Ongeacht wie er zit, is het vrijwel altijd hetzelfde, toch? De enige keer dat ik een analyse echt iets vond toevoegen, was toen Pieter Zwart er zat met een data-ondersteunde analyse. Want dan verneem je dingen die je niet zelf ook al zag.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:17 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat die Marco van Basten erbij doet. Ik verwacht namelijk dat hij van voetbal meer weet dan ik, maar hij vertelt alleen dingen die ik al weet en gezien heb. Zo kan ik een tafelrondje ook vollullen.
Leuke anekdotes kunnen ook nog wel iets toevoegen, Van der Vaart heeft dat op zich wel in zich. Maar ik stoor me echt extreem aan zijn opmerkingen over het voetbal zelf. Zo'n kortzichtige conservatieve houding.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:36 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ongeacht wie er zit, is het vrijwel altijd hetzelfde, toch? De enige keer dat ik een analyse echt iets vond toevoegen, was toen Pieter Zwart er zat met een data-ondersteunde analyse. Want dan verneem je dingen die je niet zelf ook al zag.
Ik denk dat een analyse van coaches die zelf nauw bij de wedstrijd zijn betrokken, ook iets kunnen toevoegen, maar een buitenstaander, zelfs al is het een topvoetballer of topcoach, ziet niet heel veel meer op het televisiescherm dan de doorsnee kijker, denk ik.
Helemaal mee eens. Marco van Basten zegt wel waar het op staat en ik heb ook respect voor hem gekregen toen hij zei dat hij niet goed genoeg was, de kwaliteiten miste om coach van Ajax te zijn. Maar hij voegt inderdaad weinig toe bij een beschouwing.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuke anekdotes kunnen ook nog wel iets toevoegen, Van der Vaart heeft dat op zich wel in zich. Maar ik stoor me echt extreem aan zijn opmerkingen over het voetbal zelf. Zo'n kortzichtige conservatieve houding.
Marco heeft ook al geen leuke verhalen, dan houdt het wel heel snel op
Oud-internationals zijn vaak zo. Die lijken vaak als de dood te zijn dat 'n andere generatie wel 'n finale wint.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuke anekdotes kunnen ook nog wel iets toevoegen, Van der Vaart heeft dat op zich wel in zich. Maar ik stoor me echt extreem aan zijn opmerkingen over het voetbal zelf. Zo'n kortzichtige conservatieve houding.
Marco heeft ook al geen leuke verhalen, dan houdt het wel heel snel op
Bal in 't bakkie voor jequote:Op woensdag 7 december 2022 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Ronaldo vrije trap tegen Spanje in 2018 is de quiz vandaag
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 7 december 2022 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Ronaldo vrije trap tegen Spanje in 2018 is de quiz vandaag
Ik kijk altijd de herhaling. Achteraf had ik het altijd beter dan de gasten in de studio. Selecteren ze die op saai-en onwetendheid. Wat een baggerprogramma is dit. Weinig legendarische beelden straks uit de studio mocht Nederland wereldkampioen worden. Een dikke frikandellen hoofd en een chagrijnige Marokkaan. Ha ha haquote:Op woensdag 7 december 2022 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Loten onder alle juiste inzendingen neem ik aan.
Geen 'top 5' met momenten die door analisten/gasten erin gezet mogen worden dit WK. Dacht dat dat altijd wel populair was.quote:Op donderdag 8 december 2022 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de herhaling. Achteraf had ik het altijd beter dan de gasten in de studio. Selecteren ze die op saai-en onwetendheid. Wat een baggerprogramma is dit. Weinig legendarische beelden straks uit de studio mocht Nederland wereldkampioen worden. Een dikke frikandellen hoofd en een chagrijnige Marokkaan. Ha ha ha
Ik denk dat ze het van tevoren wat soberder hebben ingestoken omdat er nogal wat controverse is over dit WK. Zo'n top 5 is toch ook een beetje voor de leuke randzakenquote:Op donderdag 8 december 2022 11:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen 'top 5' met momenten die door analisten/gasten erin gezet mogen worden dit WK. Dacht dat dat altijd wel populair was.
Oh, wie weet. Als je toch al uren lang lult en discussieert over al hetgeen er gebeurt kunnen die acties er ook wel bij, maar het zal wel als een kers op een taart gezien worden inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het van tevoren wat soberder hebben ingestoken omdat er nogal wat controverse is over dit WK. Zo'n top 5 is toch ook een beetje voor de leuke randzaken
Vond dat altijd een beetje 'n onzinonderdeel.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen 'top 5' met momenten die door analisten/gasten erin gezet mogen worden dit WK. Dacht dat dat altijd wel populair was.
Het is een subjectief iets waarbij iets moois er dan met regelmaat eruit gehaald wordt voor wat stoms maar een ode aan de mooiste goals en acties van het toernooi is opzich wel leuk.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vond dat altijd een beetje 'n onzinonderdeel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |