Jij snapt het.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:01 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Als hun het er niet mee eens zouden zijn, hadden ze zich nooit moeten opgeven. Je doet ook niet meet met Expeditie Robinson met de verwachting elke avond een 3 gangen diner te kunnen nuttigen.
Leuk aspect juistquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:00 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik en ik vind dat een stom aspect van het spel en niet okee
Niet voor de basisbehoeften vind ik.quote:
Ik snap niet dat mensen hier het zielig vinden voor de deelnemers. Er zit een kleine 1 mil in de pot, die ze zelf niet aanbreken. Als ze er klaar mee zijn, kunnen ze ook altijd nog naar huis gaan.quote:
Eensquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
De discussie is een beetje offtopic voor CoS
Ik dacht dat de bewoners er over aan het praten waren maar zet nu de stream weer aan, en het is niet zo.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
De discussie is een beetje offtopic voor CoS
Want naast nooit is altijd de enige optie?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
Als ze altijd met de prijzenpot hun maaltijd moeten aanvullen tot gezonde maaltijden blijft er niks over voor de winnaar.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:05 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hier het zielig vinden voor de deelnemers. Er zit een kleine 1 mil in de pot, die ze zelf niet aanbreken. Als ze er klaar mee zijn, kunnen ze ook altijd nog naar huis gaan.
Het is niet voor niets dat ze dat geld mogen gebruiken. Dat ze liever honger lijden is een keuzequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet voor de basisbehoeften vind ik.
Zeur dan ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ze dat geld mogen gebruiken. Dat ze liever honger lijden is een keuze
De bingo was wel leukquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:09 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe was t centraal? Terugkijken waardig?
Het einde was wel grappig.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:09 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe was t centraal? Terugkijken waardig?
Die hebben echt geen vrij spel daar om zomaar die pot leeg te eten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
Trek die pot leeg en ga luxe leven.En zeur niet.
Uitspraken die steeds terugkomen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit even terug te lezen maar wat wordt er bedoeld met bingo spelen tijdens centraal
Ik trok die hele pot leeg.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:10 schreef D. het volgende:
Ik snap sowieso niet dat de mensen die weten dat ze toch niet gaan winnen niet liever gaan feesten van de pot
Ik zal het proberen uit te leggen:quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit even terug te lezen maar wat wordt er bedoeld met bingo spelen tijdens centraal
Thanxx...quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitspraken die steeds terugkomen.
Doen we gewoon samen,elke avond feest.quote:
Als ik daar manager was geweest had ik een soort ADE georganiseerd met goeie techno djs en 6 maanden lang met strakke kaken rondgelopenquote:
Thanxx...quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen uit te leggen:
Ze hadden op die bingokaart wat vragen opgeschreven.
Bv: wat eten we vandaag , en hoeveel geld is er in de pot.
Als die vraag inderdaad werd gesteld, konden ze dat afstrepen.
Zo kon je dus je kaart vol krijgen en dan heb je Bingo.
Tandenpoetsen met Chrystal.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:13 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Als ik daar manager was geweest had ik een soort ADE georganiseerd met goeie techno djs en 6 maanden lang met strakke kaken rondgelopen![]()
Da’s wat overdreven, maar als de winnaar met 3 ton naar huis gaat en ze hebben een leuker verblijf, ik stem voorquote:
"Gaat Isaac nog iets wijs zeggen? "quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen uit te leggen:
Ze hadden op die bingokaart wat vragen opgeschreven.
Bv: wat eten we vandaag , en hoeveel geld is er in de pot.
Als die vraag inderdaad werd gesteld, konden ze dat afstrepen.
Zo kon je dus je kaart vol krijgen en dan heb je Bingo.
Als hun het leuk hebben, hebben wij kut streamsquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s wat overdreven, maar als de winnaar met 3 ton naar huis gaat en ze hebben een leuker verblijf, ik stem voor
Laten we beginnen met een ton te verbrassen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:16 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Als hun het leuk hebben, hebben wij kut streams
Dan staan ze 1,5 miljoen in de minquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een ton te verbrassen.
Huh?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dan staan ze 1,5 miljoen in de min
Ik hoop zo dat het een dikke afgang gaat worden. Hij heeft zichzelf behoorlijk op een voetstuk gezet. Zo onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:18 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff:"Je snapt dat het van noodzakelijk belang is dat je op mij stemt".
(met een brede lach verzamelt hij zo stemmen. Hoopt hij.)
Ikke nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het een dikke afgang gaat worden. Hij heeft zichzelf behoorlijk op een voetstuk gezet. Zo onaantrekkelijk.
Kunnen ze een maand prima van eten, hoeft niemand daar een maand lang over te praten, en alles wat ze verdienen gaat naar 10 euro zakgeld p.w., en de rest sparenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een ton te verbrassen.
Hoeft ook niet hij heeft zichzelf er al opgezet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
IK heb hem ook niet op een voetstuk gezet
Ook dat nog eensquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hij heeft zichzelf er al opgezet.
Meen je niet?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:21 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
elke bedrag die ze gebruiken van de prijzenpot gaat x 25 van de pot af.
Even naar de boys in Vught.quote:
wat een stom kindquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik stom.
[ afbeelding ]
wist je dat nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik stom.
[ afbeelding ]
Regels van het spelquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik stom.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik stom.
[ afbeelding ]
Nu wel.quote:
quote:
we wisten al dat Mirthe niet echt mensen kennis bezitquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe wil de pure mensen behouden zoals Babet en Alicia
[ afbeelding ]
Hij zit ons te fuckenquote:
Zo werkt het wel.quote:
Niet gehoord, maar die veranderd met de minuut, dus zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
heeft iemand wat gehoord , dat Mirthe ook twijfelt of ze wil blijven
Nee niet gehoordquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
Niks van gehoord maar ik zit met die eikel (Jeff) op de streamquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
Ja, zijdelings in een gesprek vanochtend.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
leuk hequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Niks van gehoord maar ik zit met die eikel (Jeff) op de stream
Moet je naar de andere stream gaan, daar zijn Babet en Mirthequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Jeff is geen eikel.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik volg gesprek van Jeff met Sasha en Bernquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:37 schreef greysbones het volgende:
het geluid van stream 2 is altijd zachter
Behalve Jeff, kimD en Wendyquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:37 schreef Cargamelk het volgende:
Allemaal een winter depressie .. nouja bijna dan.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Die mini cooper deed me wel aan iemand denken.
Ze kiest voor Imadief dus? Tja een foute keuze is ook een keuzequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik ga me toch wel aan m'n woord houden.....
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik ga me toch wel aan m'n woord houden.....
Nou Jeff, je hebt nog wat zieltjes te winnen vriend. Wie niet luisteren wil moet dan maar voelen als ze voor Imadief kiest.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kiest voor Imadief dus? Tja een foute keuze is ook een keuze
hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:40 schreef pingu66 het volgende:
Hij kan wel lullen die Jeff.
Zet nu maar die grammafoonplaat maar uit.
En als ie met Jappie of Kim is :
K*tgroep,kunnen niets, willen niets, die en die zijn luie honden,wat doen ze hier het is geen stabiele basis. Blablabla
Heel duidelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft gelijk
met centraal mochten we het allemaal weer aanschouwen
Dat is het enige voordeelquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens ... met ima als manager implodeert die slangenkuil veel sneller.
Dat willen wij toch ...quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wij?quote:
dat is het enige voordeel. Zoalsquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1 dag na nieuwe manager.... eliminatiequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wie het ook wordt.. het gaat interessante streams opleveren...
quote:
Huilenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:46 schreef greysbones het volgende:
Stel Ima gaat het doen
en op miraculeuze wijze wordt Rupie in week 2 van Ima's manager schap weggestemd
wat denk je wat Ima dan gaat doen
Let`s Marvin Gaye and get it on.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 dag na nieuwe manager.... eliminatie
kom maar op
Blijven ?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:46 schreef greysbones het volgende:
Stel Ima gaat het doen
en op miraculeuze wijze wordt Rupie in week 2 van Ima's manager schap weggestemd
wat denk je wat Ima dan gaat doen
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Let`s Marvin Gaye and get it on.![]()
![]()
Niets meer, hij is zonder Ruppie niets en heeft verder ook weinig contact met de rest van de groepquote:
jij denkt dat Ima het alleen kanquote:
Moet Moraima wel meer haar bed af komenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat Ima het alleen kan
of met steun van alleen Moraima?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. En als Jeff het wordt, en KimD gaat weg. Dan gaat Jeff twee dagen huilen en dan doorrrrrquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niets meer, hij is zonder Ruppie niets en heeft verder ook weinig contact met de rest van de groep
bed mee naar kantoorquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet Moraima wel meer haar bed af komen
wrom niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat Ima het alleen kan
of met steun van alleen Moraima?
Daar komt meer zinnigs uitquote:
Tactiek schatquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff denkt dat Mirthe niet meer op Ima gaat stemmen ..
Mirthe kan nog zeker een keer of 10 veranderen van mening, het is pas zeker als ze op de knop heeft gedruktquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff denkt dat Mirthe niet meer op Ima gaat stemmen ..
wat doet Ima daar alleenquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:48 schreef mario390 het volgende:
[..]Nee lieve jongen,jij wel zeker.Veel sterkte .je bent van de week al geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook netjes van mutti dat ze gaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doet Ima daar alleen
(poepen en plassen en ademen niet meegeteld ?)
fuckbuddy voor rupert.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doet Ima daar alleen
(poepen en plassen en ademen niet meegeteld ?)
Die zal wel op Jan Willem ofzo stemmen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe kan nog zeker een keer of 10 veranderen van mening, het is pas zeker als ze op de knop heeft gedrukt
Woensdag.quote:
Hij is zo schattig hèquote:
Ik ben er even af.quote:
Antwoorden in zijn eigen taalquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is nauw![]()
ehhh wat doe jij met FF![]()
![]()
Fries?quote:
Eindelijkquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fries?
(allemaal zo OT)
Sasha en Bern zijn het lekker eens met Jeff
JW en Jappie in de hangstoelquote:
Niet alleen z’n hoofd denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW en Jappie in de hangstoel
JW's hoofd is 2 x zo groot als die van Jappie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet alleen z’n hoofd denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
en 2x zo leeg.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW en Jappie in de hangstoel
JW's hoofd is 2 x zo groot als die van Jappie
vormiddag was zij daar en is op knie gevallenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee lieve jongen,jij wel zeker.Veel sterkte .je bent van de week al geweest.![]()
Ook netjes van mutti dat ze gaat.
haha.. precies wat Jasper ook zei.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:00 schreef mootie het volgende:
En maar klagen, zelf iets doen, ho maar
Makkelijkste wegquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:00 schreef mootie het volgende:
En maar klagen, zelf iets doen, ho maar
Trots op jou.en bedankt.Je bent een topper.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
vormiddag was zij daar en is op knie gevallen
we gaan in 20 minutt
sterkte Marioquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
vormiddag was zij daar en is op knie gevallen
we gaan in 20 minutt
Wie is gevallen? Wat heb ik gemist? Stream2 ? Ik zit al de hele dag op 1 te kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trots op jou.en bedankt.Je bent een topper.
Niks, het is weer Mariodagquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie is gevallen? Wat heb ik gemist? Stream2 ? Ik zit al de hele dag op 1 te kijken.
Stream Öquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie is gevallen? Wat heb ik gemist? Stream2 ? Ik zit al de hele dag op 1 te kijken.
Observeren. Bundelen van ideeën van anderen en dat presenteren als die van zichzelf. Verder heb ik hem niks zien doen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:03 schreef pingu66 het volgende:
Jw en Jappie boeit het allemaal niet. Maar zitten iedereen af te zeiken en te klagen wat ze allemaal niks boeit.
Ik vraag me af wat Jasper en JW eigenlijk bijdragen in de groep. Behalve klagen
quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:05 schreef greysbones het volgende:
aaah ze hebben ook weer een kwartje in Mirthe gegooid?
gekkiequote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : We gaan waarschijnlijk een week eerder sinterklaas vieren, omdat dat beter is voor .... het beeld.
Toevallig precies een week eerder weerquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : We gaan waarschijnlijk een week eerder sinterklaas vieren, omdat dat beter is voor .... het beeld.
KimDquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
omg ... het is toch de basisschool .. ze gaan pietengym doen..
Maar dat was geen antwoord op de vraag van maddyquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy stond bij Jeff aan z’n bed om te vragen wat hij aan pesterijen zou gaan doen. Hij schrok daar een beetje van.
Jeff houdt helemaal niet van pesten en wil altijd wat doen tegen pesten. Hij vond het wel een beetje zielig voor haar.
Jeff zegt, plagen kan wel maar pesten kan echt niet.
Vraag is, wat deed Maddy eraan toen ze manager was/ is?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat was geen antwoord op de vraag van maddy
Nee hoor dat was niet de vraag van maddyquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vraag is, wat deed Maddy eraan toen ze manager was/ is?
Dat weet ik, maar toen Maddy nog goed met Wanda was, had ze niet zoveel problemen met pestgedragquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor dat was niet de vraag van maddy
omdat maddy degene is die het meest gepest wordtquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar toen Maddy nog goed met Wanda was, had ze niet zoveel problemen met pestgedrag
ftfyquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
Van de 4 woorden die hij zegt zijn er 3 gelogen.
[ afbeelding ]
Rupert knapt eerdaags uit dat veel te strakke broekjequote:Op dinsdag 1 november 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
Van de 4 woorden die hij zegt zijn er 2 gelogen.
[ afbeelding ]
vorige maand was het martinquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
omdat maddy degene is die het meest gepest wordt
quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Rupert knapt eerdaags uit dat veel te strakke broekje
ik zie het niet?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ziet er niet veilig uit wat Erik aan het doen is...
Nu wel idd en ik heb er een giga hekel aan, maar helaas is het overal hetzelfde dat er pesters zijn. Ik heb er de oplossing niet voor, behalve spiegelenquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
omdat maddy degene is die het meest gepest wordt
Hij doet er wat aan als het voorvalt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat was geen antwoord op de vraag van maddy
quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het niet?
geen veiligheidsinstructie gehad
HET IS ELKE KEER WEER MANAGERTJE PESTEN DUSquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
HET IS ELKE KEER WEER MANAGERTJE PESTEN DUS
sorry voor de caps
Deze maand is Martin 1 van de grootste pesters met zijn zogenaamde grapjesquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
sorry voor de caps
Nooit sorry zeggen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
sorry voor de caps
En de dweil/zwabber in het gezicht van medebewoners duwenquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze maand is Martin 1 van de grootste pesters met zijn zogenaamde grapjes
quote:
Je hebt niet geluisterd he?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
De grote vraag is, gaat Sjeffie de eerste Manager worden die de Pot gaat plunderen voor een beter leven... de wijze waarop 'ie nu de groep rondgaat met een soort Geen Gezeik Iedereen Rijk motto
Sssst.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
wie gaat erik uitleggen dat je een boom in delen moet zagen om hem te kloven
Da's wel exclusief een paar duizend euro p/m imbeciele spelletjes geld danquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:48 schreef Cargamelk het volgende:
Max plunderen is 38.800 ...is nu niet een feestelijk bedrag voor 10 maanden
Hij heeft een colaatje gehad, maar wat is die man in vredesnaam aan het doen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:50 schreef greysbones het volgende:
wel bedenken dat Erik zich heel slecht voelde
en geen energie meer heeft
zelfs kaarten was teveel
dan is de pot leegquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's wel exclusief een paar duizend euro p/m imbeciele spelletjes geld dan
Red ceder.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
hardhout is bijna allemaal roodachtig
Zoethout dan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
hardhout is bijna allemaal roodachtig
daar schiet hij niks mee opquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:52 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff gaat het over het pesten met Kimd bespreken
Dat er per maand minder mensen zijn om te voeren, die Pot 10 maanden vast houden en 10 maanden kut leven moet een keer doordringenquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is de pot leeg![]()
![]()
waarom zou je dan nog blijven
maar lieve schatquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat er per maand minder mensen zijn om te voeren, die Pot 10 maanden vast houden en 10 maanden kut leven moet een keer doordringen
Wel apart eigenlijk dat we helemaal niet Ima en Esther volgen vandaag.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:57 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff staat wel opvallend leuk te doen met iedereen nu
Ze vangen al bijna ¤2000 p/m aan kutspelletjes, het dagelijkse gezeik over rottig eten blijftquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar lieve schat
wat ik al 10 x tegen je heb gezegd
als ze 1000 euro zouden willen
dan betalen ze er 25000 voor
dus je hebt er vrij weinig aan want een groot bedrag eruit halen
dan is de pot leeg
Hij is al de hele middag bezig met stemmen ronselen voor morgen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:57 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff staat wel opvallend leuk te doen met iedereen nu
Geniaal; toch?quote:
dus heeft de jackpot aanbreken geen enkel nutquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vangen al bijna ¤2000 p/m aan kutspelletjes, het dagelijkse gezeik over rottig eten blijft
Ik haak pas net aan dus misschien zijn die al wel in beeld geweestr. Maar dat kwartier dat ik kijk zie ik iig Jeff overal over de stemming praten. Wat hem uiteraard goed recht is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel apart eigenlijk dat we helemaal niet Ima en Esther volgen vandaag.
Waar komt die regel vandaan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus heeft de jackpot aanbreken geen enkel nut
Lang leve de liefde, first dates, en maar wanhopig zoeken (er moet iets mis met hem zijn) nu een oog op een 20-jarige.quote:
Hoe oud is GJ eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lang leve de liefde, first dates, en maar wanhopig zoeken (er moet iets mis met hem zijn) nu een oog op een 20-jarige.
Zeker wel, als ze met al hun Spelgeld nog steeds aan het mekkeren zijn, is af en toe de Pot plukken voor luxe best te doenquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus heeft de jackpot aanbreken geen enkel nut
In LLDL maakte hij een frikandel omelet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lang leve de liefde, first dates, en maar wanhopig zoeken (er moet iets mis met hem zijn) nu een oog op een 20-jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |