Tof 'spqr' van haar was erg goed!quote:
Alles van haar is erg goed, hoor. ‘Colosseum’, ‘Pompeii’, ‘Laughter in Ancient Rome’ etc. Allemaal zeer leesbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Vergeet Paradise Lost van Milton nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Dante's goddelijke comedie komt ook nog omdat ik deze twee altijd door elkaar haal, moet ik ze toch maar eens gaan lezen
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Dante's goddelijke comedie komt ook nog omdat ik deze twee altijd door elkaar haal, moet ik ze toch maar eens gaan lezen
Digitaal wordt het dan ws als ik geen geduld heb om met lezen te beginnen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk, dan heb je iets om naar op zoek te gaan!
Nicequote:Op zondag 6 augustus 2023 16:18 schreef Gehenna het volgende:
Deventerboekenmarktgenot!
[ afbeelding ]
Mijn dochter heeft hem staan, wil ik ook nog eens lezenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanmorgen eerst Pride & Prejudice in het Engels voor mijn nichtje haar 15e verjaardag gekocht, maar ik hoorde later van mijn zus dat ze die al gelezen had in het Nederlands. Dus snel vanuit kantoor naar een andere boekhandel gegaan en daar een mooie Engelse uitgave van Sense & Sensibility gevonden. Was ze heel blij mee. Pride & Prejudice hou ik dan maar zelf. Wilde die toch al een keer in het Engels lezen..
Ik heb ze ook allemaal briljant als je een Pratchett fan bent. Ben heeft veel geleerd van Terry’s werk.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:08 schreef herverwijderd het volgende:
Vond de eerste drie boeken van deze serie in een tweedehandszaak. Nice, was al een tijdje van plan ze te lezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://dyn.media.forbiddenplanet.com/sWsZxVtpNbEdtHNFW5mZOMNY5Yg=/trim/fit-in/376x600/filters:format(webp)/https://media.forbiddenplanet.com/products/2701844.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat ben ik dus dat komt heel goed uit.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal briljant als je een Pratchett fan bent. Ben heeft veel geleerd van Terry’s werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |