Ik ben en word niet eens anti homo maar die band staat niet alleen voor LGB maar ook voor al die achterlijk WTFBBQROFLMAO circustoestanden en die kunnen wat mij betreft het heen en weer krijgen.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als we het nog langer over die kut band gaan hebben dan word ik ook anti homo.
Ik heb meer met Red Bandquote:Op donderdag 24 november 2022 19:16 schreef Coco het volgende:
Ze hebben het al de hele week over die band.
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 november 2022 19:20 schreef Zipportal het volgende:
Eem pissen. Niet in de wasbak. @:coco
wat is dit voor verlepte kerel?quote:
Sprak over Braziliequote:Op donderdag 24 november 2022 19:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wat is dit voor verlepte kerel?
Nou nouquote:Op donderdag 24 november 2022 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Teveel stikstof in de studio.
Idd, even op tv zeggen dat ik geen commentaar ga gevenquote:
U had het hier kunnen lezen, in het foute topic.quote:
Ze zei niks en als er wat werd gevraagd kwam er onzin uit.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:11 schreef superniger het volgende:
Topshow gisteren. Mulder en van Basten hadden schijt aan die woke Daphne Koster.
Vertel. Waar zie je diequote:
Jammer. Gemist.quote:
Pas op dat je niet in slaap valt in dit warme bad.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:16 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar ik blijf nog een half uurtje in dit topic
Gezellig. Ik vind de sfeer goed hier tijdens dit WK.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:16 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar ik blijf nog een half uurtje in dit topic
Eens.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gezellig. Ik vind de sfeer goed hier tijdens dit WK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |