quote:NOS Studio WK 22: samen voetbal kijken
De laatste wedstrijd van de dag wordt omlijst door NOS Studio WK 22, de WK-talkshow waarin
voetbalanalisten en andere gasten samen hun licht laten schijnen over alles wat er op en rondom het
voetbalveld gebeurd. De naam NOS Studio WK 22 refereert aan het feit dat dit het 22e WK is, dat ook
nog eens in 2022 wordt gespeeld. De presentatie ligt in handen van Sjoerd van Ramshorst.
De WK-talkshow komt iedere avond vanuit Studio 4 in Hilversum mét publiek. Sjoerd ontvangt dagelijks twee analisten en een gast en praat over het voetbal van die dag. Verslaggever Kees Jongkind is in Qatar om verhalen buiten de voetbalstadions te maken. De analisten die aanschuiven zijn onder meer Rafael van der Vaart, Pierre van Hooijdonk, Ibrahim Afellay, Imke Courtois, Leonne Stentler, Youri Mulder, Karim El Ahmadi, Hedwiges Maduro, Marco van Basten en John van ‘t Schip.
Vanaf 20 november, iedere dag om 19.20 uur
Afgevinkt.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:38 schreef Zipportal het volgende:
Reeksen @:Coco @:Drizzt_DoUrden, @:Sked
#onelovequote:Op maandag 21 november 2022 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
Deze regenboogmongool met zn kutoorbel.
Heeft die deugclub de avond vandaag niet gekaapt?quote:Op maandag 21 november 2022 19:38 schreef TLC het volgende:
Ik wil iedereen eraan herinneren dat het meneertje van Amnesty International niet gekeken heeft.
Dat U het weet.
Dat zegt die toch. Dat is anders voetballenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:32 schreef bbuddybb het volgende:
Bassie over Messi.![]()
Dan heb je er toch geen verstand van? Of je hebt 'm niet gezien de afgelopen periode bij PSG in de CL.
Als je toch zo driftig bezig bent met gifjes maken. Gaarne dan straks eentje van Giroud die zijn shirt optilt. Alvast bedankt.quote:
Dat is seksistischquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je toch zo driftig bezig bent met gifjes maken. Gaarne dan straks eentje van Giroud die zijn shirt optilt. Alvast bedankt.
Waarom zou hij zijn shirt optillen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je toch zo driftig bezig bent met gifjes maken. Gaarne dan straks eentje van Giroud die zijn shirt optilt. Alvast bedankt.
Doen voetballers vaker, zweet afvegen met het puntje van het shirt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn shirt optillen?
Tja, we hebben allemaal wel eens honger.quote:
Ik ben en word niet eens anti homo maar die band staat niet alleen voor LGB maar ook voor al die achterlijk WTFBBQROFLMAO circustoestanden en die kunnen wat mij betreft het heen en weer krijgen.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als we het nog langer over die kut band gaan hebben dan word ik ook anti homo.
Ik heb meer met Red Bandquote:Op donderdag 24 november 2022 19:16 schreef Coco het volgende:
Ze hebben het al de hele week over die band.
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 november 2022 19:20 schreef Zipportal het volgende:
Eem pissen. Niet in de wasbak. @:coco
wat is dit voor verlepte kerel?quote:
Sprak over Braziliequote:Op donderdag 24 november 2022 19:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wat is dit voor verlepte kerel?
Nou nouquote:Op donderdag 24 november 2022 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Teveel stikstof in de studio.
Idd, even op tv zeggen dat ik geen commentaar ga gevenquote:
U had het hier kunnen lezen, in het foute topic.quote:
Ze zei niks en als er wat werd gevraagd kwam er onzin uit.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:11 schreef superniger het volgende:
Topshow gisteren. Mulder en van Basten hadden schijt aan die woke Daphne Koster.
Vertel. Waar zie je diequote:
Jammer. Gemist.quote:
Pas op dat je niet in slaap valt in dit warme bad.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:16 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar ik blijf nog een half uurtje in dit topic
Gezellig. Ik vind de sfeer goed hier tijdens dit WK.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:16 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar ik blijf nog een half uurtje in dit topic
Eens.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gezellig. Ik vind de sfeer goed hier tijdens dit WK.
Ah ben jij dat?quote:Op woensdag 30 november 2022 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Een groot compliment voor de WK-mods
En de persoon die deze heeft aangenomen.
Gestenigd bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:20 schreef wimderon het volgende:
Stekelenmongool wordt met de grond gelijk gemaakt.
Sjoerd heeft liever een broodje sperma natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Sjoerd denkt: Genoeg Jan Mulder voor de komende 3 weken.
Op de Belg dan graagquote:Op woensdag 30 november 2022 22:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Jan en van Roosmalen zouden een programma moeten maken
Sjoerd is homofiel?quote:Op woensdag 30 november 2022 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sjoerd heeft liever een broodje sperma natuurlijk.
Vind ik ook. Kom maar naar Ajax.quote:Op maandag 5 december 2022 22:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Slot![]()
Fijn om naar zijn analyses te luisteren
Tuurlijk. Stelletje nitwits daar.quote:
quote:
En die man werd dus (met een uitstekende generatie spelers) bondscoach waarin hij 2 keer vroeg in het toernooi roemloos werd uitgeschakeld door Portugal en Rusland.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:17 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat die Marco van Basten erbij doet. Ik verwacht namelijk dat hij van voetbal meer weet dan ik, maar hij vertelt alleen dingen die ik al weet en gezien heb. Zo kan ik een tafelrondje ook vollullen.
Ongeacht wie er zit, is het vrijwel altijd hetzelfde, toch? De enige keer dat ik een analyse echt iets vond toevoegen, was toen Pieter Zwart er zat met een data-ondersteunde analyse. Want dan verneem je dingen die je niet zelf ook al zag.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:17 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat die Marco van Basten erbij doet. Ik verwacht namelijk dat hij van voetbal meer weet dan ik, maar hij vertelt alleen dingen die ik al weet en gezien heb. Zo kan ik een tafelrondje ook vollullen.
Leuke anekdotes kunnen ook nog wel iets toevoegen, Van der Vaart heeft dat op zich wel in zich. Maar ik stoor me echt extreem aan zijn opmerkingen over het voetbal zelf. Zo'n kortzichtige conservatieve houding.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:36 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ongeacht wie er zit, is het vrijwel altijd hetzelfde, toch? De enige keer dat ik een analyse echt iets vond toevoegen, was toen Pieter Zwart er zat met een data-ondersteunde analyse. Want dan verneem je dingen die je niet zelf ook al zag.
Ik denk dat een analyse van coaches die zelf nauw bij de wedstrijd zijn betrokken, ook iets kunnen toevoegen, maar een buitenstaander, zelfs al is het een topvoetballer of topcoach, ziet niet heel veel meer op het televisiescherm dan de doorsnee kijker, denk ik.
Helemaal mee eens. Marco van Basten zegt wel waar het op staat en ik heb ook respect voor hem gekregen toen hij zei dat hij niet goed genoeg was, de kwaliteiten miste om coach van Ajax te zijn. Maar hij voegt inderdaad weinig toe bij een beschouwing.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuke anekdotes kunnen ook nog wel iets toevoegen, Van der Vaart heeft dat op zich wel in zich. Maar ik stoor me echt extreem aan zijn opmerkingen over het voetbal zelf. Zo'n kortzichtige conservatieve houding.
Marco heeft ook al geen leuke verhalen, dan houdt het wel heel snel op
Oud-internationals zijn vaak zo. Die lijken vaak als de dood te zijn dat 'n andere generatie wel 'n finale wint.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuke anekdotes kunnen ook nog wel iets toevoegen, Van der Vaart heeft dat op zich wel in zich. Maar ik stoor me echt extreem aan zijn opmerkingen over het voetbal zelf. Zo'n kortzichtige conservatieve houding.
Marco heeft ook al geen leuke verhalen, dan houdt het wel heel snel op
Bal in 't bakkie voor jequote:Op woensdag 7 december 2022 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Ronaldo vrije trap tegen Spanje in 2018 is de quiz vandaag
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 7 december 2022 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Ronaldo vrije trap tegen Spanje in 2018 is de quiz vandaag
Ik kijk altijd de herhaling. Achteraf had ik het altijd beter dan de gasten in de studio. Selecteren ze die op saai-en onwetendheid. Wat een baggerprogramma is dit. Weinig legendarische beelden straks uit de studio mocht Nederland wereldkampioen worden. Een dikke frikandellen hoofd en een chagrijnige Marokkaan. Ha ha haquote:Op woensdag 7 december 2022 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Loten onder alle juiste inzendingen neem ik aan.
Geen 'top 5' met momenten die door analisten/gasten erin gezet mogen worden dit WK. Dacht dat dat altijd wel populair was.quote:Op donderdag 8 december 2022 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de herhaling. Achteraf had ik het altijd beter dan de gasten in de studio. Selecteren ze die op saai-en onwetendheid. Wat een baggerprogramma is dit. Weinig legendarische beelden straks uit de studio mocht Nederland wereldkampioen worden. Een dikke frikandellen hoofd en een chagrijnige Marokkaan. Ha ha ha
Ik denk dat ze het van tevoren wat soberder hebben ingestoken omdat er nogal wat controverse is over dit WK. Zo'n top 5 is toch ook een beetje voor de leuke randzakenquote:Op donderdag 8 december 2022 11:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen 'top 5' met momenten die door analisten/gasten erin gezet mogen worden dit WK. Dacht dat dat altijd wel populair was.
Oh, wie weet. Als je toch al uren lang lult en discussieert over al hetgeen er gebeurt kunnen die acties er ook wel bij, maar het zal wel als een kers op een taart gezien worden inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het van tevoren wat soberder hebben ingestoken omdat er nogal wat controverse is over dit WK. Zo'n top 5 is toch ook een beetje voor de leuke randzaken
Vond dat altijd een beetje 'n onzinonderdeel.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen 'top 5' met momenten die door analisten/gasten erin gezet mogen worden dit WK. Dacht dat dat altijd wel populair was.
Het is een subjectief iets waarbij iets moois er dan met regelmaat eruit gehaald wordt voor wat stoms maar een ode aan de mooiste goals en acties van het toernooi is opzich wel leuk.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vond dat altijd een beetje 'n onzinonderdeel.
Messi ook, allemaal doelpunten van Messi van -tig jaar geledenquote:
Die tegen Betis was nog wel enigszins recent. Maar Sierd is niet objectiefquote:Op donderdag 8 december 2022 22:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Messi ook, allemaal doelpunten van Messi van -tig jaar geleden
Koemanquote:Op donderdag 8 december 2022 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke trainer zei dat ook al weer
Roland Scholten.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke trainer zei dat ook al weer
Wat een waardeloze act ook he?quote:Op donderdag 8 december 2022 22:33 schreef hhh38 het volgende:
Als we morgen verliezen geven we Sjoerd de schuld
Laatste wedstrijd van Messi!!!1!1!quote:Op donderdag 8 december 2022 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een waardeloze act ook he?
Sooowquote:Op donderdag 8 december 2022 22:12 schreef Zipportal het volgende:
Smerig niet sprekend Engels kutkind.
Flopshow, Aldi troep.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk komt er nog een #2. @:coco
Een WK in Dutisland vergooid, een EK in Groot-Duitsland verpest, een spoor van vernieling door Ajax getrokken met achterlating van de vette contracten voor zijn kaartvriendjes van het technische supertrio en er dan nog een paar jaar over doen om erachter te komen dat het een vak is wat hij niet verstond omdat hij er geen enkele moeite voor had gedaan?quote:Op woensdag 7 december 2022 10:44 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Marco van Basten zegt wel waar het op staat en ik heb ook respect voor hem gekregen toen hij zei dat hij niet goed genoeg was, de kwaliteiten miste om coach van Ajax te zijn. Maar hij voegt inderdaad weinig toe bij een beschouwing.
Als de KNVB en Ajax je daar de kans voor geven...quote:Op zondag 11 december 2022 10:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
maar het heeft ook iets ontzettend egomaans om het Nederlands elftal en Ajax te gebruiken om te ontdekken wat je niet kunt.
Hij was er zelf bij en wist ook wel dat hij zijn sterrenstatus als speler gebruikte, als ook dat hij een vriendje van Cruijff was en dat mensen kansloos waren in een conflict met Cruijff, wat ze geheid kregen als ze hem niet gehoorzaamden.quote:Op zondag 11 december 2022 11:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de KNVB en Ajax je daar de kans voor geven...
Als je de kans krijgt en ambities hebt...quote:Op zondag 11 december 2022 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij was er zelf bij en wist ook wel dat hij zijn sterrenstatus als speler gebruikte, als ook dat hij een vriendje van Cruijff was en dat mensen kansloos waren in een conflict met Cruijff, wat ze geheid kregen als ze hem niet gehoorzaamden.
Omdat heel veel gewoon doorliep in de wedstrijdtopics, niet te vergelijken dus.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:45 schreef tong80 het volgende:
Slechtste en saaie WK-programma van deze eeuw.![]()
Ik wilde posten 'De toppics liepen ook niet' Maar het is maar 1 topic geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |