SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zeker zo, ieder leven is er 1 te veel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
14 jaar oud![]()
het zal verdomme je kind wezen
Die van mij ook, we wisten niet beterquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:47 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Verboden is een groot wooord maar bijvoorbeeld de sexuele vrijheid op tv, geen blote tieten meer te zien. Voelt als een achteruitgang. Komt uit Amerika over waar geweld meer geaccepteerd is dan een zichtbare tepel. Erg jammer dit.
Overal mogen roken, dat mag bijna nergens meer, mijn 'meester' rookte vroeger gewoon in de klas.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
14 jaar oud![]()
het zal verdomme je kind wezen
https://www.mirror.co.uk/(...)three-weeks-28552475quote:The inquest requires "considerable investigation into the vaccine, the effects of the vaccine and also the effects of the vaccine on Master McGinty," the Coroner said.
As a result, the case could take "months or possibly years to conclude its findings," Mr O’Connor said.
Ms Kilroy made an application on behalf of the family for legal aid.
“We would perceive there to be a concern for public health and safety and potential for recurrence in two circumstances,” Ms Kilroy told the court.
“The deceased’s death occurred on September 13, 2021.
Ja vooral tegen een lang en gezond leven.quote:Op woensdag 23 november 2022 00:23 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Die van mij ook, we wisten niet beter
Ik was 12 en we reden met z'n 4en naar Spanje met de auto. Mijn zus en ik achterin, en mij pa en ma voorin, de hele tijd rokend, zware shag en sigaretten. Geen raampje open ofzo. Zit je dan, kan me niet herinneren dat het me irriteerde.
Toch denk ik dat roken je beschermd tegen het een en ander. Dat denk ik al heeeel lang
Als je goed nadenkt weet je het ook
'Ieder leven is er een teveel'? 😆quote:Op woensdag 23 november 2022 00:20 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, ieder leven is er 1 te veel.
Maar ik lees ook nergens enig bewijs dat dit door het vaccin komt.
100% terecht dat het is afgeschaft. Het is enorm vervuilend en levert al jaren slachtoffers op.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Fatsoenlijk vuurwerk
(al koop ik het zelf niet, kijk wel graag)
laten we dan meteen de auto's afschaffenquote:Op woensdag 23 november 2022 09:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
100% terecht dat het is afgeschaft. Het is enorm vervuilend en levert al jaren slachtoffers op.
Dit is natuurlijk een discussie "techniek" die whataboutism heet. Het slaat nergens op en is ook in deze context totale onzin. "Want als vuurwerk verboden wordt dan wordt dit vast ook verboden op termijn", dat is een onlogische redenatie want in de recente geschiedenis is er werkelijkwaar niks wat absoluut verboden is waar de totale maatschappij momenteel enorme last van ondervindt. Als dat wel zo is hoor ik graag welke maatregel.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
laten we dan meteen de auto's afschaffen
en de fietsen
en de keukentrapjes
wacht we pakken in iedereen in bubbeltjesplastic en men mag alleen naar buiten met toestemming van de regering
Electrisch veiligquote:Op woensdag 23 november 2022 11:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een discussie "techniek" die whataboutism heet. Het slaat nergens op en is ook in deze context totale onzin. "Want als vuurwerk verboden wordt dan wordt dit vast ook verboden op termijn", dat is een onlogische redenatie want in de recente geschiedenis is er werkelijkwaar niks wat absoluut verboden is waar de totale maatschappij momenteel enorme last van ondervindt. Als dat wel zo is hoor ik graag welke maatregel.
Vuurwerk is overigens schadelijk en dient geen nut zoals bv een auto dat doet. En in 2030 moeten alle nieuw verkochte autos elektrische zijn. En ze worden in toenemende mate veilig.
Zouden we dat op vuurwerk plotten, laten we dan alleen sterretjes toelaten. Dat is relatief veilig en mensen hebben hun "vuurwerk".
"Want als vuurwerk verboden wordt dan wordt dit vast ook verboden op termijn", is denk ik niet de juiste redenatie die jij bedenkt maar eerder ''Als vuurwerk verboden wordt zou dit dan ook eigenlijk verboden moeten worden''.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een discussie "techniek" die whataboutism heet. Het slaat nergens op en is ook in deze context totale onzin. "Want als vuurwerk verboden wordt dan wordt dit vast ook verboden op termijn", dat is een onlogische redenatie want in de recente geschiedenis is er werkelijkwaar niks wat absoluut verboden is waar de totale maatschappij momenteel enorme last van ondervindt. Als dat wel zo is hoor ik graag welke maatregel.
Vuurwerk is overigens schadelijk en dient geen nut zoals bv een auto dat doet. En in 2030 moeten alle nieuw verkochte autos elektrische zijn. En ze worden in toenemende mate veilig.
Zouden we dat op vuurwerk plotten, laten we dan alleen sterretjes toelaten. Dat is relatief veilig en mensen hebben hun "vuurwerk".
We hebben al een Europese wallet..quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:20 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
'Straks' betekent niet dat dat nu al zo is maar de beweging er naartoe is volgens mij al gaande, stapje voor stapje, straks een Europese 'wallet'.
Geen probleem als vuurwerk verboden word, tenminste in veel steden hebben ze shows dat vind ik veel beter.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:07 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
"Want als vuurwerk verboden wordt dan wordt dit vast ook verboden op termijn", is denk ik niet de juiste redenatie die jij bedenkt maar eerder ''Als vuurwerk verboden wordt zou dit dan ook eigenlijk verboden moeten worden''.
Iets andere redenatie of conclusie dus.
Die 5G is er ook een onderdeel van. Is nl veel data wat aan elkaar geknupt moet worden.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
We hebben al een Europese wallet..
Euro!
Straks hoor ik hier wel vaker al sinds 2008
Ja gaat zeker op mijn kijklijstquote:
Gek dat men op veel plekken meld dat je voor goeie beveiliging moet zorgen als je internet op gaat.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Die 5G is er ook een onderdeel van. Is nl veel data wat aan elkaar geknupt moet worden.
Zoals Arno Wellens verteld in de docu 'state of control' is het dan veel eenvoudiger om iemand gegevens te hacken. Met één wachtwoord kun je dan overal bij. Je geld, je diploma's, je vaxx status, je medische gegevens, je social media etc. 'alle kippetjes achter een deurtje'.
Maar he, handig hoor zo'n app.
Met Nederlandse ondertiteling https://commonsensetv.nl/died-suddenly-nederlands/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |