Hebben ze het niet allemaal geroepen in den beginnequote:Op zondag 27 november 2022 09:10 schreef ludovico het volgende:
Zei Fauci niet dat je niet meer covid zou krijgen na vaccine? Of was dat alleen Biden?
Volgens mij was dat wel de veronderstelling, maar ze merkten gauw genoeg dat het anders was dan ze hadden verwacht.quote:Op zondag 27 november 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben ze het niet allemaal geroepen in den beginne
Het normaliseren voor het dragen van chips in je huid: zo handig en zo veiligquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:04 schreef Akathisia het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)-huid-laten-plaatsen
'veronderstelling'?quote:Op zondag 27 november 2022 12:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel de veronderstelling, maar ze merkten gauw genoeg dat het anders was dan ze hadden verwacht.
Het is/was een nieuw virus waarvan men nog steeds niet alles weet en in alle haast zijn er vaccins gemaakt. De griepprik is ook elk jaar een gok en niet ieder medicijn werkt bij iedereen precies hetzelfde dus ik vind dat eigenlijk niet zo gek.quote:Op zondag 27 november 2022 13:35 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
'veronderstelling'?
Het werd als wetenschappelijk onderbouwd feit gebracht ipv als een veronderstelling.
Dan gebruik je een andere bewoording. Bijvoorbeeld dat het 'hoogst waarschijnlijk' is dat je geen covid meer krijgt ipv 'je krijgt gewoon geen covid meer als je je laat vaccineren', dan breng je het als een vaststaand feit.
Achteraf wordt dit dus nogal gebaggeteliseerd ipv dat het als misleiding wordt opgevat.
Voor mij is dit pure misleiding geweest waarvan ze wisten dat ze er mee weg zouden komen.
Psychologisch weten ze precies hoe ver ze kunnen gaan en wie er in meegaan. Ze weten zelfs waar de mensen precies wonen die er niet in meegaan. Best creepy allemaal. 1984 come in....
Voor mij is het wel gek, en niet bepaald wetenschappelijk om het met stelligheid te brengen terwijl het niet zeker is.quote:Op zondag 27 november 2022 15:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is/was een nieuw virus waarvan men nog steeds niet alles weet en in alle haast zijn er vaccins gemaakt. De griepprik is ook elk jaar een gok en niet ieder medicijn werkt bij iedereen precies hetzelfde dus ik vind dat eigenlijk niet zo gek.
Het was nu zomaar in het nieuws dat Chinezen in opstand komen nu.. (normaal kijk ik geen NOS nieuws, maar voetbal staat op en daar komt het automatisch tussendoor )quote:Op zondag 27 november 2022 16:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
In China is de corona gekte nog steeds aan de gang: met de QR code houden ze mensen in de tang. Ik voel voor deze mensen. Opgesloten zitten voor een verkoudheidsvirus. Het filmpje spreekt voor zich![]()
Je vergeet echter dat in China het geen verkoudheidje is. Men loopt zwaar achter met vaccinatie gebruikte hun eigen minder effectief vaccin, weinig natuurlijke immuniteit en men heeft veel ouderen.quote:Op zondag 27 november 2022 16:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
In China is de corona gekte nog steeds aan de gang: met de QR code houden ze mensen in de tang. Ik voel voor deze mensen. Opgesloten zitten voor een verkoudheidsvirus. Het filmpje spreekt voor zich![]()
Is toch nog geen reden om de mensen zo te behandelenquote:Op zondag 27 november 2022 21:03 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Je vergeet echter dat in China het geen verkoudheidje is. Men loopt zwaar achter met vaccinatie gebruikte hun eigen minder effectief vaccin, weinig natuurlijke immuniteit en men heeft veel ouderen.
Een recept voor veel doden, zelfs met omikron.
MERS en SARS uit 2003 waten ook corona virussen, maar heel dodelijk
Knettergestoord, en dan waren en zijn er nog steeds figuren die er een voorbeeld in zien.quote:Op zondag 27 november 2022 16:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
Er is in 2011 nog onderzoek naar gedaanquote:Op maandag 28 november 2022 07:49 schreef ludovico het volgende:
Zou de pest ook gestopt zijn vanwege antistoffen?
Hele open vraag.
2020 belde.quote:Op zondag 27 november 2022 21:03 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Je vergeet echter dat in China het geen verkoudheidje is. Men loopt zwaar achter met vaccinatie gebruikte hun eigen minder effectief vaccin, weinig natuurlijke immuniteit en men heeft veel ouderen.
Een recept voor veel doden, zelfs met omikron.
MERS en SARS uit 2003 waten ook corona virussen, maar heel dodelijk
Hmmzkkquote:Op maandag 28 november 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is in 2011 nog onderzoek naar gedaan
Je zou het kunnen opzoeken
Misschien zouden onze "vrijheid" strijders eens naar de verschillen moeten kijken.quote:Op zondag 27 november 2022 23:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Is toch nog geen reden om de mensen zo te behandelen
Nee het gebrek aan immuniteit, wat idd en 2020ook niet het geval was, en een dictator.quote:
Immuniteit die je ook opbouwt als je Corona doorlooptquote:Op maandag 28 november 2022 10:27 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Misschien zouden onze "vrijheid" strijders eens naar de verschillen moeten kijken.
[..]
Nee het gebrek aan immuniteit, wat idd en 2020ook niet het geval was, en een dictator.
Zijn expertise is liegen en bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten.quote:Op maandag 28 november 2022 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Goedzo, HdJ was schoolmeester van beroep, hij heeft totaal geen expertise over de volksgezondheid en ruimtelijke ordening ook al niet.
[ twitter ]
Zie um staan...
Trust the science.quote:In the era of Covid 19 and mass vaccination programs, the anti-vaccination movement across the world is currently at an all-time high. Much of this anti-vaccination sentiment could be attributed to the alleged side effects that are perpetuated across social media from anti-vaccination groups. Fear mongering and misinformation being peddled by people with no scientific training to terrorise people into staying unvaccinated is not just causing people to remain susceptible to viral outbreaks, but could also be causing more side effects seen in the vaccination process. This brief review will offer data that may demonstrate that misinformation perpetuated by the anti-vaccination movement may be causing more deaths and side effects from any vaccine. A mini review of published literature has been conducted and found that mental stress clearly causes vasoconstriction and arterial constriction of the blood vessels. Therefore, if subjects are panicked, concerned, stressed or scared of the vaccination, their arteries will constrict and become smaller in and around the time of receiving the vaccine. This biological mechanism (the constriction of veins, arteries and vessels under mental stress) is the most likely cause for where there has been blood clots, strokes, heart attacks, dizziness, fainting, blurred vision, loss of smell and taste that may have been experienced shortly after vaccine administration. The extreme mental stress of the patient could most likely be attributed to the fear mongering and scare tactics used by various anti-vaccination groups. This paper does not aim to rule in or out every side effect seen, but it is highly likely that many apparent side effects seen shortly after a subject has received a vaccine could be the result of restricted or congested blood flow from blood vessel or arterial constriction caused by emotional distress or placebo based on fear around vaccines.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |