Democratie is doodquote:
Even relativeren. 1.4 miljoen keer is ongeveer 0,01875% van de wereldbevolking, aangenomen dat mensen het filmpje maar één keer bekijken. Dat wil ik nog niet direct indrukwekkend noemen.quote:Op donderdag 24 november 2022 07:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Was best indrukwekkend , gisteren was het al 1,4 miljoen keer bekeken, fijn dat zo'n documentaire niet meer gecensureerd word op twitter en we de msm niet nodig hebben om ons te verdiepen in onderwerpen die ons interesseren
Nu al 1,5 miljoen keer bekeken [ twitter ]
Dag 1 , nu is het al meer dan 5 miljoen keer bekeken . Ik zeg nog steeds indrukwekkendquote:Op donderdag 24 november 2022 18:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Even relativeren. 1.4 miljoen keer is ongeveer 0,01875% van de wereldbevolking, aangenomen dat mensen het filmpje maar één keer bekijken. Dat wil ik nog niet direct indrukwekkend noemen.
Alleen jammer dat er zoveel fouten in zitten.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Even relativeren. 1.4 miljoen keer is ongeveer 0,01875% van de wereldbevolking, aangenomen dat mensen het filmpje maar één keer bekijken. Dat wil ik nog niet direct indrukwekkend noemen.
Was inderdaad trending op Twitter. Hoeveel onzin er te lezen was, was niet normaal. Blijkbaar kunnen de meeste dit soort grotemensen informatie niet begrijpen.quote:
Reageer je nu op het draadje of de filmquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:03 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Was inderdaad trending op Twitter. Hoeveel onzin er te lezen was, was niet normaal. Blijkbaar kunnen de meeste dit soort grotemensen informatie niet begrijpen.
Die topvirulogen die in het begin samenkwamen die waren zeer overtuigend met de conclusie dat het 'zeer onwaarschijnlijk' was dat het een lableak zou kunnen zijn. Bijna iedereen geloofde dat. Hier ook discussies geweest met al die mensen die 'DE' wetenschap geloofden en dat standpunt ook gingen verdedigen en de mensen die hun twijfels alsnog uitspraken voor 'wappie' uitmaakten. Toen werd ik voor het eerst echt 'wappie' genoemd.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:42 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Een heel lang draadje
Moet het zelf ook nog doorspitten
Succes
Eigenlijk spreekt het voor zich.quote:
Dit is totale bullshit. Fuck al die criminelen die meewerken aan dit beleid.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
mensen moeten toch zien dat het niet klopt
wanneer worden ze eens wakker
ik snap niet dat mensen het nu nog niet zienquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit is totale bullshit. Fuck al die criminelen die meewerken aan dit beleid.
Klimaat is heilig. Men wilt geïndoctrineerd zijn of worden want het voelt goed om je in te zetten voor de planeet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen het nu nog niet zien
werkelijk
hoe dan
Die hebben te grote ego's maar ja, wat anders kan je van het WEF verwachten?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
dit is wat er mis is
er zijn mensen die zich god voelen
Omdat ze niet verder kijken/lezen dan hun neus lang is..quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen het nu nog niet zien
werkelijk
hoe dan
Film.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Reageer je nu op het draadje of de film
je reageert op een post van het draadjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |