abonnement Unibet Coolblue
pi_206648755
Mohammed Amine Ihattaren (Utrecht, 12 februari 2002) is een Nederlandse voetballer van Marokkaanse afkomst die doorgaans als aanvallende middenvelder speelt. Hij debuteerde op 26 januari 2019 in het betaald voetbal als speler van PSV.


(links)

quote:
PSV-supporters sluiten Ihattaren nu al in de armen
Hij is nu al de man die PSV graag aan de bal wil hebben. Mohamed Ihattaren (17) blonk uit tegen NAC en werd gekozen tot man van de wedstrijd.

Na afloop van elke thuiswedstrijd krijgt een van de PSV-spelers een zilverkleurige schaal. Op initiatief van de grootste fanclub reikt een supporter de prijs uit aan de democratisch gekozen man van de wedstrijd. Luuk de Jong kan met al zijn verworven schalen inmiddels een complete huiskamerwand behangen en ook Jeroen Zoet en Steven Bergwijn hebben na jaren in PSV-dienst nogal wat supportersservies voorhanden

Zaterdagavond kreeg Mohamed Ihattaren bij PSV na de winst op NAC (2-0) voor het eerst in zijn carrière de waarderingsprijs van de thuisfans. Ingetogen, maar trots deed hij zijn verhaal en onderwijl hield hij het blinkende bordje stevig vast. Ook de jonge spelmaker weet uiteraard dat het voor PSV uiteindelijk gaat om de schaal die vanuit Zeist naar Amsterdam of Eindhoven gaat, maar dit was voor hem mooi meegenomen.

Tussen lange fases vol gezapigheid en voorspelbare tikkies terug veerde het publiek zaterdag op bij de balaannames en voortzettingen van de nieuweling. Ihattaren presenteert zich voor een net 17-jarige sensationeel en is nu al de man die PSV tussen de linies graag aan de bal wil hebben. Een natuurtalent, dat zuiver en razendsnel het spel verplaatst en altijd vooruit probeert te denken en spelen. Geen enkele vijandelijke defensie wil zijn linkerbeen in schietpositie hebben, omdat een uithaal verschroeiend kan zijn.
https://www.ed.nl/psv/psv(...)n-de-armen~a7d0dd9c/



pi_206648834
POLL
pi_206648846
Ik bel meestal Mo voor hulp op zaterdagnacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206648867
Is er al een TV serie in de maak? Sowieso beter dan Andy en Melis.
pi_206648893
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 11:31 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=4626]
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 11:33 schreef Caland het volgende:
Ik bel meestal Mo voor hulp op zaterdagnacht.
Telefoonnummers beginnend met +212 neem ik niet op.

Ter info.
  zaterdag 12 november 2022 @ 11:46:23 #7
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206648959
‘Ik slaap met mijn moeder ik word wakker met mijn moeder’

Oké.

Verder krijg ik er vooral medelijden mee inderdaad. Ben het met @Scrummie eens. Jongen die door naïviteit/domheid duidelijk in de verkeerde kringen is beland. Vraag mij alleen of in hoeverre het bij zo’n jongen te voorkomen viel sinds het overlijden van zijn vader.
Makkelijk tweede.
pi_206649730
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 11:33 schreef Caland het volgende:
Ik bel meestal Mo voor hulp op zaterdagnacht.
Announce Mo als special guest in de Taghi podcast.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_206649757
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
‘Ik slaap met mijn moeder ik word wakker met mijn moeder’

Oké.

Verder krijg ik er vooral medelijden mee inderdaad. Ben het met @:scrummie eens. Jongen die door naïviteit/domheid duidelijk in de verkeerde kringen is beland. Vraag mij alleen of in hoeverre het bij zo’n jongen te voorkomen viel sinds het overlijden van zijn vader.
Dit geldt voor 90% van de criminelen ook, waarom is het bij hem ineens zielig? Omdat hij wat talent in zijn teen heeft?
pi_206649805
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:06 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Announce Mo als special guest in de Taghi podcast.
Die luisteren we niet meer sinds podimo

@Zipportal
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206649811
Oh wacht, dat is die ander
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206649822
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
Oh wacht, dat is die ander
|:)
  zaterdag 12 november 2022 @ 13:16:58 #13
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206649829
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dit geldt voor 90% van de criminelen ook, waarom is het bij hem ineens zielig? Omdat hij wat talent in zijn teen heeft?
Dan vind ik het eigenlijk ook zielig en heb ik er ook medelijden mee.
Makkelijk tweede.
pi_206649962
Er is iig een begin van besef bij hem wat er nodig is om weer on track te komen. Dat is de allereerste stap.

Dan komt nu dus de moeilijkste stap: je daar consequent naar gaan gedragen.

Na alles wat we al van hem gehoord en gezien hebben mag je je wel afvragen of hij dat mentaal aankan. Eigenlijk denk ik dat hij nog wel een jaartje of 2-3 nodig heeft om wat volwassener te worden, maar die tijd heb je niet in het profvoetbal.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206650078
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dan vind ik het eigenlijk ook zielig en heb ik er ook medelijden mee.
Heel gek, maar ik vind toch vooral dat mensen verantwoordelijk blijven voor hun eigen gedrag. Dat verschuilen achter 'moeilijke jeugd' en 'slechte opvoeding' is echt te makkelijk.

Zeker als zoals bij Mo iedereen constant voor je klaar stond om je te helpen en je zooi op te ruimen. Ook toen zijn pa nog leefde maakte hij er desondanks een zooitje van.
  zaterdag 12 november 2022 @ 14:11:05 #16
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206650149
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Heel gek, maar ik vind toch vooral dat mensen verantwoordelijk blijven voor hun eigen gedrag. Dat verschuilen achter 'moeilijke jeugd' en 'slechte opvoeding' is echt te makkelijk.

Zeker als zoals bij Mo iedereen constant voor je klaar stond om je te helpen en je zooi op te ruimen. Ook toen zijn pa nog leefde maakte hij er desondanks een zooitje van.
Tja, ik uiteindelijk ook. En toch vind ik het verdrietig als dat soort jongens het rechte pad verliezen door verslavingen, foute vrienden of gewoon een erg lage intelligentie.

Het klopt dat er bij Mo veel mensen klaar stonden om hem te helpen, maar net zo veel om daar misbruik van te maken. Want uiteindelijk heeft zo’n beetje iedereen om hem heen dezelfde intentie met die knul: veel geld aan hem verdienen.
Makkelijk tweede.
  zaterdag 12 november 2022 @ 14:44:09 #17
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206650335
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Heel gek, maar ik vind toch vooral dat mensen verantwoordelijk blijven voor hun eigen gedrag. Dat verschuilen achter 'moeilijke jeugd' en 'slechte opvoeding' is echt te makkelijk.

Zeker als zoals bij Mo iedereen constant voor je klaar stond om je te helpen en je zooi op te ruimen. Ook toen zijn pa nog leefde maakte hij er desondanks een zooitje van.
Het is niet het 1 of het ander he. Je kan iets prima sneu/zielig vinden en tegelijk 'eigen verantwoordelijkheid'. Want dat is het uiteraard ook.

Even los van het taalgebruik, maniertjes en dingetjes in dat interview: wat ik sneu vind is dat het in essentie geen kwaaie gozer lijkt te zijn, ik geloof namelijk wel dat hijzelf (en zijn omgeving) er nu heilig (allah is groot) van overtuigd is dat hij nu op het goede spoor is en er alles aan doet om te slagen, maar tegelijkertijd lijkt het mij mentaal zo'n zwak mannetje die bij de eerste kleine tegenslag weer terugvalt in het slechte en daar dan weer vervolgens alles behalve zichzelf de schuld van geeft. En dat heeft vooral met hemzelf te maken, niet met z'n overleden vader, niet met z'n omgeving, of wat hij 'meegemaakt' heeft. Denk ik.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_206651430
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 14:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Het is niet het 1 of het ander he. Je kan iets prima sneu/zielig vinden en tegelijk 'eigen verantwoordelijkheid'. Want dat is het uiteraard ook.

Even los van het taalgebruik, maniertjes en dingetjes in dat interview: wat ik sneu vind is dat het in essentie geen kwaaie gozer lijkt te zijn, ik geloof namelijk wel dat hijzelf (en zijn omgeving) er nu heilig (allah is groot) van overtuigd is dat hij nu op het goede spoor is en er alles aan doet om te slagen, maar tegelijkertijd lijkt het mij mentaal zo'n zwak mannetje die bij de eerste kleine tegenslag weer terugvalt in het slechte en daar dan weer vervolgens alles behalve zichzelf de schuld van geeft. En dat heeft vooral met hemzelf te maken, niet met z'n overleden vader, niet met z'n omgeving, of wat hij 'meegemaakt' heeft. Denk ik.
Ik ben het deels wel met je eens natuurlijk. Het is ook wel sneu, aan de andere kant heb ik ook geleerd om dit soort teksten weinig serieus te nemen uit de mond van (Marokkaanse) jongeren. Of het kwade wil is (zichzelf en de situatie anders voor doen dan hij is) of pure domheid/naïviteit is moeilijk in te schatten, maar ik weet wel dat dit soort gastjes als ze geen talent hebben voor voetbal of kickboksen exact dezelfde types zijn als die met een babbeltruc bij je opa inbreken en hem verrot slaan voor een paar tientjes en een horloge.

Verkeerde jeugd, beïnvloedbaar door laag IQ of whatever. En ja, dat is vast niet aardig dat ik dat zeg, maar ik heb lang genoeg met Marokkaanse jongeren gewerkt om daar iets over te mogen zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 12-11-2022 18:56:37 ]
pi_206677961
Mo heeft Sneijder in de steek gelaten. @RamboDirk

NA EEN WEEK.


Viesdik met zijn jogging pyjamabroek.
pi_206678017
Idd komt nu al paar keer niet opdagen. Wordt weer helemaal niets.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator maandag 14 november 2022 @ 20:41:15 #21
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206678063
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 20:34 schreef Zipportal het volgende:
Mo heeft Sneijder in de steek gelaten. @:rambodirk

NA EEN WEEK.


Viesdik met zijn jogging pyjamabroek.
Al besproken.
What can change the nature of a man?
pi_206678142
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 17:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik ben het deels wel met je eens natuurlijk. Het is ook wel sneu, aan de andere kant heb ik ook geleerd om dit soort teksten weinig serieus te nemen uit de mond van (Marokkaanse) jongeren. Of het kwade wil is (zichzelf en de situatie anders voor doen dan hij is) of pure domheid/naïviteit is moeilijk in te schatten, maar ik weet wel dat dit soort gastjes als ze geen talent hebben voor voetbal of kickboksen exact dezelfde types zijn als die met een babbeltruc bij je opa inbreken en hem verrot slaan voor een paar tientjes en een horloge.

Verkeerde jeugd, beïnvloedbaar door laag IQ of whatever. En ja, dat is vast niet aardig dat ik dat zeg, maar ik heb lang genoeg met Marokkaanse jongeren gewerkt om daar iets over te mogen zeggen.
Jep, dit weet helaas ieder persoon met een stukje realiteitszin. Er zijn ook goeie Marokkanen hoor, maar in de mand zitten vaak meer rotte dan goede appels.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206678578
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 20:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Jep, dit weet helaas ieder persoon met een stukje realiteitszin. Er zijn ook goeie Marokkanen hoor, maar in de mand zitten vaak meer rotte dan goede appels.
Gek, want dat is helemaal niet wat ik zeg.
pi_206678638
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Gek, want dat is helemaal niet wat ik zeg.
Ah vertel.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206678670
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ah vertel.
Nee, want ik heb helemaal geen interesse in een gesprek met jou hierover.
pi_206678713
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, want ik heb helemaal geen interesse in een gesprek met jou hierover.
Ah zo ken ik je weer. Ferme uitspraken doen maar toch je ei intrekken.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2022 @ 21:16:40 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_206678760
Sneijder zijn handen er ook al vanaf getrokken. Afgeschreven.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206678865
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:16 schreef tong80 het volgende:
Sneijder zijn handen er ook al vanaf getrokken. Afgeschreven.

:T
Sneijder die iemand met mentale problemen gaat helpen is ook wel alsof je Jules Deelder als begeleider in een afkickkliniek neerzet

:T
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206679105
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 21:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Sneijder die iemand met mentale problemen gaat helpen is ook wel alsof je Jules Deelder als begeleider in een afkickkliniek neerzet

:T
Sneijder kon voetballen en had het daar lekker bij moeten laten.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 14 november 2022 @ 21:39:24 #30
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206679186
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 21:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Sneijder die iemand met mentale problemen gaat helpen is ook wel alsof je Jules Deelder als begeleider in een afkickkliniek neerzet

:T
Of dat je @tong80 een AA-bijeenkomst laat organiseren
Makkelijk tweede.
pi_206679262
Het is niet dat het je nog verrast dat weer iemand zijn handen ervan af trekt maar enige verbazing over hoe snel het deze keer ging is er toch wel bij mij :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206679421
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is niet dat het je nog verrast dat weer iemand zijn handen ervan af trekt maar enige verbazing over hoe snel het deze keer ging is er toch wel bij mij :D
Sneijder is ook wel de allerlechtste persoon om zo'n jongen te helpen natuurlijk. Zelfs een Bram Bakker zou hier een harde dobber aan hebben.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2022 @ 22:18:16 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_206679834
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Of dat je @:tong80 een AA-bijeenkomst laat organiseren
Ik heb begeleiding van een ex-junk als ervaringsdeskundige. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206679868
Lekker met een AK47 carrière maken Mo’tje!
We zien je over tijdje wel op de voorpagina staan! Dikke doei.
U MAD?
  maandag 14 november 2022 @ 22:24:24 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206679944
Het lijkt me beter als Mo echte hulp zoekt.
  maandag 14 november 2022 @ 22:45:09 #36
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206680314
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is niet dat het je nog verrast dat weer iemand zijn handen ervan af trekt maar enige verbazing over hoe snel het deze keer ging is er toch wel bij mij :D
Natuurlijk is Ihattaren een mongool, maar graag met een probleemjongen willen werken om bij de eerste de beste keer dat hij zich problematisch gedraagt direct de handen van hem af te trekken zegt ook wel iets over Sneijder en diens behoefte aan instant gratification.
We have always been at war with Eastasia.
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2022 @ 22:56:11 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_206680463
Aan de samenwerking tussen Wesley Sneijder en Mohamed Ihattaren is al binnen twee weken een einde gekomen. Volgens de oud-international kan de voetballer die onder contract staat bij Juventus ‘de knop nog niet omzetten'.

,,De opstartproblemen zijn groter geworden", zei Sneijder vanavond bij Veronica Offside, waar hij afgelopen vrijdag al duidelijk maakte dat de samenwerking tussen de twee niet al te soepel verliep. Ihattaren werd dit jaar door Ajax gehuurd van Juventus, maar net als bij PSV liep hij in Amsterdam tegen het ene na het andere incident op. Ajax besloot de huurovereenkomst dan ook te beëindigen.

,,Het gaat niet echt best nee, het wordt een moeilijk verhaal", vertelde Sneijder, die grote plannen had met Ihattaren. ,,Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Het is moeilijk. Hij heeft die passie en die vreugde wel, maar hij kan de knop nog niet omzetten. Althans dat heb ik geconcludeerd en dan is het voor mij ook moeilijk.”

,,Voor mij is het geen enorme nederlaag, maar voor hemzelf is het heel vervelend. Hij doet het niet voor mij, hij moet het echt voor zichzelf doen. En als hij niet wil of niet kan... Misschien is het ook goed dat ik me weer teruggetrokken heb, dat hij nu wakker wordt en er zelf mee aan de slag gaat. Voor mij is het klaar. Mij heeft hij er niet mee, zichzelf wel.”

,,Hij is er twee dagen serieus mee bezig geweest en toen werd het weer minder. Hij maakt de keuzes zelf en heeft er zelf voor gezorgd dat ik niet meer met hem werk. Ik ben helemaal niet boos geweest, heb hem netjes een bericht gestuurd. Ik hoop dat hij het nog op gaat pakken, maar ik ga hem daarbij niet meer steunen.”

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206680623
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ah zo ken ik je weer. Ferme uitspraken doen maar toch je ei intrekken.
Hij zegt toch gewoon wat ie zegt in zn post, en daar staat inderdaad niet dat er meer rotte dan goeie zijn.
Als je een klein beetje kunt begrijpend lezen, dan snap je die post gewoon.
Snap je die post niet (en zo lijkt het nu) ben je waarschijnlijk te dom om het je uit te leggen.
pi_206680656
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 22:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Natuurlijk is Ihattaren een mongool, maar graag met een probleemjongen willen werken om bij de eerste de beste keer dat hij zich problematisch gedraagt direct de handen van hem af te trekken zegt ook wel iets over Sneijder en diens behoefte aan instant gratification.
Dit is het ook. Sneijder komt bij mij over als een luchtfietser, allerlei plannen altijd (trainer, manager, den Bosch, Fortuna, Ihattaren) maar echt concreet wordt het nooit. Waarschijnlijk omdat ie geen idee heeft hoe je de meeste dingen concreet moet aanpakken.

En denk ook gemakzucht, zodra het op werken begint te lijken haakt ie af.
  maandag 14 november 2022 @ 23:38:44 #40
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_206680799
Sneijder is echt zo'n misselijk mannetje. Alles ook weer direct mededelen op tv natuurlijk, want iedereen moet weten dat ie het toch echt heel hard geprobeerd heeft hoor!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_206681436
Soldaat Mo had toch meer respect voor zijn bed dan voor Sneijder :+
hardcoholic
pi_206681446
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 23:13 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dit is het ook. Sneijder komt bij mij over als een luchtfietser, allerlei plannen altijd (trainer, manager, den Bosch, Fortuna, Ihattaren) maar echt concreet wordt het nooit. Waarschijnlijk omdat ie geen idee heeft hoe je de meeste dingen concreet moet aanpakken.

En denk ook gemakzucht, zodra het op werken begint te lijken haakt ie af.
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 23:38 schreef Kriegel het volgende:
Sneijder is echt zo'n misselijk mannetje. Alles ook weer direct mededelen op tv natuurlijk, want iedereen moet weten dat ie het toch echt heel hard geprobeerd heeft hoor!
Hij weet wel prima hoe om te gaan met de media, gewoon nog voordat je op hem gebackfired wordt zelf de media zoeken en duidelijk aangeven waar het aan ligt, oftewel met Mo is niet te werken.
hardcoholic
  dinsdag 15 november 2022 @ 07:57:42 #43
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206681470
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 23:13 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dit is het ook. Sneijder komt bij mij over als een luchtfietser, allerlei plannen altijd (trainer, manager, den Bosch, Fortuna, Ihattaren) maar echt concreet wordt het nooit. Waarschijnlijk omdat ie geen idee heeft hoe je de meeste dingen concreet moet aanpakken.

En denk ook gemakzucht, zodra het op werken begint te lijken haakt ie af.
Als Sneijder niet zo goed kon voetballen was hij die vervelende oom geweest die altijd op de kringverjaardag over zijn businessplannen aan het vertellen was maar dat hij nu ‘een korte tegenslag’ te verwerken had, terwijl je aan alles hoort dat ie totaal niet weet waar hij mee bezig is (en nu heeft geïnvesteerd in één of andere crypto)
Makkelijk tweede.
pi_206681496
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 07:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als Sneijder niet zo goed kon voetballen was hij die vervelende oom geweest die altijd op de kringverjaardag over zijn businessplannen aan het vertellen was maar dat hij nu ‘een korte tegenslag’ te verwerken had, terwijl je aan alles hoort dat ie totaal niet weet waar hij mee bezig is (en nu heeft geïnvesteerd in één of andere crypto)
Sneijder was waarschijnlijk all in gegaan op dogecoin op de piek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 november 2022 @ 08:08:09 #45
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206681517
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Sneijder was waarschijnlijk all in gegaan op dogecoin op de piek.
“Willen jullie een NFT kopen van mijn goal op het WK tegen Brazilië?”
Makkelijk tweede.
  dinsdag 15 november 2022 @ 08:14:05 #46
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206681548
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
“Willen jullie een NFT kopen van mijn goal op het WK tegen Brazilië?”
Ik zie dit gewoon voor me :')
pi_206681724
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 23:13 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dit is het ook. Sneijder komt bij mij over als een luchtfietser, allerlei plannen altijd (trainer, manager, den Bosch, Fortuna, Ihattaren) maar echt concreet wordt het nooit. Waarschijnlijk omdat ie geen idee heeft hoe je de meeste dingen concreet moet aanpakken.

En denk ook gemakzucht, zodra het op werken begint te lijken haakt ie af.
Daar heb je wel gelijk in ja. Kan ook wel een toekomstige Kieft gaan worden, en die is dan nog een stuk sympathieker.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206681812
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Daar heb je wel gelijk in ja. Kan ook wel een toekomstige Kieft gaan worden, en die is dan nog een stuk sympathieker.
Kieft kon niet omgaan met de roem, die was verlegen/onzeker/ingetogen. Daar heeft onze Wesley geen last van.

Maar als analist kan die prima door de beugel, moet ie zich een beetje voorbereiden, en dan heeft ie wel kijk op het spelletje.
pi_206682326
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:56 schreef koemleit het volgende:

[..]
Kieft kon niet omgaan met de roem, die was verlegen/onzeker/ingetogen. Daar heeft onze Wesley geen last van.

Maar als analist kan die prima door de beugel, moet ie zich een beetje voorbereiden, en dan heeft ie wel kijk op het spelletje.
Qua persoonlijkheid niet echt te vergelijken maar beiden wel instabiel.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206682482
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lijkt me beter als Mo echte hulp zoekt.
Precies. Zonder echte professionele hulp gaat het sowieso niet lukken, en daarmee gaat die heel diep vallen want als je geld gewend bent en straks moet proberen te gaan werken 40 uur voor 2000 euro....gaat hem niet worden bij instabiel jongetje dat hij is.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206682960
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 10:15 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Precies. Zonder echte professionele hulp gaat het sowieso niet lukken, en daarmee gaat die heel diep vallen want als je geld gewend bent en straks moet proberen te gaan werken 40 uur voor 2000 euro....gaat hem niet worden bij instabiel jongetje dat hij is.
Heeft natuurlijk ook nog een enorme religieuze ballast. In een seculiere omgeving ga je praten met psychologen, maar hij wordt omringd door Islam-fanatici die uitleggen dat het de wil van Allah is en dat hij veel moet bidden enzo.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206683371
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 10:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heeft natuurlijk ook nog een enorme religieuze ballast. In een seculiere omgeving ga je praten met psychologen, maar hij wordt omringd door Islam-fanatici die uitleggen dat het de wil van Allah is en dat hij veel moet bidden enzo.
Klopt, bidden en met zijn geloof bezig zijn is zeker goed maar natuurlijk niet genoeg. Hij heeft gewoon professionele hulp nodig, anders gaat het echt niets worden. Ajax stelde dat niet voor niets als keiharde voorwaarde om eventueel hem toch over te nemen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206683418
Daarnaast is hij ook weer wat dikkig.
Het is koud, het is guur....
pi_206683484
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 11:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Daarnaast is hij ook weer wat dikkig.
Post dit anders ook nog even in het PSV-topic.
pi_206683497
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 11:33 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Klopt, bidden en met zijn geloof bezig zijn is zeker goed maar natuurlijk niet genoeg. Hij heeft gewoon professionele hulp nodig, anders gaat het echt niets worden. Ajax stelde dat niet voor niets als keiharde voorwaarde om eventueel hem toch over te nemen.
Bidden kan niet heel veel kwaad denk ik nee, maar veel andere religieuze denkwijzen natuurlijk wel.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206683506
Ik begin me ondertussen wel af te vragen wat hij dan heeft laten zien dat het al deze aandacht waard is.
What Would Goku Do
pi_206683520
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 11:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

Bidden kan niet heel veel kwaad denk ik nee, maar veel andere religieuze denkwijzen natuurlijk wel.
Bidden vijf keer per dag, vasten, niet uitgaan, regelmaat, discipline, focus, geen chickies, hij mag die social media er ook gelijk uitgooien. Is een aspect wat zeker kan helpen, maar zonder professionele hulp gaat die zijn voetbal en hele leven gewoon niet op de rit krijgen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206683532
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 11:46 schreef viagraap het volgende:
Ik begin me ondertussen wel af te vragen wat hij dan heeft laten zien dat het al deze aandacht waard is.
Dat is een terechte vraag. Een paar goals tegen Vitesse en Cambuur en dat was het verder wel. Zoals zo vaak veel te snel op het paard gezet.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206683929
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 11:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat is een terechte vraag. Een paar goals tegen Vitesse en Cambuur en dat was het verder wel. Zoals zo vaak veel te snel op het paard gezet.
In de jeugd was hij simpelweg sensationeel, niets op af te dingen. Maar daar werden een heleboel dingen die hij niet deed hem ook vergeven. Het was de Mo-show als hij er zin in had en dat was genoeg.

Toen hij in het eerste kwam heeft hij dat een paar keer mogen laten zien, maar al snel werd van hem gevraagd om ook het hele spelletje te leren. In dienst van het team spelen, meeverdedigen, opdrachten uitvoeren in plaats van 100% op intuïtie spelen.
Toen werd al snel duidelijk dat hij dat helemaal niet kon, de energie er niet voor had of zich er gewoon te goed voor voelde.

Vanaf de dag dat de trainer hem daarop aansprak is het mis gaan lopen. Zijn pa hield hem daarin nog een beetje in het gareel, maar toen die kwam te overlijden is hij gewoon totaal ontspoord.
pi_206684123
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 12:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
In de jeugd was hij simpelweg sensationeel, niets op af te dingen. Maar daar werden een heleboel dingen die hij niet deed hem ook vergeven. Het was de Mo-show als hij er zin in had en dat was genoeg.

Toen hij in het eerste kwam heeft hij dat een paar keer mogen laten zien, maar al snel werd van hem gevraagd om ook het hele spelletje te leren. In dienst van het team spelen, meeverdedigen, opdrachten uitvoeren in plaats van 100% op intuïtie spelen.
Toen werd al snel duidelijk dat hij dat helemaal niet kon, de energie er niet voor had of zich er gewoon te goed voor voelde.

Vanaf de dag dat de trainer hem daarop aansprak is het mis gaan lopen. Zijn pa hield hem daarin nog een beetje in het gareel, maar toen die kwam te overlijden is hij gewoon totaal ontspoord.
Daar sluit ik me wel bij aan ja. Maar als ik jou vraag naar zijn beste prestatie tot nu toe? (In termen van beslissend zijn?)

Denk dat je niet veel verder komt dan een leuk afstandsschot tegen Utrecht ofzo.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206684252
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 12:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Daar sluit ik me wel bij aan ja. Maar als ik jou vraag naar zijn beste prestatie tot nu toe? (In termen van beslissend zijn?)

Denk dat je niet veel verder komt dan een leuk afstandsschot tegen Utrecht ofzo.
Waarschijnlijk inderdaad die 2-1 tegen Utrecht, maar er zijn dagen dat ik niet aan Ihattaren denk dus wie weet is er nog iets moois.

Ik vond zijn invalbeurt tegen PSV misschien wel zijn mooiste wapenfeit. En het interview met Schreuder die vol trots vertelde dat hij bij Mo zijn moeder op bezoek was geweest omdat dat zo belangrijk is bij dat soort jongens.

Dat blijft een giller. People manager Schreuder die Mo er bovenop helpt door met zijn mama en vriendin thee te gaan drinken.
pi_206684378
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 13:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Waarschijnlijk inderdaad die 2-1 tegen Utrecht, maar er zijn dagen dat ik niet aan Ihattaren denk dus wie weet is er nog iets moois.

Ik vond zijn invalbeurt tegen PSV misschien wel zijn mooiste wapenfeit. En het interview met Schreuder die vol trots vertelde dat hij bij Mo zijn moeder op bezoek was geweest omdat dat zo belangrijk is bij dat soort jongens.

Dat blijft een giller. People manager Schreuder die Mo er bovenop helpt door met zijn mama en vriendin thee te gaan drinken.
Ook daar sluit ik me volledig bij aan, dat was prachtig. Sowieso alle Ajacieden die de verwachting hadden dat het een succes zou worden, Kale en Kokkie voorop.


Hoezo ben je vandaag zo redelijk ineens trouwens? :)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206684613
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 13:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ook daar sluit ik me volledig bij aan, dat was prachtig. Sowieso alle Ajacieden die de verwachting hadden dat het een succes zou worden, Kale en Kokkie voorop.


Hoezo ben je vandaag zo redelijk ineens trouwens? :)
Ik ben altijd redelijk, alleen niet als mensen me racisme of andere bullshit in de mond proberen te leggen omdat ze niet kunnen lezen.
pi_206755535
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_206755585
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 13:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ook daar sluit ik me volledig bij aan, dat was prachtig. Sowieso alle Ajacieden die de verwachting hadden dat het een succes zou worden, Kale en Kokkie voorop.


Hoezo ben je vandaag zo redelijk ineens trouwens? :)
Kale en Kokkie. Ik hoor die namen en wil er iets over zeggen maar heb toch besloten het voor mezelf te houden.
U MAD?
pi_206755648
Als over een paar jaar als hij met 'pensioen' is omgerekend wordt hoeveel hij nu per minuut wedstrijdvoetballen verdiend heeft dan staat deze baas vast tussen de absolute goden _O_
pi_206774122
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_206774791
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:47 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
:')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_206779423
IN DE BAK.
pi_206779467
quote:
Politie arresteert voetballer Mo Ihattaren

UTRECHT - De politie in Utrecht heeft dinsdagmiddag profvoetballer Mo Ihattaren gearresteerd wegens een ernstige bedreiging.

De arrestatie vond plaats bij een huis in Utrecht waarin de voetballer op dat moment verbleef. Agenten in uniform en in burger drongen volgens getuigen het huis binnen en voerden Ihattaren af. Hij is overgebracht naar een politiebureau.

De politie in Utrecht wil niet meer kwijt dat een 20-jarig persoon is gearresteerd wegens bedreiging. Bronnen dicht bij het onderzoek bevestigen dat het om Mo Ihattaren gaat. Het is op dit moment niet bekend wie Ihattaren bedreigd zou hebben en waarom. De politie gaat de aangifte van een slachtoffer de komende dagen onderzoeken. Het is onduidelijk of Ihattaren tijdens het onderzoek in de cel moet blijven. Bronnen achten dat wel aannemelijk.

Nieuw dieptepunt

De arrestatie van het ooit zeer veelbelovend voetbaltalent is een nieuw dieptepunt in zijn loopbaan. Ihattaren maakte als jonge speler veel indruk bij PSV maar kreeg na de dood van zijn vader mentale problemen en kwam in conflict met de toenmalige trainer van. PSV, Roger Schmidt.

De situatie escaleerde en Ihattaren werd verkocht aan Juventus, dat het verhuurde aan Sampdoria. Daarna huurde Ajax de voetballer, maar ook in Amsterdam kwam Ihattaren amper aan voetballen toe. Afgelopen maand besloot Ajax de huurovereenkomst te beëindigen en Ihattaren terug te sturen naar Italië, waar hij zich in januari weer bij Juventus zou moeten melden.

Nouri

Eerder deze maand werd bekend dat Mo Ihattaren op sleeptouw werd genomen door de familie van ex-Ajacied Appie Nouri en daar ook vaak thuis verbleef. Ook oud-international Wesley Sneijder ontfermde zich over hem. Het verblijf bij de familie Nouri leek de gevallen voetballer in rustiger vaarwater te brengen. Hij begon weer met trainen met een speciaal team, onder wie twee bekende fysiotherapeuten.

Ihattaren kende een woelige zomer meter liefdesperikelen en persoonlijke problemen na contacten met mensen uit het criminele milieu. Ook werd een auto van hem in brand gestoken.

https://www.telegraaf.nl/(...)tballer-mo-ihattaren
pi_206779484
Ah maar dat gaat heus nog wel keer goedkomen met die jongen. Hij heeft gewoon nog een 27e kans nodig.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_206779491
pi_206779506
Ja maar het is zo jammer dat dit supertalent nooit goed begeleid is!!!!!! Schandalig hoe PSV met hem is omgegaan!!!!!

:')
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206779519
Wel vies van Schmidt dat hij hem nu de bak in laat draaien.
pi_206779529
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 22:55 schreef opgebaarde het volgende:
Als over een paar jaar als hij met 'pensioen' is omgerekend wordt hoeveel hij nu per minuut wedstrijdvoetballen verdiend heeft dan staat deze baas vast tussen de absolute goden _O_
ver bovenaan, 100% zeker :D
hardcoholic
pi_206779587
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206779595
Ik vind dit geen verstandige jongen en denk niet dat hij ver gaat komen.
pi_206779734
Erg mooi.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206779743
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 18:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja maar het is zo jammer dat dit supertalent nooit goed begeleid is!!!!!! Schandalig hoe PSV met hem is omgegaan!!!!!

:')
Je ziet het vaker bij voetballers die gek in hun hoofd zijn.
Mensen gaan dan de voetballende talenten overschatten om het gedrag goed te praten.

Zo'n Balotelli had uiteindelijk ook gewoon een matige techniek. Geldt ook voor deze jongen.
Een redelijk doorsnee voetballer die gek is, dus fantaseert er men wat talent bij.
  dinsdag 22 november 2022 @ 18:46:49 #80
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206779747
Weer een speler in dienst van Ajax die gearresteerd wordt. Het patroon begint wel duidelijk te worden.
Makkelijk tweede.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 22 november 2022 @ 18:59:52 #81
408813 crew  trein2000
pi_206779998
Aangehouden. Dat zagen we totaal niet aankomen :')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206780007
Het bericht die je wist dat zou komen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206780031
Kijken hoe de kilootjes er af gaan nu. Wel bijzonder want nu kunnen ze waarschijnlijk gratis van hem af.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 22 november 2022 @ 19:04:05 #84
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206780073
Hebben we eens een talentvolle nedermarokkaan die kiest voor oranje en dan is het op ieder vlak echt een cartoonesk stereotype :')
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 19:05:27 #85
9859 crew  Karina
Woman
pi_206780103
Jammer dat hij steeds verder afglijdt. Domme jongen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_206780148
Wollah
Heeft Wesley Sneijder al een reactie gegeven?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206780218
Extra street credits jeweetz
pi_206780234
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:05 schreef Karina het volgende:
Mooi dat hij steeds verder afglijdt. Domme jongen.
  dinsdag 22 november 2022 @ 19:29:20 #90
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206780516
Wat een dom varken.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  dinsdag 22 november 2022 @ 19:29:25 #91
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206780518
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 18:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een speler in dienst van Ajax die gearresteerd wordt. Het patroon begint wel duidelijk te worden.
Het zit diep he
  dinsdag 22 november 2022 @ 19:32:02 #92
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_206780581
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:05 schreef Karina het volgende:
Jammer dat hij steeds verder afglijdt. Domme jongen.
Vooral het tempo waarop is bewonderingswaardig.
Over twee maanden een loopjongen van Taghi.
pi_206780675
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Het zit diep he
Valt toch gewoon op.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206780825
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:04 schreef Twiitch het volgende:
Hebben we eens een talentvolle nedermarokkaan die kiest voor oranje en dan is het op ieder vlak echt een cartoonesk stereotype :')

Kunnen we hem nog ruilen voor Ziyech
  dinsdag 22 november 2022 @ 19:49:50 #95
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206780942
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 18:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een speler in dienst van Ajax die gearresteerd wordt. Het patroon begint wel duidelijk te worden.
Onder contract bij Juventus, dus het pakkie-an van @bianconeri
We have always been at war with Eastasia.
pi_206780999
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:04 schreef Twiitch het volgende:
Hebben we eens een talentvolle nedermarokkaan die kiest voor oranje en dan is het op ieder vlak echt een cartoonesk stereotype :')

Ik weet nog dat ik Afellay vroeger al een kutventje vond maar dit slaat echt alles inderdaad. :') Ontzettend slecht voor het toch al slechte imago van Marokkanen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206782082
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik weet nog dat ik Afellay vroeger al een kutventje vond maar dit slaat echt alles inderdaad. :') Ontzettend slecht voor het toch al slechte imago van Marokkanen.
Afellay een kutventje? :')

Voorbeeldige prof, welbespraakt in interviews. Bravoure, maar altijd respectvol. Ook in het veld gewoon netjes. Jij bent gewoon bevooroordeeld tot op het racistische af en je toont het keer op keer. Rot toch eens op met de bruine drek joh.
pi_206782110
De kans is groter dat we hem bij Opsporing Verzocht gaan zien dan bij Studio Sport op zondagavond :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 22 november 2022 @ 20:36:09 #99
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206782130
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Het zit diep he
Heel diep denk ik
Ik ben inmiddels overleden
pi_206782235
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Vooral het tempo waarop is bewonderingswaardig.
Over twee maanden een loopjongen van Taghi.
Het is vanaf het moment dat hij zijn interview in de Telegraaf ga, waarin hij toch wel duidelijk inzicht in zijn problematiek toonde, wel echt hééééél snel weer helemaal mis ja. Mijn god. :X

Volgende maand betrokken bij een schietpartij?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206782779
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Afellay een kutventje? :')

Voorbeeldige prof, welbespraakt in interviews. Bravoure, maar altijd respectvol. Ook in het veld gewoon netjes. Jij bent gewoon bevooroordeeld tot op het racistische af en je toont het keer op keer. Rot toch eens op met de bruine drek joh.
Doe even normaal joh, met je debiele reactie.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206782850
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het is vanaf het moment dat hij zijn interview in de Telegraaf ga, waarin hij toch wel duidelijk inzicht in zijn problematiek toonde, wel echt hééééél snel weer helemaal mis ja. Mijn god. :X

Volgende maand betrokken bij een schietpartij?
Welk interview was dat? Heb ik volkomen gemist denk ik.
pi_206782959
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Doe even normaal joh, met je debiele reactie.
Ik benoem gewoon wat je doet. Als dat je stoort moet je misschien eens nadenken over de drek die je post, niet over de onvermijdbare reacties die er op volgen.
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:35:35 #104
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_206783004
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Doe even normaal joh, met je debiele reactie.
Je moet bij jezelf ten rade gaan hier hoor.
AZ
ALKMAAR
pi_206783038
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik benoem gewoon wat je doet. Als dat je stoort moet je misschien eens nadenken over de drek die je post, niet over de onvermijdbare reacties die er op volgen.
Ik zeg alleen dat ik Afellay vroeger een kutventje vond, dat mag gewoon lijkt mij. Vervolgens maak jij er een persoonlijke aanval op mij van.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:40:51 #106
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206783079
Ik vond Affelay ook een kutventje.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:41:31 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206783089
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond Affelay ook een kutventje.
Ik ben tegen racisme
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:41:55 #108
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206783094
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ben tegen racisme
Ik ook :).

FC Den Bosch niet, dat zijn smerige racisten.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_206783123
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:35 schreef Durmada het volgende:

[..]
Je moet bij jezelf ten rade gaan hier hoor.
Helemaal niet. Ook Afellay is met problemen weggegaan bij Schalke en Stoke.

Dat hij nu een stuk volwassener overkomt doet er weinig aan af dat hij als speler niet makkelijk was.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206783152
Affelay is ook gewoon een leeg kutventje
-nee-
  dinsdag 22 november 2022 @ 22:08:47 #111
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_206783459
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 21:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Helemaal niet. Ook Afellay is met problemen weggegaan bij Schalke en Stoke.

Dat hij nu een stuk volwassener overkomt doet er weinig aan af dat hij als speler niet makkelijk was.
Oké Ryan babel
AZ
ALKMAAR
pi_206784135
Weer een Ajacied.

Dit is geen toeval meer.
  dinsdag 22 november 2022 @ 23:39:20 #113
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_206784427
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 19:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik weet nog dat ik Afellay vroeger al een kutventje vond maar dit slaat echt alles inderdaad. :') Ontzettend slecht voor het toch al slechte imago van Marokkanen.
Criminaliteit is voor dat soort ventjes just 1 handshake away, maakt het allemaal ook niet makkelijk.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 23 november 2022 @ 01:36:54 #114
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206784726
Ik lees heel veel racisme over Marokkaanse jongens hier maar eigenlijk kunnen we allemaal concluderen dat het probleem bij Ajax ligt

Ontzettend slecht voor het toch al slechte imago van Ajax
Makkelijk tweede.
pi_206784731
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 01:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik lees heel veel racisme over Marokkaanse jongens hier maar eigenlijk kunnen we allemaal concluderen dat het probleem bij Ajax ligt

Ontzettend slecht voor het toch al slechte imago van Ajax
Nee joh. Die jongen is gewoon zelf het probleem. Het is alleen niet slim geweest van Ajax dat ze dachten hem wel even op de rails te zetten terwijl ze bij psv al alles geprobeerd hadden. Bij psv hebben ze altijd veel geduld met die moeilijke jongens zoals ook bijvoorbeeld met Reis. Als psv de handen er vanaf trekt dan moet je gewoon je conclusies trekken.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 23 november 2022 @ 01:55:37 #116
408813 crew  trein2000
pi_206784737
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 01:48 schreef DIJK het volgende:

[..]
Nee joh. Die jongen is gewoon zelf het probleem. Het is alleen niet slim geweest van Ajax dat ze dachten hem wel even op de rails te zetten terwijl ze bij psv al alles geprobeerd hadden. Bij psv hebben ze altijd veel geduld met die moeilijke jongens zoals ook bijvoorbeeld met Reis. Als psv de handen er vanaf trekt dan moet je gewoon je conclusies trekken.
Al de derde Ajax-speler in twee jaar tijd die aangehouden wordt. Dan mag je toch wel eens van een patroon gaan spreken... Dat kun je niet zo maar wegwuiven, dan gaat er (ook) in de begeleiding toch wel iets mis.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206784778
Zure users en het zit blijkbaar erg diep met jullie obsessie voor Ihattaren, zo he.
pi_206784941
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 01:48 schreef DIJK het volgende:

[..]
Nee joh. Die jongen is gewoon zelf het probleem. Het is alleen niet slim geweest van Ajax dat ze dachten hem wel even op de rails te zetten terwijl ze bij psv al alles geprobeerd hadden. Bij psv hebben ze altijd veel geduld met die moeilijke jongens zoals ook bijvoorbeeld met Reis. Als psv de handen er vanaf trekt dan moet je gewoon je conclusies trekken.
Nou, Schreuder is anders wel thee gaan drinken met zijn moeder hoor. Daar zijn ze bij psv natuurlijk niet opgekomen dat dat belangrijk is voor 'dat soort jongens'.

:')
pi_206785201
Affelay is ook gewoon een kut ventje en stuitend arrogant heeft verder niks met racisme te maken.
No bitch to me
  woensdag 23 november 2022 @ 08:39:16 #120
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206785545
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 01:48 schreef DIJK het volgende:

[..]
Nee joh. Die jongen is gewoon zelf het probleem. Het is alleen niet slim geweest van Ajax dat ze dachten hem wel even op de rails te zetten terwijl ze bij psv al alles geprobeerd hadden. Bij psv hebben ze altijd veel geduld met die moeilijke jongens zoals ook bijvoorbeeld met Reis. Als psv de handen er vanaf trekt dan moet je gewoon je conclusies trekken.
Ik denk eigenlijk dat Ajax zelfs daar weinig te verwijten valt, qua talent is Ihattaren een potentiële wereldtopper dus je kon het risico wel proberen. Echter vanaf het moment dat deze jongen in aanraking met de criminele wereld kwam heeft Ajax afstand genomen. Misschien als deze jongen was opgenomen dat je er weer strak op had kunnen zitten, dat wilde Ajax ook maar die volledige controle heeft een voetbalclub niet. Dan is het klaar.

In dit geval was inderdaad de jongen zelf het probleem (maar ik stook ook graag een beetje)
Makkelijk tweede.
pi_206785951
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 07:45 schreef TornadoDK het volgende:
Affelay is ook gewoon een kut ventje en stuitend arrogant heeft verder niks met racisme te maken.
Klopt, maar BK heeft gewoon een hekel aan mij en vond het nodig om wat bagger over me heen te storten.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206786045
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 01:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Al de derde Ajax-speler in twee jaar tijd die aangehouden wordt. Dan mag je toch wel eens van een patroon gaan spreken... Dat kun je niet zo maar wegwuiven, dan gaat er (ook) in de begeleiding toch wel iets mis.
Wou je nou stellen dat er binnen Ajax criminele krachten rondwaren? :') Drie binnen twee jaar is echt niks.
What Would Goku Do
  woensdag 23 november 2022 @ 09:59:40 #123
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206786348
De zoveelste onverstandige marokkaan die niet ver gaat komen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206786649
Ze willen Mo zwartmaken, als ze over hem praten. Hij heeft ze niks gedaan en alsnog willen ze hem haten. Tijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_206786755
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 01:48 schreef DIJK het volgende:

[..]
Nee joh. Die jongen is gewoon zelf het probleem. Het is alleen niet slim geweest van Ajax dat ze dachten hem wel even op de rails te zetten terwijl ze bij psv al alles geprobeerd hadden. Bij psv hebben ze altijd veel geduld met die moeilijke jongens zoals ook bijvoorbeeld met Reis. Als psv de handen er vanaf trekt dan moet je gewoon je conclusies trekken.
Is gewoon een gok geweest van Ajax.

Lukt het, dan heb je voor een flutprijs een topper. Zullen ze wel ingecalculeerd hebben.

Kans was natuurlijk levensgroot dat het zou mislukken.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 23 november 2022 @ 12:19:21 #126
408813 crew  trein2000
pi_206788184
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:27 schreef viagraap het volgende:

[..]
Wou je nou stellen dat er binnen Ajax criminele krachten rondwaren? :') Drie binnen twee jaar is echt niks.
Nee. Ik zeg dat Ajax z’n spelers onvoldoende of op de verkeerde manier begeleiding biedt. Drie in twee jaar is bizar veel. Er is geen club in Nederland die dat haalt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206788264
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee. Ik zeg dat Ajax z’n spelers onvoldoende of op de verkeerde manier begeleiding biedt. Drie in twee jaar is bizar veel. Er is geen club in Nederland die dat haalt.
We hebben die halve zool wel pas binnengehaald toen hij al die foute vriendjes al had gemaakt, toch? Ik vind dat deze niet telt. Toen Mo bij PSV zat had hij ook al eens dubbel geparkeerd op de Kanaalstraat, en iedereen weet wat je dan voor vlees in de kuip hebt.
-nee-
pi_206788308
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee. Ik zeg dat Ajax z’n spelers onvoldoende of op de verkeerde manier begeleiding biedt. Drie in twee jaar is bizar veel. Er is geen club in Nederland die dat haalt.
Mo was al foute boel toen hij binnen werd gehaald. PSV trok niet voor niets de handjes er vanaf.
pi_206788888
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee. Ik zeg dat Ajax z’n spelers onvoldoende of op de verkeerde manier begeleiding biedt. Drie in twee jaar is bizar veel. Er is geen club in Nederland die dat haalt.
Of het komt niet in de landelijke media als het bij kleinere clubs gebeurt.
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 23 november 2022 @ 13:26:33 #130
408813 crew  trein2000
pi_206789118
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:06 schreef viagraap het volgende:

[..]
Of het komt niet in de landelijke media als het bij kleinere clubs gebeurt.
Inderdaad, toen Tyrell Wouter gedoe had met een mishandeling stond het helemaal niet in de T. :')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206789129
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Mo was al foute boel toen hij binnen werd gehaald. PSV trok niet voor niets de handjes er vanaf.
En belangrijker nog: gingen niet in op de vraag van Mo en management om terug te keren in Eindhoven, waarna Ajax hem wél de kans gaf.
Dat detail vergaten ze maar al te graag in Amsterdam, buitenkansje om het grootste talent van PSV in jaren aan het voetballen krijgen lieten ze zich geen twee keer zeggen.
Dit, dus.
pi_206789294
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:06 schreef viagraap het volgende:

[..]
Of het komt niet in de landelijke media als het bij kleinere clubs gebeurt.
Wie was dat ook al weer bij FC Eindhoven die de portemonnees van zijn collega's leeg trok in de kleedkamer. 🤣
pi_206789323
Ajax heeft hem een extra kans gegeven. Dat hele gebeuren is in Eindhoven ontstaan.
pi_206789459
quote:
6s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:46 schreef KingRoland het volgende:
Ajax heeft hem een extra kans gegeven. Dat hele gebeuren is in Eindhoven ontstaan.
De beruchte Eindhovense mocromaffia. @PietjePuk2000
pi_206790446
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Inderdaad, toen Tyrell Wouter gedoe had met een mishandeling stond het helemaal niet in de T. :')
Wie?
What Would Goku Do
pi_206790649
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee. Ik zeg dat Ajax z’n spelers onvoldoende of op de verkeerde manier begeleiding biedt. Drie in twee jaar is bizar veel. Er is geen club in Nederland die dat haalt.
5: Promes, Labyad, Overmars (2x piemelfoto's en cryptoscam), Onana en Mo
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 23 november 2022 @ 15:24:30 #137
408813 crew  trein2000
pi_206790768
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:00 schreef viagraap het volgende:

[..]
Wie?
Bedankt voor het onderschrijven van mijn punt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206791008
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Bedankt voor het onderschrijven van mijn punt.
Is dat ook mijn punt?
What Would Goku Do
pi_206791275
Hoort dit topic niet in CRI?
  Forum Admin woensdag 23 november 2022 @ 15:54:59 #140
35723 crew  GGMM
pi_206791392
Of in SHO.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_206791995
Fons Spooren moet hem maar eens onder zijn hoede nemen.
pi_206792746
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:31 schreef Halcon het volgende:
Fons Spooren moet hem maar eens onder zijn hoede nemen.
Nee, lekker laten gaan dit is gewoon een berber zoals zovelen. Heeft niets te zoeken in het professionele voetbal.

Het is nobel dat mensen zich ermee willen bemoeien hoor, maar Marokkaantjes hebben nooit echt een lang leven als succesvolle prof. :) Toch een gebrek aan omgeving waar het ze aan opbreekt..
pi_206798039
Ik had hem wel aan het voetballen gekregen in Football Manager. Eerst bij PSV en daarna gekocht met Valencia. Jarenlang een vaste waarde op nr 10 en ook in Oranje een succes. Met de juiste begeleiding kan het dus wel.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  donderdag 24 november 2022 @ 00:03:54 #145
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_206798568
#Freehattaren kan weer in de ijskast.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_206798622
Mooi dat die vrij is. Dan kan het hoogstens 7 dagen duren voordat die weer iets geks doet. Weekend komt eraan dus we rekenen op je MO!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_206821330
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nee, lekker laten gaan dit is gewoon een berber zoals zovelen. Heeft niets te zoeken in het professionele voetbal.

Het is nobel dat mensen zich ermee willen bemoeien hoor, maar Marokkaantjes hebben nooit echt een lang leven als succesvolle prof. :) Toch een gebrek aan omgeving waar het ze aan opbreekt..
Start Google en zoek op de naam Fons Spooren. ;)
pi_206821359
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:46 schreef nils_22 het volgende:
Ik had hem wel aan het voetballen gekregen in Football Manager. Eerst bij PSV en daarna gekocht met Valencia. Jarenlang een vaste waarde op nr 10 en ook in Oranje een succes. Met de juiste begeleiding kan het dus wel.
Zijn skills zijn wat afgenomen
pi_206903235
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_207060598
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207061128
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 22:16 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Best lef hebben om dit te proberen :+

Dat jochie overschat zichzelf heel erg :D
hardcoholic
pi_207066923
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 22:58 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Best lef hebben om dit te proberen :+

Dat jochie overschat zichzelf heel erg :D
Hij schijnt Marcel zelfs zelf gebeld te hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 december 2022 @ 16:49:23 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_207067796
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Hij schijnt Marcel zelfs zelf gebeld te hebben.
Hij had toen ook Wesley Sneijder gebeld. Dat zegt niks.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207067838
Hij zal het Wk ook wel gevolgd hebben en misschien baalt 'ie dat hij daar nu niet staat met Marokko.
pi_207067885
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 16:52 schreef Halcon het volgende:
Hij zal het Wk ook wel gevolgd hebben en misschien baalt 'ie dat hij daar nu niet staat met Marokko.
Dat denk ik ook, hoewel de Marokkaanse ploeg vooral opvalt door teamgeest en werklust, eigenschappen die Mo een beetje vreemd zijn, dus ik denk dat er ook daar geen plek voor hem zou komen.
-nee-
pi_207422828
twitter


In Italië denken ze ook van blijf maar lekker thuis. Weer op bezoek bij een niet kritische podcast waar die z’n grote terugkeer weer gaat aankondigen zeker…
Met mutsje lekker voor de open haard.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207495060
https://www.voetbalprimeu(...)-rond-interesse.html

Even serieus, ik denk dat hij 100 kilo aan moet tikken? Ongelooflijk.
pi_207495352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)-rond-interesse.html

Even serieus, ik denk dat hij 100 kilo aan moet tikken? Ongelooflijk.
nou 100 kilo denk ik niet maar zo rond de 90/95 zal hij wel zitten. Bizar.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 11:56:18 #159
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207495599
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:42 schreef koemleit het volgende:

[..]
nou 100 kilo denk ik niet maar zo rond de 90/95 zal hij wel zitten. Bizar.
Wanneer Mo alleen al een keer verkeerd kijkt naar een döner rol komt er al een kilootje of vijf aan.
  maandag 16 januari 2023 @ 21:40:04 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207591737
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207591831
Viesdik pestventje. Hoop dat ze hem kunnen pakken op een vorm van contractbreuk en leegtrekken tot de laatste cent ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_207592018
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 21:46 schreef De_Pel het volgende:
Viesdik pestventje. Hoop dat ze hem kunnen pakken op een vorm van contractbreuk en leegtrekken tot de laatste cent ^O^
Die dikke komt nog wel eens de verkeerde tegen.
U MAD?
pi_207592279
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
Met mutsje lekker voor de open haard.
Met die onderkin had hij beter een sjaal kunnen pakken
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 januari 2023 @ 12:40:23 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_207597537
Triest. Net Rondo gekeken. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207597892
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 12:40 schreef tong80 het volgende:
Triest. Net Rondo gekeken. :{

:T
Dat is idd best triest
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207606491
Gewoon knap om in een paar maanden zo viesdik te worden
hardcoholic
  dinsdag 17 januari 2023 @ 23:29:22 #167
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207606516
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

In Italië denken ze ook van blijf maar lekker thuis. Weer op bezoek bij een niet kritische podcast waar die z’n grote terugkeer weer gaat aankondigen zeker…
Met mutsje lekker voor de open haard.
Mo Vandenbroucke?
pi_207606617
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

In Italië denken ze ook van blijf maar lekker thuis.
Tis dat die vadsige pizzabakker er niet meer is, maar ze zullen daar toch ondertussen ook wel op zoek zijn waar het bonnetje ook alweer is gebleven... wat een aanfluiting.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_207801336
Geen done deal rondom deze jongen?
Utrecht laat buitenkansje lopen. @Paul
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 1 februari 2023 @ 08:06:34 #170
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207801530
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 07:21 schreef RamboDirk het volgende:
Geen done deal rondom deze jongen?
Utrecht laat buitenkansje lopen. @:Paul
labyad komt al
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207801558
Hij had gisteren of eergisteren in zijn verhaal op Insta een filmpje dat hij aan het trainen was in een gym van Juventus. Zij bereiden zich dus voor op een degradatie naar de Serie B of C.
  woensdag 1 februari 2023 @ 08:29:37 #172
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_207801655
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 08:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij had gisteren of eergisteren in zijn verhaal op Insta een filmpje dat hij aan het trainen was in een gym van Juventus. Zij bereiden zich dus voor op een degradatie naar de Serie B of C.
Als eigenaar van Ihattaren FC kan ik je zeggen dat ze eerder voor CL winst zullen gaan.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 13 februari 2023 @ 14:36:07 #173
408813 crew  trein2000
pi_207981190
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_207981251
Gras is groen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_207981253
quote:
The gift that keeps on giving
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207981255
Mo heeft een zwaar mentaal probleem.
pi_207981265
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mo heeft een zwaar mentaal probleem.
Ook een losse handjes probleem zo te lezen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 13 februari 2023 @ 14:43:12 #178
408813 crew  trein2000
pi_207981274
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mo heeft een zwaar mentaal probleem.
En een omgevingsfactorenprobleem.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 13 februari 2023 @ 14:43:44 #179
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_207981281
Ach, Mo.
pi_207981295
Ik heb het gevoel dat zijn carrière niet helemaal is geworden wat je zou verwachten, maar misschien ben ik te vroeg met mijn oordeel
pi_207981305
quote:
_O- topgozer, manman
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 13 februari 2023 @ 14:45:59 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207981309


MoGod _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207981324
Fam. Nouri faalt in buurtvader rol.
pi_207981341
Ach gewoon nog een kans gunnen in de KKD ofzo
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_207981350
Echt the gift that keeps giving he die mo.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207981351
Soldaat Mo _O_
hardcoholic
  maandag 13 februari 2023 @ 14:53:52 #187
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_207981371
Helemaal kapot gemaakt in Eindhoven. Zo'n lieve jonguh en nu zo'n boef.
pi_207981423
Wat een loser.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207981428
Telegraaf meldt ook dat hij vast zit vanwege "mishandeling ex-vriendin".

Is dat de ex waarvan criminelen (familie van die ex) zijn Porsche in de fik hebben gestoken?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 13 februari 2023 @ 14:59:03 #190
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_207981435
Zou Juventus hem nu niet een keer kunnen ontslaan zonder dat lange contract te hoeven betalen?
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 februari 2023 @ 15:00:21 #191
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207981447
*O* *O*
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207981458
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Zou Juventus hem nu niet een keer kunnen ontslaan zonder dat lange contract te hoeven betalen?
Dacht ik ook meteen, dit lijkt me wel voldoende reden
No bitch to me
  maandag 13 februari 2023 @ 15:03:02 #193
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_207981481
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 15:01 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Dacht ik ook meteen, dit lijkt me wel voldoende reden
Zou wel de genadeklap zijn gok ik, die is dan zeer snel blut en zonder inkomen.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_207981602
Mensen die denken dat hij nog terugkomt met voetballen :D

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 13 februari 2023 @ 15:15:26 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207981613
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 15:14 schreef TLC het volgende:
Mensen die denken dat hij nog terugkomt met voetballen :D

:')
Die duikt ongetwijfeld wel weer ergens op in de krochten van het profvoetbal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207981645
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 15:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Die duikt ongetwijfeld wel weer ergens op in de krochten van het profvoetbal.
Ja wellicht bij een of andere zaterdagamateurclub

in het midden van de nacht om de kassa van de voetbalkantine leeg te halen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207981647
MOOD
U MAD?
  maandag 13 februari 2023 @ 15:18:16 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207981654
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 15:17 schreef TLC het volgende:

[..]
Ja wellicht bij een of andere zaterdagamateurclub

in het midden van de nacht om de kassa van de voetbalkantine leeg te halen
Eerder bij een Lokomotiv Plofkraak ofzo, dat soort werk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207981656
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 15:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Die duikt ongetwijfeld wel weer ergens op in de krochten van het profvoetbal.
Die staat straks bij jou achterom om je een pistool op je neus te duwen.
U MAD?
pi_207981671
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 15:14 schreef TLC het volgende:
Mensen die denken dat hij nog terugkomt met voetballen :D

:')
Denk eerder dat we hem ooit op het nieuws gaan zien als loopjongen van taghi.
pi_207981675
Ach, in gevangenissen doen ze toch ook aan voetbal ? kan ie daar mee doen :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207981685
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 15:19 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Denk eerder dat we hem ooit op het nieuws gaan zien als loopjongen van taghi.
Moet 'ie wel eerst aan zijn conditie gaan werken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 13 februari 2023 @ 15:21:21 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207981698
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 15:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die staat straks bij jou achterom om je een pistool op je neus te duwen.
De Mootjes die ik ken zijn gewoon hardwerkende mensen die zelfs midden in de nacht nog langskomen als je ze nodig hebt. Daar kan deze nog iets van leren :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207981730
Duikt vast na een tijdje op bij een tweedeklasser in Slovenië of zo.
pi_207981857
Hé Mo kijk eens dom. Ja ho maar!
pi_207982028
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
Duikt vast na een tijdje op bij een tweedeklasser in Slovenië of zo.
In die contreien is vrouwen slaan ook veel minder taboe.
  maandag 13 februari 2023 @ 16:04:14 #208
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207982240
Deze jongen wordt nog wel een keer gevonden op de bodem van een kanaal.
pi_207982319
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 15:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Zou wel de genadeklap zijn gok ik, die is dan zeer snel blut en zonder inkomen.
ik neem aan dat ze toch wel iets van de club in diskrediet brengen in een contract zetten? vrouwen meppenlijkt me toch wel reden genoeg :P ik zolu het als juventus iig proberen, in het ergste geval moet je alsnog betalen + wat proceskosten
hardcoholic
pi_207982369
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef Ferdii het volgende:

[..]
ik neem aan dat ze toch wel iets van de club in diskrediet brengen in een contract zetten? vrouwen meppenlijkt me toch wel reden genoeg :P ik zolu het als juventus iig proberen, in het ergste geval moet je alsnog betalen + wat proceskosten
Juventus kijkt wel uit. Die hebben iedereen nodig straks als ze weer in de serie C moeten beginnen.
pi_207982381
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 16:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Juventus kijkt wel uit. Die hebben iedereen nodig straks als ze weer in de serie C moeten beginnen.
Mo kan nog niet eens meedoen bij de lokale amateurs :')
hardcoholic
pi_207982393
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze jongen wordt nog wel een keer gevonden op de bodem van een kanaal.
Denk 't ook. Huiselijk geweld tegen een meisje dat familiebanden heeft met de mocromafia is geen goed idee.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_207982483
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 16:13 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Mo kan nog niet eens meedoen bij de lokale amateurs :')
Sterk punt. Misschien kan hij een tweewekelijks culinaire vlog maken over de kantine van de tegenstander? Leuk voor op de website van Juve.
pi_207982674
Heb je keihard gewerkt om met je gezin een leuke woning te kunnen kopen, krijg je die gangster naast je wonen. Waarde van de woning daalt gelijk met 100K
Hallo
pi_207982965
Voor zo'n klein ventje is hij wel een heel groot train wreck :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Trouwste user 2022 maandag 13 februari 2023 @ 17:14:28 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_207982993
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze jongen wordt nog wel een keer gevonden op de bodem van een kanaal.
Een Brillemannetje.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207983086
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 16:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Denk 't ook. Huiselijk geweld tegen een meisje dat familiebanden heeft met de mocromafia is geen goed idee.
Maar was hij juist niet ingestapt bij een crimineel en/of op bezoek in de gevangenis bij een crimineel uit het Taghi proces?

Of was dat via die ex? Of zijn ze beide onafhankelijk te linken aan de mocro maffia... heel eerlijk zou het laatste mij ook niet verbazen.
  maandag 13 februari 2023 @ 17:30:50 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207983210
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 17:21 schreef Kiwi7 het volgende:

[..]
Maar was hij juist niet ingestapt bij een crimineel en/of op bezoek in de gevangenis bij een crimineel uit het Taghi proces?

Of was dat via die ex? Of zijn ze beide onafhankelijk te linken aan de mocro maffia... heel eerlijk zou het laatste mij ook niet verbazen.
Wie weet is dit alweer een ex of drie later. Wel heel veel aannames in dit topic.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207983440
Afgelopen 2 weken was hij in een gym aan het trainen in Turijn van Juventus. Meende 2 of 3 dagen geleden nog een story te zien op Insta waar hij aan het trainen was. Mogelijk dus opgepakt direct nadat hij weer in NL was.
  maandag 13 februari 2023 @ 17:48:33 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207983459
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Afgelopen 2 weken was hij in een gym aan het trainen in Turijn van Juventus. Meende 2 of 3 dagen geleden nog een story te zien op Insta waar hij aan het trainen was. Mogelijk dus opgepakt direct nadat hij weer in NL was.
Ik vraag me wel af waarom ze bij een ogenschijnlijk 'simpele' mishandeling meteen een huiszoeking doen. Standaard procedure? Knuppel in het spel?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 13 februari 2023 @ 17:49:04 #221
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_207983470
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Afgelopen 2 weken was hij in een gym aan het trainen in Turijn van Juventus. Meende 2 of 3 dagen geleden nog een story te zien op Insta waar hij aan het trainen was. Mogelijk dus opgepakt direct nadat hij weer in NL was.
In de bak kan hij mooi doortrainen.
pi_207983483
Tja blijft een marokkaan
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 13 februari 2023 @ 17:50:13 #223
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_207983484
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2023 17:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vraag me wel af waarom ze bij een ogenschijnlijk 'simpele' mishandeling meteen een huiszoeking doen. Standaard procedure? Knuppel in het spel?
Dan zal er naar een wapen gezocht worden lijkt mij.
  maandag 13 februari 2023 @ 17:51:47 #224
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207983508
Tot verrassing van helemaal niemand.
  maandag 13 februari 2023 @ 17:54:42 #225
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_207983544
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 17:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
In de bak kan hij mooi doortrainen.
Misschien is dat gevangenisvoer ook wel goed voor zijn overgewicht.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Trouwste user 2022 maandag 13 februari 2023 @ 18:06:04 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_207983672
quote:
16s.gif Op maandag 13 februari 2023 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja blijft een marokkaan
En de crimineel John de Wolf ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207983689
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 18:06 schreef tong80 het volgende:

[..]
En de crimineel John de Wolf ?

:T
Wolven zijn altijd rare dieren
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 13 februari 2023 @ 18:13:42 #228
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_207983769
Nouri heeft nog meer werkende hersencellen dan dit 'geval'
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 februari 2023 @ 18:15:46 #229
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207983798
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207984113
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 17:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dan zal er naar een wapen gezocht worden lijkt mij.
Die moeten wel thuis liggen ja, want wapens op het veld had hij de laatste maanden niet echt.
Jack does it in real time...
pi_207986225
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 17:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
In de bak kan hij mooi doortrainen.
Wel uitkijken dat ie het zeepje niet laat vallen tijdens het douchen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207986320
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 20:25 schreef TLC het volgende:

[..]
Wel uitkijken dat ie het zeepje niet laat vallen tijdens het douchen
Wie had dat gedacht van voetballen in Turijn naar voorzichtig met de zeep moeten zijn.
No bitch to me
  maandag 13 februari 2023 @ 21:31:05 #233
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_207987406
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 18:06 schreef tong80 het volgende:

[..]
En de crimineel John de Wolf ?

:T
Sinds wanneer is die crimineel?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 13 februari 2023 @ 22:03:59 #234
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_207987965
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 18:06 schreef tong80 het volgende:

[..]
En de crimineel John de Wolf ?

:T
Dat is geen Marokkaan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207988217
Benieuwd waar hij nou precies voor vastzit.
pi_207988460
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 21:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Sinds wanneer is die crimineel?
Hij was crimineel goed bij Feyenoord
Hallo
  maandag 13 februari 2023 @ 22:41:04 #237
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_207988482
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 22:39 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Hij was crimineel goed bij Feyenoord
Hij was een beetje aan het valsspelen bij het kaarten, maar dat is geen strafbaar feit.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 14 februari 2023 @ 00:04:13 #238
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207989164
Zonde maar zelf verpest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207989565
En nog steeds gewoon miljoenen pakken... -O-

Lijkt me tijd om te ontbinden en aan te klagen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 14 februari 2023 @ 09:21:32 #240
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_207990520
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zonde maar zelf verpest.
Goeie case study voor jongeren over hoe het niet moet.
Cursus "Hoe gooi ik in een handomdraai mijn talent te grabbel"
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 februari 2023 @ 09:45:08 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_207990730
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 21:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Sinds wanneer is die crimineel?
1994

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207990797
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 03:21 schreef De_Pel het volgende:
En nog steeds gewoon miljoenen pakken... -O-

Lijkt me tijd om te ontbinden en aan te klagen.
Heeft voornamelijk een prestratiecontract bij Juve met vast component van 5 ton per jaar. Nog steeds geen kattenpis maar met zijn uitgavepatroon niet heel veel. Moest niets voor niks al zijn huis verkopen. Deze jongen eindigt uiteindelijk gewoon in de WSNP als dit zo blijft doorgaan. En daar betalen jij & ik onder de streep aan mee :D
  dinsdag 14 februari 2023 @ 11:57:11 #243
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_207992142
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
Benieuwd waar hij nou precies voor vastzit.
zijn ex noemde hem een dikkertje
pi_207993867
Ze wil de aangifte intrekken :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 14:32:48 #245
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_207994062
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 09:45 schreef tong80 het volgende:

[..]
1994

:T
Want valsspelen is een strafbaar feit uit het Wetboek van Strafrecht?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 14 februari 2023 @ 14:38:32 #246
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207994133
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 14:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ze wil de aangifte intrekken :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 februari 2023 @ 15:01:17 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_207994387
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 14:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Want valsspelen is een strafbaar feit uit het Wetboek van Strafrecht?
In mijn wetboek wel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 februari 2023 @ 15:05:20 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_207994432
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 12:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee. Ik zeg dat Ajax z’n spelers onvoldoende of op de verkeerde manier begeleiding biedt. Drie in twee jaar is bizar veel. Er is geen club in Nederland die dat haalt.
Summervile, Jantje Mulder en John de Wolf vergeten?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 februari 2023 @ 15:06:22 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_207994448
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wie was dat ook al weer bij FC Eindhoven die de portemonnees van zijn collega's leeg trok in de kleedkamer. 🤣
Jerry de Jong de vader van stal in de kleedkamer van MVV.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin dinsdag 14 februari 2023 @ 15:07:15 #250
35723 crew  GGMM
pi_207994459
Dit gaat nergens over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 15:55:29 #251
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_207995053
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:05 schreef tong80 het volgende:

[..]
Summervile, Jantje Mulder en John de Wolf vergeten?

:T
Sowieso Mulder en De Wolf in 1 adem noemen.....
De eerste heeft iemand doodgeschopt, de tweede heeft valssgespeeld met kaarten. Een wereld van verschil.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 14 februari 2023 @ 15:59:17 #252
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207995108
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:06 schreef tong80 het volgende:

[..]
Jerry de Jong de vader van stal in de kleedkamer van MVV.

:T
Wormgoor heeft het gewoon geld met kaarten ook uit de portemonnee van Muncharyan gehaald :P
  dinsdag 14 februari 2023 @ 18:17:53 #253
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_207996464
De TT kan overigens wel veranderd worden in "Mohamed Ihattaren topic #4: Mo komt terug ammehoela"
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_207996469
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 16:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Denk 't ook. Huiselijk geweld tegen een meisje dat familiebanden heeft met de mocromafia is geen goed idee.
Dat ging over een ander meisje. Het meisje van dit verhaal is bekend van Tiktok en heeft welvarende ouders die werkzaam zijn in de medische wereld.

Sneu verhaal wederom. Hoop dat hij ooit de hulp accepteert die hij nodig heeft, want zo loopt het niet goed af.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 18:33:27 #255
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_207996609
https://www.nu.nl/voetbal(...)lijft-verdachte.html

Alweer vrijgelaten, nu kan hij zich mooi bij Juve in de basis spelen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_207999003
quote:
16s.gif Op maandag 13 februari 2023 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja blijft een marokkaan
Uiteindelijk komt er van die spelers niks terecht.

Zag je ook bij Affelay, ff goed gespeeld en daarna was het snel over. Mentaliteit + omgeving. Lijkt toch in de gemeenschap te zitten om je kansen te vergooien.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 20:53:45 #257
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_207999015
Ik ben tegen racisme.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 februari 2023 @ 21:17:47 #258
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207999312
Onze held is weer vrij en is lekker serietjes aan het kijken _O_

DEZE MAN _O_

GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207999440
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Uiteindelijk komt er van die spelers niks terecht.

Zag je ook bij Affelay, ff goed gespeeld en daarna was het snel over. Mentaliteit + omgeving. Lijkt toch in de gemeenschap te zitten om je kansen te vergooien.
Je had beter een andere speler kunnen kiezen die niet door blessureleed en pech een sneller einde van zijn carriere zag.

Vervelend mannetje wel verder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:17 schreef Paul het volgende:
Onze held is weer vrij en is lekker serietjes aan het kijken _O_

DEZE MAN _O_

[ afbeelding ]
Wat is jouw bestaansrecht?
pi_207999940
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:17 schreef Paul het volgende:
Onze held is weer vrij en is lekker serietjes aan het kijken _O_

DEZE MAN _O_

[ afbeelding ]
Dit noemen we de ekte ekte. Beetje brommen in de nor en daarna gewoon weer Netflix en chill. Dit alles natuurlijk even posten op de socials.
Hallo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 februari 2023 @ 22:31:02 #261
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208000236
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:03 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Dit noemen we de ekte ekte. Beetje brommen in de nor en daarna gewoon weer Netflix en chill. Dit alles natuurlijk even posten op de socials.
_O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_208000273
Straks gaat Mo nog even langs het pijpbos om zijn vastgelopen lading zaad kwijt te kunnen. Oh nee wacht, dat was Ibi.
U MAD?
pi_208000297
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Straks gaat Mo nog even langs het pijpbos om zijn vastgelopen lading zaad kwijt te kunnen. Oh nee wacht, dat was Ibi.
Als ze maar gelukkig zijn :)
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 februari 2023 @ 23:14:35 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_208000717
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Straks gaat Mo nog even langs het pijpbos om zijn vastgelopen lading zaad kwijt te kunnen. Oh nee wacht, dat was Ibi.
Daar ben jij toch de pooier ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 15 februari 2023 @ 01:14:12 #265
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_208001457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Uiteindelijk komt er van die spelers niks terecht.

Zag je ook bij Affelay, ff goed gespeeld en daarna was het snel over. Mentaliteit + omgeving. Lijkt toch in de gemeenschap te zitten om je kansen te vergooien.
Die won de Champions League, klein prijsje in het voetbal.
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 15 februari 2023 @ 07:31:22 #266
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_208001893
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Straks gaat Mo nog even langs het pijpbos om zijn vastgelopen lading zaad kwijt te kunnen. Oh nee wacht, dat was Ibi.
Ibi?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_208001944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 07:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ibi?
Ja Ibi ja.
U MAD?
  woensdag 15 februari 2023 @ 08:18:40 #268
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_208002124
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 07:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja Ibi ja.
Bron?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_208002209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 08:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Bron?
Bar le Duc.

:T
U MAD?
  woensdag 15 februari 2023 @ 08:46:18 #270
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_208002313
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 08:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Bar le Duc.

:T
Whatever. Maar volgens mij verwar je Ibi met die andere generatiegenoot die ooit in zijn auto gefotografeerd werd op een parkeerplaats met een dame bovenop zich?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_208002382
quote:
Schrijft de politie nu echt HET cilinder? :')
Het is koud, het is guur....
pi_208002401
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 01:14 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Die won de Champions League, klein prijsje in het voetbal.
True leuk voor de lijstjes, maar dat is ook alles. Heeft helemaal niks toegevoegd bij barca dat seizoen. :)
pi_208002408
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:17 schreef Paul het volgende:
Onze held is weer vrij en is lekker serietjes aan het kijken _O_

DEZE MAN _O_

[ afbeelding ]
Een "talent" dat crimineel gedrag vertoont. Heeft alles voor zich om te winnen en gooit het weg.

Die zal over 10 jaar wel met een dikke pens op tv te zien zijn in een reportage over vergane talenten en hoe hij zich heeft laten gaan. :')
pi_208002417
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 08:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
True leuk voor de lijstjes, maar dat is ook alles. Heeft helemaal niks toegevoegd bij barca dat seizoen. :)
Heeft gewoon assist gegeven in halve finale hoor. Noem het maar niks
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_208002424
Oh en mootje gaat nog wel een keer gepopt worden denk ik zo
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_208002525
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 08:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Whatever. Maar volgens mij verwar je Ibi met die andere generatiegenoot die ooit in zijn auto gefotografeerd werd op een parkeerplaats met een dame bovenop zich?
Maher. Nee die verwar ik niet. Maher was met een wijf.
En het betreffende gerucht ging meermaals door Eindje rond.
U MAD?
pi_208002637


quote:
Voetballers gaan na afloop van hun carrière wel vaker onderuit, maar Mohamed Ihattaren slaat aan het begin van zijn loopbaan meerdere keren over de kop. "Hij zit niet in de fase dat hij geholpen kan worden", zegt Glenn Helder, de ex-voetballer die privé de verkeerde keuzes maakte en zich deels herkent in wat Ihattaren nu overkomt.

"Al is het voor hem nu erger, de druk is hoger en sociale media zetten al je daden in de spotlights. Als er in mijn tijd een smartphone had bestaan, zat ik nu nog in de bak...", zegt hij met een knipoog.

Ihattaren is een van de grootste talenten die het Nederlandse voetbal de afgelopen tien jaar heeft voortgebracht. Helder was dat in de jaren negentig bij Vitesse. Tot zijn gokverslaving aan het licht kwam, en hij uiteindelijk van Arsenal en Oranje in de gevangenis belandde, vanwege bedreiging, mishandeling en vuurwapenbezit.

Zondag werd Ihattaren aangehouden in Amsterdam na een conflict in de relationele sfeer. De politie laat weten dat de 21-jarige arrestant inmiddels weer is vrijgelaten, zonder Ihattaren bij naam te noemen. Hij geldt nog wel als verdachte.

In november werd hij ook al aangehouden vanwege een bedreiging. Het is de grote vraag of hij na de recente ontwikkelingen zijn profbestaan bij Juventus kan voortzetten.

Wel willen, niet kunnen
Het verhaal van Helder is er eentje van zelfdestructie en onmacht, een schreeuw om hulp. Niemand kon hem helpen, zegt hij zelf.

"Het is alsof je van iemand die in een dictee tien keer dezelfde spelfout maakt, verwacht dat hij die de elfde keer niet meer maakt. Als je het niet kan, verander je het niet. Bovendien was ik stronteigenwijs."

Ik weet zeker dat ook Ihattaren zichzelf nu nog niet kan veranderen", zegt Helder. "Van der Vaart, Vanenburg, Sneijder, de broer van Nouri, hij kreeg de jackpot aan persoonlijke begeleiding. Hij verkloot het niet zomaar, de jongen wil veranderen, anders zou hij ook geen hulp vragen. Maar hij houdt het niet vol."

Het is ook nogal wat om zo jong, terwijl je hersenen nog niet eens volgroeid zijn, op een voetstuk te worden gezet, weet Helder. "Ineens heb je geld en status, mensen hebben torenhoge verwachtingen van je. Alles wat je doet, wordt in de media uitvergroot. Je bent een kind in een te volwassen wereld. Daar verantwoordelijk mee omgaan, is een hele kunst."

Toch lukt dit de meeste voetballers wel. Waarom gaat het bij Ihattaren mis?

Een stabiele omgeving helpt, weet Helder. Maar het gaat ook over je karakter en een 'gezond hoofd'.

De oud-voetballer kent niet de details van de situatie van Ihattaren, maar weet zeker dat de dood van zijn vader een risicofactor is geweest voor het afglijden. Daar zei Ihattaren zelf eerder over dat je "een Marokkaans gezin als een boom moet zien, waarvan de vader de stam is en de moeder en de kinderen de takken zijn".



Verkeerde keuzes
Ihattaren stopte zijn emoties over het verlies weg . Helder herkent dat. "Ik was niet dom, ik was goed opgevoed en toch maakte ik de verkeerde keuzes. Ik deed alles om m'n gevoelens maar niet aan te hoeven gaan. Terwijl: het enige wat ik had moeten doen is dankbaar zijn dat ik een talent had, dat ik daar geld mee kon verdienen. Ik had niet alleen op het veld, maar ook daarbuiten karakter moeten tonen."

Hij ziet met lede ogen aan hoe ook Ihattaren vergeet om zichzelf eerlijk in de ogen te kijken. Dat lukte Helder destijds ook niet.

"Het begon klein. Ik dronk en rookte nooit. Maar toen Vitesse me aankocht, ben ik in die zomer flink gaan stappen, roken en drinken. Ik bleef presteren op het veld, dat was mijn redding. Maar ook mijn ramp. 'Topaankoop Helder', kopte de krant De Gelderlander nadat ik in de eerste wedstrijd drie keer had gescoord. Ik werd beloond voor slecht gedrag."
Helders houvast was zijn trainer, Herbert Neumann. "Hij motiveerde me en gaf me de begeleiding die ik nodig had. Ik wilde hem op het veld niet teleurstellen. Als jouw trainer je niet ziet voor wie je bent, en je niet begrijpt, wordt het niets."

Ondertussen stapelden de privéproblemen zich bij Helder op. "Ik was gokverslaafd. Gokkers zijn de grootste leugenaars die er bestaan. Niet alleen voor hun omgeving, maar ook voor zichzelf", verklaart Helder zijn ondergang als prof.

"Je schaamt je voor hoe je bent omgegaan met de kansen in je leven. Ik had alles, maar wat deed ik? Ik hielp mezelf in de vernieling. Ik was blij toen de dingen uitkwamen en ik rock bottom raakte." Als je niets meer te verliezen hebt, zegt hij, dan kan je alleen nog maar winnen.

Stem vader

Hoewel Ihattaren nog een lange weg te gaan heeft, denkt hij, is er nog hoop.

"Ik had gewild dat er iemand eens echt hard voor mij was geweest. Als ik mijn 25-jarige zelf nu zou tegenkomen, zou ik hem eerst door elkaar schudden - en dat is nog heel zachtjes uitgedrukt. Daarna zou ik hem vertellen: Glenn, na je carrière bij Oranje en Arsenal ga jij zeven maanden de gevangenis in en mag je daarna dozen sjouwen bij DHL. Ik word weer boos als ik aan mijn jongere zelf terugdenk. De spijt die ik heb, gun ik niemand. Ik hoop dat Ihattaren nooit zo'n biografie hoeft te schrijven als ik.

Is Ihattaren uiteindelijk te redden? Ja, denkt Helder, want iedereen kan veranderen. Iedereen is te redden.

In het geval van Ihattaren denkt hij dat hij de stem van zijn vader weer moet horen. Oftewel: hij moet niet luisteren naar de duiveltjes op z'n kussen, maar naar de engel op z'n schouder.

"Dat zou ik hem zeggen: luister, je vader is trots op jou. Hij is er niet meer, maar hij is er altijd. Hij ziet jou en weet dat er maar weinigen gezegend zijn met zo'n gouden linkerbeen als jij. Haal kracht uit zijn trots."

  woensdag 15 februari 2023 @ 10:36:40 #278
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_208003373
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:17 schreef Paul het volgende:
Onze held is weer vrij en is lekker serietjes aan het kijken _O_

DEZE MAN _O_

[ afbeelding ]
Interessante seriekeuze

quote:
In dit gedramatiseerde levensverhaal van reggaetonartiest Nicky Jam zien we hoe hij worstelt met zijn drugsverslaving en internationale successen boekt.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 15 februari 2023 @ 10:49:22 #279
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208003508
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:36 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Interessante seriekeuze
[..]

_O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:27:00 #280
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_208004009
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:16 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Maher. Nee die verwar ik niet. Maher was met een wijf.
En het betreffende gerucht ging meermaals door Eindje rond.
Of Aisatti?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_208006594
quote:
Geloven ze in de Islam eigenlijk wel in engeltjes?
pi_208007222
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Straks gaat Mo nog even langs het pijpbos om zijn vastgelopen lading zaad kwijt te kunnen. Oh nee wacht, dat was Ibi.
Huh? :D

edit lama. al bijgelezen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208008244
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Of Aisatti?
Jonge je kan toch lezen of niet dan
U MAD?
  woensdag 15 februari 2023 @ 19:36:21 #284
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_208010031
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Jonge je kan toch lezen of niet dan
Dus Ibi, in het Fons Spooren-plantsoen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_208034787
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:17 schreef Paul het volgende:
Onze held is weer vrij en is lekker serietjes aan het kijken _O_

DEZE MAN _O_

[ afbeelding ]
Is dat een wijnfles bij het gordijn? Astaghfirullah broeder. :{
pi_208035012
Dat beetje geld wat hij heeft verdiend gaat snel op. Is hij al ontslagen?
pi_208088909
quote:


Mohamed Ihattaren lijkt zijn voetbalcarrière een nieuwe kans te willen geven. Het gevallen toptalent is een week na zijn arrestatie weer in training bij zijn club Juventus.

Ihattaren deelt dinsdag op Instagram beelden van het stadion van Juventus, vermengd met shots waarop hij zich afbeult in een fitnessruimte. "Wat ons definieert, is hoe we na een tegenslag opstaan", schrijft hij er in het Engels bij. De voetballer oogt in de video aan de zware kant.

Vorige week maandag werd bekend dat Ihattaren in Amsterdam was gearresteerd vanwege een conflict in de relationele sfeer. Volgens De Telegraaf werd Ihattaren ervan verdacht zijn vriendin Yasmine Driouech te hebben mishandeld. De 21-jarige Utrechter kwam een dag later vrij, maar blijft verdachte.

Het was niet de eerste keer dat Ihattaren bij narigheid betrokken was. Afgelopen november zat hij enige tijd vast vanwege een ernstige bedreiging. Enkele maanden eerder ging zijn auto in vlammen op. Ook zou Ihattaren banden met de mocro-maffia hebben.

Het lijkt er nu op dat Ihattaren zijn voetballoopbaan nieuw leven wil inblazen. De aanvallende middenvelder heeft bij Juventus een contract tot de zomer van 2025.

Ihattaren gold in zijn eerste seizoenen bij PSV als groot talent, maar belandde op een zijspoor. Hij werd verkocht aan Juventus, dat hem evenmin aan de praat kreeg. Ook een uitleenperiode bij Ajax, waar hij een klein jaar geleden zijn laatste profduel speelde, bood geen soelaas.

nu.nl

https://www.instagram.com/p/Co7J2Zjgolr

*O*
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 16:01:41 #288
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208088928
quote:
Wat een strijder.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin / PR dinsdag 21 februari 2023 @ 16:03:33 #289
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_208088952
Beetje talent uitmelken, moet kunnen
pi_208089010
Anders is het contractbreuk denk ik.
pi_208089031
quote:
Het kwartje is gevallen hoor
pi_208089055
Alle drie zijn kinnen van de bank afgekregen. Respect _O_
  Forum Admin dinsdag 21 februari 2023 @ 16:20:29 #293
35723 crew  GGMM
pi_208089156
Zo zie je maar dat al die berichten over dat lui zijn en zijn criminele gedrag allemaal wat overdreven waren.

Triest dat die jongen zo gedemoniseerd wordt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_208089169
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
"Wat ons definieert, is hoe we na een tegenslag opstaan"
Ja dat hebben we al gezien o|O
  dinsdag 21 februari 2023 @ 16:37:07 #296
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_208089334
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja dat hebben we al gezien o|O
Hoe zal z'n ex na die slag zijn opgestaan?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_208089704
Wat een soap is dit geworden _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 21 februari 2023 @ 17:50:43 #298
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_208090130
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:20 schreef GGMM het volgende:
Zo zie je maar dat al die berichten over dat lui zijn en zijn criminele gedrag allemaal wat overdreven waren.

Triest dat die jongen zo gedemoniseerd wordt.
Volgend seizoen is hij de sterspeler van Juventus. Wat zal iedereen die hem hier gelijk heeft laten vallen als een baksteen zich dan lullig voelen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  dinsdag 21 februari 2023 @ 18:34:20 #299
6941 APK
Factual, I think.
pi_208090493
Inspirerend.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_208090565
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:34 schreef APK het volgende:
Inspirerend.
Michel van Egmond gaat hier een mooi boekje over schrijven.
pi_208090570
Meer topics dan Helmond Sport
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')