Ik had een vriend (sinds 2013 overleden) die dit het meest briljante boek aller tijden vond (in het Engels). Ik heb mezelf er tot nu toe niet toe kunnen bewegen om het te lezen. Bang dat het tegenvalt....quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[ afbeelding ]
Nu bezig in Ulysses. Had hem al eens in het Nederlands gelezen, nu in het Engels
Ik ben op zoek naar het meest briljante boek aller tijden. Althans, één waarbij ik echt weer eens een wauw gevoel heb. Dat had ik bij Thomas Mann Toverberg en Buddenbrooks, maar ik ben nu nog steeds zoekende. Dostojevski vind ik maar matig.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik had een vriend (sinds 2013 overleden) die dit het meest briljante boek aller tijden vond (in het Engels). Ik heb mezelf er tot nu toe niet toe kunnen bewegen om het te lezen. Bang dat het tegenvalt....
Tolstoj proberen dan? Anna Kareninaquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dostojevski vind ik maar matig.
Die heb ik wel liggen. De Dood van Ivan Illych vond ik maar niks dat moet ik wel bekennen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tolstoj proberen dan? Anna Karenina
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |