denk je dat we dat horen als het zo is?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:38 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Er zijn 291 gevallen van aangezichtsverlamming van Bell gemeld bij het lareb. Wat een zeldzame aandoening is die vaker voorkwam na vaccinatie dan anders. Deze vrouw heeft het gekregen na vaccinatie. Maar of het al 100% bewezen is dat het door de vaxx komt?
Nee dat denk ik niet en ook dat ze het nooit zullen toegeven omdat het ook erg lastig te bewijzen is denk ik. Want het is een bijwerking maar een paar van die 291 had het ook zonder corona/vaccin gekregen dus je weet het eigenlijk nooit zeker.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk je dat we dat horen als het zo is?
Ik maak me eerder zorgen om de bijwerkingen die nog kunnen komen dan de gemelde bijwerkingen, de gemelde bijwerkingen zijn als je het cijfermatig bekijkt redelijk klein. Maar what if er op de langere termijn wel echte vervelende bijwerkingen komen? Zag al een filmpje voorbij komen om iedere maand als man de ballen even te checken op afwijkingen, dit in combinatie met toch wel een paar prof voetballers met wat problemen "under stairs" wat je de afgelopen maanden ziet doet bij mij de alarmballe....eehhhh bellen wel rinkelen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:06 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet en ook dat ze het nooit zullen toegeven omdat het ook erg lastig te bewijzen is denk ik. Want het is een bijwerking maar een paar van die 291 had het ook zonder corona/vaccin gekregen dus je weet het eigenlijk nooit zeker.
Net als die rechtzaak van mensen die hun kind accuut spastisch zijn geworden na (normale, niet covid) vaccinatie. Jaren en jaren durende rechtzaken waar nooit een uitspraak komt omdat het niet te bewijzen is.
Dan offer ik mij wel op en wordt ballen checker.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen om de bijwerkingen die nog kunnen komen dan de gemelde bijwerkingen, de gemelde bijwerkingen zijn als je het cijfermatig bekijkt redelijk klein. Maar what if er op de langere termijn wel echte vervelende bijwerkingen komen? Zag al een filmpje voorbij komen om iedere maand als man de ballen even te checken op afwijkingen, dit in combinatie met toch wel een paar prof voetballers met wat problemen "under stairs" wat je de afgelopen maanden ziet doet bij mij de alarmballe....eehhhh bellen wel rinkelen.
Ow nee, bedoel ook geen genocide hiermee. Wel dat er gewoon nog bijwerkingen kunnen komen die we nog niet kennen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:19 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dan offer ik mij wel op en wordt ballen checker.
Maar ff serieus, ik wil me geen zorgen maken om dingen die nog niet gebeurd zijn, mijn dochter bv is ook ingeënt en ik kan me niet indenken dat die spuiten voor soort van genocide staan. Mag niet. Kan niet. No no.
dan ga je uit van de gemelde bijwerkingenquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen om de bijwerkingen die nog kunnen komen dan de gemelde bijwerkingen, de gemelde bijwerkingen zijn als je het cijfermatig bekijkt redelijk klein. Maar what if er op de langere termijn wel echte vervelende bijwerkingen komen? Zag al een filmpje voorbij komen om iedere maand als man de ballen even te checken op afwijkingen, dit in combinatie met toch wel een paar prof voetballers met wat problemen "under stairs" wat je de afgelopen maanden ziet doet bij mij de alarmballe....eehhhh bellen wel rinkelen.
Ik weet het echt niet, ik blijf het allemaal een raar verhaal vinden... Ik hoop ook dat ik ernaast zit, maar vooralsnog ben ik blij dat ik geen #planjeprik gedaan hebquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ga je uit van de gemelde bijwerkingen
maar wordt alles gemeld??
of worden dingen afgedaan
me 2quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, ik blijf het allemaal een raar verhaal vinden... Ik hoop ook dat ik ernaast zit, maar vooralsnog ben ik blij dat ik geen #planjeprik gedaan heb
Same here, al blijft het allemaal een raar verhaal. De hele wereld op slot, met "warp speed" prikken laten maken en goedkeuren. En dat voor wat? Ja dan zullen er een hoop zijn die zeggen "de ziekenhuizen ontlasten".. Dit gaat er gewoon niet in bij mij.quote:
zijn die prikken met warp speed gemaakt of waren ze er al eerder ?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same here, al blijft het allemaal een raar verhaal. De hele wereld op slot, met "warp speed" prikken laten maken en goedkeuren. En dat voor wat? Ja dan zullen er een hoop zijn die zeggen "de ziekenhuizen ontlasten".. Dit gaat er gewoon niet in bij mij.
Wat ik begreep lag het mRNA idee al wel klaar, en wat ze daarna ermee gedaan hebben qua C19??? Niet voor niks dat die ook het snelst op de plank lagen...quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn die prikken met warp speed gemaakt of waren ze er al eerder ?
Indonesiëquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
moet ik hier nu nog wat aan toevoegen?
Wat gebeurde er in the UK?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
moet ik hier nu nog wat aan toevoegen?
juistquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat gebeurde er in the UK?
Sajid Javid is een Brits politicus van de Conservatieve Partij en voormalig bankier. Hij is lid van het Lagerhuis voor het district Bromsgrove sinds 2010.
Werd ineens ook minister van volksgezondheid daar... Zelfde als in Indonesië. En zo zijn er nog wel een paar ex bankiers die ik kan vinden die ineens "politicus" zijn geworden. Wel lekker makkelijk die connectie tot de bankwereld en het koppelen van een ID.
Het is dat je oud bent en al een gezin hebt, maar andersquote:
oudquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is dat je oud bent en al een gezin hebt, maar anders![]()
Maar ziet niemand het? Ik vraag me echt af of connecting the dots van een jaar geleden alweer vergeten is.
Joah 3 jaar ouder dan ik meen ik me te herinneren oma!quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
oud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent zo oud als je je voelt
en gelukkig voel ik me niet oud en ben ik het ook nog niet(zolang je het niet aan een 12 jarige vraagt tenminste)
ik vraag me af wanneer de rest van Nederland( en de wereld) nu eens wakker wordt
het kunstje van Bergkamp in de 2de kamer
Gideon die op een hele smerige manier wordt geframed
het is toch allemaal niet geloofwaardig meer
Als Pieter omzigt mee gaat stemmen met de FVD dan moet je je toch echt zorgen gaan makenquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joah 3 jaar ouder dan ik meen ik me te herinneren oma!
Maar ze spelen wel vieze spelletjes, maar dat kan ook wel allemaal gewoon bedoeld zijn om verdeeldheid onder mensen ze verspreiden. Kijk, FvD heeft in begin wel echt nuttige dingen gezegd, maar spelen ze nu hun rol door zichzelf ook belachelijk te maken?
Ik weet het niet, en kijk de toekomst wel echt tegemoet... Ik zie wel wat er gaat gebeuren.
Ze gooien alle remmen los.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Naaaahhhh dat doen ze normaal nooit!!!
Of juist nietquote:Op woensdag 16 november 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Pieter omzigt mee gaat stemmen met de FVD dan moet je je toch echt zorgen gaan maken
ja en neequote:
Bedoel ook juist dat het goed is dat iemand als hij meestemt, i.i.g. 1 buiten FvD om die door veel mensen "nog" wel serieus genomen wordt. Dus misschien gaan er nog meer mee stemmen. Alleen vraag me dat af voor de "coalitie"quote:Op woensdag 16 november 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
tegen inmeninging van WEF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |