quote:NOS Studio WK 22: samen voetbal kijken
De laatste wedstrijd van de dag wordt omlijst door NOS Studio WK 22, de WK-talkshow waarin
voetbalanalisten en andere gasten samen hun licht laten schijnen over alles wat er op en rondom het
voetbalveld gebeurd. De naam NOS Studio WK 22 refereert aan het feit dat dit het 22e WK is, dat ook
nog eens in 2022 wordt gespeeld. De presentatie ligt in handen van Sjoerd van Ramshorst.
De WK-talkshow komt iedere avond vanuit Studio 4 in Hilversum mét publiek. Sjoerd ontvangt dagelijks twee analisten en een gast en praat over het voetbal van die dag. Verslaggever Kees Jongkind is in Qatar om verhalen buiten de voetbalstadions te maken. De analisten die aanschuiven zijn onder meer Rafael van der Vaart, Pierre van Hooijdonk, Ibrahim Afellay, Imke Courtois, Leonne Stentler, Youri Mulder, Karim El Ahmadi, Hedwiges Maduro, Marco van Basten en John van ‘t Schip.
Vanaf 20 november, iedere dag om 19.20 uur
Afgevinkt.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:38 schreef Zipportal het volgende:
Reeksen @:Coco @:Drizzt_DoUrden, @:Sked
#onelovequote:Op maandag 21 november 2022 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
Deze regenboogmongool met zn kutoorbel.
Heeft die deugclub de avond vandaag niet gekaapt?quote:Op maandag 21 november 2022 19:38 schreef TLC het volgende:
Ik wil iedereen eraan herinneren dat het meneertje van Amnesty International niet gekeken heeft.
Dat U het weet.
Dat zegt die toch. Dat is anders voetballenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:32 schreef bbuddybb het volgende:
Bassie over Messi.![]()
Dan heb je er toch geen verstand van? Of je hebt 'm niet gezien de afgelopen periode bij PSG in de CL.
Als je toch zo driftig bezig bent met gifjes maken. Gaarne dan straks eentje van Giroud die zijn shirt optilt. Alvast bedankt.quote:
Dat is seksistischquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je toch zo driftig bezig bent met gifjes maken. Gaarne dan straks eentje van Giroud die zijn shirt optilt. Alvast bedankt.
Waarom zou hij zijn shirt optillen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je toch zo driftig bezig bent met gifjes maken. Gaarne dan straks eentje van Giroud die zijn shirt optilt. Alvast bedankt.
Doen voetballers vaker, zweet afvegen met het puntje van het shirt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn shirt optillen?
Tja, we hebben allemaal wel eens honger.quote:
Ik ben en word niet eens anti homo maar die band staat niet alleen voor LGB maar ook voor al die achterlijk WTFBBQROFLMAO circustoestanden en die kunnen wat mij betreft het heen en weer krijgen.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als we het nog langer over die kut band gaan hebben dan word ik ook anti homo.
Ik heb meer met Red Bandquote:Op donderdag 24 november 2022 19:16 schreef Coco het volgende:
Ze hebben het al de hele week over die band.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |