Ah, die heb ik hier ook liggen en sla ik regelmatig open op zoek naar toepasselijke gedichten.quote:
Gaaf, deze is mij nog onbekend. Ik ken de illustrator al wel.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Jeugdsentiment!
De Laatste Luchtpiraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Treehut362 op 24-07-2026 22:57:17 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luc Oriënt met die gele brilleglazen en die auto's van Vaillant....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey die eerste lees ik nuquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zag ergens online een gesprek over het boek, en bedacht me dat ik de film ooit wel interessant vond. Ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Deze werd aangeraden op youtube voor liefhebbers van cosmic horror. Heb weer wat te lezen. Nu nog wat tijd er voor vrijmaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |