De tering. Vind ik net hetzelfde boek bij De Slegte voor 3 tientjes. Gelukkig heb ik de bon nog.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Als Bomaniaan kon ik die niet laten liggen ondanks de forse prijs van ¤ 45,-.
Ik heb 'm ook direct gekocht toen ik een item over hem zag bij De Nieuwe Wereld. 45,- is echt duur. Maandag komt ook de vertaling van David Foster Wallace van Infinite Jest uit. Ook weer 50,-quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Als Bomaniaan kon ik die niet laten liggen ondanks de forse prijs van ¤ 45,-.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook direct gekocht toen ik een item over hem zag bij De Nieuwe Wereld. 45,- is echt duur. Maandag komt ook de vertaling van David Foster Wallace van Infinite Jest uit. Ook weer 50,-
Voor een mooie hardcover vind ik 35,- een oké prijs, maar alles daarboven te duur.
Tipje...quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De tering. Vind ik net hetzelfde boek bij De Slegte voor 3 tientjes. Gelukkig heb ik de bon nog.
Nee echt? Goh.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:37 schreef FlippingCoin het volgende:
2e hands hardcovers zijn regelmatig goedkoper dan nieuwe paperbacks. Als je wat oudere boeken leest.
niet zo huilen danquote:
Waarschijnlijk weet jij geeneens het verschil tussen gebonden, hardcover, gebrocheerd en paperback.quote:
Oh je bent weer met jezelf in discussie boomer.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet jij geeneens het verschil tussen gebonden, hardcover, gebrocheerd en paperback.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |