we wisten al dat Mirthe niet echt mensen kennis bezitquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe wil de pure mensen behouden zoals Babet en Alicia
[ afbeelding ]
Hij zit ons te fuckenquote:
Zo werkt het wel.quote:
Niet gehoord, maar die veranderd met de minuut, dus zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
heeft iemand wat gehoord , dat Mirthe ook twijfelt of ze wil blijven
Nee niet gehoordquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
Niks van gehoord maar ik zit met die eikel (Jeff) op de streamquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
Ja, zijdelings in een gesprek vanochtend.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
leuk hequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Niks van gehoord maar ik zit met die eikel (Jeff) op de stream
Moet je naar de andere stream gaan, daar zijn Babet en Mirthequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Jeff is geen eikel.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik volg gesprek van Jeff met Sasha en Bernquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:37 schreef greysbones het volgende:
het geluid van stream 2 is altijd zachter
Behalve Jeff, kimD en Wendyquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:37 schreef Cargamelk het volgende:
Allemaal een winter depressie .. nouja bijna dan.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Die mini cooper deed me wel aan iemand denken.
Ze kiest voor Imadief dus? Tja een foute keuze is ook een keuzequote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik ga me toch wel aan m'n woord houden.....
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik ga me toch wel aan m'n woord houden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |