Ook bij het publiek heeft hij lange tijd best wel krediet gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:53 schreef Kriegel het volgende:
Het gaat hier natuurlijk om online kritiek en/of haat waar ie niet mee om kan gaan, niet om de clubs.
Omdat hij ooit op Fifa een potentieel van 98 had oid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef PSVCL het volgende:
Waarom krijgt die jongen zoveel aandacht en houdt het mensen al jaren bezig?
Maar dat doet hij dus niet. Hij blijft in Nederland voetballen. Blijft in Nederland de pers te woord staan en roept dit soort teksten tegen die Nederlandse pers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij ook weinig good will, maar ik kan me goed voorstellen dat als je volledig verketterd wordt wanneer je met persoonlijke problematiek dealt, je een dikke middelvinger opsteekt, de deur dichttrekt en nooit meer achterom kijkt.
Ik vermoed dat Mo niet denkt alles goed gedaan te hebben, maar wellicht vul ik hier iets teveel in vanuit mijn eigen ervaringen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat doet hij dus niet. Hij blijft in Nederland voetballen. Blijft in Nederland de pers te woord staan en roept dit soort teksten tegen die Nederlandse pers.
Dan trek je geen deur dicht en steek je geen middelvinger op. Het enige waar hij die middelvinger voor gebruikt is om nog eens lekker in de vlek te roeren en om naar de ander te wijzen, want zelf deed hij natuurlijk alles goed.
Stukje leedvermaak enzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef PSVCL het volgende:
Journalistiek geilt op allochtonen want die zijn per definitie zielig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef PSVCL het volgende:
Ging bij RKC toch ook goed?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:32 schreef Edensnator het volgende:
Ik kan je op een briefje geven dat Mo en Buijs komend seizoen gigantisch in conflict gaan komen. Dat wordt genieten
Ik denk dat iedereen die een heeeeel klein beetje het voetbal volgt dat al lang heeft uitgesloten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ihattaren sluit uit dat hij ooit voor Oranje speelt: 'Heel Nederland was tegen me'
Het begint weer mis te gaan met Mo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |