Het is dan ook de koning der modeziektes, bekkeninstabiliteit, RSI en whiplash zijn er niets bij.quote:Op dinsdag 29 november 2022 00:44 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Afgezien er voldoende onderzoeken zijn die je tegendeel bewijzen.
Of alle Artsen die ik tijden mijn eigen behandeling hierover gesproken heb.
Collega's die het zelfde ervaringen, zoals hersen mist, concentratie problemen, nul conditie hebben in eens, of in eens weer een terug val krijgen.
Lastig is, wel er is geen eenduidige verklaring voor alles. Maar veel normale klachten die ik hier noem, zijn vrij overduidelijk.
Anekdotes.quote:Op dinsdag 29 november 2022 00:44 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Afgezien er voldoende onderzoeken zijn die je tegendeel bewijzen.
Of alle Artsen die ik tijden mijn eigen behandeling hierover gesproken heb.
Collega's die het zelfde ervaringen, zoals hersen mist, concentratie problemen, nul conditie hebben in eens, of in eens weer een terug val krijgen.
Lastig is, wel er is geen eenduidige verklaring voor alles. Maar veel normale klachten die ik hier noem, zijn vrij overduidelijk.
Dus je neemt een vaccinquote:Op dinsdag 29 november 2022 00:22 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee dan bereiken? Vaccinatie status zegt niet zo veel. Immers er zijn verschillende vaccins en het zegt niet of het vaccin mogelijk de veroorzaker is van het overlijden van die persoon.
Je zou dan ook bij moeten houden of die persoon Covid-19 heeft gehad op basis van een test of nog beter een bloed onderzoek.
De kans complicaties vanuit een Covid-19 infectie, zelfs een tijd na de besmetting, is groter dan die vanuit het vaccin.
Maar in sommige landen was er al onderzoek gedaan naar de oversterfte, conclusie was daar, allemaal Covid gerelateerd en niet het vaccin.
Dus die 99.99% jongeren hebben het alleen overleefd omdat er voldoende zorg is/was?quote:Op dinsdag 29 november 2022 00:29 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Klopt, het was ook een niet heel dodelijk virus, zolang er voldoende zorg is/was.
En om de zorg belasting, ging het 2,5 jaar.
[..]
Ik ken niemand die doodsbang is geweest. Ik ken er wel veel die begrepen waar we mee te maken hadden.
Angst wordt eigenlijk alleen gebruikt door ontkenners, meestal omdat ze geen argumenten hebben om iets anders nuttigs te zeggen.
Hoe lang zit Rutte er al dan?quote:Op dinsdag 29 november 2022 00:26 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Je zegt het al, de meeste.
Er zijn er voldoende geweest die ook het ziekenhuis in zijn geweest. En omdat er plek was, zijn de meeste daarvan er ook weer "goed" uitgekomen.
Maar ik ken er ondertussen ook voldoende die aan "een verkoudheid" long covid overgehouden hebben.
[..]
Hangt er vanaf.....
Maar we hebben al jaren een personeels te kort en niet alleen in de zorg. En om Rutte hiervan allemaal de schuld te geven, is inderdaad wel het gemakkelijkste. Of het correct is, is natuurlijk een hele andere discussie.
Hoe moet ik nou weer weten of het uit een lab komt.quote:
Ik vraag me af wie dit onderzoek heeft gedaanquote:
Het waren vast de russen!quote:Op donderdag 1 december 2022 20:34 schreef yinxs het volgende:
[ twitter ]
Dat krijgt ie er nou van. Op zijn leeftijd nog wereldheerser proberen te worden. Stop toch met die onzin, Schwappie. Ga lekker met pensioen en laat die arme wereld met rust.
Ik zit niet dat je dat bekkeninstabiliteit, RSI en whiplash ook besmettelijk was.quote:Op dinsdag 29 november 2022 01:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Het is dan ook de koning der modeziektes, bekkeninstabiliteit, RSI en whiplash zijn er niets bij.
Omdat er voldoende onderzoek is naar geweest, waarbij ook de conclusie was, dat het heel lastig exact te Classifiëren is. Dat wil echter niet zeggen dat het niet bestaat. Het is alleen heel complex en heel breed. Komen er uit eindelijk ook weer uit, na maanden of nog langer.quote:Op dinsdag 29 november 2022 05:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Anekdotes.
Statistisch bewijs dat er iets significant anders is. Laat maar zien, want het is er niet.
Kerel we zijn bijna 3 jaar verder. Ze lhllen al 3 jaar over Bullcrap long covid. Zonder onderbouwing.
Deel die onderbouwing dan, of herzie je mening.
Sowieso vind ik het raar dat je onderzoek verzint.
Vaccins werken nooit 100%.quote:Op dinsdag 29 november 2022 08:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus je neemt een vaccin
Krijgt Corona waarvoor je dat vaccin hebt genomen en alsnog geef je Corona de schuld
Want dat is wat jij liever wilt zien
Dat zeg ik niet. Jongeren hebben sowieso meer kans om te overleven na een covid-19 infectie.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:02 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dus die 99.99% jongeren hebben het alleen overleefd omdat er voldoende zorg is/was?
![]()
Angst wordt alleen bij ontkenners, antivaxxers, of wap* gebruiks omdat ze geen argumenten hebben.quote:'Angst wordt eigenlijk alleen gebruikt door ontkenners' ? Zeg je maar dat snap ik niet.
Ontkenners van wat? Hoe bedoel je dit?
Ik ken eigenlijk niemand die echt bang was, ook astma patienten. Ze namelijk wel extra maatregelen. Maar angst heb ik echt nergens gezien.quote:Ik heb namelijk best wat mensen gezien, goede vriendin ook, die copd heeft en erg bang is geweest om covid te krijgen. Samenwonen met haar was niet leuk meer volgens haar partner, tot ze corona kreeg en het meeviel en toen werd ze een kompleet ander mens. En ken er zo nog 2, jonge gezonde mensen, die echt wel heel bang waren om corona te krijgen. Ik mocht ze in ieder geval een tijdje niet bezoeken.
Is mogelijk, maar hoeft ook niet zo te zijn.quote:Wat denk je dat die ziekenhuisbeelden doen met mensen die al wat angstig van zichzelf zijn, die slaan gewoon door, denk dat er veel meer mensen zijn die enorm angstig zijn geworden in het begin van corona dan je denkt.
Managers zijn helaas gemakkelijk te vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe lang zit Rutte er al dan?
Het wordt elk jaar schrijnender
23 mensen op een chirurgische afdeling en 3 verpleegkundigen
dat is totaal niet haalbaar
maar de managers op kantoor vinden het prima
dan valt er maar eens iemand
dan spuit je die vervelende patiënt maar plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |