2022 @ 20:51:05 #4
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206666034
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 20:01 schreef ludovico het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)-chauffeur-100-jaar/

Frenske was 3 jaar terug nog niet mega dik, bijzonder trouwens, baantje bij de EU is dus alleen maar vreten met belangrijke mensen?
en geld rondschuiven naar vrouw of familie
schijnt een heel systeem te zijn
waar EU minister bakken met geld krijgen door vrouw of familie niet bestaande baantjes te geven
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 21:06:05 #5
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206666397
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
en geld rondschuiven naar vrouw of familie
schijnt een heel systeem te zijn
waar EU minister bakken met geld krijgen door vrouw of familie niet bestaande baantjes te geven
Maar wij betalen die salarissen voor hun, dit gaat toch nergens over. Een publieke functie waar je de belastingbetaler dient te dienen en dan met zulk geld iedere maand naar huis gaan?

Schoffering van iedere belastingbetaler in de EU.
Lach met een schone bips
  zondag 13 november 2022 @ 21:10:38 #6
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206666477
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar wij betalen die salarissen voor hun, dit gaat toch nergens over. Een publieke functie waar je de belastingbetaler dient te dienen en dan met zulk geld iedere maand naar huis gaan?

Schoffering van iedere belastingbetaler in de EU.
de hele EU is een lachertje
en zou NL per direct uit moeten stappen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 21:13:32 #7
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206666522
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
de hele EU is een lachertje
en zou NL per direct uit moeten stappen
Nee joh, dan hebben we geen toegang meer tot die 10 miljard C19 vaccins die al besteld zijn door Ursula.
Lach met een schone bips
  zondag 13 november 2022 @ 21:13:59 #8
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206666529
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee joh, dan hebben we geen toegang meer tot die 10 miljard C19 vaccins die al besteld zijn door Ursula.
_O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 13 november 2022 @ 21:21:24 #9
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206666647
twitter


ow mijn hemel!!! :o
het is toch te sneu voor woorden dit
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 21:24:16 #10
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206666695
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

ow mijn hemel!!! :o
het is toch te sneu voor woorden dit
Ik ben even sprakeloos..............

Maar wat ik wel heb geleerd van dit filmpje dat Ernst favoriete kleur blauw is. Dat was het dan ook wel.
Lach met een schone bips
  zondag 13 november 2022 @ 21:25:27 #11
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206666725
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben even sprakeloos..............

Maar wat ik wel heb geleerd van dit filmpje dat Ernst favoriete kleur blauw is. Dat was het dan ook wel.
ik vraag me wel af
er wordt nogal wat gezegd
wat totaal niet aantoonbaar is
kan en mag dat zomaar
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 21:30:47 #12
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206666815
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik vraag me wel af
er wordt nogal wat gezegd
wat totaal niet aantoonbaar is
kan en mag dat zomaar
Nou ja, ik vraag me al veel langer af wat wel en niet mag. Daar ben ik me de afgelopen 3 jaar wel veel meer bewust van geworden. Maar als overheid zegt "Go" dan lijkt alles geoorloofd. Maar wat ik denk ik 2 jaar geleden al heb aangehaald, en paar maanden terug nog een keer. Is dit "virus zo gevaarlijk?`" en "waar zijn die prikken in godsnaam echt voor?"

Ik wil en kan me niet neerleggen bij het advies dat die prikken voor de volksgezondheid zijn, ik blijf er een raar gevoel bij hebben.
Lach met een schone bips
pi_206668813
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

ow mijn hemel!!! :o
het is toch te sneu voor woorden dit
Echt sneu dit. :r Kuipers kan de pot op. Heeft hij ook zo'n shirt als Hugo de jonge als hij zijn prik gaat halen? :')
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206668819
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee joh, dan hebben we geen toegang meer tot die 10 miljard C19 vaccins die al besteld zijn door Ursula.
Ach, die raken de landen wel weer kwijt aan de schapen die nog niet wakker zijn :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206673414
De gevaarlijkste dokter op aarde.


quote:
In dit schokkende boek beschrijft Robert F. Kennedy Jr. (1954) het wereldwijde web van corruptie, misleiding en zelfs misdaad dat Big Pharma samen met geheime diensten en het militair-industrieel complex heeft gesponnen: een web waarin artsen, ziekenhuizen, wetenschappers, universiteiten, overheden, vakbladen en media gevangen zijn geraakt.

Allen zijn zij betrokken bij de immorele en nietsontziende structuren die in naam zijn gericht op verbetering van de volksgezondheid, maar die in werkelijkheid meer weg hebben van een maffia die letterlijk over lijken gaat en louter belust is op financieel gewin, macht en controle.

Het actief blokkeren van werkzame medicijnen tegen Covid-19, de toediening van nauwelijks geteste vaccins, de bewust misleidende of zelfs valse berichtgeving over de pandemie, de internationale voorbereiding en coördinatie ervan, de mondkapjesgekte, de verzwegen bijwerkingen van de prikken, de maatschappelijke ontwrichting en de schaamteloze zelfverrijking van de superrijken over de ruggen van de bang gemaakte bevolking: dat alles komt in dit boek voorbij met gedetailleerde onderbouwing en een uitgebreid voetnotenregister.

Maar het coronabedrog is slechts het meest recente voorbeeld. Nog veel meer ruimte wordt in dit boek gegeven aan de schandalige gang van zaken rondom AIDS-bestrijding, de meedogenloze proefnemingen op kinderen in Afrika en Azië, de dodelijke verstrengeling van Pharma met het militaire apparaat, de gewetenloze ontduiking van het uit 1972 stammende biowapenverbod en het duivelspact dat de Amerikaanse volksgezondheidspaus Anthony Fauci sloot met Bill Gates, de onmetelijk rijke, door machtslust en eugenetica bezeten Tech- en Mediatycoon, die ook hoofdsponsor is van de Wereld Gezondheidsorganisatie (WHO).

In De Gevaarlijkste Dr. op Aarde wordt de lezer meegenomen op een gruwelijke reis, een griezeltour die moeilijk te geloven was, ware het niet dat alles in detail met naam en toenaam en met een overmacht aan referenties en verwijzingen gestaafd wordt.

In de Verenigde Staten werd dit boek een alle records brekende bestseller, ondanks het feit dat geen enkele grote uitgever zich hier aan durfde te wagen en de grote mediaconcerns het werk vrijwel compleet doodzwegen.

https://jensen.nl/gast-robert-f-kennedy-jr-de-jensen-show-523
pi_206675837
Gerommel in China

twitter

twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206675962
twitter




Wat moeten we hier van denken? Neo-Maoiaanse klederdracht? Toevallig dezelfde smaak? Dezelfde stylist? Willen ze uniformiteit uitstralen? Zo ja, onder welke paraplu?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 15 november 2022 @ 10:06:21 #18
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206682347
twitter


dat is 1 heel klein stapje in de goede richting
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 15 november 2022 @ 10:07:00 #19
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206682354
twitter


Naaaahhhh dat doen ze normaal nooit!!! :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 15 november 2022 @ 10:10:27 #20
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206682399
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 15 november 2022 @ 10:21:30 #21
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206682564
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2022 18:35 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Wat moeten we hier van denken? Neo-Maoiaanse klederdracht? Toevallig dezelfde smaak? Dezelfde stylist? Willen ze uniformiteit uitstralen? Zo ja, onder welke paraplu?
betere vraag

twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 15 november 2022 @ 10:26:17 #22
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206682621
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206682640
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2022 18:35 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Wat moeten we hier van denken? Neo-Maoiaanse klederdracht? Toevallig dezelfde smaak? Dezelfde stylist? Willen ze uniformiteit uitstralen? Zo ja, onder welke paraplu?
Normale klederdracht in Indonesie, misschien, heel misschien uit respect?
pi_206682987
quote:
Komt deze verlamming doordat ze gevaccineerd is?
  dinsdag 15 november 2022 @ 12:38:54 #25
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206684014
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 11:01 schreef The_End het volgende:

[..]
Komt deze verlamming doordat ze gevaccineerd is?
Er zijn 291 gevallen van aangezichtsverlamming van Bell gemeld bij het lareb. Wat een zeldzame aandoening is die vaker voorkwam na vaccinatie dan anders. Deze vrouw heeft het gekregen na vaccinatie. Maar of het al 100% bewezen is dat het door de vaxx komt?
To BG or not to BG!
  dinsdag 15 november 2022 @ 20:00:22 #26
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206689049
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 12:38 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Er zijn 291 gevallen van aangezichtsverlamming van Bell gemeld bij het lareb. Wat een zeldzame aandoening is die vaker voorkwam na vaccinatie dan anders. Deze vrouw heeft het gekregen na vaccinatie. Maar of het al 100% bewezen is dat het door de vaxx komt?
denk je dat we dat horen als het zo is?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 15 november 2022 @ 20:06:45 #27
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206689176
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
denk je dat we dat horen als het zo is?
Nee dat denk ik niet en ook dat ze het nooit zullen toegeven omdat het ook erg lastig te bewijzen is denk ik. Want het is een bijwerking maar een paar van die 291 had het ook zonder corona/vaccin gekregen dus je weet het eigenlijk nooit zeker.

Net als die rechtzaak van mensen die hun kind accuut spastisch zijn geworden na (normale, niet covid) vaccinatie. Jaren en jaren durende rechtzaken waar nooit een uitspraak komt omdat het niet te bewijzen is.
To BG or not to BG!
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 20:12:35 #28
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206689310
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 20:06 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Nee dat denk ik niet en ook dat ze het nooit zullen toegeven omdat het ook erg lastig te bewijzen is denk ik. Want het is een bijwerking maar een paar van die 291 had het ook zonder corona/vaccin gekregen dus je weet het eigenlijk nooit zeker.

Net als die rechtzaak van mensen die hun kind accuut spastisch zijn geworden na (normale, niet covid) vaccinatie. Jaren en jaren durende rechtzaken waar nooit een uitspraak komt omdat het niet te bewijzen is.
Ik maak me eerder zorgen om de bijwerkingen die nog kunnen komen dan de gemelde bijwerkingen, de gemelde bijwerkingen zijn als je het cijfermatig bekijkt redelijk klein. Maar what if er op de langere termijn wel echte vervelende bijwerkingen komen? Zag al een filmpje voorbij komen om iedere maand als man de ballen even te checken op afwijkingen, dit in combinatie met toch wel een paar prof voetballers met wat problemen "under stairs" wat je de afgelopen maanden ziet doet bij mij de alarmballe....eehhhh bellen wel rinkelen.
Lach met een schone bips
  dinsdag 15 november 2022 @ 20:14:22 #29
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206689354
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 15 november 2022 @ 20:19:04 #30
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206689470
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik maak me eerder zorgen om de bijwerkingen die nog kunnen komen dan de gemelde bijwerkingen, de gemelde bijwerkingen zijn als je het cijfermatig bekijkt redelijk klein. Maar what if er op de langere termijn wel echte vervelende bijwerkingen komen? Zag al een filmpje voorbij komen om iedere maand als man de ballen even te checken op afwijkingen, dit in combinatie met toch wel een paar prof voetballers met wat problemen "under stairs" wat je de afgelopen maanden ziet doet bij mij de alarmballe....eehhhh bellen wel rinkelen.
Dan offer ik mij wel op en wordt ballen checker.

Maar ff serieus, ik wil me geen zorgen maken om dingen die nog niet gebeurd zijn, mijn dochter bv is ook ingeënt en ik kan me niet indenken dat die spuiten voor soort van genocide staan. Mag niet. Kan niet. No no.
To BG or not to BG!
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 20:20:19 #31
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206689506
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 20:19 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dan offer ik mij wel op en wordt ballen checker.

Maar ff serieus, ik wil me geen zorgen maken om dingen die nog niet gebeurd zijn, mijn dochter bv is ook ingeënt en ik kan me niet indenken dat die spuiten voor soort van genocide staan. Mag niet. Kan niet. No no.
Ow nee, bedoel ook geen genocide hiermee. Wel dat er gewoon nog bijwerkingen kunnen komen die we nog niet kennen.
Lach met een schone bips
  dinsdag 15 november 2022 @ 20:22:59 #32
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206689552
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik maak me eerder zorgen om de bijwerkingen die nog kunnen komen dan de gemelde bijwerkingen, de gemelde bijwerkingen zijn als je het cijfermatig bekijkt redelijk klein. Maar what if er op de langere termijn wel echte vervelende bijwerkingen komen? Zag al een filmpje voorbij komen om iedere maand als man de ballen even te checken op afwijkingen, dit in combinatie met toch wel een paar prof voetballers met wat problemen "under stairs" wat je de afgelopen maanden ziet doet bij mij de alarmballe....eehhhh bellen wel rinkelen.
dan ga je uit van de gemelde bijwerkingen
maar wordt alles gemeld??
of worden dingen afgedaan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 20:24:17 #33
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206689580
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
dan ga je uit van de gemelde bijwerkingen
maar wordt alles gemeld??
of worden dingen afgedaan
Ik weet het echt niet, ik blijf het allemaal een raar verhaal vinden... Ik hoop ook dat ik ernaast zit, maar vooralsnog ben ik blij dat ik geen #planjeprik gedaan heb :)
Lach met een schone bips
  dinsdag 15 november 2022 @ 20:26:00 #34
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206689617
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik weet het echt niet, ik blijf het allemaal een raar verhaal vinden... Ik hoop ook dat ik ernaast zit, maar vooralsnog ben ik blij dat ik geen #planjeprik gedaan heb :)
me 2
geen 4,3,2, of 1
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 20:30:49 #35
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206689698
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
me 2
geen 4,3,2, of 1
Same here, al blijft het allemaal een raar verhaal. De hele wereld op slot, met "warp speed" prikken laten maken en goedkeuren. En dat voor wat? Ja dan zullen er een hoop zijn die zeggen "de ziekenhuizen ontlasten".. Dit gaat er gewoon niet in bij mij.

En ik blijf erbij, tijdens een pandemie de hele bevolking enten lijkt me ook niet handig.
Lach met een schone bips
  dinsdag 15 november 2022 @ 20:31:33 #36
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206689714
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Same here, al blijft het allemaal een raar verhaal. De hele wereld op slot, met "warp speed" prikken laten maken en goedkeuren. En dat voor wat? Ja dan zullen er een hoop zijn die zeggen "de ziekenhuizen ontlasten".. Dit gaat er gewoon niet in bij mij.
zijn die prikken met warp speed gemaakt of waren ze er al eerder ?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 20:35:31 #37
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206689790
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
zijn die prikken met warp speed gemaakt of waren ze er al eerder ?
Wat ik begreep lag het mRNA idee al wel klaar, en wat ze daarna ermee gedaan hebben qua C19??? Niet voor niks dat die ook het snelst op de plank lagen...

Binnen no time PCR testen overal beschikbaar? Nog zo'n raar verhaal. Mondkapjes konden niet snel genoeg gemaakt worden maar PCR testen, no worries.
Lach met een schone bips
  dinsdag 15 november 2022 @ 20:49:14 #38
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206690023
twitter


uit de oude doos
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 15 november 2022 @ 22:24:21 #39
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206691631
twitter


moet ik hier nu nog wat aan toevoegen?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 22:28:06 #40
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206691690
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

moet ik hier nu nog wat aan toevoegen?
Indonesië o|O Waar ze een paar toeristen het land uitgetrapt hebben omdat ze geen mondkapje op hadden bij het zwemmen in zee :X
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 22:37:37 #41
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206691843
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

moet ik hier nu nog wat aan toevoegen?
Wat gebeurde er in the UK?

Sajid Javid is een Brits politicus van de Conservatieve Partij en voormalig bankier. Hij is lid van het Lagerhuis voor het district Bromsgrove sinds 2010.

Werd ineens ook minister van volksgezondheid daar... Zelfde als in Indonesië. En zo zijn er nog wel een paar ex bankiers die ik kan vinden die ineens "politicus" zijn geworden. Wel lekker makkelijk die connectie tot de bankwereld en het koppelen van een ID.
Lach met een schone bips
  dinsdag 15 november 2022 @ 22:38:17 #42
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206691860
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat gebeurde er in the UK?

Sajid Javid is een Brits politicus van de Conservatieve Partij en voormalig bankier. Hij is lid van het Lagerhuis voor het district Bromsgrove sinds 2010.

Werd ineens ook minister van volksgezondheid daar... Zelfde als in Indonesië. En zo zijn er nog wel een paar ex bankiers die ik kan vinden die ineens "politicus" zijn geworden. Wel lekker makkelijk die connectie tot de bankwereld en het koppelen van een ID.
juist _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 22:39:57 #43
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206691898
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
juist _O_
Het is dat je oud bent en al een gezin hebt, maar anders *;

Maar ziet niemand het? Ik vraag me echt af of connecting the dots van een jaar geleden alweer vergeten is.
Lach met een schone bips
  dinsdag 15 november 2022 @ 22:44:18 #44
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206691995
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het is dat je oud bent en al een gezin hebt, maar anders *;

Maar ziet niemand het? Ik vraag me echt af of connecting the dots van een jaar geleden alweer vergeten is.
oud :o o|O o|O o|O o|O
je bent zo oud als je je voelt
en gelukkig voel ik me niet oud en ben ik het ook nog niet(zolang je het niet aan een 12 jarige vraagt tenminste)
ik vraag me af wanneer de rest van Nederland( en de wereld) nu eens wakker wordt
het kunstje van Bergkamp in de 2de kamer
Gideon die op een hele smerige manier wordt geframed
het is toch allemaal niet geloofwaardig meer
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 22:48:22 #45
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206692079
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
oud :o o|O o|O o|O o|O
je bent zo oud als je je voelt
en gelukkig voel ik me niet oud en ben ik het ook nog niet(zolang je het niet aan een 12 jarige vraagt tenminste)
ik vraag me af wanneer de rest van Nederland( en de wereld) nu eens wakker wordt
het kunstje van Bergkamp in de 2de kamer
Gideon die op een hele smerige manier wordt geframed
het is toch allemaal niet geloofwaardig meer
Joah 3 jaar ouder dan ik meen ik me te herinneren oma!

Maar ze spelen wel vieze spelletjes, maar dat kan ook wel allemaal gewoon bedoeld zijn om verdeeldheid onder mensen ze verspreiden. Kijk, FvD heeft in begin wel echt nuttige dingen gezegd, maar spelen ze nu hun rol door zichzelf ook belachelijk te maken?

Ik weet het niet, en kijk de toekomst wel echt tegemoet... Ik zie wel wat er gaat gebeuren.
Lach met een schone bips
  woensdag 16 november 2022 @ 08:21:53 #46
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206693955
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Joah 3 jaar ouder dan ik meen ik me te herinneren oma!

Maar ze spelen wel vieze spelletjes, maar dat kan ook wel allemaal gewoon bedoeld zijn om verdeeldheid onder mensen ze verspreiden. Kijk, FvD heeft in begin wel echt nuttige dingen gezegd, maar spelen ze nu hun rol door zichzelf ook belachelijk te maken?

Ik weet het niet, en kijk de toekomst wel echt tegemoet... Ik zie wel wat er gaat gebeuren.
Als Pieter omzigt mee gaat stemmen met de FVD dan moet je je toch echt zorgen gaan maken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206699258
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Naaaahhhh dat doen ze normaal nooit!!! :+
Ze gooien alle remmen los.

'Verbieden politieke partij kan al vrij makkelijk'

Verbied D66. Gevaarlijk anti-democratische partij geworden. Spectaculair bijna wat een omslag vergeleken met waar ze ooit voor stonden.
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 19:23:51 #48
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206699845
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als Pieter omzigt mee gaat stemmen met de FVD dan moet je je toch echt zorgen gaan maken
Of juist niet :)
Lach met een schone bips
  woensdag 16 november 2022 @ 19:24:35 #49
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206699857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Of juist niet :)
ja en nee
tegen inmeninging van WEF
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 19:27:30 #50
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206699904
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja en nee
tegen inmeninging van WEF
Bedoel ook juist dat het goed is dat iemand als hij meestemt, i.i.g. 1 buiten FvD om die door veel mensen "nog" wel serieus genomen wordt. Dus misschien gaan er nog meer mee stemmen. Alleen vraag me dat af voor de "coalitie" :X
Lach met een schone bips
  woensdag 16 november 2022 @ 19:28:38 #51
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206699924
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bedoel ook juist dat het goed is dat iemand als hij meestemt, i.i.g. 1 buiten FvD om die door veel mensen "nog" wel serieus genomen wordt. Dus misschien gaan er nog meer mee stemmen. Alleen vraag me dat af voor de "coalitie" :X
dat een Bergkamp mag blijven zitten
daar breekt toch half nederland de klomp van
het is ook allemaal totaal niet geloofwaardig meer
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 19:30:16 #52
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206699947
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat een Bergkamp mag blijven zitten
daar breekt toch half nederland de klomp van
het is ook allemaal totaal niet geloofwaardig meer
Misschien is ze heel goed in de "achterkamertjes". Niet dat ik hier iets mee insinueer O-)
Lach met een schone bips
  woensdag 16 november 2022 @ 19:30:56 #53
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206699960
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 19:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Misschien is ze heel goed in de "achterkamertjes". Niet dat ik hier iets mee insinueer O-)
aah zij zit in de tas die sophie draagt voor Mark _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 17 november 2022 @ 15:03:50 #54
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206709007
twitter


:+ :+ :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 17 november 2022 @ 15:49:27 #55
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206709412
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206727719
Lareb steunde kabinet bij vaccinatie­campagne
quote:
Het Lareb, dat tot taak heeft onafhankelijk toezicht te houden op de bijwerkingen van vaccins, heeft de regering in de coronavaccinatiecampagne actief ondersteund. Lareb stelde zichzelf tot doel “ongerustheid over het vaccin weg te nemen”. Directeur Agnes Kant is bovendien lid van de Vaccinatiealliantie die vaccinaties promoot. Dit blijkt uit een reconstructie van Wob-documenten.
  zaterdag 19 november 2022 @ 10:05:26 #57
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206730994
quote:
Dat doel is ook gewoon tenenkrommend. Dat ze dat gewoon durven benoemen ook nog. Het werkelijke doel is natuurlijk gewoon het registreren en in kaart brengen van bijwerkingen en staat daar haaks op.
En die belangenverstrengeling ook nog eens. Bnw waardig.
To BG or not to BG!
pi_206731458
quote:
Het verdraaien begint al in de eerste zin. Dit doet Lareb:
quote:
Lareb voert voor het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG) een deel van de
wettelijke taak uit op het gebied van de geneesmiddelenbewaking (verzamelen, registre
ren en analyseren van meldingen over bijwerkingen van geneesmiddelen door medische
beroepsbeoefenaren en patiënten), zoals vermeld in de toelichting op de Geneesmiddelen
wet. Deze taak wordt gefinancierd door het CBG. Lareb ontvangt ook meldingen van
niet geregistreerde geneesmiddelen en gezondheidsproducten. Daarom voert Lareb dezelf
de taak uit voor de NVWA, voor de geneeskundige en gezondheidbevorderende middelen
die onder de Warenwet vallen, voor de IGJ indien het illegale geneesmiddelen, doorgele
verde bereidingen, meldingen op basis van namedpatient use, device of kwaliteitspro
blemen of medische hulpmiddelen betreft. Dit laatste met uitzondering van implantaten
omdat daarvoor een apart expertise en meldcentrum is. Daarnaast verricht Lareb taken in
het kader van Moeders van Morgen (MvM, voorheen de Teratologie Informatie Service TIS)
en de Lareb Intensive Monitoring (LIM) en aanvullende vaccintaken. Deze taken worden
gefinancierd vanuit verschillende VWSsubsidies. De taakvelden zijn zeer nauw met elkaar
verbonden en vallen allen onder de kerntaak: signaleren van risico’s van het gebruik van
geneesmiddelen en andere gezondheidsproducten in de dagelijkse praktijk en het gene
reren en verspreiden van kennis hierover met als doel een bijdrage leveren aan het veiliger
gebruik van deze middelen.
pi_206731464
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:05 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat doel is ook gewoon tenenkrommend. Dat ze dat gewoon durven benoemen ook nog. Het werkelijke doel is natuurlijk gewoon het registreren en in kaart brengen van bijwerkingen en staat daar haaks op.
En die belangenverstrengeling ook nog eens. Bnw waardig.
Dat is dus niet waar. Lareb heeft (ook) als doel om kennis te delen.
  zaterdag 19 november 2022 @ 11:06:31 #60
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206731533
Covid amnesty is belachelijk :W

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 19 november 2022 @ 11:12:52 #61
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206731607
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:59 schreef The_End het volgende:

[..]
Dat is dus niet waar. Lareb heeft (ook) als doel om kennis te delen.
Welke kennis dan?
To BG or not to BG!
  zaterdag 19 november 2022 @ 11:16:08 #62
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206731626
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:59 schreef The_End het volgende:

[..]
Dat is dus niet waar. Lareb heeft (ook) als doel om kennis te delen.
De kennis die ze op doen na het registreren van bijwerkingen dus, lijkt me vrij logisch dat je die kennis moet delen.
To BG or not to BG!
pi_206732064
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 11:06 schreef Summers het volgende:
Covid amnesty is belachelijk :W

[ twitter ]
Er zijn tijdens Corona nog nooit zo weinig bedrijven falliet gegaan.
pi_206732250
Nou het hoge woord is er nu dan eindelijk uit.
Het is een seizoensgriep (geworden)

https://www.nu.nl/coronav(...)s-rivm-in-zicht.html
Vakman pur sang
  zaterdag 19 november 2022 @ 13:19:11 #65
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206733131
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 11:53 schreef The_End het volgende:

[..]
Er zijn tijdens Corona nog nooit zo weinig bedrijven falliet gegaan.
Daar gaat het niet om , het gaat om het covid beleid die we moesten ondergaan die uit leugens bestond en je vraagt alleen amnesty als je ergens schuldig aan bent en nu is het trending op twitter en mensen zeggen Hell No en ik ben het daar mee eens ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206733198
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 13:19 schreef Summers het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om , het gaat om het covid beleid die we moesten ondergaan die uit leugens bestond en je vraagt alleen amnesty als je ergens schuldig aan bent en nu is het trending op twitter en mensen zeggen Hell No en ik ben het daar mee eens ^O^
Ok, maar dat was wel een leugentje van die man. Daarnaast ben ik het er iig niet mee eens dat het beleid uit leugens bestond.
  zaterdag 19 november 2022 @ 13:31:40 #67
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206733256
Blij dat er toch nog mensen zijn die het serieus nemen en zich niet bezig houden met covid amnesty.

We are calling for covid accountability ^O^

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206733752
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 13:31 schreef Summers het volgende:
Blij dat er toch nog mensen zijn die het serieus nemen en zich niet bezig houden met covid amnesty.

We are calling for covid accountability ^O^

[ twitter ]
Daar heb je Matt Gaetz die er vooral voor zichzelf zit. Met zijn allen roepen ze freedoommmmm zolang het in hun straatje past. Abortus valt daar b.v. niet onder.

De hele Amerikaanse politiek is een grote poppenkast. Daar valt dit onder. Denk je nou echt dat het deze mensen ene reet interesseert? Als er een groep is die er alleen voor de ultra rijken zit, dan is het deze groep wel.
pi_206734639
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:07 schreef The_End het volgende:

[..]
Daar heb je Matt Gaetz die er vooral voor zichzelf zit. Met zijn allen roepen ze freedoommmmm zolang het in hun straatje past. Abortus valt daar b.v. niet onder.

De hele Amerikaanse politiek is een grote poppenkast. Daar valt dit onder. Denk je nou echt dat het deze mensen ene reet interesseert? Als er een groep is die er alleen voor de ultra rijken zit, dan is het deze groep wel.
Een beetje zoals de baas in eigen buik ( maar niet arm, blijkbaar ) crowd.

Zoals je zegt, allemaal lakeien van de elite.
  zaterdag 19 november 2022 @ 16:30:26 #70
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206735643
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:07 schreef The_End het volgende:

[..]
Daar heb je Matt Gaetz die er vooral voor zichzelf zit. Met zijn allen roepen ze freedoommmmm zolang het in hun straatje past. Abortus valt daar b.v. niet onder.

De hele Amerikaanse politiek is een grote poppenkast. Daar valt dit onder. Denk je nou echt dat het deze mensen ene reet interesseert? Als er een groep is die er alleen voor de ultra rijken zit, dan is het deze groep wel.
Wat mij betreft ben je goed bezig als je de corruptie wilt onderzoeken van de biden kliek, covid , de stemfraude, FBI enz daar wint de burger mee die recht heeft op de waarheid ,vrijheid en eerlijke verkiezingen. Die poppenkast van de afgelopen jaren moet juist gestopt worden en mensen moeten verantwoordelijk worden gehouden.
Ze lijken er zin in te hebben om dit tot op de bodem uit te zoeken, mijn zegen hebben ze :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 20:49:18 #71
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206738852
Deze is denk ik de moeite van het kijken echt waard, onze ouwe Cambell begint zich toch zorgen te maken :) En niet over Covid, maar over waar we heen gaan met z'n allen. Hij spreekt zich toch langzaamaan meer en meer uit, zijn gezicht zegt bij veel opmerkingen genoeg in deze video :)

Lach met een schone bips
  zaterdag 19 november 2022 @ 21:43:16 #72
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206739787
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 13:19 schreef Summers het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om , het gaat om het covid beleid die we moesten ondergaan die uit leugens bestond en je vraagt alleen amnesty als je ergens schuldig aan bent en nu is het trending op twitter en mensen zeggen Hell No en ik ben het daar mee eens ^O^
er zijn nog nooit zoveel bedrijven failliet gegaan als nu
omdat alle steun die ze kregen terugbetaald moest worden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 22:17:44 #73
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206740376
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
er zijn nog nooit zoveel bedrijven failliet gegaan als nu
omdat alle steun die ze kregen terugbetaald moest worden
Maar waar zijn dan alle mensen gebleven die geen werk meer hebben gezien alle tekorten op de arbeidsmarkt?
Lach met een schone bips
pi_206740529
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 11:53 schreef The_End het volgende:

[..]
Er zijn tijdens Corona nog nooit zo weinig bedrijven falliet gegaan.
Juist.
En heel veel bedrijven die nooit zouden kunnen overleven, zijn ook gewoon eindeloos gefinancierd. Denk aan allerhande horeca.
Bedrijven die niet of nauwelijks belangrijk voor onze economie zijn.
Definitely not CIA
  zaterdag 19 november 2022 @ 22:39:29 #75
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206740743
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar waar zijn dan alle mensen gebleven die geen werk meer hebben gezien alle tekorten op de arbeidsmarkt?
zeg het maar
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 22:44:30 #76
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206740808
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
zeg het maar
Staan nog op stand-by bij de GGD doorbetaald? :+ Ik heb anders geen enkel idee..
Lach met een schone bips
  zaterdag 19 november 2022 @ 22:47:24 #77
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206740843
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Staan nog op stand-by bij de GGD doorbetaald? :+ Ik heb anders geen enkel idee..
ja voor 16 euro per uur
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 22:50:53 #78
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206740895
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja voor 16 euro per uur
17 euro toch?

Maar ik blijf het gek vinden, zoveel tekorten bij een krimpende economie en stijgende loonkosten voor ondernemers. Ergens wringt het hele verhaal wel een beetje.
Lach met een schone bips
  zaterdag 19 november 2022 @ 22:51:28 #79
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206740899
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
17 euro toch?

Maar ik blijf het gek vinden, zoveel tekorten bij een krimpende economie en stijgende loonkosten voor ondernemers. Ergens wringt het hele verhaal wel een beetje.
ergens klopt er iets niet he
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 22:53:42 #80
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206740915
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
ergens klopt er iets niet he
Jup, maar ja beter niet over nadenken want dan gaan ze je gekke namen noemen :+ Gewoon maar lekker meegaan met alles, dat is beter. Niet over nadenken.
Lach met een schone bips
  zaterdag 19 november 2022 @ 22:54:15 #81
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206740922
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jup, maar ja beter niet over nadenken want dan gaan ze je gekke namen noemen :+ Gewoon maar lekker meegaan met alles, dat is beter. Niet over nadenken.
zeker niet je eigen hersenen gebruiken ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 19 november 2022 @ 22:55:57 #82
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206740950
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
er zijn nog nooit zoveel bedrijven failliet gegaan als nu
omdat alle steun die ze kregen terugbetaald moest worden
Het hele covid verhaal was en is onmenselijk en Neuremberg 2 waardig. De zelfmoorden , mensen onthouden van zorg terwijl ze wel betalen. het demoniseren van groepen mensen , het uitsluiten van mensen in de samenleving , mensen tegen elkaar ophitsen. Mensen die eenzaam moesten sterven , het muilkorven , huisarrest , censuur , leugens en misleiding. Het angstig maken van kinderen . De 24/7 fear porn . Het experimenteren met mensen. Al was er maar 1 bedrijf die failliet ging op de hele wereld in 2 jaar , wat krom is kan men niet recht praten en no amnesty voor misdaden tegen de menselijkheid. :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 22:56:26 #83
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206740961
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
zeker niet je eigen hersenen gebruiken ;)
Papa overheid doet dat wel voor jou :P
Lach met een schone bips
  zaterdag 19 november 2022 @ 22:57:15 #84
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206740972
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist.
En heel veel bedrijven die nooit zouden kunnen overleven, zijn ook gewoon eindeloos gefinancierd. Denk aan allerhande horeca.
Bedrijven die niet of nauwelijks belangrijk voor onze economie zijn.
welke bedrijven zijn niet of nauwelijks belangrijk voor de economie
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 19 november 2022 @ 23:00:55 #85
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206741027
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar waar zijn dan alle mensen gebleven die geen werk meer hebben gezien alle tekorten op de arbeidsmarkt?
Goede vraag , misschien meegenomen door aliens :o
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206741042
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
welke bedrijven zijn niet of nauwelijks belangrijk voor de economie
Ik zou zeggen bedrijven met veel 0 uren contracten. Waar er toch al veel van waren. Waar je niet perse hoog geschoold voor hoeft te zijn, en die snel weer opkomen.
Voor onze economie zijn die minder van invloed.
Definitely not CIA
  zaterdag 19 november 2022 @ 23:04:22 #87
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206741070
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zou zeggen bedrijven met veel 0 uren contracten. Waar er toch al veel van waren. Waar je niet perse hoog geschoold voor hoeft te zijn, en die snel weer opkomen.
Voor onze economie zijn die minder van invloed.
de halve economie draait tegenwoordig op 0 uren contracten
bedrijven als Shell KLM etc
die hadden nooit die steun moeten krijgen
dat was absurd
En de kleine ZZP-er kreeg niets!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206741108
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
de halve economie draait tegenwoordig op 0 uren contracten
bedrijven als Shell KLM etc
die hadden nooit die steun moeten krijgen
dat was absurd
En de kleine ZZP-er kreeg niets!
Build back better lukt niet echt?
Definitely not CIA
  zaterdag 19 november 2022 @ 23:07:08 #89
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206741122
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Build back better lukt niet echt?
en u bedoelt?>
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206741151
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
en u bedoelt?>
Dat de build back better niet echt goed lukt.
Definitely not CIA
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 23:10:59 #91
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206741162
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:09 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat de build back better niet echt goed lukt.
Eigenlijk wel :) Ligt goed op koers.
Lach met een schone bips
pi_206741178
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Eigenlijk wel :) Ligt goed op koers.
Hoe dan.
Leg mij uit aub. :D
Definitely not CIA
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 23:15:43 #93
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206741222
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoe dan.
Leg mij uit aub. :D
De bedoeling is dat alle kleine ondernemers kapot gaan, grootbedrijf overblijft en daarmee dus de Blackrock en Vanguard's alles in handen hebben en beslissen wat er op jouw bordje komt of kan kopen. Dat in het kort.
Lach met een schone bips
pi_206741262
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De bedoeling is dat alle kleine ondernemers kapot gaan, grootbedrijf overblijft en daarmee dus de Blackrock en Vanguard's alles in handen hebben en beslissen wat er op jouw bordje komt of kan kopen. Dat in het kort.
Maar al die horecabedrijven die wel of niet levensvatbaar waren, zijn ook ondersteund. Eindeloos lang.
Nog steeds is er extreem veel horeca. Hele centra vol.
Definitely not CIA
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 23:26:32 #95
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206741320
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar al die horecabedrijven die wel of niet levensvatbaar waren, zijn ook ondersteund. Eindeloos lang.
Nog steeds is er extreem veel horeca. Hele centra vol.
Goed toch? En nu gaan er een heleboel failliet, vooral de horeca ondernemers die niet door brouwerijen etc. ondersteund worden. Dus de kleine ondernemer is de spreekwoordelijke 'sjaak' nu.

Had dit voorkomen kunnen worden? Tuurlijk, de wereld had niet dicht gehoeven vanwege een virus als C19. En dan was alle steun ook niet nodig geweest. Dan had de wereld lekker doorgedraaid, uiteindelijk nu blijkt wel dat de mondkapjes e.d. niet of nauwelijks effect gehad hebben op de verspreiding en dan wil ik over de vaccinaties voor onder 60 die gezond zijn nog niet eens beginnen.
Lach met een schone bips
pi_206741506
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar al die horecabedrijven die wel of niet levensvatbaar waren, zijn ook ondersteund. Eindeloos lang.
Nog steeds is er extreem veel horeca. Hele centra vol.
En die moeten straks allemaal grote delen van die steun gaan terugbetalen. Zonder vriendjes in Den Haag of Davos om dealtjes mee te sluiten. Net zo lang tot ze kapot zijn. Allemaal.

En dan kan DGP ons in samenwerking met Ahold vertellen dat we steeds meer kiezen voor driemaal daags krekelbrood met haver-meelwormpasta. Voor het klimaat. Voor de dieren. Voor Greta. Voor George Floyd. Vrijwillig.
pi_206741576
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Goed toch? En nu gaan er een heleboel failliet, vooral de horeca ondernemers die niet door brouwerijen etc. ondersteund worden. Dus de kleine ondernemer is de spreekwoordelijke 'sjaak' nu.

Had dit voorkomen kunnen worden? Tuurlijk, de wereld had niet dicht gehoeven vanwege een virus als C19. En dan was alle steun ook niet nodig geweest. Dan had de wereld lekker doorgedraaid, uiteindelijk nu blijkt wel dat de mondkapjes e.d. niet of nauwelijks effect gehad hebben op de verspreiding en dan wil ik over de vaccinaties voor onder 60 die gezond zijn nog niet eens beginnen.
Maar waarom is er dan überhaupt zoveel steun naar de horeca gegaan?
(Ik vind dat juist een conspiracy)
Definitely not CIA
  zaterdag 19 november 2022 @ 23:54:54 #98
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206741583
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar waarom is er dan überhaupt zoveel steun naar de horeca gegaan?
wat heb je tegen Horeca?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206741611
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar waarom is er dan überhaupt zoveel steun naar de horeca gegaan?
Omdat je zonder geldexplosie natuurlijk geen valuta op kunt blazen.

Anders kun je het plebs niet richting een CBDC masseren.
pi_206741621
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat heb je tegen Horeca?
Niets nieuws
Maar er ging wel heel veel steun naar de horeca. Bedrijven met 0 uren contracten.
Waarom? Zijn ze essentieel voor onze economie?
Definitely not CIA
  zondag 20 november 2022 @ 00:00:12 #101
451005 Grems
Clown World
pi_206741644
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Niets nieuws
Maar er ging wel heel veel steun naar de horeca. Bedrijven met 0 uren contracten.
Waarom? Zijn ze essentieel voor onze economie?
Wat wil je graag invoeren? QR maatschappij.

Waar gaan mensen graag naartoe? Dat gooi je op slot tot ze smeken om open te mogen, op welke manier dan ook.

Gefeliciteerd, de QR maatschappij is een feit.
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 00:04:16 #102
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206741690
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar waarom is er dan überhaupt zoveel steun naar de horeca gegaan?
Dat heb ik hiervoor toch ook al uit proberen te leggen? Maak de kleintjes kapot en hou het grootkapitaal over. Die steun is een wassen neus voor de bühne. Dat kan ieder mens toch bedenken dat een onafhankelijk ondernemer dat nooit of te nimmer kan gaan terugbetalen na zo'n lange sluiting en doorbetaling van loon van personeel?

Het staat leuk vanuit de overheid ja, die steun. Al was die nooit nodig geweest als men rationeel met het gevaar van C19 was omgegaan. Maar C19 lijkt gewoon meer een instrument geweest te zijn.

En nu maken de hoge energieprijzen het nog makkelijker om de boel de nek om te draaien :)
Lach met een schone bips
  zondag 20 november 2022 @ 00:45:26 #103
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206742042
twitter


hoe zit dit eigenlijk precies in elkaar?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 20 november 2022 @ 01:32:15 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206742212
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2022 00:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

hoe zit dit eigenlijk precies in elkaar?
dewatte
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206742427
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar waar zijn dan alle mensen gebleven die geen werk meer hebben gezien alle tekorten op de arbeidsmarkt?
Die zijn bij (nieuwe) bedrijven gaan werken. Vanwege de steunmaatregelen zijn er bijna geen faillissementen geweest. Er is dus steeds meer mogelijke arbeid bijgekomen.
pi_206742429
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Niets nieuws
Maar er ging wel heel veel steun naar de horeca. Bedrijven met 0 uren contracten.
Waarom? Zijn ze essentieel voor onze economie?
Ik vind dat 'alle' bedrijven essentieel zijn. Ook voor onze economie. Bedrijven zijn gesteund, omdat ze buiten hun macht om niet meer hun dienst konden leveren. Op zich logisch.
  zondag 20 november 2022 @ 13:44:35 #107
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206745517
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 01:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]
dewatte
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206749548
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ik vraag me trouwens af of dit haar "evil queen" reactie is op het boe roepen van prinsjesdag. Nu gaat ze het volk laten lijden! Zij die nog steeds niet fatsoenlijk Nederlands spreekt.
  zondag 20 november 2022 @ 17:59:32 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206751180
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
[ twitter ]
tx schat
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 20 november 2022 @ 19:21:21 #110
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206752620
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 17:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]
tx schat
np maan :*
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 20 november 2022 @ 19:24:43 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206752667
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
np maan :*
:* :s) :*
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206755934
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
[ twitter ]
maxima is een enge WEFheks :r

Zij denkt vast dat zij niet in de digi gevangenis hoeft. waarom zou ze de CBDC promoten?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 21 november 2022 @ 00:47:19 #113
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206756085
twitter

Gaan we deze kijken ?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206756202
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2022 00:47 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Gaan we deze kijken ?
Ik niet, misschien ook wel, leuke teaser
pi_206760568
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2022 00:47 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Gaan we deze kijken ?
Ik vast wel. Ook benieuwd naar deze:

twitter


[ Bericht 17% gewijzigd door yinxs op 21-11-2022 14:22:13 (Nieuwere link) ]
  maandag 21 november 2022 @ 14:25:19 #116
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206760784
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:12 schreef yinxs het volgende:

[..]
Ik vast wel. Ook benieuwd naar deze:

[ twitter ]
_O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206764696
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:12 schreef yinxs het volgende:

[..]
Ik vast wel. Ook benieuwd naar deze:

[ twitter ]
Die lijkt me interessant. ga ik kijken :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206767097
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar al die horecabedrijven die wel of niet levensvatbaar waren, zijn ook ondersteund. Eindeloos lang.
Nog steeds is er extreem veel horeca. Hele centra vol.
Die worden gebruikt voor het starten van de volgende pandemie!
pi_206770964
twitter
pi_206772164
quote:
Wat is het verschil met bv je rekening dat ook compleet "digitaal" is?

Wat is het argument om het bij een papieren paspoort te houden? Je digi-d is al een digitale verificatie om je online te identificeren als een persoon bv. Deze oplossing maakt het makkelijker om bepaalde zaken te regelen en hoort bij digitalisering in deze wereld.

Het is vooruitgang.
  dinsdag 22 november 2022 @ 09:37:37 #122
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206772438
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 09:05 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wat is het verschil met bv je rekening dat ook compleet "digitaal" is?

Wat is het argument om het bij een papieren paspoort te houden? Je digi-d is al een digitale verificatie om je online te identificeren als een persoon bv. Deze oplossing maakt het makkelijker om bepaalde zaken te regelen en hoort bij digitalisering in deze wereld.

Het is vooruitgang.
Inderdaad, zo wordt het gebracht, het is makkelijker en veiliger. Dan ook geen cash meer en de controlestaat is een feit. Degene aan de knoppen heeft dan 100% controle over jou. Wat je doet en wat je eet, bv wanneer een vleestax wordt ingevoerd kun je maar zoveel kopen als een ander bepaald. Of je vakanties, ook beperkt ivm co2 tax. Etc, etc. Kun je zien als vooruitgang maar zo zie ik dat dus niet.

Ik betaal bv alles cash, haal 600 euro van mn rekening aan het begin van de maand en daar betaal ik alles van. Omdat ik wil dat muntgeld blijft bestaan en ik niet wil dat mijn hele leven wordt gemonitord. En ik mijn dochter bv af en toe wat wil toestoppen.

Ik vind het juist een vetontrustende ontwikkeling en beperking in vrijheid ipv handige vooruitgang. Maar ik ben van de oude stempel en vrees dat het niet tegen te houden is, de jeugd van straks weet niet beter en heeft onze vrijheid dan nooit gekend.
To BG or not to BG!
pi_206772602
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 09:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Inderdaad, zo wordt het gebracht, het is makkelijker en veiliger. Dan ook geen cash meer en de controlestaat is een feit. Degene aan de knoppen heeft dan 100% controle over jou. Wat je doet en wat je eet, bv wanneer een vleestax wordt ingevoerd kun je maar zoveel kopen als een ander bepaald. Of je vakanties, ook beperkt ivm co2 tax. Etc, etc. Kun je zien als vooruitgang maar zo zie ik dat dus niet.

Ik betaal bv alles cash, haal 600 euro van mn rekening aan het begin van de maand en daar betaal ik alles van. Omdat ik wil dat muntgeld blijft bestaan en ik niet wil dat mijn hele leven wordt gemonitord. En ik mijn dochter bv af en toe wat wil toestoppen.

Ik vind het juist een vetontrustende ontwikkeling en beperking in vrijheid ipv handige vooruitgang. Maar ik ben van de oude stempel en vrees dat het niet tegen te houden is, de jeugd van straks weet niet beter en heeft onze vrijheid dan nooit gekend.
Hoezo kom je tot die conclusie? Is de vrijheid nu beperkt? Je doet alsof we naar een situatie a la Noord Korea gaan, terwijl daar 0,0 aanleiding toe is. Je leeft hier in absolute vrijheid.

Waar is er een beperking in vakanties of in wat we eten? Waar komt dat vandaan dat dat beperkt wordt, waar in de westerse wereld is hier een direct voorbeeld van?
  dinsdag 22 november 2022 @ 10:41:16 #124
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206773117
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 09:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Hoezo kom je tot die conclusie? Is de vrijheid nu beperkt? Je doet alsof we naar een situatie a la Noord Korea gaan, terwijl daar 0,0 aanleiding toe is. Je leeft hier in absolute vrijheid.

Waar is er een beperking in vakanties of in wat we eten? Waar komt dat vandaan dat dat beperkt wordt, waar in de westerse wereld is hier een direct voorbeeld van?
Je vrijheid is nu al meer beperkt dan 40 jaar geleden. Maar ik heb het gevoel dat er die kant op wordt gestuurd of dat het automatisch gaat omdat de techniek er nu eenmaal is.

- overgaan op digitaal geld en contanten afschaffen wordt al jaren over gesproken.

- minder vlees eten is een hot item om de klimaatdoelen te kunnen halen en met digitaal geld kan dat geforceerd worden.

- de toename van cameras overal is ook opvallend te noemen.

Maar dit is gewoon iets wat ik al jaren denk, dat we door de technologie onze vrijheid en privacy zoals we die kennen gaan verliezen. Of het een kopie van China wordt is de vraag, het zal wat anders worden opgezet maar de controle uiteindelijk is gelijk. Het is nog lang niet zover maar het gaat ook stapje voor stapje gebeuren. Cash weg, digitale EU wallet, alle computers en camera's koppelen en AI erop, etc.

Omdat ik dit denk ben ik ook een bnw'er.
To BG or not to BG!
pi_206774407
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 10:41 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Je vrijheid is nu al meer beperkt dan 40 jaar geleden. Maar ik heb het gevoel dat er die kant op wordt gestuurd of dat het automatisch gaat omdat de techniek er nu eenmaal is.
Geef eens een voorbeeld van iets dat 40 jaar terug kon, maar nu is verboden?
  dinsdag 22 november 2022 @ 12:47:14 #126
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206775135
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:06 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Geef eens een voorbeeld van iets dat 40 jaar terug kon, maar nu is verboden?
Verboden is een groot wooord maar bijvoorbeeld de sexuele vrijheid op tv, geen blote tieten meer te zien. Voelt als een achteruitgang. Komt uit Amerika over waar geweld meer geaccepteerd is dan een zichtbare tepel. Erg jammer dit.

Laatst gezeur gehad toen ik het per ongeluk over een neger had, 'mag' niet meer.

Overal mogen roken, dat mag bijna nergens meer, mijn 'meester' rookte vroeger gewoon in de klas.

Die meester kneep je ook vrij hard in je kin als je 'stout' was geweest trouwens en ouders vonden dat heel normaal.

Die absolute vrijheid waar jij het over had heb ik in de jaren 70 en 80 nog beleefd maar het lijkt nu steeds beetje de andere kant op te gaan. Misschien terrecht hoor daar niet van, sommige mensen kunnen gewoon geen maat houden en moet je tegen zichzelf in bescherming nemen, maar in mijn leven lever ik tot nu steeds klein beetje vrijheid in en komen er steeds meer regeltjes, die meest ook geld kosten, bij.
To BG or not to BG!
pi_206775475
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:47 schreef oppiedoppie het volgende:

Overal mogen roken, dat mag bijna nergens meer, mijn 'meester' rookte vroeger gewoon in de klas.
Je weet dat roken extreem slecht voor de gezondheid is? Dat dat verboden is op veel plaatsen is 100% terecht.

quote:
Die meester kneep je ook vrij hard in je kin als je 'stout' was geweest trouwens en ouders vonden dat heel normaal.
Dat het toen "normaal" was, betekent niet dat het nu normaal is in de huidige maatschappij. Zo werken moderne civilisaties, die evolueren gedurende de tijd. Dit heeft niks met vrijheid te maken, maar met normen en waarden die gewoon veranderen. Dit wordt nu ook gezien als mishandeling.
  dinsdag 22 november 2022 @ 13:13:58 #128
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206775687
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Je weet dat roken extreem slecht voor de gezondheid is? Dat dat verboden is op veel plaatsen is 100% terecht.
[..]
Dat het toen "normaal" was, betekent niet dat het nu normaal is in de huidige maatschappij. Zo werken moderne civilisaties, die evolueren gedurende de tijd. Dit heeft niks met vrijheid te maken, maar met normen en waarden die gewoon veranderen. Dit wordt nu ook gezien als mishandeling.
Tuurlijk, dat snap ik ook wel maar toch voelt het alsof er steeds meer regeltijes en verboden bij komen dus geen 'ultieme vrijheid' meer. En straks is het beter om geen cash geld meer te hebben, voorkomt witwaspraktijken etc. En mag je je straks bij werkelijk alles wat je doet legitimeren.
To BG or not to BG!
  dinsdag 22 november 2022 @ 14:50:23 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206776893
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Verboden is een groot wooord maar bijvoorbeeld de sexuele vrijheid op tv, geen blote tieten meer te zien. Voelt als een achteruitgang. Komt uit Amerika over waar geweld meer geaccepteerd is dan een zichtbare tepel. Erg jammer dit.

Laatst gezeur gehad toen ik het per ongeluk over een neger had, 'mag' niet meer.

Overal mogen roken, dat mag bijna nergens meer, mijn 'meester' rookte vroeger gewoon in de klas.

Die meester kneep je ook vrij hard in je kin als je 'stout' was geweest trouwens en ouders vonden dat heel normaal.

Die absolute vrijheid waar jij het over had heb ik in de jaren 70 en 80 nog beleefd maar het lijkt nu steeds beetje de andere kant op te gaan. Misschien terrecht hoor daar niet van, sommige mensen kunnen gewoon geen maat houden en moet je tegen zichzelf in bescherming nemen, maar in mijn leven lever ik tot nu steeds klein beetje vrijheid in en komen er steeds meer regeltjes, die meest ook geld kosten, bij.
Ik voel me weer jong :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 november 2022 @ 14:51:29 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206776908
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:13 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Tuurlijk, dat snap ik ook wel maar toch voelt het alsof er steeds meer regeltijes en verboden bij komen dus geen 'ultieme vrijheid' meer. En straks is het beter om geen cash geld meer te hebben, voorkomt witwaspraktijken etc. En mag je je straks bij werkelijk alles wat je doet legitimeren.
Enige keer dat ik me heb moeten legitimeren was toen ik de grens over ging en of ik vergunning had voor vissen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 november 2022 @ 15:20:47 #131
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206777215
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 14:51 schreef theguyver het volgende:

[..]
Enige keer dat ik me heb moeten legitimeren was toen ik de grens over ging en of ik vergunning had voor vissen.
'Straks' betekent niet dat dat nu al zo is maar de beweging er naartoe is volgens mij al gaande, stapje voor stapje, straks een Europese 'wallet'.
To BG or not to BG!
pi_206779837
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Verboden is een groot wooord maar bijvoorbeeld de sexuele vrijheid op tv, geen blote tieten meer te zien. Voelt als een achteruitgang. Komt uit Amerika over waar geweld meer geaccepteerd is dan een zichtbare tepel. Erg jammer dit.

Laatst gezeur gehad toen ik het per ongeluk over een neger had, 'mag' niet meer.

Overal mogen roken, dat mag bijna nergens meer, mijn 'meester' rookte vroeger gewoon in de klas.

Die meester kneep je ook vrij hard in je kin als je 'stout' was geweest trouwens en ouders vonden dat heel normaal.

Die absolute vrijheid waar jij het over had heb ik in de jaren 70 en 80 nog beleefd maar het lijkt nu steeds beetje de andere kant op te gaan. Misschien terrecht hoor daar niet van, sommige mensen kunnen gewoon geen maat houden en moet je tegen zichzelf in bescherming nemen, maar in mijn leven lever ik tot nu steeds klein beetje vrijheid in en komen er steeds meer regeltjes, die meest ook geld kosten, bij.
Vroeger moest ik als ik naar het buitenland ging overal mijn passport laten zien.
Vroeger kreeg je inderdaad als mee roker ook de schadelijke effecten van Roken.
Vroeger had men ook geen bezwaar om te drinken tijdens de zwangerschap.
Vroeger mocht je ook niet met link schrijven.
Vroeger kreeg je ook van de leraar er met een liniaal of plak van langs als je iets verkeerd deed.
pi_206780490
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Verboden is een groot wooord maar bijvoorbeeld de sexuele vrijheid op tv, geen blote tieten meer te zien. Voelt als een achteruitgang. Komt uit Amerika over waar geweld meer geaccepteerd is dan een zichtbare tepel. Erg jammer dit.

Laatst gezeur gehad toen ik het per ongeluk over een neger had, 'mag' niet meer.

Overal mogen roken, dat mag bijna nergens meer, mijn 'meester' rookte vroeger gewoon in de klas.

Die meester kneep je ook vrij hard in je kin als je 'stout' was geweest trouwens en ouders vonden dat heel normaal.

Die absolute vrijheid waar jij het over had heb ik in de jaren 70 en 80 nog beleefd maar het lijkt nu steeds beetje de andere kant op te gaan. Misschien terrecht hoor daar niet van, sommige mensen kunnen gewoon geen maat houden en moet je tegen zichzelf in bescherming nemen, maar in mijn leven lever ik tot nu steeds klein beetje vrijheid in en komen er steeds meer regeltjes, die meest ook geld kosten, bij.
Er zijn dus eigenlijk heel veel vrijheden bijgekomen en de mensen die graag anderen onderdrukken hebben het moeilijker gekregen.
  dinsdag 22 november 2022 @ 20:02:46 #134
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206781298
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 18:51 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Vroeger moest ik als ik naar het buitenland ging overal mijn passport laten zien.
Vroeger kreeg je inderdaad als mee roker ook de schadelijke effecten van Roken.
Vroeger had men ook geen bezwaar om te drinken tijdens de zwangerschap.
Vroeger mocht je ook niet met link schrijven.
Vroeger kreeg je ook van de leraar er met een liniaal of plak van langs als je iets verkeerd deed.
Het gaat er niet om of het logisch is of niet maar om de opgelegde beperkingen, vrijheden die minder worden. Ik wist in de jaren 80 al dat roken slecht was maar het mensen verbieden vind ik te ver gaan ik zou graag meer eigen verantwoordelijkheid zien. Bij mij in huis is nooit gerookt nadat mijn dochter is geboren, tanties boos daarom maar in mijn huis bepaal ik dat zelf. Moeten ze wel goede voorlichting geven want de 'sigarettenlobby' heeft 40 jaar te lang zijn werk te goed gedaan, schandalig vind ik dat.
To BG or not to BG!
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 20:38:56 #135
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206782166
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:06 schreef Duiveltja het volgende:
Geef eens een voorbeeld van iets dat 40 jaar terug kon, maar nu is verboden?
Fatsoenlijk vuurwerk :@

(al koop ik het zelf niet, kijk wel graag)
Lach met een schone bips
  dinsdag 22 november 2022 @ 20:57:59 #136
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206782409
twitter


Avondje horror?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 21:00:41 #137
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206782428
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Avondje horror?
Is het echt de moeite waard? Ben wel benieuwd maar gezien veel filmpjes van Stew ben ik beetje bang uur van mijn leven te verspillen eerlijk gezegd :) Hij is zo schreeuwerig, net de zoon van Alex J. Kan ik slecht tegen haha.
Lach met een schone bips
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:01:33 #138
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206782441
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Is het echt de moeite waard? Ben wel benieuwd maar gezien veel filmpjes van Stew ben ik beetje bang uur van mijn leven te verspillen eerlijk gezegd :) Hij is zo schreeuwerig, net de zoon van Alex J. Kan ik slecht tegen haha.
ik heb hem nog niet gekeken
moet ook even een momentje gaan zoeken hiervoor
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 21:02:20 #139
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206782446
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb hem nog niet gekeken
moet ook even een momentje gaan zoeken hiervoor
Ik hoor het wel ^O^
Lach met een schone bips
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:14:37 #140
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206782618
twitter


14 jaar oud -O-
het zal verdomme je kind wezen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:24:12 #141
451005 Grems
Clown World
pi_206782802
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

14 jaar oud -O-
het zal verdomme je kind wezen
Waarschijnlijk kwestie van vrij overmatig tuinieren, wellicht in combinatie met het inhaleren van enig fijnstof.
pi_206782847
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 09:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Inderdaad, zo wordt het gebracht, het is makkelijker en veiliger. Dan ook geen cash meer en de controlestaat is een feit. Degene aan de knoppen heeft dan 100% controle over jou. Wat je doet en wat je eet, bv wanneer een vleestax wordt ingevoerd kun je maar zoveel kopen als een ander bepaald. Of je vakanties, ook beperkt ivm co2 tax. Etc, etc. Kun je zien als vooruitgang maar zo zie ik dat dus niet.

Ik betaal bv alles cash, haal 600 euro van mn rekening aan het begin van de maand en daar betaal ik alles van. Omdat ik wil dat muntgeld blijft bestaan en ik niet wil dat mijn hele leven wordt gemonitord. En ik mijn dochter bv af en toe wat wil toestoppen.

Ik vind het juist een vetontrustende ontwikkeling en beperking in vrijheid ipv handige vooruitgang. Maar ik ben van de oude stempel en vrees dat het niet tegen te houden is, de jeugd van straks weet niet beter en heeft onze vrijheid dan nooit gekend.
Ze gaan morgen over de cbdc debatteren in de 2e kamer, maar volgens mij ligt uitslag al vast: het word door onze strot gedrukt
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 21:30:40 #143
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206782906
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:27 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ze gaan morgen over de cbdc debatteren in de 2e kamer, maar volgens mij ligt uitslag al vast: het word door onze strot gedrukt
Nou ja, een debat zegt ook niks meer natuurlijk. De coalitie heeft een meerderheid en we hebben al gezien dat het debat dan niks uitmaakt. Maar dat is natuurlijk bij de totstandkoming van het coalitie akkoord al lang besproken. Zaken die doorgedrukt "moeten en zullen worden". Debat voor de bühne.
Lach met een schone bips
pi_206782936
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 10:41 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Je vrijheid is nu al meer beperkt dan 40 jaar geleden. Maar ik heb het gevoel dat er die kant op wordt gestuurd of dat het automatisch gaat omdat de techniek er nu eenmaal is.

- overgaan op digitaal geld en contanten afschaffen wordt al jaren over gesproken.

- minder vlees eten is een hot item om de klimaatdoelen te kunnen halen en met digitaal geld kan dat geforceerd worden.

- de toename van cameras overal is ook opvallend te noemen.

Maar dit is gewoon iets wat ik al jaren denk, dat we door de technologie onze vrijheid en privacy zoals we die kennen gaan verliezen. Of het een kopie van China wordt is de vraag, het zal wat anders worden opgezet maar de controle uiteindelijk is gelijk. Het is nog lang niet zover maar het gaat ook stapje voor stapje gebeuren. Cash weg, digitale EU wallet, alle computers en camera's koppelen en AI erop, etc.

Omdat ik dit denk ben ik ook een bnw'er.
Ik denk er net zo over. zal proberen om zo veel mogelijk cash te doen. Want ik wil niet in het beast systeem gerommeld worden. daar zijn we hard naar op weg: China 2.0
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:53:34 #145
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206783242
Heb net de documentaire 'state of control' gezien. Aanrader.

Die CBDC gaat gewoon ingevoerd worden omdat Europa dat wil en wij daar niet zoveel in te zeggen hebben.

Covid is een goede test geweest, ze weten nu dat de meeste mensen er makkelijk in mee gaan.
To BG or not to BG!
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 21:58:17 #146
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206783317
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:53 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb net de documentaire 'state of control' gezien. Aanrader.

Die CBDC gaat gewoon ingevoerd worden omdat Europa dat wil en wij daar niet zoveel in te zeggen hebben.

Covid is een goede test geweest, ze weten nu dat de meeste mensen er makkelijk in mee gaan.
Het is wel makkelijk he? Geen prikje niet naar restaurant, het dansen met Janssen gebeuren. Kijk eens hoe ze in de rij staan? Hadden ze die prik gewild, dan hadden ze die wel eerder genomen... Maar neem je een beetje bewegingsvrijheid af dan is het wel heel makkelijk.

CBDC incoming, kijken hoeveel hier weer aan mee gaan doen :) Zal de mais voor de popcorn vast inslaan :)
Lach met een schone bips
pi_206783988
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:53 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb net de documentaire 'state of control' gezien. Aanrader.

Die CBDC gaat gewoon ingevoerd worden omdat Europa dat wil en wij daar niet zoveel in te zeggen hebben.

Covid is een goede test geweest, ze weten nu dat de meeste mensen er makkelijk in mee gaan.
Die hele EU heeft dat al een BNW topic eigenlijk?
Wat een verschrikkelijke club is het zeg, bestaat al 20 jaar en is met de dag alleen maar minder democratisch geworden. Met kers op de taart de Brexit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 22:45:54 #148
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206784039
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 22:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die hele EU heeft dat al een BNW topic eigenlijk?
Wat een verschrikkelijke club is het zeg, bestaat al 20 jaar en is met de dag alleen maar minder democratisch geworden. Met kers op de taart de Brexit.
Het was bedoeld als handelsblok |:(

Gaat goed of niet? Open er lekker een topic over :D Die gaat stormlopen *O*
Lach met een schone bips
pi_206784136
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het was bedoeld als handelsblok |:(

Gaat goed of niet? Open er lekker een topic over :D Die gaat stormlopen *O*
Men denkt dat BNW vol zit met vreemde theorieën enzo maar de realiteit heeft hem de laatste 2,5 jaar een beetje ingehaald....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 22:55:42 #150
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206784158
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 22:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Men denkt dat BNW vol zit met vreemde theorieën enzo maar de realiteit heeft hem de laatste 2,5 jaar een beetje ingehaald....
Daarom zijn veel topics en posts hier ook meer NWS uit de toekomst :)
Lach met een schone bips
pi_206784545
hard maar waar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206784574
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

14 jaar oud -O-
het zal verdomme je kind wezen
Dat is zeker zo, ieder leven is er 1 te veel.
Maar ik lees ook nergens enig bewijs dat dit door het vaccin komt.
pi_206784580
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Verboden is een groot wooord maar bijvoorbeeld de sexuele vrijheid op tv, geen blote tieten meer te zien. Voelt als een achteruitgang. Komt uit Amerika over waar geweld meer geaccepteerd is dan een zichtbare tepel. Erg jammer dit.

Overal mogen roken, dat mag bijna nergens meer, mijn 'meester' rookte vroeger gewoon in de klas.
Die van mij ook, we wisten niet beter
Ik was 12 en we reden met z'n 4en naar Spanje met de auto. Mijn zus en ik achterin, en mij pa en ma voorin, de hele tijd rokend, zware shag en sigaretten. Geen raampje open ofzo. Zit je dan, kan me niet herinneren dat het me irriteerde.

Toch denk ik dat roken je beschermd tegen het een en ander. Dat denk ik al heeeel lang
Als je goed nadenkt weet je het ook
  Vis een optie? woensdag 23 november 2022 @ 00:53:13 #154
70532 loveli
N
pi_206784644
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

14 jaar oud -O-
het zal verdomme je kind wezen
quote:
The inquest requires "considerable investigation into the vaccine, the effects of the vaccine and also the effects of the vaccine on Master McGinty," the Coroner said.

As a result, the case could take "months or possibly years to conclude its findings," Mr O’Connor said.

Ms Kilroy made an application on behalf of the family for legal aid.

“We would perceive there to be a concern for public health and safety and potential for recurrence in two circumstances,” Ms Kilroy told the court.

“The deceased’s death occurred on September 13, 2021.
https://www.mirror.co.uk/(...)three-weeks-28552475

September 2021, ruim een jaar geleden.
crap in = crap out
pi_206785151
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 00:23 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Die van mij ook, we wisten niet beter
Ik was 12 en we reden met z'n 4en naar Spanje met de auto. Mijn zus en ik achterin, en mij pa en ma voorin, de hele tijd rokend, zware shag en sigaretten. Geen raampje open ofzo. Zit je dan, kan me niet herinneren dat het me irriteerde.

Toch denk ik dat roken je beschermd tegen het een en ander. Dat denk ik al heeeel lang
Als je goed nadenkt weet je het ook
Ja vooral tegen een lang en gezond leven.
  woensdag 23 november 2022 @ 08:42:44 #156
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206785567
twitter

Een heel draadje
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 november 2022 @ 08:43:29 #157
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206785569
twitter


Zelfs omzigt wordt wakker
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 november 2022 @ 08:43:30 #158
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206785570
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 00:20 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Dat is zeker zo, ieder leven is er 1 te veel.
Maar ik lees ook nergens enig bewijs dat dit door het vaccin komt.
'Ieder leven is er een teveel'? 😆
To BG or not to BG!
pi_206786323
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Fatsoenlijk vuurwerk

(al koop ik het zelf niet, kijk wel graag)
100% terecht dat het is afgeschaft. Het is enorm vervuilend en levert al jaren slachtoffers op.
  woensdag 23 november 2022 @ 10:33:25 #160
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206786705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
100% terecht dat het is afgeschaft. Het is enorm vervuilend en levert al jaren slachtoffers op.
laten we dan meteen de auto's afschaffen
en de fietsen
en de keukentrapjes

wacht we pakken in iedereen in bubbeltjesplastic en men mag alleen naar buiten met toestemming van de regering
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 november 2022 @ 10:41:43 #161
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206786798
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206787698
_O-
pi_206787803
quote:
99s.gif Op woensdag 23 november 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
laten we dan meteen de auto's afschaffen
en de fietsen
en de keukentrapjes

wacht we pakken in iedereen in bubbeltjesplastic en men mag alleen naar buiten met toestemming van de regering
Dit is natuurlijk een discussie "techniek" die whataboutism heet. Het slaat nergens op en is ook in deze context totale onzin. "Want als vuurwerk verboden wordt dan wordt dit vast ook verboden op termijn", dat is een onlogische redenatie want in de recente geschiedenis is er werkelijkwaar niks wat absoluut verboden is waar de totale maatschappij momenteel enorme last van ondervindt. Als dat wel zo is hoor ik graag welke maatregel.

Vuurwerk is overigens schadelijk en dient geen nut zoals bv een auto dat doet. En in 2030 moeten alle nieuw verkochte autos elektrische zijn. En ze worden in toenemende mate veilig.

Zouden we dat op vuurwerk plotten, laten we dan alleen sterretjes toelaten. Dat is relatief veilig en mensen hebben hun "vuurwerk".
  woensdag 23 november 2022 @ 12:04:05 #164
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206787901
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk een discussie "techniek" die whataboutism heet. Het slaat nergens op en is ook in deze context totale onzin. "Want als vuurwerk verboden wordt dan wordt dit vast ook verboden op termijn", dat is een onlogische redenatie want in de recente geschiedenis is er werkelijkwaar niks wat absoluut verboden is waar de totale maatschappij momenteel enorme last van ondervindt. Als dat wel zo is hoor ik graag welke maatregel.

Vuurwerk is overigens schadelijk en dient geen nut zoals bv een auto dat doet. En in 2030 moeten alle nieuw verkochte autos elektrische zijn. En ze worden in toenemende mate veilig.

Zouden we dat op vuurwerk plotten, laten we dan alleen sterretjes toelaten. Dat is relatief veilig en mensen hebben hun "vuurwerk".
Electrisch veilig
jeehhh onder welke steen leef je
al die vervuiling die vrijkomt bij het maken van de auto tellen we maar niet mee
en al die kindjes die in de mijnen de grondstofffen moeten delven voor de accu
gewoon handen voor je ogen en je ziet het niet

en waar denk je dat na een x aantal jaar de accu en de rest van de auto heen moet?
op sloop gaan ze er niet blij mee zijn

laten we ook vooral niet hopen dat de auto in de fik vliegt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206787947
twitter
  woensdag 23 november 2022 @ 12:07:12 #166
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206787950
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk een discussie "techniek" die whataboutism heet. Het slaat nergens op en is ook in deze context totale onzin. "Want als vuurwerk verboden wordt dan wordt dit vast ook verboden op termijn", dat is een onlogische redenatie want in de recente geschiedenis is er werkelijkwaar niks wat absoluut verboden is waar de totale maatschappij momenteel enorme last van ondervindt. Als dat wel zo is hoor ik graag welke maatregel.

Vuurwerk is overigens schadelijk en dient geen nut zoals bv een auto dat doet. En in 2030 moeten alle nieuw verkochte autos elektrische zijn. En ze worden in toenemende mate veilig.

Zouden we dat op vuurwerk plotten, laten we dan alleen sterretjes toelaten. Dat is relatief veilig en mensen hebben hun "vuurwerk".
"Want als vuurwerk verboden wordt dan wordt dit vast ook verboden op termijn", is denk ik niet de juiste redenatie die jij bedenkt maar eerder ''Als vuurwerk verboden wordt zou dit dan ook eigenlijk verboden moeten worden''.

Iets andere redenatie of conclusie dus. ;)
To BG or not to BG!
  woensdag 23 november 2022 @ 12:54:05 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206788680
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 15:20 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
'Straks' betekent niet dat dat nu al zo is maar de beweging er naartoe is volgens mij al gaande, stapje voor stapje, straks een Europese 'wallet'.
We hebben al een Europese wallet..
Euro!
Straks hoor ik hier wel vaker al sinds 2008
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 23 november 2022 @ 12:54:59 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206788688
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:07 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
"Want als vuurwerk verboden wordt dan wordt dit vast ook verboden op termijn", is denk ik niet de juiste redenatie die jij bedenkt maar eerder ''Als vuurwerk verboden wordt zou dit dan ook eigenlijk verboden moeten worden''.

Iets andere redenatie of conclusie dus. ;)
Geen probleem als vuurwerk verboden word, tenminste in veel steden hebben ze shows dat vind ik veel beter.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 23 november 2022 @ 13:31:23 #169
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206789191
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
We hebben al een Europese wallet..
Euro!
Straks hoor ik hier wel vaker al sinds 2008
Die 5G is er ook een onderdeel van. Is nl veel data wat aan elkaar geknupt moet worden.

Zoals Arno Wellens verteld in de docu 'state of control' is het dan veel eenvoudiger om iemand gegevens te hacken. Met één wachtwoord kun je dan overal bij. Je geld, je diploma's, je vaxx status, je medische gegevens, je social media etc. 'alle kippetjes achter een deurtje'.

Maar he, handig hoor zo'n app.
To BG or not to BG!
  woensdag 23 november 2022 @ 13:44:07 #170
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206789303
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206792602
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2022 00:47 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Gaan we deze kijken ?
twitter
  woensdag 23 november 2022 @ 18:01:27 #172
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206793124
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2022 00:47 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Gaan we deze kijken ?
Ja gaat zeker op mijn kijklijst :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 23 november 2022 @ 18:08:13 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206793204
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:31 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Die 5G is er ook een onderdeel van. Is nl veel data wat aan elkaar geknupt moet worden.

Zoals Arno Wellens verteld in de docu 'state of control' is het dan veel eenvoudiger om iemand gegevens te hacken. Met één wachtwoord kun je dan overal bij. Je geld, je diploma's, je vaxx status, je medische gegevens, je social media etc. 'alle kippetjes achter een deurtje'.

Maar he, handig hoor zo'n app.
Gek dat men op veel plekken meld dat je voor goeie beveiliging moet zorgen als je internet op gaat.
https://www.rijksoverheid(...)lig-gebruik-internet

5g is in principe 4g maar andere frequentie en heeft Niks met hacken te maken.

Zie het als bandbreedte van radio zender.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 24 november 2022 @ 07:09:45 #174
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206798995
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2022 00:47 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Gaan we deze kijken ?
Met Nederlandse ondertiteling https://commonsensetv.nl/died-suddenly-nederlands/

Was best indrukwekkend , gisteren was het al 1,4 miljoen keer bekeken, fijn dat zo'n documentaire niet meer gecensureerd word op twitter en we de msm niet nodig hebben om ons te verdiepen in onderwerpen die ons interesseren ^O^

Nu al 1,5 miljoen keer bekeken
twitter


[ Bericht 21% gewijzigd door Summers op 24-11-2022 07:16:38 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 24 november 2022 @ 17:42:09 #175
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206805196
twitter


Een heel lang draadje
Moet het zelf ook nog doorspitten
Succes
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 24 november 2022 @ 17:53:03 #176
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206805328
twitter


Wat een democratie 8)7 8)7 8)7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206805544
quote:
99s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:53 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Wat een democratie 8)7 8)7 8)7
Democratie is dood :'( Alle neuzen de zelfde kant op want anders......
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206806191
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 07:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Was best indrukwekkend , gisteren was het al 1,4 miljoen keer bekeken, fijn dat zo'n documentaire niet meer gecensureerd word op twitter en we de msm niet nodig hebben om ons te verdiepen in onderwerpen die ons interesseren ^O^

Nu al 1,5 miljoen keer bekeken [ twitter ]
Even relativeren. 1.4 miljoen keer is ongeveer 0,01875% van de wereldbevolking, aangenomen dat mensen het filmpje maar één keer bekijken. Dat wil ik nog niet direct indrukwekkend noemen. ;)
  donderdag 24 november 2022 @ 19:35:38 #179
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206806945
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:44 schreef RetepV het volgende:

[..]
Even relativeren. 1.4 miljoen keer is ongeveer 0,01875% van de wereldbevolking, aangenomen dat mensen het filmpje maar één keer bekijken. Dat wil ik nog niet direct indrukwekkend noemen. ;)
Dag 1 , nu is het al meer dan 5 miljoen keer bekeken . Ik zeg nog steeds indrukwekkend :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 24 november 2022 @ 20:09:39 #180
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206807548
twitter


het vervolg ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206811382
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:44 schreef RetepV het volgende:

[..]
Even relativeren. 1.4 miljoen keer is ongeveer 0,01875% van de wereldbevolking, aangenomen dat mensen het filmpje maar één keer bekijken. Dat wil ik nog niet direct indrukwekkend noemen. ;)
Alleen jammer dat er zoveel fouten in zitten.
Maar datvwas natuurlijk ook verwacht met dit soort docementares. Zitten eigenlijk altijd vol met onzin en verkeerde informatie.
pi_206811411
quote:
99s.gif Op donderdag 24 november 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

het vervolg ;)
Was inderdaad trending op Twitter. Hoeveel onzin er te lezen was, was niet normaal. Blijkbaar kunnen de meeste dit soort grotemensen informatie niet begrijpen.
  vrijdag 25 november 2022 @ 08:14:07 #183
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206811466
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 08:03 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Was inderdaad trending op Twitter. Hoeveel onzin er te lezen was, was niet normaal. Blijkbaar kunnen de meeste dit soort grotemensen informatie niet begrijpen.
Reageer je nu op het draadje of de film
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 25 november 2022 @ 09:22:07 #184
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206812006
twitter


dit is wat er mis is
er zijn mensen die zich god voelen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 25 november 2022 @ 10:27:15 #185
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206812638
quote:
99s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:42 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Een heel lang draadje
Moet het zelf ook nog doorspitten
Succes
Die topvirulogen die in het begin samenkwamen die waren zeer overtuigend met de conclusie dat het 'zeer onwaarschijnlijk' was dat het een lableak zou kunnen zijn. Bijna iedereen geloofde dat. Hier ook discussies geweest met al die mensen die 'DE' wetenschap geloofden en dat standpunt ook gingen verdedigen en de mensen die hun twijfels alsnog uitspraken voor 'wappie' uitmaakten. Toen werd ik voor het eerst echt 'wappie' genoemd.

Achja, nu is het 'voortschrijdend inzicht' en 'met de info die er toen was'. En dat is dus inderdaad het verschil tussen mensen die blindelings alles geloven en mensen die kritisch kunnen blijven.

En dat we kritisch moeten blijven en altijd de overheid moeten blijven wantrouwen en controleren is erg belangrijk om de democratie te blijven waarborgen.

Maar alleen jammer dat we alle macht hebben opgegeven toen we bij Europa zijn gegaan, wat volgens mij het merendeel van het volk toen al niet wilde, en dus al geen democratische keuze is geweest. En nu krijgen we de CBDC ook opgedrongen en hebben we daar helemaal geen keuze meer in.
To BG or not to BG!
pi_206813006
quote:
99s.gif Op donderdag 24 november 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

het vervolg ;)
Eigenlijk spreekt het voor zich.
Er is nooit klopjacht ontstaan op de zgnde intermediate host (en dat terwijl betreffende host al 30 jaar met dat virus zou rondlopen/vliegen, een natuurlijk reservoir waar je u tegen zegt), het bleef bij de paar Chinezen op een wetmarket verhaal, onderzoek geen.

Voordeel van deze leugens is dat Covid itt bv griep niet endemisch zal worden en over een paar maanden verdwijnen.
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:35:05 #187
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206823537
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:43:56 #188
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206823661
twitter


twitter


mensen moeten toch zien dat het niet klopt
wanneer worden ze eens wakker :B
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206824279
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

mensen moeten toch zien dat het niet klopt
wanneer worden ze eens wakker :B
Dit is totale bullshit. Fuck al die criminelen die meewerken aan dit beleid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 25 november 2022 @ 22:19:30 #190
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206824290
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 22:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit is totale bullshit. Fuck al die criminelen die meewerken aan dit beleid.
ik snap niet dat mensen het nu nog niet zien
werkelijk
hoe dan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206824316
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik snap niet dat mensen het nu nog niet zien
werkelijk
hoe dan
Klimaat is heilig. Men wilt geïndoctrineerd zijn of worden want het voelt goed om je in te zetten voor de planeet.

No way dat je mensen kan overtuigen van een minder ernstige portrettering dan hoe het gevoeld en vertolkt wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 22:29:22 #192
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206824421
Zo! ik ga over een uurtje offline en dan tot over iets meer dan 2 weken :)

32 graden, zon en bier........

En ontopic: Vaccins en Covid zijn kut!

(dat was mijn bijdrage voor vanavond) :)

:W
Lach met een schone bips
pi_206824841
Heb op Twitter blokjes verzameld van de volgende personen:

Sander Schimmelpeninck
Jan Rotmans
Gerrit Hiemstra

Ze zijn allemaal knettergek. Onheilsprofeten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206825546
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

dit is wat er mis is
er zijn mensen die zich god voelen
Die hebben te grote ego's maar ja, wat anders kan je van het WEF verwachten?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206825551
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik snap niet dat mensen het nu nog niet zien
werkelijk
hoe dan
Omdat ze niet verder kijken/lezen dan hun neus lang is..
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206826343
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2022 08:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
Reageer je nu op het draadje of de film
Film.
pi_206830693
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 26 november 2022 @ 23:49:51 #199
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206835998
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:36 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Film.
je reageert op een post van het draadje
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206836951
Zei Fauci niet dat je niet meer covid zou krijgen na vaccine? Of was dat alleen Biden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 november 2022 @ 10:22:16 #201
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206837307
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 09:10 schreef ludovico het volgende:
Zei Fauci niet dat je niet meer covid zou krijgen na vaccine? Of was dat alleen Biden?
Hebben ze het niet allemaal geroepen in den beginne
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 27 november 2022 @ 12:17:52 #202
485843 crew  Jippie
pi_206838403
quote:
99s.gif Op zondag 27 november 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hebben ze het niet allemaal geroepen in den beginne
Volgens mij was dat wel de veronderstelling, maar ze merkten gauw genoeg dat het anders was dan ze hadden verwacht.
pi_206839255
quote:
Het normaliseren voor het dragen van chips in je huid: zo handig en zo veilig :Y
Hij had van mij dezelfde bijbeltekst om zijn oren gekregen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 27 november 2022 @ 13:35:55 #204
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206839760
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2022 12:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Volgens mij was dat wel de veronderstelling, maar ze merkten gauw genoeg dat het anders was dan ze hadden verwacht.
'veronderstelling'?

Het werd als wetenschappelijk onderbouwd feit gebracht ipv als een veronderstelling.

Dan gebruik je een andere bewoording. Bijvoorbeeld dat het 'hoogst waarschijnlijk' is dat je geen covid meer krijgt ipv 'je krijgt gewoon geen covid meer als je je laat vaccineren', dan breng je het als een vaststaand feit.

Achteraf wordt dit dus nogal gebaggeteliseerd ipv dat het als misleiding wordt opgevat.

Voor mij is dit pure misleiding geweest waarvan ze wisten dat ze er mee weg zouden komen.

Psychologisch weten ze precies hoe ver ze kunnen gaan en wie er in meegaan. Ze weten zelfs waar de mensen precies wonen die er niet in meegaan. Best creepy allemaal. 1984 come in....
To BG or not to BG!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 27 november 2022 @ 15:27:56 #205
485843 crew  Jippie
pi_206841771
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 13:35 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
'veronderstelling'?

Het werd als wetenschappelijk onderbouwd feit gebracht ipv als een veronderstelling.

Dan gebruik je een andere bewoording. Bijvoorbeeld dat het 'hoogst waarschijnlijk' is dat je geen covid meer krijgt ipv 'je krijgt gewoon geen covid meer als je je laat vaccineren', dan breng je het als een vaststaand feit.

Achteraf wordt dit dus nogal gebaggeteliseerd ipv dat het als misleiding wordt opgevat.

Voor mij is dit pure misleiding geweest waarvan ze wisten dat ze er mee weg zouden komen.

Psychologisch weten ze precies hoe ver ze kunnen gaan en wie er in meegaan. Ze weten zelfs waar de mensen precies wonen die er niet in meegaan. Best creepy allemaal. 1984 come in....
Het is/was een nieuw virus waarvan men nog steeds niet alles weet en in alle haast zijn er vaccins gemaakt. De griepprik is ook elk jaar een gok en niet ieder medicijn werkt bij iedereen precies hetzelfde dus ik vind dat eigenlijk niet zo gek.
pi_206842036
twitter
  zondag 27 november 2022 @ 15:44:15 #207
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206842155
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2022 15:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het is/was een nieuw virus waarvan men nog steeds niet alles weet en in alle haast zijn er vaccins gemaakt. De griepprik is ook elk jaar een gok en niet ieder medicijn werkt bij iedereen precies hetzelfde dus ik vind dat eigenlijk niet zo gek.
Voor mij is het wel gek, en niet bepaald wetenschappelijk om het met stelligheid te brengen terwijl het niet zeker is.

Wetende dat het bewust zo is gebracht om een door de 'politiek' bepaald doel, maximale vaccinatiegraad, te behalen.

Net als de lockdowns politiek bepaald zijn zonder wetenschappelijke onderbouwing.

Zelfs toen er vanuit de wetenschap geluiden kwamen dat de qr toegangscode niet werkte werd dat door de politiek genegeerd omdat die een ander doel nastreefden.


Zeer verwerpelijk wat er allemaal is gebeurd.
To BG or not to BG!
pi_206843097
In China is de corona gekte nog steeds aan de gang: met de QR code houden ze mensen in de tang. Ik voel voor deze mensen. Opgesloten zitten voor een verkoudheidsvirus. Het filmpje spreekt voor zich :'(

Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 27 november 2022 @ 17:57:50 #209
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206844161
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
In China is de corona gekte nog steeds aan de gang: met de QR code houden ze mensen in de tang. Ik voel voor deze mensen. Opgesloten zitten voor een verkoudheidsvirus. Het filmpje spreekt voor zich :'(

Het was nu zomaar in het nieuws dat Chinezen in opstand komen nu.. (normaal kijk ik geen NOS nieuws, maar voetbal staat op en daar komt het automatisch tussendoor )
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206847667
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
In China is de corona gekte nog steeds aan de gang: met de QR code houden ze mensen in de tang. Ik voel voor deze mensen. Opgesloten zitten voor een verkoudheidsvirus. Het filmpje spreekt voor zich :'(

Je vergeet echter dat in China het geen verkoudheidje is. Men loopt zwaar achter met vaccinatie gebruikte hun eigen minder effectief vaccin, weinig natuurlijke immuniteit en men heeft veel ouderen.
Een recept voor veel doden, zelfs met omikron.

MERS en SARS uit 2003 waten ook corona virussen, maar heel dodelijk
pi_206850120
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 21:03 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Je vergeet echter dat in China het geen verkoudheidje is. Men loopt zwaar achter met vaccinatie gebruikte hun eigen minder effectief vaccin, weinig natuurlijke immuniteit en men heeft veel ouderen.
Een recept voor veel doden, zelfs met omikron.

MERS en SARS uit 2003 waten ook corona virussen, maar heel dodelijk
Is toch nog geen reden om de mensen zo te behandelen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 27 november 2022 @ 23:35:52 #213
451005 Grems
Clown World
pi_206850383
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
In China is de corona gekte nog steeds aan de gang: met de QR code houden ze mensen in de tang. Ik voel voor deze mensen. Opgesloten zitten voor een verkoudheidsvirus. Het filmpje spreekt voor zich :'(

Knettergestoord, en dan waren en zijn er nog steeds figuren die er een voorbeeld in zien.

https://www.bbc.com/news/world-asia-china-63772365

"instead of building more hospital ICU units"

Iedereen weet dat dit hetzelfde is als lood omzetten in goud. Letterlijk onmogelijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door Grems op 27-11-2022 23:49:11 ]
pi_206851240
Zou de pest ook gestopt zijn vanwege antistoffen?

Hele open vraag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 28 november 2022 @ 08:56:33 #215
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206851539
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 07:49 schreef ludovico het volgende:
Zou de pest ook gestopt zijn vanwege antistoffen?

Hele open vraag.
Er is in 2011 nog onderzoek naar gedaan
Je zou het kunnen opzoeken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 28 november 2022 @ 09:13:42 #216
37248 BertV
Handgemaakt
pi_206851640
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 21:03 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Je vergeet echter dat in China het geen verkoudheidje is. Men loopt zwaar achter met vaccinatie gebruikte hun eigen minder effectief vaccin, weinig natuurlijke immuniteit en men heeft veel ouderen.
Een recept voor veel doden, zelfs met omikron.

MERS en SARS uit 2003 waten ook corona virussen, maar heel dodelijk
2020 belde.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_206852084
quote:
99s.gif Op maandag 28 november 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er is in 2011 nog onderzoek naar gedaan
Je zou het kunnen opzoeken
Hmmzkk
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206852309
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 23:10 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Is toch nog geen reden om de mensen zo te behandelen
Misschien zouden onze "vrijheid" strijders eens naar de verschillen moeten kijken.

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:13 schreef BertV het volgende:

[..]
2020 belde.
Nee het gebrek aan immuniteit, wat idd en 2020ook niet het geval was, en een dictator.
  maandag 28 november 2022 @ 10:52:14 #219
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206852549
twitter


in het artikel zijn ook vele wobdocumenten(of delen hiervan) toegevoegd
voor het complete beeld
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 28 november 2022 @ 10:55:04 #220
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206852575
Feit blijft dat heus niet de helft van de bevolking ten onder was gegaan zonder vaccinaties en dat ongevaccineerden de grote besmetters en boosdoeners waren. Politici en experts hebben burgers een rad voor de ogen gedraaid en de boel bewust gedramatiseerd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 28 november 2022 @ 11:20:42 #221
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206852792
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:27 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Misschien zouden onze "vrijheid" strijders eens naar de verschillen moeten kijken.
[..]
Nee het gebrek aan immuniteit, wat idd en 2020ook niet het geval was, en een dictator.
Immuniteit die je ook opbouwt als je Corona doorloopt
maar er moest en zou een vaccin in
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 28 november 2022 @ 11:27:07 #222
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206852854
twitter


dus zonder Vaccine geen oversterfte
met wel
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 28 november 2022 @ 12:57:29 #223
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206854145
Goedzo, HdJ was schoolmeester van beroep, hij heeft totaal geen expertise over de volksgezondheid en ruimtelijke ordening ook al niet.

twitter


Zie um staan... ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206854194
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Goedzo, HdJ was schoolmeester van beroep, hij heeft totaal geen expertise over de volksgezondheid en ruimtelijke ordening ook al niet.

[ twitter ]

Zie um staan... ;(
Zijn expertise is liegen en bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten.
Daarom is hij geschikt voor dit kabinet.
pi_206854461
Luister eens mensen. Wat wij hier aan het doen zijn is levensgevaarlijk.

Onze misinformatie veroorzaakt de bijwerkingen van het vaccin.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36381188/

quote:
In the era of Covid 19 and mass vaccination programs, the anti-vaccination movement across the world is currently at an all-time high. Much of this anti-vaccination sentiment could be attributed to the alleged side effects that are perpetuated across social media from anti-vaccination groups. Fear mongering and misinformation being peddled by people with no scientific training to terrorise people into staying unvaccinated is not just causing people to remain susceptible to viral outbreaks, but could also be causing more side effects seen in the vaccination process. This brief review will offer data that may demonstrate that misinformation perpetuated by the anti-vaccination movement may be causing more deaths and side effects from any vaccine. A mini review of published literature has been conducted and found that mental stress clearly causes vasoconstriction and arterial constriction of the blood vessels. Therefore, if subjects are panicked, concerned, stressed or scared of the vaccination, their arteries will constrict and become smaller in and around the time of receiving the vaccine. This biological mechanism (the constriction of veins, arteries and vessels under mental stress) is the most likely cause for where there has been blood clots, strokes, heart attacks, dizziness, fainting, blurred vision, loss of smell and taste that may have been experienced shortly after vaccine administration. The extreme mental stress of the patient could most likely be attributed to the fear mongering and scare tactics used by various anti-vaccination groups. This paper does not aim to rule in or out every side effect seen, but it is highly likely that many apparent side effects seen shortly after a subject has received a vaccine could be the result of restricted or congested blood flow from blood vessel or arterial constriction caused by emotional distress or placebo based on fear around vaccines.
Trust the science.
pi_206855346
quote:
99s.gif Op maandag 28 november 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
Immuniteit die je ook opbouwt als je Corona doorloopt
maar er moest en zou een vaccin in
Moet de zorg het wel aan kunnen en je moet de infectie overleven....
pi_206855459
quote:
99s.gif Op maandag 28 november 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

dus zonder Vaccine geen oversterfte
met wel
Wat een onzin weer. Waar was delta ook al weer ontstaan.....
India heeft ook een mega underclount op het aantal covid doden.

En ik dacht altijd dat India het voorbeeld was voor ivermectin bij bepaalde groepen..... niet dat daar ook maar enig bewijs voor is geweest.

twitter


[ Bericht 24% gewijzigd door Rolfieo op 28-11-2022 15:15:43 ]
  maandag 28 november 2022 @ 15:21:54 #228
451005 Grems
Clown World
pi_206855624
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2022 13:33 schreef yinxs het volgende:
Luister eens mensen. Wat wij hier aan het doen zijn is levensgevaarlijk.

Onze misinformatie veroorzaakt de bijwerkingen van het vaccin.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36381188/
[..]
Trust the science.
Avondklokken, reisbeperkingen, kledingvoorschriften en 24/7 angstporno met betrekking tot een griepje is echter prima. Sterker nog, dat is gezond.
  maandag 28 november 2022 @ 15:26:34 #229
451005 Grems
Clown World
pi_206855710
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 15:00 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Moet de zorg het wel aan kunnen en je moet de infectie overleven....
Gelukkig was na een maand al duidelijk dat dit geen probleem was voor mensen jonger dan de gemiddelde levensverwachting en zonder onderliggende terminale aandoening.
  maandag 28 november 2022 @ 15:33:06 #230
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206855833
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 15:00 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Moet de zorg het wel aan kunnen en je moet de infectie overleven....
of de zorg het aan kan is bij een griep golf even goed de vraag
dat heeft 0,0 met vaccinatie te maken
de zorg wordt al heel lang uitgehold en zorgmedewerkers zetten het beetje bij beetje op een lopen.
Je kunt net zo makkelijk aan de griep overlijden als aan Corona
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206856251
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 15:26 schreef Grems het volgende:

[..]
Gelukkig was na een maand al duidelijk dat dit geen probleem was voor mensen jonger dan de gemiddelde levensverwachting en zonder onderliggende terminale aandoening.
Mits er voldoende zorg beschikbaar is, dab overleven idd de meeste jongeren het.
pi_206856308
quote:
99s.gif Op maandag 28 november 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
of de zorg het aan kan is bij een griep golf even goed de vraag
dat heeft 0,0 met vaccinatie te maken
griep belasting is niet te vergelijken met covid.

Ik heb nog nooit meerdere code zwart mee gemaakt terwijl we ook maatregelen hebben of dat we wereldwijde vaccinatie programma's opstarten. Of datcde zorg binnen een paar weken compleet vast loopt voor maanden.

quote:
de zorg wordt al heel lang uitgehold en zorgmedewerkers zetten het beetje bij beetje op een lopen.
Je kunt net zo makkelijk aan de griep overlijden als aan Corona
Nee je overlijdt veel gemakkelijker aan covid.
  maandag 28 november 2022 @ 16:10:20 #233
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206856312
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:04 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Mits er voldoende zorg beschikbaar is, dab overleven idd de meeste jongeren het.
is echt onzin wat je nu post
de meeste jongeren ervaren het als een verkoudheid
een enkeling als griep
een nog kleinere groep met onderliggend lijden komt in het ziekenhuis

de zorg zal per definitie geen grote golven meer aankunnen omdat er simpelweg niet voldoende personeel meer is
en dat is te wijten aan alle jaren Rutte die jaren achtereen de zorg kapot heeft gemaakt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 28 november 2022 @ 16:15:12 #234
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206856365
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 15:00 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Moet de zorg het wel aan kunnen en je moet de infectie overleven....
De kans op overleven als gezonde jongere was 99,999%
Je zegt het hier alsof iedereen evenveel kans heeft om aan corona ten onder te gaan terwijl corona redelijk selectief bleek maar ze dit omwille van de vaxxgraad niet echt hebben uitgedragen in het begin. Ken er een paar die doodsbang zijn gemaakt geweest om er aan dood te gaan. Angst is niet best, kan zelfs bijwerkingen veroorzaken las ik net.
To BG or not to BG!
pi_206859981
twitter
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 28 november 2022 @ 20:58:35 #236
485843 crew  Jippie
pi_206860244
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 07:49 schreef ludovico het volgende:
Zou de pest ook gestopt zijn vanwege antistoffen?

Hele open vraag.
Vanwege steeds grotere hygiëne en de pest was geen virus
pi_206862287
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2022 13:33 schreef yinxs het volgende:
Luister eens mensen. Wat wij hier aan het doen zijn is levensgevaarlijk.

Onze misinformatie veroorzaakt de bijwerkingen van het vaccin.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36381188/
[..]
Trust the science.
hahaha dit is echt next level clown-world.
pi_206862737
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2022 20:58 schreef Jippie het volgende:

[..]
Vanwege steeds grotere hygiëne en de pest was geen virus
Zijn er geen antistoffen tegen bacteriën?

Slechts hygiëne genoeg om de ratten en vlooien weg te houden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206862739
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 15:10 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Wat een onzin weer. Waar was delta ook al weer ontstaan.....
India heeft ook een mega underclount op het aantal covid doden.

En ik dacht altijd dat India het voorbeeld was voor ivermectin bij bepaalde groepen..... niet dat daar ook maar enig bewijs voor is geweest.

[ twitter ]
-Knip-

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 29-11-2022 01:03:26 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206862748
Waarom doen zoveel overheden zo moeilijk om onderzoek Dat vaccinatie status meeneemt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206862756
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
-Knip-
Je doelt je eigen post dan neem ik aan?

Want wat ik zeg, is namelijk wel correct.

Ivermectine werkt niet.
India heeft een mega undercount op het aantal Covid doden.
En zoals in de twitter feed als vermeld wordt. Carla is nu niet echt een goede bron voor informatie als het on Covid gaat.
Zoals het altijd met dit soort onzin posts is waar in de meest vage claims gedaan worden over de vaccins.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 29-11-2022 01:03:53 ]
pi_206862771
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:16 schreef ludovico het volgende:
Waarom doen zoveel overheden zo moeilijk om onderzoek Dat vaccinatie status meeneemt.
Wat wil je daarmee dan bereiken? Vaccinatie status zegt niet zo veel. Immers er zijn verschillende vaccins en het zegt niet of het vaccin mogelijk de veroorzaker is van het overlijden van die persoon.
Je zou dan ook bij moeten houden of die persoon Covid-19 heeft gehad op basis van een test of nog beter een bloed onderzoek.
De kans complicaties vanuit een Covid-19 infectie, zelfs een tijd na de besmetting, is groter dan die vanuit het vaccin.

Maar in sommige landen was er al onderzoek gedaan naar de oversterfte, conclusie was daar, allemaal Covid gerelateerd en niet het vaccin.
pi_206862777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:19 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Je doelt je eigen post dan neem ik aan?

Want wat ik zeg, is namelijk wel correct.

Ivermectine werkt niet.
India heeft een mega undercount op het aantal Covid doden.
En zoals in de twitter feed als vermeld wordt. Carla is nu niet echt een goede bron voor informatie als het on Covid gaat.
Zoals het altijd met dit soort onzin posts is waar in de meest vage claims gedaan worden over de vaccins.
Invermectine is een werkzaam medicijn ingezet tegen schurft en binnen onderzoeken is er weleens een correlatie naar boven gekomen dat het de genezingskansen positief had beïnvloed bij corona.

Sterfte omhoog was ten tijde van Covid Britse variant en vaccins, dat is gewoon feitelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206862785
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:22 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Wat wil je daarmee dan bereiken? Vaccinatie status zegt niet zo veel. Immers er zijn verschillende vaccins en het zegt niet of het vaccin mogelijk de veroorzaker is van het overlijden van die persoon.
Je zou dan ook bij moeten houden of die persoon Covid-19 heeft gehad op basis van een test of nog beter een bloed onderzoek.
De kans complicaties vanuit een Covid-19 infectie, zelfs een tijd na de besmetting, is groter dan die vanuit het vaccin.

Maar in sommige landen was er al onderzoek gedaan naar de oversterfte, conclusie was daar, allemaal Covid gerelateerd en niet het vaccin.
Vaccinatiestatus zegt of je gevaccineerd bent. Lijkt me logisch. Lijkt me cruciaal bij de vraag om het nut en bijwerkingen van het middel te bestuderen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206862788
quote:
99s.gif Op maandag 28 november 2022 16:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
is echt onzin wat je nu post
de meeste jongeren ervaren het als een verkoudheid
een enkeling als griep
een nog kleinere groep met onderliggend lijden komt in het ziekenhuis
Je zegt het al, de meeste.

Er zijn er voldoende geweest die ook het ziekenhuis in zijn geweest. En omdat er plek was, zijn de meeste daarvan er ook weer "goed" uitgekomen.

Maar ik ken er ondertussen ook voldoende die aan "een verkoudheid" long covid overgehouden hebben.

quote:
de zorg zal per definitie geen grote golven meer aankunnen omdat er simpelweg niet voldoende personeel meer is
en dat is te wijten aan alle jaren Rutte die jaren achtereen de zorg kapot heeft gemaakt
Hangt er vanaf.....

Maar we hebben al jaren een personeels te kort en niet alleen in de zorg. En om Rutte hiervan allemaal de schuld te geven, is inderdaad wel het gemakkelijkste :') . Of het correct is, is natuurlijk een hele andere discussie.
pi_206862790
quote:
De kans complicaties vanuit een Covid-19 infectie, zelfs een tijd na de besmetting, is groter dan die vanuit het vaccin.

Dat is een uit de lucht gegrepen stelling. Met myocarditus valt het vies tegen bij met name jonge mannen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206862792
quote:
Maar in sommige landen was er al onderzoek gedaan naar de oversterfte, conclusie was daar, allemaal Covid gerelateerd en niet het vaccin.

Succes met het vinden van een goed onderzoek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206862798
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:15 schreef oppiedoppie het volgende:
De kans op overleven als gezonde jongere was 99,999%
Klopt, het was ook een niet heel dodelijk virus, zolang er voldoende zorg is/was.
En om de zorg belasting, ging het 2,5 jaar.

quote:
Je zegt het hier alsof iedereen evenveel kans heeft om aan corona ten onder te gaan terwijl corona redelijk selectief bleek maar ze dit omwille van de vaxxgraad niet echt hebben uitgedragen in het begin. Ken er een paar die doodsbang zijn gemaakt geweest om er aan dood te gaan. Angst is niet best, kan zelfs bijwerkingen veroorzaken las ik net.
Ik ken niemand die doodsbang is geweest. Ik ken er wel veel die begrepen waar we mee te maken hadden.

Angst wordt eigenlijk alleen gebruikt door ontkenners, meestal omdat ze geen argumenten hebben om iets anders nuttigs te zeggen.
pi_206862804
Long covid is een bullshit term. Nergens is er een serieus te nemen statistische analyse te vinden over diens voorkomendheid.

Het is pure propaganda. Je hebt er geen onderbouwing voor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206862843
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:31 schreef ludovico het volgende:
Long covid is een bullshit term. Nergens is er een serieus te nemen statistische analyse te vinden over diens voorkomendheid.

Het is pure propaganda. Je hebt er geen onderbouwing voor.
Afgezien er voldoende onderzoeken zijn die je tegendeel bewijzen.

Of alle Artsen die ik tijden mijn eigen behandeling hierover gesproken heb.
Collega's die het zelfde ervaringen, zoals hersen mist, concentratie problemen, nul conditie hebben in eens, of in eens weer een terug val krijgen.

Lastig is, wel er is geen eenduidige verklaring voor alles. Maar veel normale klachten die ik hier noem, zijn vrij overduidelijk.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 29 november 2022 @ 01:02:36 #251
485843 crew  Jippie
pi_206862878
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je lult stom.
Niet persoonlijk worden :G
  dinsdag 29 november 2022 @ 01:05:23 #252
451005 Grems
Clown World
pi_206862884
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:44 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Afgezien er voldoende onderzoeken zijn die je tegendeel bewijzen.

Of alle Artsen die ik tijden mijn eigen behandeling hierover gesproken heb.
Collega's die het zelfde ervaringen, zoals hersen mist, concentratie problemen, nul conditie hebben in eens, of in eens weer een terug val krijgen.

Lastig is, wel er is geen eenduidige verklaring voor alles. Maar veel normale klachten die ik hier noem, zijn vrij overduidelijk.

Het is dan ook de koning der modeziektes, bekkeninstabiliteit, RSI en whiplash zijn er niets bij.
pi_206862964
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:44 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Afgezien er voldoende onderzoeken zijn die je tegendeel bewijzen.

Of alle Artsen die ik tijden mijn eigen behandeling hierover gesproken heb.
Collega's die het zelfde ervaringen, zoals hersen mist, concentratie problemen, nul conditie hebben in eens, of in eens weer een terug val krijgen.

Lastig is, wel er is geen eenduidige verklaring voor alles. Maar veel normale klachten die ik hier noem, zijn vrij overduidelijk.

Anekdotes.

Statistisch bewijs dat er iets significant anders is. Laat maar zien, want het is er niet.

Kerel we zijn bijna 3 jaar verder. Ze lhllen al 3 jaar over Bullcrap long covid. Zonder onderbouwing.

Deel die onderbouwing dan, of herzie je mening.

Sowieso vind ik het raar dat je onderzoek verzint.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 29 november 2022 @ 08:09:48 #254
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206863259
twitter


Als alles klopt dan zou deze hele mist toch nergens voor nodig zijn.. zelfs nu is het grootste gedeelte van wob verzoeken nog niet vrijgegeven.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 29 november 2022 @ 08:12:34 #255
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206863272
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:22 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Wat wil je daarmee dan bereiken? Vaccinatie status zegt niet zo veel. Immers er zijn verschillende vaccins en het zegt niet of het vaccin mogelijk de veroorzaker is van het overlijden van die persoon.
Je zou dan ook bij moeten houden of die persoon Covid-19 heeft gehad op basis van een test of nog beter een bloed onderzoek.
De kans complicaties vanuit een Covid-19 infectie, zelfs een tijd na de besmetting, is groter dan die vanuit het vaccin.

Maar in sommige landen was er al onderzoek gedaan naar de oversterfte, conclusie was daar, allemaal Covid gerelateerd en niet het vaccin.
Dus je neemt een vaccin
Krijgt Corona waarvoor je dat vaccin hebt genomen en alsnog geef je Corona de schuld
Want dat is wat jij liever wilt zien
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 29 november 2022 @ 10:02:03 #256
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206863997
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:29 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Klopt, het was ook een niet heel dodelijk virus, zolang er voldoende zorg is/was.
En om de zorg belasting, ging het 2,5 jaar.
[..]
Ik ken niemand die doodsbang is geweest. Ik ken er wel veel die begrepen waar we mee te maken hadden.

Angst wordt eigenlijk alleen gebruikt door ontkenners, meestal omdat ze geen argumenten hebben om iets anders nuttigs te zeggen.
Dus die 99.99% jongeren hebben het alleen overleefd omdat er voldoende zorg is/was?

:D

'Angst wordt eigenlijk alleen gebruikt door ontkenners' ? Zeg je maar dat snap ik niet.
Ontkenners van wat? Hoe bedoel je dit?

Ik heb namelijk best wat mensen gezien, goede vriendin ook, die copd heeft en erg bang is geweest om covid te krijgen. Samenwonen met haar was niet leuk meer volgens haar partner, tot ze corona kreeg en het meeviel en toen werd ze een kompleet ander mens. En ken er zo nog 2, jonge gezonde mensen, die echt wel heel bang waren om corona te krijgen. Ik mocht ze in ieder geval een tijdje niet bezoeken.

Wat denk je dat die ziekenhuisbeelden doen met mensen die al wat angstig van zichzelf zijn, die slaan gewoon door, denk dat er veel meer mensen zijn die enorm angstig zijn geworden in het begin van corona dan je denkt.
To BG or not to BG!
  dinsdag 29 november 2022 @ 10:44:32 #257
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206864317
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:26 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Je zegt het al, de meeste.

Er zijn er voldoende geweest die ook het ziekenhuis in zijn geweest. En omdat er plek was, zijn de meeste daarvan er ook weer "goed" uitgekomen.

Maar ik ken er ondertussen ook voldoende die aan "een verkoudheid" long covid overgehouden hebben.
[..]
Hangt er vanaf.....

Maar we hebben al jaren een personeels te kort en niet alleen in de zorg. En om Rutte hiervan allemaal de schuld te geven, is inderdaad wel het gemakkelijkste :') . Of het correct is, is natuurlijk een hele andere discussie.
Hoe lang zit Rutte er al dan?
Het wordt elk jaar schrijnender

23 mensen op een chirurgische afdeling en 3 verpleegkundigen
dat is totaal niet haalbaar
maar de managers op kantoor vinden het prima
dan valt er maar eens iemand
dan spuit je die vervelende patiënt maar plat
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 29 november 2022 @ 11:43:16 #258
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206865003
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206875934


https://www.maurice.nl/2022/11/29/iedereen-in-zijn-eigen-bubbel/

[ Bericht 26% gewijzigd door yinxs op 30-11-2022 10:29:25 ]
pi_206877192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 22:47 schreef yinxs het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet ik nou weer weten of het uit een lab komt.

Of vaccinatie schade zo een grote rol speelt.

Tis allemaal een tikje lukraak.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 30 november 2022 @ 09:07:22 #261
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206877590
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 22:47 schreef yinxs het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af wie dit onderzoek heeft gedaan
En hoeveel personen hiervoor zijn ondervraagd
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206899165
twitter


Dat krijgt ie er nou van. Op zijn leeftijd nog wereldheerser proberen te worden. Stop toch met die onzin, Schwappie. Ga lekker met pensioen en laat die arme wereld met rust.
  donderdag 1 december 2022 @ 22:15:34 #263
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206902561
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:34 schreef yinxs het volgende:
[ twitter ]

Dat krijgt ie er nou van. Op zijn leeftijd nog wereldheerser proberen te worden. Stop toch met die onzin, Schwappie. Ga lekker met pensioen en laat die arme wereld met rust.
Het waren vast de russen!
To BG or not to BG!
pi_206906543
twitter
  vrijdag 2 december 2022 @ 11:13:38 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206907095
Ik geloof dat alleen China nog strikte regels heeft de rest van de wereld doet er nog weinig mee sinds het virus behoorlijk afgezwakt is kwa klachten (om het zo maar even te noemen)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206909055
Opmerkelijk is het 'wappie' standpunt van de Australische Sky News journalisten. De inwoners van de staat Victoria hebben het tijdens de lockdowns daar dan ook zwaar te verduren gehad onder het bewind van die idiote machtswellusteling Dan Andrews.
pi_206917469
Zo, weer even terug op dit subforum. Hoe is het met jullie?
Hier vooral druk met nieuwe baan, leuke dingen doen en dingen regelen voor vakantie *O*
pi_206928770
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Bep-Vetklep op 03-12-2022 18:56:53 ]
pi_206932958
twitter
pi_206951893
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 01:05 schreef Grems het volgende:

[..]
Het is dan ook de koning der modeziektes, bekkeninstabiliteit, RSI en whiplash zijn er niets bij.
Ik zit niet dat je dat bekkeninstabiliteit, RSI en whiplash ook besmettelijk was.
pi_206951964
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 05:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Anekdotes.

Statistisch bewijs dat er iets significant anders is. Laat maar zien, want het is er niet.

Kerel we zijn bijna 3 jaar verder. Ze lhllen al 3 jaar over Bullcrap long covid. Zonder onderbouwing.

Deel die onderbouwing dan, of herzie je mening.

Sowieso vind ik het raar dat je onderzoek verzint.
Omdat er voldoende onderzoek is naar geweest, waarbij ook de conclusie was, dat het heel lastig exact te Classifiëren is. Dat wil echter niet zeggen dat het niet bestaat. Het is alleen heel complex en heel breed. Komen er uit eindelijk ook weer uit, na maanden of nog langer.

Ik ben ook nog steeds niet de oude, maar ik hoop dat wel weer ooit te worden. Zal nog wel een jaartje duren denk ik.
pi_206951979
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 22:15 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Het waren vast de russen!
Wel iets wat putin kan regelen idd :9
pi_206951994
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dus je neemt een vaccin
Krijgt Corona waarvoor je dat vaccin hebt genomen en alsnog geef je Corona de schuld
Want dat is wat jij liever wilt zien
Vaccins werken nooit 100%.
De huidige Covid-19 vaccins en vaak ook andere werken niet oneindig en heb je extra boosters nodig.
En dan nog is het geen garantie dat je niet ernstig ziek kan worden, zeker voor de risico gevallen. De kans is alleen aanzienlijk lager.
pi_206952059
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:02 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dus die 99.99% jongeren hebben het alleen overleefd omdat er voldoende zorg is/was?

:D
Dat zeg ik niet. Jongeren hebben sowieso meer kans om te overleven na een covid-19 infectie.
Worden ze toch ernstig zien, dan overleven ze dit ook bijna altijd indien er voldoende zorg is.

quote:
'Angst wordt eigenlijk alleen gebruikt door ontkenners' ? Zeg je maar dat snap ik niet.
Ontkenners van wat? Hoe bedoel je dit?
Angst wordt alleen bij ontkenners, antivaxxers, of wap* gebruiks omdat ze geen argumenten hebben.
Ze hebben dat dit soort kracht woorden gebruiken om hun mening sterker of ernstiger te laten lijken.

quote:
Ik heb namelijk best wat mensen gezien, goede vriendin ook, die copd heeft en erg bang is geweest om covid te krijgen. Samenwonen met haar was niet leuk meer volgens haar partner, tot ze corona kreeg en het meeviel en toen werd ze een kompleet ander mens. En ken er zo nog 2, jonge gezonde mensen, die echt wel heel bang waren om corona te krijgen. Ik mocht ze in ieder geval een tijdje niet bezoeken.
Ik ken eigenlijk niemand die echt bang was, ook astma patienten. Ze namelijk wel extra maatregelen. Maar angst heb ik echt nergens gezien.
Dat die vriendin het niet ernstig heeft gekregen is mooi, maar zij viel wel in de hoog risico groep. Dat wil niet zeggen dat als ze het krijgt, het ook direct ernstig hoeft te zijn.

quote:
Wat denk je dat die ziekenhuisbeelden doen met mensen die al wat angstig van zichzelf zijn, die slaan gewoon door, denk dat er veel meer mensen zijn die enorm angstig zijn geworden in het begin van corona dan je denkt.
Is mogelijk, maar hoeft ook niet zo te zijn.
pi_206952096
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe lang zit Rutte er al dan?
Het wordt elk jaar schrijnender

23 mensen op een chirurgische afdeling en 3 verpleegkundigen
dat is totaal niet haalbaar
maar de managers op kantoor vinden het prima
dan valt er maar eens iemand
dan spuit je die vervelende patiënt maar plat
Managers zijn helaas gemakkelijk te vinden.

Maar als er ook maar ergens iets fout gaat, vraagt ook iedereen zich af, hoe dit heeft kunnen gebeuren (politiek en de gewone mens)? En verzinnen we nieuwe maatregelen die dit moeten voorkomen.
En weer meer overhead er bij.
  maandag 5 december 2022 @ 14:49:49 #276
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206952102
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:42 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Vaccins werken nooit 100%.
De huidige Covid-19 vaccins en vaak ook andere werken niet oneindig en heb je extra boosters nodig.
En dan nog is het geen garantie dat je niet ernstig ziek kan worden, zeker voor de risico gevallen. De kans is alleen aanzienlijk lager.
Was jij dan een risico geval of een pechvogel?

Jij kent er meerdere met long-covid toch? Waren er niet meerdere bij jou in de straat alleen al?Intrigerend want zelf ken ik er geen een. Zou het dan een specifieke mutatie zijn geweest die het in jouw buurt heeft verspreid?
To BG or not to BG!
pi_206952110
quote:
Beetje goed voorbeeld van wie wetenschap volgt en wie veel alternatieve media gebruikt, waar de meest complete onzin voorbij komt.

Verbaast mij niets.
pi_206952176
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:49 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Was jij dan een risico geval of een pechvogel?
Pech, was gewoon gezonde man van begin 40.
Toen ik mijn eerste long covid conclusie kreeg, was er ook weinig over bekend.

quote:
Jij kent er meerdere met long-covid toch? Waren er niet meerdere bij jou in de straat alleen al?Intrigerend want zelf ken ik er geen een. Zou het dan een specifieke mutatie zijn geweest die het in jouw buurt heeft verspreid?
Ik had het in de eerste golf, de wuhan variant dus. Die is volgens mij de meest gemene geweest voor long covid.
Ik werkte toen ook al 2,5 week vanuit huis.

Maar vele andere die ik er van ken, zijn oud buren hun dochter waar ik vroeger woonde, collega's die je kent van projecten, vrienden die het in latere golven kregen hebben. Dus niemand direct in mijn gebied of een specifieke mutatie.
ben ook op mijn werk op een gegeven moment iemand geweest voor ervaring uitwisseling voor long covid. Zo spreek je dus ook andere die er in eens last van hebben. Ook gewoon jonge gezonde collega's die helemaal vast lopen, omdat ze voor C19 gewoon alles konden, en nu nauwelijks energie of conditie hebben.

Ziekenhuis opnames of zelfs IC names mee gemaakt. Na vaccinatie nam dit wel af moet ik zeggen, afgezien ongevaccineerde.

C19 is geen griepje, ondanks dat sommige die maar blijven beweren.
Net zoals long covid gewoon een lastig iets is, maar wel degenlijk bestaat.
  maandag 5 december 2022 @ 15:01:51 #279
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206952237
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:47 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet. Jongeren hebben sowieso meer kans om te overleven na een covid-19 infectie.
Worden ze toch ernstig zien, dan overleven ze dit ook bijna altijd indien er voldoende zorg is.
[..]
Angst wordt alleen bij ontkenners, antivaxxers, of wap* gebruiks omdat ze geen argumenten hebben.
Ze hebben dat dit soort kracht woorden gebruiken om hun mening sterker of ernstiger te laten lijken.
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die echt bang was, ook astma patienten. Ze namelijk wel extra maatregelen. Maar angst heb ik echt nergens gezien.
Dat die vriendin het niet ernstig heeft gekregen is mooi, maar zij viel wel in de hoog risico groep. Dat wil niet zeggen dat als ze het krijgt, het ook direct ernstig hoeft te zijn.
[..]
Is mogelijk, maar hoeft ook niet zo te zijn.
Angst heb je dus nergens gezien maar long-covid des te meer?

Ik heb dus geen long covid gezien maar wel mensen die bang waren.

Ook meerdere zwakbegaafde mensen, afgelopen weekend iemand die voor het eerst geen mondmasker meer voorhad. Ze vertrouwde het gewoon niet om nog zonder te lopen en was niet meer bang. Had maanden binnen gezeten omdat ze niet meer naar buiten durfde, boodschappen werden gebracht en door haar schoongemaakt etc etc
Werkt in een sociale werkplaats, daar zitten echt veel mensen die echt bang waren.

Maar volgens jou is bovenstaande niet waar en 'gebruik' ik dat omdat ik 'antivax' of 'wap' ofzo ben en geen argumenten meer heb? Argumenten waarvoor?

Vaak snap ik totaal niet wat jij bedoeld, onze 'werelden' liggen ver van elkaar.
To BG or not to BG!
  maandag 5 december 2022 @ 15:11:52 #280
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206952385
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:56 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Pech, was gewoon gezonde man van begin 40.
Toen ik mijn eerste long covid conclusie kreeg, was er ook weinig over bekend.
[..]
Ik had het in de eerste golf, de wuhan variant dus. Die is volgens mij de meest gemene geweest voor long covid.
Ik werkte toen ook al 2,5 week vanuit huis.

Maar vele andere die ik er van ken, zijn oud buren hun dochter waar ik vroeger woonde, collega's die je kent van projecten, vrienden die het in latere golven kregen hebben. Dus niemand direct in mijn gebied of een specifieke mutatie.
ben ook op mijn werk op een gegeven moment iemand geweest voor ervaring uitwisseling voor long covid. Zo spreek je dus ook andere die er in eens last van hebben. Ook gewoon jonge gezonde collega's die helemaal vast lopen, omdat ze voor C19 gewoon alles konden, en nu nauwelijks energie of conditie hebben.

Ziekenhuis opnames of zelfs IC names mee gemaakt. Na vaccinatie nam dit wel af moet ik zeggen, afgezien ongevaccineerde.

C19 is geen griepje, ondanks dat sommige die maar blijven beweren.
Net zoals long covid gewoon een lastig iets is, maar wel degenlijk bestaat.
Heb 1200 collega's en niemand met long covid, daarmee wil ik niet zeggen dat het niet bestaat, maar dat het niet echt vaak voorkomt.
Ongeveer 800 konden niet vanuit huis werken, ik moest ook gewoon elke dag naar kantoor ondanks dat het geen cruciaal beroep is.

En denk dat jij 'een griepje' onderschat, daar gaan ook mensen dood aan. Een verkoudheid, wat veel mensen griep noemen is helemaal geen griep.
Op dit moment lijkt covid voor de meeste mensen zelfs meer op een verkoudheid dan een griep.
To BG or not to BG!
pi_206952846
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Omdat er voldoende onderzoek is naar geweest, waarbij ook de conclusie was, dat het heel lastig exact te Classifiëren is. Dat wil echter niet zeggen dat het niet bestaat. Het is alleen heel complex en heel breed. Komen er uit eindelijk ook weer uit, na maanden of nog langer.

Ik ben ook nog steeds niet de oude, maar ik hoop dat wel weer ooit te worden. Zal nog wel een jaartje duren denk ik.
Tjah, sorry dat jij ergens last van hebt, pre Covid hadden mensen ook ergens last van.

De significantie van long covid is nooit aangetoond. Stop met liegen of deel het bewijs.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206953057
"You are gonna be able to get your vaccine as soon as you turn five, I know you are excited, I know you are eager, in some places across the country you can even start making your appointment now, for shortly after your birthday!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206953519
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 15:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah, sorry dat jij ergens last van hebt, pre Covid hadden mensen ook ergens last van.

De significantie van long covid is nooit aangetoond. Stop met liegen of deel het bewijs.
Steek vooral je hoofd in het zand. Prima. Maar als jij een simple google doet op long covid symptoms. Krijg je links van CDC NHS, RIVM.

https://journals.plos.org(...)journal.pone.0264331
https://www.news-medical.(...)italized-adults.aspx
https://www.nature.com/articles/s41591-022-01909-w
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8875269/
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(22)01385-X/fulltext
https://www.washingtonpos(...)ovid-study-scotland/
https://www.nytimes.com/i(...)ng-covid-causes.html
https://www.sciencedirect(...)ii/S0306987721000566

https://www.bmj.com/content/374/bmj.n2157

twitter


Long covid bestaat gewoon, als jij dit wilt ontkennen, helemaal prima.
  Vis een optie? maandag 5 december 2022 @ 16:50:09 #284
70532 loveli
N
pi_206953673
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 15:11 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Heb 1200 collega's en niemand met long covid, daarmee wil ik niet zeggen dat het niet bestaat, maar dat het niet echt vaak voorkomt.
Ongeveer 800 konden niet vanuit huis werken, ik moest ook gewoon elke dag naar kantoor ondanks dat het geen cruciaal beroep is.

En denk dat jij 'een griepje' onderschat, daar gaan ook mensen dood aan. Een verkoudheid, wat veel mensen griep noemen is helemaal geen griep.
Op dit moment lijkt covid voor de meeste mensen zelfs meer op een verkoudheid dan een griep.
Vergelijkbaar aantal collega's, een handvol heeft long-covid (whatever that may be). Covid is griep plus rare verschijnselen, zoals cytokinestorm en dankzij de ACE2-receptoren van de spikes, het vermogen om op vitale plekken aan te docken (en te vermenigvuldigen). Google maar eens waar die receptoren zitten, in je slijmvliezen, testes, eierstokken, zweetklieren, nieren, longen, kortom, vitale organen.

Afhankelijk van de plek waar de infectie zich manifesteert en de mate van infectie (meer spike/virusdeeltjes is meer ellende), toont long covid zich in allerlei vormen en maten. In veel gevallen zonder schade, maar (net als bij andere virussen) bestaat het risico op een post-viraal syndroom. Voor mensen die er geen last van hebben lijkt het onzin, voor mensen die er wel last van hebben is het een aanslag op hun normale leven.

Het is een verzamelnaam voor restklachten na een virusinfectie, geen afgebakende ziekte.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 5 december 2022 @ 16:52:38 #285
70532 loveli
N
pi_206953711
Al mijn eigen covid besmettingen waren onbetekende griepjes, maar ik ken genoeg mensen die flink te pakken zijn genomen.
crap in = crap out
pi_206953882
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 15:11 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb 1200 collega's en niemand met long covid, daarmee wil ik niet zeggen dat het niet bestaat, maar dat het niet echt vaak voorkomt.
Ongeveer 800 konden niet vanuit huis werken, ik moest ook gewoon elke dag naar kantoor ondanks dat het geen cruciaal beroep is.
Ik weet niet meer hoeveel collega's we hier hebben. Schat 2500, waarvan er meerdere met long covid en uiteindelijk sommige ook met uitdiensttreding na 2 jaar ziek zien. Best klote als je dat overkomt.

Maar er zijn er meer, die alleen mij kennen met long covid.

Dus.... Misschien komt het dus toch vaker voor dan je zou denken?

[q[En denk dat jij 'een griepje' onderschat, daar gaan ook mensen dood aan. [/q]
Griep kennen we ook, hebben we vaccins voor, maar geeft geen code zwart tijdens lockdowns.

Maar griep kan ook zeker ernstig zijn, laten we de griep niet onderschatten. Maar griep herkent ons lichaam, begrijpen we ook redelijk vanuit de medische kant, we weten wat de effecten zijn en hoe we deze moeten behandelen.

Long Covid kan heel breed zijn, van nul conditie, hersenmist, concentratie problemen, reuk/smaak verlies of aanpassingen.

quote:
Een verkoudheid, wat veel mensen griep noemen is helemaal geen griep.
Een griepje aka influenza family is inderdaad geen verkoudheid aka corona family.
2 verschillende virussen en klachten, al zit er in de klachten ook een overeenkomst, net zoals dit bij Covid-19 het geval is. Het zijn echter allemaal andere virussen die het veroorzaken.

quote:
Op dit moment lijkt covid voor de meeste mensen zelfs meer op een verkoudheid dan een griep.
klopt, gelukkig wel. Hopelijk blijft dit ook zo.
Niemand wil de de maatregelen nog een keer mee maken.
  Vis een optie? maandag 5 december 2022 @ 17:08:01 #287
70532 loveli
N
pi_206953923
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:05 schreef Rolfieo het volgende:
Niemand wil de de maatregelen nog een keer mee maken.
De maatregelen hebben onder de streep meer schade aangericht dan voorkomen (en de gevolgen zijn nog niet over).
crap in = crap out
  maandag 5 december 2022 @ 17:18:02 #288
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206954083
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:05 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Ik weet niet meer hoeveel collega's we hier hebben. Schat 2500, waarvan er meerdere met long covid en uiteindelijk sommige ook met uitdiensttreding na 2 jaar ziek zien. Best klote als je dat overkomt.

Maar er zijn er meer, die alleen mij kennen met long covid.

Dus.... Misschien komt het dus toch vaker voor dan je zou denken?

[q[En denk dat jij 'een griepje' onderschat, daar gaan ook mensen dood aan.
Griep kennen we ook, hebben we vaccins voor, maar geeft geen code zwart tijdens lockdowns.

Maar griep kan ook zeker ernstig zijn, laten we de griep niet onderschatten. Maar griep herkent ons lichaam, begrijpen we ook redelijk vanuit de medische kant, we weten wat de effecten zijn en hoe we deze moeten behandelen.

Long Covid kan heel breed zijn, van nul conditie, hersenmist, concentratie problemen, reuk/smaak verlies of aanpassingen.
[..]
Een griepje aka influenza family is inderdaad geen verkoudheid aka corona family.
2 verschillende virussen en klachten, al zit er in de klachten ook een overeenkomst, net zoals dit bij Covid-19 het geval is. Het zijn echter allemaal andere virussen die het veroorzaken.
[..]
klopt, gelukkig wel. Hopelijk blijft dit ook zo.
Niemand wil de de maatregelen nog een keer mee maken.
[/quote]

Tuurlijk komt het vaker voor maar imo erg weinig. Net als met covid, ken ook niemand die er aan overleden is maar toch zijn er ongeveer 22.000 mensen aan overleden. Op 18 miljoen zijn dat natuurlijk 'kleine' aantallen.
To BG or not to BG!
pi_206954341
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:08 schreef loveli het volgende:

[..]
De maatregelen hebben onder de streep meer schade aangericht dan voorkomen (en de gevolgen zijn nog niet over).
Onzin, het heeft een zorg vastloper voorkomen .
Het heeft zeker schade aangericht, maar als de zorg compleet vastgelopen was, hadden we hetzelfde langer / zwaarder moeten doen.
pi_206954387
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:18 schreef oppiedoppie het volgende:
Tuurlijk komt het vaker voor maar imo erg weinig. Net als met covid, ken ook niemand die er aan overleden is maar toch zijn er ongeveer 22.000 mensen aan overleden. Op 18 miljoen zijn dat natuurlijk 'kleine' aantallen.
Het zijn er geloof ik 40K, maar zonder de maatregelen had dit veel hoger geweest.
Ik ken er een aantal die opgenomen zijn geweest, zonder zorg, hadden die het simpel weg niet overleefd.
  Vis een optie? maandag 5 december 2022 @ 17:38:16 #291
70532 loveli
N
pi_206954442
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:31 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Onzin, het heeft een zorg vastloper voorkomen .
Het heeft zeker schade aangericht, maar als de zorg compleet vastgelopen was, hadden we hetzelfde langer / zwaarder moeten doen.
Mening, geen feit.
crap in = crap out
pi_206954511
quote:
Ik ontken het bestaan niet. Ik ontken enige significantie ervan tov pre Covid.

Dezelfde problematiek bestond al voor Covid. Niet statistisch verschillend tov nu.

Geen enkele bron van je zegt daar iets over.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206954538
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:38 schreef loveli het volgende:

[..]
Mening, geen feit.
Daar zijn ondertussen ook onderzoeken naar geweest.

Makkelijk ezelsbruggetje voor wie denkt dat lockdowns misschien niet werken:

Als je met iemand in contact komt, kan iemand je besmetten.
Als je met niemand in contact komt, kan niemand je besmetten.

Hoe minder mensen je ziet, hoe minder de kans is dat je iemand kan besmetten.

What scientists have learnt from COVID lockdowns
pi_206954545
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:42 schreef ludovico het volgende:
Dezelfde problematiek bestond al voor Covid. Niet statistisch verschillend tov nu.

Maar niet na een Covid-19 infectie.
  Vis een optie? maandag 5 december 2022 @ 17:47:07 #295
70532 loveli
N
pi_206954573
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:44 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Daar zijn ondertussen ook onderzoeken naar geweest.

Makkelijk ezelsbruggetje voor wie denkt dat lockdowns misschien niet werken:

Als je met iemand in contact komt, kan iemand je besmetten.
Als je met niemand in contact komt, kan niemand je besmetten.

Hoe minder mensen je ziet, hoe minder de kans is dat je iemand kan besmetten.

What scientists have learnt from COVID lockdowns
De laatste lockdown voor de kerst was nergens voor nodig, behalve als je de kleine ondernemer z'n kerstomzet wilde ontnemen.

Amazon draaide een wereldomzet, de McD open en een terras van een restaurant sluiten, slecht beleid ipv voor de veiligheid van de burger.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 5 december 2022 @ 17:47:49 #296
70532 loveli
N
pi_206954579
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:44 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Maar niet na een Covid-19 infectie.
Post-viraal syndroom, CVS, ME. Zelfde paraplu, andere regenbui.
crap in = crap out
  maandag 5 december 2022 @ 19:18:25 #297
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206956629
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:44 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Daar zijn ondertussen ook onderzoeken naar geweest.

Makkelijk ezelsbruggetje voor wie denkt dat lockdowns misschien niet werken:

Als je met iemand in contact komt, kan iemand je besmetten.
Als je met niemand in contact komt, kan niemand je besmetten.

Hoe minder mensen je ziet, hoe minder de kans is dat je iemand kan besmetten.

What scientists have learnt from COVID lockdowns
Als ze duidelijker waren geweest in het begin had je beter de risicogroepen kunnen beschermen. Gezonde jongeren hadden best met elkaar in kontact kunnen blijven en hadden niet banggemaakt hoeven worden.

Verder vind ik het een beetje denigrerend hoe je je ezelsbruggetje (?) uitlegt alsof je het tegen een klein kind hebt.

Ik begrijp dat jij enorm teleurgesteld bent dat niet iedereen spontaan, alla we doen het samen, een covid vaccin heeft genomen en dat je een bepaalde weerstand hebt gekregen tegen 'zulke mensen'.
To BG or not to BG!
pi_206956738
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:18 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Als ze duidelijker waren geweest in het begin had je beter de risicogroepen kunnen beschermen. Gezonde jongeren hadden best met elkaar in kontact kunnen blijven en hadden niet banggemaakt hoeven worden.

Verder vind ik het een beetje denigrerend hoe je je ezelsbruggetje (?) uitlegt alsof je het tegen een klein kind hebt.

Ik begrijp dat jij enorm teleurgesteld bent dat niet iedereen spontaan, alla we doen het samen, een covid vaccin heeft genomen en dat je een bepaalde weerstand hebt gekregen tegen 'zulke mensen'.
Het zal allemaal best kloppen maar het werkt nog steeds marginaal.

Omstandigheden zijn veel belangrijker voor het virus. Het is bijzonder hoe weinig ze daar van weten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 5 december 2022 @ 20:09:44 #299
451005 Grems
Clown World
pi_206957712
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:44 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Maar niet na een Covid-19 infectie.
Voor 2020 kwam die hersenmist en mysterieuze conditieproblematiek inderdaad bij dezelfde types opzetten na een botsing met 1.5km per uur, vandaar ook de term modeziekte.
  maandag 5 december 2022 @ 20:14:14 #300
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206957890


[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 05-12-2022 20:47:22 ]
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 5 december 2022 @ 20:47:28 #301
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206958748
vol
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')